-
GAMEPOD.hu
Invitel (Telefon, IPTV, kábel TV, DSL, kábelnet, optikai)
Új hozzászólás Aktív témák
-
C64
őstag
Sziasztok. Általában mennyi idő mire új előfizetést bekötik lakásba?
Yᵒᵘ Oᶰˡʸ Lᶤᵛᵉ Oᶰᶜᵉ
-
rongaucho
tag
válasz Intruder2k5 #26851 üzenetére
2-3 hete beszéltem "velük". De ez persze ez csak a 1443, ügyfélszolgálat, a szokásos "folyamatban van" dumával. Meg személyesen bementem ügyfészolgálatra is, ahol kaptam azt a "bennfentes infót", hogy a tulajdonosváltás miatt nincs szerelő. A fülem hallatára beszéltek egy szerelővel éppen, akinek egy új ügyfélnél 1 hónapot meghaladó késében vannak.
De persze próbálok majd egy újabb 1443-azást. Elkallódni nem hinném, hogy elkallódott, mert a megrendelés után egy héttel már megkaptam a szerződésmódosítást.
[ Szerkesztve ]
-
J.C.G.
aktív tag
Úgy alakult, hogy maradok még egy évig Inviteles. Emelnek sávszélt 60-ról 100-ra és csökkentik a havidíjam, kb. -3K kedvezményt kapok.
Digi még nincsen csak a kertvárosi részen. -
frici69
tag
Hoppá: [link]
GigabyteGA-F2A88XM-HD3,AMDA8-6600K,KingstonHyperX2x4Gb1866MhzDDR3,AsusVW202SR,128GbADATASSD,250GbSeagateSATAII,Tevion1.5TbHDD,PioneerDVR-212D
-
grizlisandor
addikt
Sziasztok!
Ismerősöm új albérletbe költözött és megkért, hogy segítsek beállítani a Tv adást, mert neki nem megy. Előző bérlő kiköltözött, itt hagyta a szolgáltatást, ahogy használta. Volt egy Albis SG8000g vevőegység meg egy hdmi csatlakozóval ellátott tv. Kézikönyv szerint a vevőegységbe ethernet kábelt, meg a hdmi a helyére és indítás. Be is jött, egy inviteles ablak, hogy frissítések keresése, nem található frissítés, csatlakozás, frissítések keresése, nem található frissítés és eltűnt az inviteles képernyő, és fekete képernyő. A vevőegység reagál a távirányítóra, de képi visszajelzés nincs. Hívom műszaki bejelentőt, gépi szöveg, hogy mielőtt bármit bejelentek próbáljam ki a 2 perc áramatalanítást. Megcsinálom, semmi nem történik, hívom még 1x a műbejelentőt, terhelt vonalak miatt nincs kapcsolható ügyintéző. 5 percenként megismételtem 3x és feladtam. Mi lehet szerintetek a baj?
Karbantartás nincs, mert a tömben másnál megy a szolgáltatás. -
kabelmania27
Topikgazda
válasz grizlisandor #26862 üzenetére
Üdv!
Nézd meg a modem és a box közötti utp kábel jól csatlakozik-e, utána indítsd újra a modemet. -
taki01
őstag
válasz grizlisandor #26862 üzenetére
Ha hívod őket ne az iptv válaszd mert az a menüpont régóta nem működik. Válaszd inkább az internetet és akkor tuti kapcsolnak ügyintézőt.
-
grizlisandor
addikt
válasz grizlisandor #26862 üzenetére
(#26863) kabelmania27 & (#26864) taki01:
Köszönöm, továbbítom ismerősnek a tanácsokat!
-
trec12
addikt
-
taki01
őstag
-
rongaucho
tag
válasz rongaucho #26861 üzenetére
Van valakinek tippe arra, hogy azon kívül, hogy a 1443-as telefonos ügyfélszolgálatot hívogatom ill. bemegyek egy személyes ügyfészolgálatra, vajon mivel mozdíthatnám elő azt, hogy egy 2 hónapja elindított szerződésmódosítást (ADSL---->VDSL, modemcsere, Vác) az Invitel megcsináljon?
2 hónapja megvan papíron a szerződésmódosítás, szerelő pedig sehol... Elég türelmes ember vagyok, ahogy az előzményekből is látszik, de kezd nagyon elegem lenni. Jól tudom, hogy elvileg 3 hónapja van az Invitelnek a szerződésmódosítást végrehajtania?
-
joecontra
addikt
Sziasztok!
Korábban már írtam ebbe a topikba egy májusi elmaradással kapcsolatban. Az "ajánlásnak" megfelelően kiegyenlítettem a hátralékot amit a 1443-on meg is erősítettek, elküldték az újraszerződési kérelmemet engedélyeztetésre. Az ügyintézőnő azt mondta hogy majd hív egy 28-as nem visszahívható vezetékes számról ha lesz fejlemény.
Ez kedden 13:09-kor meg is történt de kb. 2-3 perccel később kerültem telefonközelbe. Szerdán nem hívott, ma kétszer (reggel 8 után és 3/4 4 körül) telefonáltam a 1443-ra és mindkét ügyintéző jelzett neki, hogy a mai napon keressen. Nem keresett. Ma szabadnapos voltam ezért garantáltan felvettem volna a telefont, tehát előnyös lett volna ha ma is keres.Ti mit javasoltok, mit tegyek? Zaklassam a 1443-at, hátha egyszer felhív? Nem szándékozom a telefonba üvöltözni meg fenyegetőzni és ezután se áll szándékomban de kissé úgy érzem hogy lesz@rnak egy ügyfél nem ügyfél címszóval.
Ha valakinek van ötlete kérem ne tartsa magában.
Üdv,
J -
rongaucho
tag
válasz joecontra #26873 üzenetére
Saját tapasztalatom az, hogy "jó" ügyfélként is az, hogy egy szerződésmódosítás (magasabb díjú internet) elinduljon, már nehézségekbe ütközött. Ha a 28-as hívást nem veszed fel, utána elképesztően nehéz kapcsolatba kerülni azzal az ügyintézővel, ha vissza akarod hívni.
Ha meg egyszer sikerül telefonon szerződést módosítani/új szerződést kötni, és már a kezedben van is a postán kiküldött szerződésmódosítás (vagy új szerződés), akkor a fizikai megvalósítása a dolognak (szerelő), szinte a lehetetlen kategória. Én már 2 hónapja várok egy szerelő jelentkezésére. (És figyelmeztettek, ha egy 23-as szám hív, vegyem fel, ha jót akarok magamnak...)
Szóval a tanácsom az, hogy ostromold a 1443-at, hívd minden nap. Ha meg elintézted az újraszerződést, utána várd türelemmel a szerelőt, hátha a te körzetedben, többen dolgoznak.
-
Lali-213
senior tag
Sziasztok,
Fél éve lejárt a hűségnyilatkozatom a 30/10 mbites optikai internetre. Nagyon szemezek egy nagyobb csomaggal. Nem tudom milyen árakkal fognak előrukkolni, mert írtam nekik egy emailt, hogy ajánlatot kérek. A 100 és 250 mbites csomagok közül van itt valakinek?
Veresegyházon vagyunk helyileg. -
J.C.G.
aktív tag
-
Fr3eWar
őstag
Sziasztok,
Ma lecseréltem a korábbi Samsung tévét egy QLED tv-re, és a CA+ modulra azt írja, hogy nem kompatibilis.
Ilyenkor a szolgáltatónál lehet kérni másik típust, vagy vegyek a "piacon" valamilyet és rakjam bele az inviteles kártyát?
Most egy NEOTION PRD-MTC8-1410 van, ezzel eddig nem volt gond a régi TV-ben.Milyen típust próbáljak?
Köszi!
-
hmark89
újonc
Sziasztok!
Kérdés,kérés lenne modem beállítással kapcsolatban.
A készülék: ZTE H108L.A wifit már beállítottam megosztja. Az internetet még mindig pirosan jelzi, a kijött szerelő sem tudott rá megoldást!.. Tudni valaki a beállításaival kapcsolatban segíteni? Van aki ezt használja? Modem/Router egyben
Köszönöm!
-
Bogyi007
veterán
Sziasztok. Most lett páromnál bekötve Invitel IPTV, net és telefon és regisztrálna az Online ügyfélszolgálatra, számla még nincs. A kapott papírokon hol találja meg az Ügyfélazonosító vagy Vevőkódját ami 9 számjegyű...
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
-
joecontra
addikt
válasz joecontra #26876 üzenetére
Múlt hét szerdán hívtak egy 23-as vezetékes számról és szó szerint fél perccel csúsztam le róla. Hétfőn és kedden otthon ültem a telefon mellett (még a WC-re is vittem... ) persze nem hívtak. Nekik szerdán kellett telefonálni mikor nagyon nem értem rá foglalkozni vele.
Most megint zargassam a 1443-at?Én ezt nem értem. Ha keresnek és nem érnek el miért nem próbálják meg másnap is? Azt gondolják hogy az ember egész nap ráér a telefonján ülni és figyelni az időjárást?
Persze lehet azt hiszik, hogy szopatom őket és azért nem veszem fel. Ezért meg kapjam be és menjek a búsba.A 1443-at már hívtam és elvileg jelezték az illetékes osztálynak, hogy próbálkozzanak újra.
Eddig ez az egész história egy mission impossible.
Üdv,
J[ Szerkesztve ]
-
-
bandras54
aktív tag
Sziasztok!
Első körben a keresőt használtam, hogy megkíméljek mindenki a hülye kérdésemtől de nem találtam választ a kérdésemre. Ezek szerint nincs még ekkora balek mint én. Nagyon alap a problémám, mégpedig a nemrég bekötött modem beállításaiba szeretnék bejutni. (leírása alapján a 192.168.1.1-en és a LAN 1-en kellene elérnem de nem tölti be az oldalt).
A segítségért előre is köszönet
-
bandras54
aktív tag
válasz Martin Eden #26892 üzenetére
Rendben, este megnézem. Köszönöm
-
taki01
őstag
-
rongaucho
tag
válasz joecontra #26886 üzenetére
Te még szerencsés vagy, én szeptember(!) vége óta várom, hogy hívjon az a bizonyos 23-as szám.
Egy sima szerződésmódosítás(ADSL--->VDSL) ügyben. Többszöri telefonálás és személyes ügyfélszolgálatozás után mit tehetnék? Azt mondták, várjak, meg amúgy is 90(!) nap a teljesítési kötelezettsége a szolgáltatónak. És utána mi lesz? Nemteljesítésért majd kötbért fizet nekem az Invitel? A kérdés költői volt, nyilván nem, mert nem fogom tudni azt bizonyítani, hogy ők nem próbáltak meg a 23-as számukról hívini mondjuk...
Egyébként anno a szerződéskötés/módosítás is számomra hajmeresztő volt, egy 1443-as hívás után megbeszéltük, hogy kapok másnap egy 28-as számról visszahívást, mert csak így működik. Én sem tudtam felvenni, aztán napokig hívogattam a 1443-at, mire kaptam végre egy 28-as visszahívást, ahol megköthettem szóban a szerződésmódosítást. Aminek látszik az eredménye, 2 hónap alatt nem jött ki a szerelő!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Remnant II
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Háztartási gépek
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Argos: MuzsikAI
- Android szakmai topik
- További aktív témák...
- Be quiet! Pure Wings 2 140mm PWM High-Speed
- Ejha! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16Gb 1TB SSD FHD IPS + Táska!
- ELADÓ intel i5-9400f (igény esetén hűtővel)
- GeForce EVGA GTX 1660 SUPER 6GB
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000