Hirdetés
- Voin - Jövő hónapban érkezik a belső nézetes hack&slash korai kiadása
- SPRAWL - Konzolokra is megjelent a retró FPS
- Path of Exile II - A készítők egyórányi stream adásban mutatták meg a játékot
- Akciófigyelő 2024: PlayStation Black Friday leárazások
- S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - Máris túl az 1 millión
-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
Én azt nem értem, hogy hiába tűnik kézenfekvőnek, mégis, mint különlegesség kell beszélni pl. erről a hajtásláncról amiről itt az NSX-ben szó van. Hogy legyen egy normális benzinmotor, kiegészítve elektromotorokkal, amik a benzinmotor hiányosságait, hátrányait tudják kompenzálni. Hogy a kinetikus energiákat ne hőként és fékporként engednénk a világba, hanem visszanyerhető energiaként.
Fingom nincs, hogy ha mondjuk az általam használt 1.8-as 140 lovas motorhoz kapcsolnának egy "KERS"-t, vagy akár közvetlen hajtású elektromotort, akkor mennyivel lehetne még lejjebb nyomni a fogyasztást. Nyilván, akkor az energiatároló legyártása, meg a többletsúlya lehet, hogy ugyanannyi környezetterhelést jelentene, de akkor még a mínusz fékpor és hő mindig ott van.
Lehet, hogy én érzem rosszul, de még a teszteket olvasgatva mindig ott tartunk, hogy a hibridek normál használatban ugyanannyit fogyasztanak, mint a nem hibrid nagyobb hengerűrtartalmú verziók, hogy a gyorsulásuk ugyan nem jobb, de kissé más, hogy ilyenolyan átviteli rendszert fejlesztenek, de mintha mind csak a puskapor lenne, igazán golyó meg semmi. Meg az elektromos autók, amik továbbra is kisszériás drága játékszerek, arról nem beszélve, hogy a 400-600 km-es elméleti hatótávok a mai "villanykút" kiépítettségek mellett még mindig csak a Norvégia szintű országokban lehet érdekes. Mert elindulok mondjuk egy Teslával a horvát tengerpartra, és vagy állandóan keresgélem hogy hol lehetne tölteni, vagy nem lehetne. Mert mondjuk nem állhatok oda egy apartman elé, hogy csókolom, adjon má' ki egy hosszabbítót, egy szűk 5-6 órát elálldogálnék itten amíg tetszik nekem fizetni az áramdíjat amivel töltök, de cserébe itt van párszáz Kuna.
Számtalanszor van az az érzésem adott vezetési helyzetben, hogy itt most egy jó elektromos rásegítő rendkívül hasznos lenne, de hát ugye nincs.
De felőlem visszatérhet a világ a sima faék szívóbenzinesekhez is, én már úgyis eleve azt használok, és jó.Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest