Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jahno
őstag
válasz npera #143744 üzenetére
Be is ástuk, én nem éreztem a karmát, hogy technikázzak vele, eleve több helyen homályos az elmélete és itt nem a dőlésszög meg hasonló alapokra gondolok Haver fogta magát és kitolatott. Eleve elbasztuk, nem volt nálunk ásó, csak kávé és fotós cucc.
Pár éve volt itt egy kis mambójambó, na mindjárt folytatom meg ugye a klasszikus, mikor a kb. 50 kilométerrel éppen bejáratós Pahérót kinyírtam és ment a vakarózás, mert másnap Micu gyémánt túra állomáson az a fő attrakció, hogy legújabb vasat ki lehet próbálni a homokdombon és mivel új autó, így sorbaállt érte TotalCar és mindenki is, mert bemutatnák a hírekben. De hát ha egyszer az a telekjáró metálfényű teljes automata foshalom olyan volt és egy alap dombra nem ment fel, akkor az olyan Előtte a régi Pahéróval meg Defenderekkel forgolódtunk, azoknak visszatérő téma, ennek meg nem adta ki, szóval kihúztuk, jött a tréler, jónapot. Világot meg haver ősöreg Pahéróje mentette ki, azzal lehetett Defender ellen menni, gázos hajtás, bukócső
Szakcsoportot máig vissza tudom keresni, mert előtte napokban mindenki nagyon okos volt, hogy hol mit kell csinálni utána meg egy szűkebb helyre nem mertek bemenni, mert karcolódik a kocsi és ősz van eshet az eső, homokos úton majd SÁROS lesz a telekjáró. Akkor az egyik szervező illető megadta az ívet az egyéb szakértőknek, tessék, meg lehet mutatni:
"PMR rádiót mindenki hozzon.
A szokásos patakátkelő (mély) helyünk most nem használható, mert egy fa kidőlt, elállja az utat. Tehát lesz egy bónusz feladat az aktívabb fotelterepjárósoknak: fejsze, fűrész, kötél, csörlő, pár autó, pár ember, aki önként jelentkezik, hogy járhatóvá tegye a patakátkelőt. Az odavezető egyik út az irgalmatlanul karcos, de a másik az tuti.
A tervem szerint fél egy, egy körül lenne az ebéd, addig a pálya illetve szabad program, illetve fa-elhárítás. A pályát meg lehetne futni normál módon, aztán pedig bekötött szemmel+külső irányítással, vagy akár bátrabbaknak tolatva is."Egyik versenyen durávn látszódott a pro vonal, bár azt a videót most nem tudom előkapni. Megpróbálom. Letekert ablakokkal egyik srác beleborult fejjel lefelé egy elég szép vizes árokba. Éppen csak a kerekek látszódtak ki alvázzal felfelé. Na, fotelnézők sipítoztak és sápadtan lestek ki a fejükből, mire gyorsan odatolatott 2 gép, kötél, áthúzták ott ahol kell, emberek el, gépet kihúzták a mocsárból féloldalast, egy arc oldalról behasalt és pilótát bontotta a sárból (+sok pontos öv...), brigád másik fele meg közben talpa rakta a vasat. Nem egész 2 percet volt mocsár alatt és én csak azt néztem, hogy nem is beszéltek, de működött minden, nem olyan, mint a vidéki rally, mikor hatan körbeállják jó szándékkal az autót és azért nem lehet visszaborítani, mert más útban van, vagy hülyeséget csinál és csak a káoszt növelik esetleg sérült pilótát ész nélkül rángatnak 8 irányba. Pilóta a feleségének arca ilyenkor előttem van rendesen....
Új hozzászólás Aktív témák
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Szólánc.
- 54000 tonna
- Nem lesznek kitömve VRAM-mal az új VGA-k a gyártók szerint
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Eredeti játékok OFF topik
- Lexus, Toyota topik
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- BestBuy topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen