Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz 6030D #76578 üzenetére

    Épp ez az, hogy a mereven fosol, de egy nagyobb rugóúttal már nem annyira fosnál ugyan azon a terepen. :)
    Nem olyan bonyolult dolog ez, kb simán fizika. A nagyobb rugóút jobban kimozogja az út egyenetlenségeit, ezáltal stabilabb marad a gép a segged alatt, és így nagyobb is lehet a sebességed. És az is sokat számít, hogy sokkal vaskosabbak ezek a villák, egész más irányítani így az első kereket, sokkal határozottabban viselkedik, nem jön olyan könnyen zavarba. Az már nem biztos, hogy összességében gyorsabb lennél egy túrán, mert fölfelé meg valamivel lassabb leszel, de lefelé egészen biztosan gyorsulnál, ezt tapasztalatból tudom, volt már sok bringám. :) Nem véletlenül növelték meg a rugóutakat a DH-ban is, ha visszanézed az elmúlt 20 évet. Nézd meg mennyit gyorsultak a versenyzők és mennyivel brutálabbak a pályák is.

    Te is teljesítmény orientált beállítottságú vagy, fölfelé akarsz gyors lenni, meg az idő is számít. Erre tényleg a merev a legideálisabb. Viszont a fully nagyobb élmény. XC fully még nem annyira, de egy Trail vagy AM gép már eléggé nagy buli, és nyilván ezeket a bringákat alapvetően nem is versenyekre szánják, hanem élmény bringázásra. Mindenes gépeknek.
    A CX meg megint egy olyan dolog, hogy olyan embereknek jók akik extrém módon hajkurásszák a teljesítményt, de terepen is szeretnének menni. Engem ez a része abszolút nem hoz lázba. Koskormány terepre? Még viccnek is rossz. :P

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák