Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • trialboj

    őstag

    A héten szanaszét tublesesítettem a bringámat (lehetséges, hogy Hasadó kolléga maradt az utolsó belsővel csapató a csoportban? :DDD )

    Másnap reggelre leeresztett a hátsó, ez elvette az önbizalmam, és alig mertem vele kanyarodni aznap, felfújtam 2 barra, de akkor meg kirázta a belem, ezért nagyon haragudtam mindenkire, aki ebbe belerángatott.
    Aztán köv nap reggel már rendben volt, leeresztettem picit, elmentem tekeregni, és mikor elfogyott előttem az ösvény, lustaságból, és teszt gyanánt is, inkább továbbmentem keresztül mindenen, csak hogy lássam tényleg kibír-e mindent. kb 2 km-t ereszkedtem a susnyásban és nincs fehér v bármilyen folt illetve még nem kellett bele fújjak, szóval minden ok.

    Ami miatt megérte, ez az egész átalakítósdi, az a tudat, hogy ezután a fent említett helyzetektől nem kell féljek, elméletben mindent ki kell bírjon, kivéve a sziklás részeket, amiből itt kevés van.
    A súlycsökkentés részét nem értem, mivel a tl gumi nehezebb mint a sima, még az én drótos maxisom is könnyebb volt, ezért én kb 200g nyertem, de mivel felnit is cseréltem, 400g körül lehet, amit természetesen nem lehet érezni, töltött kulaccsal pont ugyan olyan nehéz a bringa, fogásra is, és mászás közben sem érzem hogy szárnyalnék. (én örülök hogy nem vagyok ennyire érzékeny a változásokra, aki ezt megérzi, azt elhiszem hogy frusztrálja, ha pl nem az övé a legkönnyebb nyeregcső a megyében)

    Az hogy kanyarban jobb-e, nem tudom, gondolom átlag bringásként, kevesen megyünk tapadáshatáron, szóval nem könnyű észrevenni, de mivel én gumit is váltottam, és még nem mertem leereszteni az általam preferált értékekre, ezért a mostani schwalbe-ék még inkább csúszkálnak, és eddig nem tapadnak jobban, de legalább szépen gurulnak aszfalton, nincs vibráció, pedig a fogazata agresszívabb, vagy legalább is mélyebb mint az eddigieknek.
    Első Cross king / jobb oldalt meg Racing Ray || hátsó Schwalbe Racing Ralph / jobb oldalt Maxxis Ikon

    Kár hogy a mavic nem szeret grafikát tervezni a felnikre, elég unalmasan néz ki, full fekete (már ott ahol a szállítóstól nem verték le a fényezést)

    Az átalakítás elég sokba fájt, nem kimondottam ajánlom, főleg azoknak nem, akik felnit is kellene cseréljenek. Nem is mertem összeadni, (a küllőket szerencsére megtarthattam, de a küllő anya v fej, nem volt jó, abból 1 db 300ft volt, és 64 kellett belőle, szerintem 300ft ért egy kiló lett volna a reális ár de hát a sapim nem szarral gurigál )
    Szóval a becsült átalakítási költség (kb a két boltozós bringám ára) már az az összeg ami miatt szerintem, megéri inkább új bringát venni, de én már nem szeretnék több analóg gépet venni ha nem muszáj, szóval ezzel kell áttekernem a pedelec korszakba.

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

Új hozzászólás Aktív témák