Új hozzászólás Aktív témák

  • SchMK

    tag

    /* Kellemes munkakörnyezet - Asszisztencia - ECM rendszerek szállítása */

    Partnerünk nagyvállalati tartalommenedzsment rendszerek (ECM) szállítására, integrálására, bevezetésére illetve supportjára szakosodott. Több mint 10 évnyi nagyvállalati környezetben szerzett tapasztalattal van jelen a magyar piacon.

    20 fős csapatukba keresik új irodavezető, asszisztens munkatársukat!

    Feladatok:
    • Iroda működésének fenntartása (irodai rend fenntartása, irodaszer rendelések, tisztaság felügyelete, beszerzések koordinálása)
    • Telefonhívások kezelése
    • Beérkező megrendelői és alvállalkozói megrendelések, szerződések kezelése
    • Elektronikus számlázás, számlák nyilvántartása, eljuttatása a megrendelőhöz
    • Számlák esedékességének és kifizetéseknek a kézben tartása
    • Kapcsolattartás a könyveléssel, adminisztratív feladatok ellátása (házipénztár, ÁFA)
    • Kapcsolattartás a partnerekkel, szerződések időszakos megújításának feladata
    • Szerződésekhez kapcsolódó kötelességek figyelemmel kísérése
    • Nyilvántartások karbantartása
    • Nyomtatványok, nyilatkozatok, elszámolások teljes adminisztrációja
    • Egyéb asszisztencia biztosítása a cégvezetők számára

    Kulcs kompetenciák
    • Önállóság, határozottság
    • Rugalmas hozzáállás
    • Proaktivitás
    • Jó kommunikációs képesség
    • Erős problémamegoldó készség
    • Magasfokú precizitás

    Szükséges nyelvtudás
    Kommunikációképes angol nyelvtudás

    Heti óraszám
    40 óra

    Munkavégzés helye
    Budapest 11. kerület

    Amit a megbízónk kínál
    • Modern irodakörnyezet
    • Stabil, hosszú távú munkalehetőség
    • Vonzó bér
    • Szakmai megbecsülés

    Szükséges dokumentumok
    Szakmai önéletrajz

    Jelentkezés itt: https://bit.ly/2PngqWO

    Adatkezelési tájékoztató: https://schonherzbazis.hu/documentumok/adatkezelesi_tajekoztato.pdf

Új hozzászólás Aktív témák