Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz Zola007 #21924 üzenetére

    Gondolom, hogy hátul könnyebbe lehessen hajtani, elöl meg nagyobb a tapadás. Fene tudja.

    Tomi_Sci: Egy magyar gyártmányú hialuron injekció van tb-re, de az is csak féláron, nem teljesen ingyen, de én a jobbat kértem, arra meg nincs tb támogatás.

    [ Szerkesztve ]

  • dqdb

    nagyúr

    válasz Zola007 #21924 üzenetére

    A Nobby Nic egy erőteljesebb mintázatú külső, jó irányíthatóságot biztosít, cserébe lassabb. A Racing Ralphon kisebbek a bütykök, ez egy gyors külső, cserébe kisebb a tapadás. Ha a technikai tudásod (és a terep) lehetővé teszi, hogy ne kelljen hátulra nagy bütyök, de ahhoz kevés vagy, hogy elöl is minimális mintázatú legyen, akkor ez a felállás egy eléggé jó kompromisszum. A Schwalbe is ajánlja a keverést a terepviszonyoktól és az időjárástól függően. Nekem nem vált be a vegyes felvágott, NN+RR-ről visszaváltottam NN+NN-re, kevés voltam hozzá, kevés volt a minta a biztonságérzethez.

    Krisz79: a külsőn szerepel a minimális és maximális nyomás. Aszfaltos külsőbe, ha gyorsan akarsz haladni, akkor a maximumot kell beletolni, ha kényelmesen, akkor a minimálisat. Ha nehézsúlyú valaki (három számjegy) vagy nem képes rendesen megemelni a bringát, amikor meg kell, akkor a minimumnál érdemes többet beletolni a felütéses defekt elkerülésére. Terepen érdemes a alacsonyabb guminyomással menni (de csak annyira alacsonnyal, amivel még el tudod kerülni a felütéses defektet), mert ekkor lesz a legjobb a tapadásod.

    tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek

Új hozzászólás Aktív témák