- Alkoholista nevelde
- Ghost of Tsushima: Director's Cut - Íme a gépigény
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- The Surge
- Assetto Corsa Competizione
- PlayStation 5
- Fallout 4
- Magyar feliratozással jön a Senua's Saga: Hellblade II
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Xbox Series X|S
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atlantis
veterán
Szerintem nincs nagy elvárás. Én nem játszom a benti gépen, így fogalmam sincs, mennyi a válaszideje szegény monitornak.
Jól van,na, csak legtöbbször azzal támadják a ProE-t, hogy a a csilli-villi dolgok hiányát emlegetik, meg a kezelőfelület egyszerűségét szidják(bár a WF sorozat kezelőfelülete már sokkal barátságosabb, mint a korábbi verziók oldalmenüs rendszere, kár, hogy ez a stabilitás rovására ment).
Vonalvastagság? Nem lehet ilyet állítani, ezt szerintem AutoCAD-nél sem lehetett(mi legalábbis nem használtuk és nem is hiányoltuk), mert semmi értelme. Gondolj bele, erre való a színekhez rendelt vonalvastagság.A magam részéről el sem bírnám képzelni, hogy látható legyen képernyőn is.
Rajzkörnyezet: igen, a legtöbb 3D-s rendszer itt bukik el. A ProE is itt a leggyengébb. Egyrészt sokkal jobban ''zabálja'' a gépet, mint a modell környezet. Másrészt, ez elhanyagolt terület a fejlesztőknél és nem is lesz jobb. Ez azért van, mert a nálunk szerencsésebb fejlődésű országokban(az Államokban különösen) már egyre ritkábban használják a műhelyrajzokat, helyettük maguk a modellek vannak méretezve (nálunk csak mostanában kezdik hangsúlyozni a marketingesek, hogy a 3D-s modell méretezése milyen jó is), a megmunkálógépeket is a tervezőrendszerek vezérlik, az archiválás,adattovábbítás elektronikus, felesleges tehát a papír alapú dokumentálás.
Lépcsős metszet: ez valóban el van bonyolítva a többi rendszerhez képest. Leírni most lusta vagyok, sorry...
Nekem semmi bajom a config fájl-lal, ízlés kérdése...>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford