Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Nowhereman #352 üzenetére
De a szippantós a legjobb gép, ha tele a tartály szarral, akkor isten áldja azt, aki a seggedbe bújva közlekedik... Lehet gyáva vagyok, de én nem mernék Nem kell pár köbméter szar a nyakamba
Zsid:Szal, temeg montad, hogy azért nemjó a tartályos, mert megálsz és lötyög benne a cucc... De ha teljesen felvan töltve? Akkor nincs benne levegő(leglaábbis nagyon minimális) és akkor nem lötyög nem? Vagy úgy nem lehet?
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Nowhereman
őstag
válasz Szplöttyy #353 üzenetére
A betonkeverős azért a leghúzósabbak egyike, mert súlypontja még magasabban van, és a forgó cuccos miatt fellépő rezgés és pörgettyűhatás igazán be tud kavarni. Emiatt nem is csinálnak belőle nyergest. De hidd el, egy jobb felépítményen is igazán embertpróbáló letolatni valami mélyépítkezésre vele...
A tartályokban vannak osztottak, meg vannak hullámtörök és egyébb ez meg azok, de attól még marad némi fílingje... Hogy egy tartályt miért nem lehet tökig tölteni? A fizika órákom a hőtágulásról és a párolgásról nem volt szó?
Utánam a kondenzcsik!
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Nowhereman #357 üzenetére
Ha megnézed, pont ezt a tágulásos dolgot írtam fentebb
Amúgy, egyszer úgy kiváncsi lennék az ilyen nagy vasak határaira De komolyan, pl ma is jöttem Volvo 7700as Volánbusszal, körforgalomba 30al jöttünk, de már visítottak az emberek Egyszer annyira kipróbálnám, hogy "mi a vége" hogy mivan akkor ha én 50-60al megyek be, kijön? Meg úgy általánosságba, kiváncsi lennék egy nyergesre is, hogy vajon mik a határai, hol és melyek azok a sebességek, amikkel még ki-be-stb. tud kanyarodni Lehet perverz vagyok?
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Nem kamion, nem fuvarozás, de Tuareg vs. Boeing
"A V10 TDI – minden idők egyik legerősebb, széria személygépkocsiba épített dízelmotorja
Fergeteges, mint egy sportautó, nagyon alacsony kibocsátási értékekkel és dízel-részecskeszűrővel. 10 hengerrel, 230 kW-os (313 LE) teljesítménnyel és a lenyűgöző 750 newtonméteres forgatónyomatékkal 7,4 másodperc alatt gyorsul 100 km/h sebességre. Végsebessége 231 km/h. (Üzemanyagfogyasztás: 12,6 l/100 km; CO2-kibocsátás: 333 g/km)"
750nm? Az "elég sok"Smoke & Torque
-
#27070592
törölt tag
Ha Némedi felől jössz az M5 feletti első körforgón gázelvétel nélkül 50-el át lehet menni Gyál felé. Ki is szoktam használni, gyakorlatilag levágom a körívet és tök egyenesen átmegyek az első kihajtóig.
Tegnap egy ilyen vonattal jöttem haza. Kuplunghibás FL6 rúdra kötve. Egy élmény volt 155 km-t végigküzdeni hátul. Legalább a motor járt, így volt kormányszervó meg féklevegő. Telephelyen teletankoltam, 4.3 liter fogyott belőle három óra alapjárat alatt.
-
zsid
senior tag
válasz #27070592 #361 üzenetére
Pszte, van ahol át lehet menni, pl a Tököli elágazás előtti tescónál is, de kisebb körforgalmakban, ahol a kijáratok között min 90° van, már sztem esélytelen. Én annyit tudok, ha nem vagyok agyonrakva akkor felezett 5.kkel megyek körforgalmakban. XD
Jó móka lehetett ott hátul ülni. Nekem péntek hajnalban kilyukadt a vezérlő cövem, már nem volt erőm kicserélni, szigszalag powaaa. Majd jövö héten.
#362: főleg ha 59km/h a Vmax XD Sztem 60nnal busszal... főleg, hogy abban a volvoban az uccsó tengely hajtott...
Sztem a Renaultnál ez lett volna a nagy esélyes. 1 személyes belfőldi fuvarokhoz király lett volna :
[ Szerkesztve ]
<tRucKdriFteR>
-
Szplöttyy
senior tag
Persze hogy a C a hajtott rajta, nem ikarus ez már sajnos. Hullik is szét mint a fene, multkor az első ajtó fölötti méretes darab hulott le, szl szépen kilógtak a vezetékek, meg szép kis "dobozok" meg a munkahenger ami nyitja az ajtót Nemhiszem hogy 60 lenne a vége... Bár többel nem szoktak menni, mert mindenhol 60-as tábla van
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Ez a 417 egy az egybe 435, csak más az eleje Az is C tengelyt hajtott, bár a BKV-nál vannak olyanok, amik B-t hajtanak, de abból kevesebb van. Viszont, azt nemtudom hogy oldották meg, hogy csuklós, C-t hajt, motor hátul, és kéziváltós... Jó hosszú váltórudazat, vagy nemtudom mi van benne, de eléggé szar is, küzdeni kell vele, az biztos
Smoke & Torque
-
#27070592
törölt tag
Konkrétan erre a körforgóra gondolok, gyakorlatilag egyenes némedi felől. Ami szűkebb vagy sarkosabb ettől, azon én is hosszú vagy még inkább rövid 4. fokozattal tolom.
Ez a radiance kicsit a premiumra hajaz .(vagy fordítva). Vannak rajta jó megoldások, pl az oldalablakoknál jóval kisebb a holttér, meg a hatalmas napfénytető is király lehet. Maga a forma nekem annyira nem jön be, jobban szeretem a svédeket.
-
zsid
senior tag
válasz #27070592 #367 üzenetére
A körforgót vágom. Nekem is inkább FH16, de ha ennek jól megcsinálják a fülkéjét akkor messze veri a Stralist vagy a DAF XF et ( nem a super space ), onnan már cska a motor a gyenge láncszem.
Amúgy melyik Volvoval jársz ? Nekem a Magnum könnyel felismerhető az LLF rendszámról, meg az ablakban kint van a DT-32-10 és a csőkutya.
<tRucKdriFteR>
-
MaciG
addikt
válasz Szplöttyy #364 üzenetére
Az általad említett volvokkal tényleg elég sok műszaki probléma van sajnos, viszont a "társaik" a mercik, meg elég jól bírják a gyűrődést és szerintem szebbek is belülről (de ez szubjektív). Bár mondjuk én ezzel szeretek a legjobban utazni, ha helyijáratról van szó.
[ Szerkesztve ]
BANZAII
-
#27070592
törölt tag
Egy fehér fülkés kockalámpás 420-assal. FIW a rendszám, középen az ablakban saját rendszám: "bombagyáros". Mindig más pótot húzok, általában krone, de néha schwarzmüller vagy ótvar hódgépes.
Ihatnánk egy sört is valahol. Jövő héten nappal nyomom, este belefér egy kis lazítás. -
leeate
senior tag
De jó lehet kamionozni. Tök izgalmas lehet folyamatosan megérezni, hogy elférsz -e valahol vagy nem.
Igaz az, hogy a kamionoknál 2-esben kell indulni, és hármasba csak dupla kuplunggal lehet tenni?Soha többet nem vitatkozom DSLR témában!!
-
zsid
senior tag
Attól függ milyen kamion, és mennyire van megrakva. 24,5 tonna vízzel a Magnum már kéri az 1est ( meg a felezőt ). A duplakuplung az hülyeség, már vagy 20 éve minden váltó szinkroniált. ( akkor kell a dupla csak, ha szinkrongyűrűs a váltó, de azzal gyilkolni a kamiont szvsz baromság )
#373:A sör nemtom nekem mennyire fér bele, mert gyakran dolgozok éjjel is( meg éjjel-nappal ), szombat-vasárnap délután szoktam szabad lenni ( szombat éjjel még melózok ), de ha minden összejön akkor a héten veszek egy kocsit és akkor mobilabb leszek.
[ Szerkesztve ]
<tRucKdriFteR>
-
#27070592
törölt tag
Ez a dupla kuplung már elég rég kiment a divatból. Van olyan hülye vizsgabiztos aki még kéri forgalmi vizsgán, de az életben senki nem használja. Gyakorlatilag már a manuális váltó is kezd eltűnni az autókból, az új kamionok szinte mind automaták.
1ébként rövid 2-vel szoktam indulni. Dolgoztam már automatával de nem jött be, sokkal jobban szeretem kézzel pakolgatni a 12 fokozatot.Ami azt illeti 3.8-as híd alatt elég izgalmas átmenni egy 4m magas póttal.
-
zsid
senior tag
válasz #27070592 #378 üzenetére
Ő lenne az áldozat : [link]
Hát a fizetés az még nem volt nettó 250 alatt
Most legutóbb 11 nap alatt volt 19 fuvarom, pedig nem vagyok sztahanovista.Én automatás Stralissal dolgoztam amíg a Magnum szervízben volt, szűk helyre tolatni iszonyat szar azzal a váltóval. Ha elindulsz hátra és elveszed a gázt akkor megáll az autó, nem úgy mint a kézinél, hogy gurulgat alapjáraton. Utálatos volt....
[ Szerkesztve ]
<tRucKdriFteR>
-
gamerkiller
senior tag
Sziasztok!
Van valakinek itt köztünk Digitális Tachográfja? A sofőrkártya igénylésének díjazása érdekelne engem! Mennyibe kerül is az?
Üdv!
Sony PSP Slim & Lite + 8Gb, Nokia N Series 73 + 2Gb ¤¤ Steam: hayhap4pa ¤¤ Bad Company 2 : Hayh4
-
#27070592
törölt tag
válasz gamerkiller #380 üzenetére
2007-ben csináltattam, akkor 8k körül volt a sofőrkártya. Kb ma is annyi lehet.
379 nemrég egy osztrák Gartneres szórakozott azzal hogy a rauch teherportánál megállt, rükvercben hagyta a tga-t és úgy jött a papírokért, közben a gépen végig sipákolt a tolatóhangjelzés.
[ Szerkesztve ]
-
gamerkiller
senior tag
Köszi! Még egy olyan kérdésem lenne hogy a Nemzeti Közlekedési Hatóság irodája fejér megyében Székesfehérváron található ugye?
Mert ha igen, akkor csak fel kell mennünk
[ Szerkesztve ]
Sony PSP Slim & Lite + 8Gb, Nokia N Series 73 + 2Gb ¤¤ Steam: hayhap4pa ¤¤ Bad Company 2 : Hayh4
-
zsid
senior tag
-
zsid
senior tag
Mindenki el van havazva?
<tRucKdriFteR>
-
MaciG
addikt
Amúgy ha pl. egy raktárnál a lerakodásra várni kell ilyen több órákat, azt is fizeti a cég vagy csak a megtett kilóméter után fizet?
BANZAII
-
Szplöttyy
senior tag
Akkor legyen valami!
Jumping Truckdriver
Ti is szoktatok ilyet, ha unatkoztok? Szép kis gép, amúgy, az ott alul 2*2ködlámpa? Parasztvakítás, design, vagy értelme is van?Smoke & Torque
-
gamerkiller
senior tag
Egyéni megegyezés alapján.. Nálunk például úgy volt hogy 2 óra volt az úgymond "siratóidő", erre a két órára nem kaptál pénzt.. De viszont ha 2 óránál tovább várakozol, akkor óránként 1.000ft. Pl ha vársz 6 órát, akkor rá kell írni a menetokmányra, és 4.000-ot kapsz várakozási idő címen..
[ Szerkesztve ]
Sony PSP Slim & Lite + 8Gb, Nokia N Series 73 + 2Gb ¤¤ Steam: hayhap4pa ¤¤ Bad Company 2 : Hayh4
-
MaciG
addikt
Ha már így szóba került, Magyarországon engedélyezik az ilyen kiegészítő fényszórók ( pl. ) használatát a kamionokon? Még régen valami olyasmit hallottam, hogy nem, de hogy abból mi igaz...
[ Szerkesztve ]
BANZAII
-
zsid
senior tag
Az érvényben lévő köhém rendelet nem korlátozza a fényszórók számát. A tartó csőnek rendelkeznie kell tüv bizonylattal. A miskolci kpm nemzetközi vizsgán köcsögöl ezekkel,itt pest környékén nem foglalkoznak vele. Szerintem frissiteni kellene az ide vonatkozó rendeleteket mert régiek... Gyárilag sok autót szerelnek +2-4 fényszóróval.. Amúgy jó is ez,nekem is készül a magnumra:-P
<tRucKdriFteR>
-
MaciG
addikt
Mi ez a xarakodás, meg ez a "nagy" razzia, hogy szűrik az engedély nélküli kamionokat, teherautóükat Budapesten? Már ahhoz is engedély kell ,hogy bemenj Budapestre vagy mi? ...
BANZAII
-
-
#27070592
törölt tag
Zsidnél a pont. 1ébként nagyon tetszenek ezek a hosszúfülkés Scania traktorok. Ha nem lenne Európában a kiba hosszkorlátozás, lehet hogy jobban elterjedt volna.
Ami pestet illeti, elég drága lett a behajtási engedély a város belső kerületeibe, és a meglétét ellenőrzik ellenőrzik az elvtársak. Gyakorlatilag az egész város 12tonnás súlykorlátozás alá esik, kivéve pár főbb útvonalat. Elvileg azért, mert a 40tonnás kamionok aránytalanul nagy zaj és füstszennyezést okoznak, amikor a belső kerületekben lévő cégekhez szállítanak 24 tonna árút. Ez helyett most három 12tonna alatti teherautó viszi be ugyanazt az árút, háromszoros zaj és füstterheléssel, és háromszoros sofőr-bérköltséggel, amit a kisebb cégek vagy benyelnek és csődbe mennek, vagy beépítik a termékeik árába és a forgalomkiesés miatt csődbe mennek, vagy megveszik a méregdrága behajtási engedélyt és csődbe mennek.
Persze nem azt akarom ezzel mondani hogy a multik (tesó, oson, kóra stb) lobbija áll a dolog mögött, és ők röhögnek a háttérben mert a legtöbb nagyáruház autópálya vagy főút mellett van és őket nem érinti a korlátozás, vagy mellényzsebből kifizetik (illetve kifizetjük...) a behajtási engedélyt. Dehogyis. Én ezt nem mondtam. -
zsid
senior tag
válasz Szplöttyy #396 üzenetére
F1 gumikkal aszfalton? Simán:-)
jah,egész pest 12tonnás,persze amíg nem volt M0,addig mehettél bárhol,most amikor már csak az megy be aki oda visz/onnan hoz... Vicc az egész. Majd a pestiek kifizetik a pluszköltséget.
Ma autószerelés volt. A volvonk vhol fossa az olajat. Önindítót cseréltem rajta,nyakig retkés lettem...
<tRucKdriFteR>
-
#27070592
törölt tag
Végül is megvetted a Mondeo-t? Nekem bejön ez a széria, külsőre is meg a beltere is kurvanagy, főleg a hátsó ülések előtti lábtér meg fejtér nagyobb mint az átlag. Ennyi pénzért szerintem megéri. Én ha most vennék, kombi dízel verziót választanék, de ahogy látom te a bika benzines V6-ot preferálod...
Most egy Renault Mégane 1.4 classic-om van. Egy nagy szar az egész. Az biztos hogy francia lépcsős hátú benzines autót háromszor vettem.: először, utoljára és soha többet. -
zsid
senior tag
Egy másik mondeo az áldozat,hétfőn kiderül mit mond a bank. Ha rábólint,akkor pénteken már azzal megyek haza. Szerdán próbáltam ki újpesten,szerelem elsö látásra.
http://www.hasznaltauto.hu/2965637_ford_mondeo_1999modelóról nem megy a linkelés
[ Szerkesztve ]
<tRucKdriFteR>
Új hozzászólás Aktív témák
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Az AI-ról szól a Galaxy S24
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- Alkoholista nevelde
- Formula-1
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Milyen TV-t vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- További aktív témák...