Új hozzászólás Aktív témák

  • SchMK

    tag

    Ügyfelünk egy 2009-ben alapított magyar rendszerintegrátor cég, aki IT biztonsági, hálózatbiztonsági és log menedzsment megoldásokat nyújt partnereiknek. Mára már igen jelentős szerepet töltenek be a hazai piacon.

    Ha szeretnél egy olyan cégnél dolgozni, ahol a munka elsődleges értéket képez, ahol nyitottak az új ötletekre és ahol kifejezetten nagy hangsúlyt fektetnek a nyújtott szolgáltatások minőségére, akkor ne habozz, jelentkezz!

    Feladataid lesznek:

    • Biztonsági esemény monitoring és biztonsági ellenőrzési feladatok végrehajtása.
    • Információbiztonsági események azonosítása és kivizsgálása.
    • SIEM rendszer riasztásainak feldolgozása, riportok kezelése.
    • Adatszivárgási események kivizsgálása.
    • DLP (adatszivárgás megelőző) rendszer kezelése.
    • Informatikai rendszer jogosultságok felülvizsgálat koordinációja.
    Kulcs kompetenciák
    • 1-3 éves szakmai tapasztalat
    • Naplóelemző rendszerek ismerete
    • Adatszivárgás megelőző rendszerek ismerete
    • Folyamatban levő vagy megszerzett felsőfokú végzettség (informatikai, gazdaságinformatikai preferált).
    • Erős információbiztonsági érdeklődés
    • Ügyfélképes megjelenés

    Szükséges sofskillek:
    • Csapatban való munkavégzési képesség
    • Felelősségteljes, precíz, megbízható munkavégzés
    • Informatikai rendszerek, folyamatok és összefüggések megértésének képessége
    • Jó kapcsolatteremtő és kommunikációs készségek szóban és írásban
    • Jó dokumentációs készségek
    • Kezdeményezőkészség

    Szükséges nyelvtudás
    Kommunikációképes angol nyelvtudás

    Heti óraszám
    40 óra

    Munkavégzés helye
    Budapest, 2. kerület

    Amit a megbízónk kínál
    • Versenyképes fizetés
    • Rugalmas munkaidő
    • Folyamatos szakmai tréningek, képzések
    • Szakmai konferenciákon, kiállításokon történő részvétel
    • Fiatalos, modern munkakörnyezet
    • Előrelépési lehetőség
    • Éves bónusz/ mozgóbér
    • Céges mobiltelefon
    • Szakmai tréningek

    Ügyfelünk kiválasztási folyamata 3 körös:

    1. Telefonos interjú, az eddigi tapasztalatok, szakmai tudás felmérése
    2. Személyes interjú a csapattal és a CTO-val,
    3. Személyes találkozó, megállapodás a részletekről.

    Ügyfelünk kiválasztási folyamatára Tanácsadóink segítenek felkészülni!

    Szükséges dokumentumok
    Szakmai önéletrajz

    Adatkezelési tájékoztató: https://schonherzbazis.hu/documentumok/adatkezelesi_tajekoztato.pdf

    Jelentkezés itt: https://bit.ly/37o96Q0

Új hozzászólás Aktív témák