Hirdetés
- StarCraft hírek: Készülhet egy új játék, miközben Game Pass-be tart a széria
- Unknown 9: Awakening - Amit a játékról tudni érdemes
- Jövő hónapban Xboxon is kipróbálható lesz a Fragpunk
- Újabb kedvcsinálón a The Last of Us TV sorozat második szezonja
- Újabb játékmenet videót kapott a Dragon Quest III: HD-2D Remake
-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Goose-T
veterán
válasz Real_Necro #7717 üzenetére
Én hétfőn csináltattam, 8200 Ft lett a végösszeg a négy kerék szerelésére és a centrírozásra.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz Norbika88 #7760 üzenetére
Ki mondta neked, hogy 195/55 R15 kell rá? Simán 195/60 R15 a gyári kerékméret.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
Vákuumproblémája volt már valakinek MK4 Mondeoval? Egyre jobban zavart mostanában, hogy alapjáraton szuszog az autó (kívülről hallható csak), meg leállításnál fingó hangot ad néha. Kicsit beleolvastam a mondeo.hu-s fórumba, és ott belefutottam tök véletlenül hasonlóba, írták, hogy az egyik Pierburg szelepet kell kicserélni (vagy mindkettőt). Közben találtam egy tudástár-bejegyzést is erről a fórumon. Szóval valaki találkozott már ilyen problémával?
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz SzlobiG #7776 üzenetére
Szerintem az enyémben mindkettőt cserélni kell, mert fingik is, meg úgy érzem, mintha lassan épülne fel a turbónyomás, de aztán hirtelen tol. Bár nincs viszonyítási alapom, mert a kocsi már megvétel óta ilyem, ugyanilyen Mondeot pedig még nem vezettem, csak régebbieket.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
Gyújtótrafó lehet elromolva, nekem is hasonló problémám volt ugyanilyen kocsival, csere után megjavult. Az nem baj, ha van gyújtókábel kéznél, valószínűleg már az is szét van égve a kocsiban.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz Plazmacucci #8108 üzenetére
Semmi gond nincs ezzel, reális az ár is. Nincs kitakarva a rendszám, ráadásul Magyarországon helyezték üzembe, simán le tudod kérdezni az adatait, hogy megtudd, volt-e tekerve. Ford márkaszervizben átvizsgáltatod 20 ezerért, és ha minden rendben vele, akkor megveheted. Bár a fehér dolgok simlisek szoktak lenni (Fehér úti, székesfehérvári nepperek), de lehet szerencséd. Odamész, jól megnézed, és ha engedik átvizsgáltatni, akkor sínen vagy. Ajánlom az Üllői úti Ford Petrányit.
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
Régóta érlelődik bennem a kérdés a kettőstömegű lendkerékkel és a kuplunggal kapcsolatban. Van ugye egy 2011-es MKIV-es Mondeo kombin, 2 literes, 140 lovas TDCi motorral. Tesóm szerint még hármasban is csúsztassam a kuplungot, hogy tovább bírja a lendkerék. Szerintetek mi a célravezető?
a.) Csúsztassam még hármasban is, hátha előbb kopik el a kuplung, mint esik szét a lendkerék.
b.) Csattintsam rá már kettesben is, hogy ne kopjon a tárcsa.Tanácstalan vagyok, segítsetek!
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz AMD Power #8139 üzenetére
Egyáltalán nem hülyeség, a nagy autó szinte mindig biztonságosabb. Csak furcsálltam, hogy eggyel kisebb autót akarsz venni. Még az is lényeges egyébként, hogy minél kisebb kategóriás egy autó, annál gyengébb a felszereltsége is, valamint a kisebb menetkomfort miatt nehezebb elviselni benne a hosszú utakat.
Az sem mindegy, mire használnád jellemzően. A Fiesta ideális használati módja a városi szaladgálás, egymáshoz közel lévő települések közötti mászkálás. A Focus már hosszabb utakra is kényelmes, de inkább országúton. A Mondeo pedig igazi autópálya-cirkáló, többszáz kilométert is le lehet benne zúzni egyhuzamban anélkül, hogy különösebben megfájdulna az ember dereka az üléstől, vagy a feje a zúgástól. Ezeket vedd figyelembe, mielőtt kiválasztod a következő autódat. Ha kipróbálsz valamit, próbáld ki úgy, hogy minimum százzal mész huzamosabb ideig, ott mutatják ki a foguk fehérjét az autók.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz radi8tor #8191 üzenetére
Az jó rég volt. Nem hengerenként van, hanem egy van belőle, ha jól tudom. Ez lenne az, ha jól emlékszem az autód típusára.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz kovacsroli #8229 üzenetére
Centrírozva is voltak azok a kerekek? Triviális kérdés, tudom, de hátha.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
Keresd fel a Méta utcai futóműszervizt, én ott cseréltettem a kormányösszekötőket, ami után futóműállítás is volt természetesen. A Ford-szerelőm őket ajánlotta, ő is oda hordja a kocsiját.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz AMD Power #8390 üzenetére
Esetleg Ford Fusionön nem gondolkoztál még el? Az egy kicsit felfújt Fiesta, családdal szerintem kényelmesebb lehet egy fokkal, viszont még mindig kisautó, annak minden előnyével.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz westcoastog #8455 üzenetére
Keresni kell egy tanuló karosszérialakatost, és oda lehet adni neki ingyen. Ha megcsinálja, akkor lesz egy jó kocsija és nagy hírneve a szakmában.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz SzlobiG #8564 üzenetére
Már tavaly is kint volt ez a fantáziakép a kocsiról, csak más színben. Igazából még mindig csak ennyi látszott belőle.
Más: egyik kollégámék akarnak venni egy új Focus kombit, kaptak is rá jó ajánlatot, de most csak az egyliteres Ecoboost motoros van készleten épp abban a kereskedésben. Mondtam nekik, hogy lehet jobb választás lenne az 1,6-os szívóbenzines. Szerintetek érdemes lenne arra várni, esetleg vadászni egy másik kereskedést, ahol van olyan? Mindkettő 125 lovas, bár a turbós gondolom nyomatékosabb, de én nem bíznék annyira benne. Főleg hétvégéken használnák hosszabb távokra, de összességében keveset futna (10 ezer km/év).
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
Az elején én is így voltam vele, de most már észre sem veszem a fűtőszálakat. Megszokás kérdése, lehet, hogy a következő kocsimnál a hiánya lesz a feltűnő, már ha nem lesz benne.
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz Mikulásbá #9018 üzenetére
Ki mondta, hogy drága a gyári Ford lengéscsillapító?
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
Focus lökhárító? Mondeon? Csak darvinyát húzod, vagy tényleg azt gondolod?
Egyébként szépen törve volt az eleje, a bal első ködlámpa helyén csak duct tape van, a rendszámon meg látszik, hogy ki kellett kalapálni.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz zolikaDB #9106 üzenetére
A felső festékréteg van lekopva róla, az én előző 2003-as Focusomat is úgy vettem 2013-ban valós 160 ezer kilométerrel, hogy hasonlóan nézett ki a kormány. Ez egy 12 éves autó, ezekben már elkezdenek öregedni a dolgok a kilométeróra állásától függetlenül is. Valószínűleg a tulaj sem kenegette bőrápolóval minden héten.
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz bajnokpityu #9118 üzenetére
2011-es Mondeo kombi jelen! Mire vagy kíváncsi?
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz bajnokpityu #9120 üzenetére
Úgy tudom, hogy az újabb kínai androidos fejegységek már rácuppannak a CAN buszra, és szinte mindent tudnak vezérelni (klímát pl.), biztos meg tudnák szólaltatni a radart is. Bontott fejegység így szerintem nem kell, felnit viszont még nem nagyon láttam. Talán az autoalkatresz.hu-n meg lehet nézni.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz bajnokpityu #9120 üzenetére
Találtam neked felniket itt.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz albiosz #9269 üzenetére
Szerintem vegyél 28 ezerért egy komplett bontott csomagtérajtót, amin műanyag díszléc van, itt lehet is kapni.
Ha szerencséd van, akkor találsz metálkéket (elég gyakori szín), ha nincs, akkor meg 20 ezerért lefényezik bárhol olyanra. És ezzel meg van oldva a rozsdaprobléma is, mert a műanyagosok nem rohadnak át.
Szerk.: egyébként díszléc is van 9000-ért.
Szerk2.: figyelmetlenül olvastam, ezek szerint már megcsináltattad.
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
Egy gyönyörű példány "házon belülről", amiről még nem is volt szó itt a topikban!
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
DPF nélkül is kiszórná ugyanúgy a kisebb részecskéket, csak mellé jönne még egy rakat nagyobb is. Nem a DPF darálja le a kormot, hanem egyszerűen megfogja a nagyobb részeket.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz ReFleXx #9798 üzenetére
Én hozzájuk hordom a Mondeonkat, a IX. kerület külső részén van a műhelyük. Van a honlapon egy telefonszám, azon el tudod érni őket. Munkaidőben sajnos nehezen veszik fel a telefont, mert folyamatosan melóznak, de ez ne tántorítson el.
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz TigerCat #9814 üzenetére
A jobb első nem rögzíthető szerintem patenttal, nincs szükség rá. Csak a bal első szokott rögzíthető lenni, hogy megelőzze a balesetveszélyt, ne tudjon a pedálok alá gyűrődni a szőnyeg.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz TigerCat #9814 üzenetére
Minden klímaberendezésnél alapszabály, hogy miután kikapcsoltad a hűtést, még járasd a ventilátort pár percig, hogy ki tudjon száradni a rendszer. Ha bárhol nedvesség marad, akkor ott könnyen megtelepednek a gombák és a baktériumok. Kocsiban a megérkezés előtt pár perccel ki szoktam kapcsolni a klímát, és maximumra veszem a ventilátort. A lakásban legalább 20 percig járatom a beltérit ventilátor módban, miután kikapcsoltam a hűtést. El is kerülnek a klímából áradó szagok, a klímatisztító mindig meg szokott dícsérni, amikor jön tavasszal kitakarítani a lakásban a légkondit, hogy milyen szép tiszta maradt.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz radi8tor #9857 üzenetére
Mondjuk ne kaphasson magyar rendszámot. Buktassák meg műszakin. A külföldi rendszámos autók használatának megvannak a szabályai, bizonyos mértékben tudnák itthon is használni a tulajdonosaik, de ne csináljanak már rendszert belőle.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz Primary92 #9916 üzenetére
A gyári mélynyomó a pótkerék helyére van beszerelve, szóval szerintem eléggé macerás lehet utólag beépíteni.
Amúgy nálam meg tudsz hallgatni egy gyári navisat (Blaupunkt NX), mélynyomó nélkül. Valóban nem egy nagy szám, de a régi Focusunk 5000-esénél sokkal jobb.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz Tsebacsi #9950 üzenetére
Az osztókör és a kerékagy átmérője ugyanaz, viszont az MK3-as Focusra szélesebb felni kell, mint az MK2-esre, valamint az ET szám is különböző. Én nem tenném fel, ha az én kocsim lenne.
Szerk.: egyetértek TigerCat kollégával, én is az alufelnire tolom mindkét gumit a Mondeón. Egyébként lehet, hogy az új felnihez még TPMS-t is venni kéne, annak még ~10 rugó darabja. Azt nem tudom, hogy a legújabb Focusok fel vannak-e szerelve ilyennel.
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
Enyém kiírja a Convers+ kijelzőn, menet közben az OK gombbal tudsz váltani a kiírt infók között (átlagfogyasztás, pillanatnyi fogyasztás, átlagsebesség, hatótávolság).
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen