Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nosam
aktív tag
Szerintem Slopey ott dolgozik a frontiernél és abból következtetek erre, hogy már 2009-től regisztrálva van a frontier fórumán, és kétséges, hogy 3 évvel az elite kickstarteres kampánya előtt csak úgy véletlen regisztrálta volna magát. Valamelyik fejlesztő srác nick neve a Slopey ez tuti biztos.
Ráadásként megnéztem mind a két tool-t, és Andreas egyébként ugyan azt a marketdump.exe-t használja az adatok letöltésére, ami a slopey-ban volt,-van vagyis azt onnan abból szedte csak másként rendezte az abból nyert adatokat.
[ Szerkesztve ]
-
Nosam
aktív tag
Nem figyeltem, akkor ezért találtam mind a kettőben az exe-t...
De teljesen mindegy is, a lényegen nem változtat. Igazából "nekem gyanús" volt, hogy az ember véletlenül 2009-ben már regisztrálva volt ezen a fórumon ezért következtettem arra, hogy biztos ott dolgozik a frontiernél.
De lehet, hogy mégsem. De a mi a francnak regisztrált 2009-ben azt elképzelni nem tudom.
-
Nosam
aktív tag
válasz Diopapa #1271 üzenetére
Tényleg, egyébként milyen adatbázist is akarsz most konkrétan?
Mondjuk így 55 rendszernél még talán van értelme bármilyennek, de ha kinyitják univerzumot akkor maximum csak lokálisan esetleg a federation rendszereiről lesz értelme bármiféle adatbázist csinálni, bár ki tudja hány rendszere lesz annak is.
Amúgy minden más esetben milliós meg milliárdos számok lennének.
-
Nosam
aktív tag
válasz Menthirist #1280 üzenetére
Az máris egyértelmű siker...
25 ezer támogató volt a kickstarteren, most 98 országból játszanak 75 ezren.
Szerintem a végére ha megjelenik ezt legalább meg fogják ötszörözni, mert általában 5-ből négy ember azt mondja, hogy 60 eurót nem ad a bétáért de a teljessel szívesen játszana...
Aztán ha kibővül FPS-el és bolygól leszállással az szerintem még hozni fog egy csomó új embert, de már nem olyan sokat.
-
Nosam
aktív tag
Hát igen. Szóval nem biztos, hogy lesz ebből 2014Q4.
Ami azt illeti, én már azokra az elérhetetlen grafikai opciókra is egyre kíváncsibb vagyok, "amit a mai gépek egyelőre nem bírnak majd el". Bár ahogy látom, még reflection sincs legalábbis én tükröződést nem láttam eddig semmin. Persze látva ezt a galaxy mapot kétségeim nincsenek afelől, hogy idővel tényleg lehetnek olyan grafikai opciók amelyek esetleg gépigényesek lesznek... De most jelen pillanatban gyakorlatilag még szundikál a gépem a játék futtatása közben, és egyébként a poligon számokból szerintem inkább az látszik, hogy széles közönséget céloztak meg. Viszont az effektek szerintem már most gyönyörűek ahogy egyébként az űr is nagyon szép, a solar flare is és az egyéb dolgok. Amúgy egyébként több vram-om van mint amennyit a jelenlegi béta recommended spec-hez összesen kértek, emellett még van 32 giga ramom is a legújabb I7-es proci mellett, szóval azzal sem hiszem, hogy gondom lenne a véglegesben, éppen azért várom annyira kíváncsian miféle elérhetetlen grafikai opcióval kell majd szembesülnöm.
Abban meg alapból biztos vagyok, hogy nekünk nem a full dev verziót mutogatják.
-
Nosam
aktív tag
Fasza. Lesz még egy jó pár fajta elvileg, itt vannak még thumbnail-ek és koncept rajzok a régebbi hírlevelekből amelyeken vannak modulok, egy rakás féle fajta állomás és egyéb nyalánkságok:
Variation in Station Design + Moduls + Shipyard + Pirat Base + Mining Base concepts.
-
Nosam
aktív tag
Meg azon gondolkodtam, hogy a HUD lehetne kicsit futurisztikusabb. Ez a kis változás ami van, ebből mondjuk egyedül a tűz ikonnal van bajom. A fegyver ledek viszont jók, hogy vékonyabbak lettek. Bár ahogy láttam az Elite fórumon, sok csirke azon panaszkodik milyen bonyolult ez a játék. Meg nem képesek beleolvasni még egy pdf-fájlba sem, hogy ugyan a HUD melyik része mit mutat, minek van ott...
Amiben viszont sokaknak igaza van, bár ezt a bétának tudom be, hogy azért nem ártana, ha a játékban hajó vásárlás előtt meg lehetne nézni, elolvasni a specifikációt, hogy ugyan mégis milyen hajót vesz valaki egy rakás pénzért.
Diopapa: Akkor remélem ebben is úgy lesz!
[ Szerkesztve ]
-
Nosam
aktív tag
válasz Viper26 #1295 üzenetére
Dehogy is, pl alapból egy rakás hajó lesz 25, hogy lenne már ez a végleges játék. Emellett nem szabad elfelejteni, hogy a frontiernél alapból 235 ember dolgozik szóval nem egy kis kiadóról van szó. Hogy mi ennyit kapunk egyelőre az egy másik kérdés, a dev verzió naponta frissül, nem fogják nekünk naponta lefordítani az egész kódot meg javításokat feltölteni hozzá, mert 75 ezer embernél ez nagyon komoly support oldalt követelne egy fejlesztés alatt...
-
Nosam
aktív tag
válasz Diopapa #1301 üzenetére
Múltkor nézegettem a régi elite-ket, hogy kb mire lehet majd számítani a "hagyomány" alapján, és azt láttam a régi galaxy illetve system mapon, hogy volt olyan rendszer amelyben 5 coriolis is volt. Nem viccelek.
Emellett nézegettem most az új elite-ben a galaxy mapot, és kerestem sok lakosú helyeket, a milliós számok azok elég sűrűek, de lesznek olyan rendszerek ahogy látom nem is annyira kevés, ahol bizony több milliárdnyi lakos lesz. Szerintem ott még az is elképzelhető, hogy akár nagyobb űrvárosok is lesznek, valahogy így mint ezen a koncept rajzon, hogy többféle modulokból épült starportok vannak:
Szóval szerintem mindenképp lesznek olyan helyek, ahol egy egy rendszerben több állomás is lesz, szinte 100% bizonyossággal állítható.
-
Nosam
aktív tag
válasz Diopapa #1303 üzenetére
Ezért is mondtam, SOL-ban van 17 milliárd lakos, de az "old world"-öt emellett a birodalom és szövetség legnagyobb milliárd lakosú rendszerei is szépen ki lesznek maxolva.
Legalábbis ebben reménykedem. Imádnám.
Jelenleg a bubi amelyben vagyunk, a legnagyobb rendszer 27 millió fő, ami nudli még a több száz milliós rendszerekhez képest is, hát még a milliárdosok mellett (bár az ekkorák azért ritkábbak...)
-
Nosam
aktív tag
válasz Diopapa #1305 üzenetére
Nem hiszem.
Azt tudtad egyébként, hogy a Coriolis elnevezésen túl az állomások matematikusokról, asztronautákról meg egyéb tudósokról lettek elnevezve?!
Itt egy párat már összegyűjtöttek, hogy ki kicsoda volt.
Na most nyilván, az nem biztos, hogy találtak legalább 400 milliárd tudóst , de a központi helyeken lévő csillagvárosok nevei legalább valódi tudósok neveit viselik majd.
-
Nosam
aktív tag
Nem lesz saját állomás, viszont ha felfedeztél egy rendszert akkor eladhatod majd az infót a szövetségnek és ő viszont telepíthet akár mobil állomást lásd ezt az új starportot az Ocellust, amely lassan ugyan, de képes helyet változtatni.
Még egy nagyobb hajó árát sem könnyű összekamionozni, képzelheted, hogy akkor egy állomás mennyibe kerülne valójában?! Szóval egyedül nem, viszont a szövetségnek eladhatók az általad felfedezett üres rendszerek adatai, így hozzájárulhatsz a fejlődéséhez - terjeszkedéséhez.
-
Nosam
aktív tag
Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én már nagyon mennék az utamra.
Remélem béta 2-ben bővítik a bubit legalább 2V500 rendszerre.
-
Nosam
aktív tag
válasz Diopapa #1331 üzenetére
Mondjuk az SLI-nek még pont semmi értelme nincs egyelőre, hacsak nem tettek-tesznek valami új grafika funkciót a béta2-be?! Most még a lod-ok is úgy vannak beállítva, hogy 10 kilométernél kezdenek bekapcsolni az állomások fényei, remélem béta2-ben ezen is változtatnak.
Nagyon bízom benne, hogy köv bétában már lesz útvonal tervezés a galaxy mapon , system mapnak is nagyon örülnék, és nagyon remélem, hogy minimum a duplája lesz a bubi meg persze egy két új hajó is jó lenne.
-
Nosam
aktív tag
Van köztetek aki alfázott is ED-vel?
Sokan kezdtek már aggódni a hírlevelet olvasva, de egyik alfás támogató azt mondja nem aggódik, minden nagyobb ugrásnál valódi tartalmakkal és funkciókkal bővült eddig a játék. Én ugye 60 eurós bétával kezdtem ED-t ahogy sokan mások is, így az ez előtti dolgokról nem sok tapasztalatunk van.
De mondom az egyik alfás srác szerint nem csak valami ráírom hogy béta2 oszt jól van dologra kell számítani FD esetében, hanem valódi változásokra - munkára.
Majd meglátjuk.
-
Nosam
aktív tag
We've done some big changes to our specular model / tonemap, look out for these in the next build. - Greg Ryder - Head of Rendering (Frontier)
Majd megnézzük, hadd jöjjön csak a köv build. Tényleg kiváncsian várom.
[ Szerkesztve ]
-
Nosam
aktív tag
Megvan CM Draco és az anderson escape ami 255 ezer fényév volt.
[ Szerkesztve ]
-
Nosam
aktív tag
válasz Smithy1986 #1371 üzenetére
Nem bántam meg, hogy megvettem mert szerintem az egyik legjobb játék lesz ami valaha készült, már ebben a kategóriában. De bizony függetlenül attól, hogy most is rendben van azért ez nem egy kész játék. Mind funkcionalitását mind tartalmát tekintve korlátozott és kész állapotában fog ez igazi fényében tündökölni.
Nem vesztesz semmit ha megvárod a megjelenést, és nem vesztesz akkor sem, ha esetleg beleugrassz már most.
[ Szerkesztve ]
-
Nosam
aktív tag
válasz Diopapa #1379 üzenetére
ED infóban, az mi a szösz? Én még fotót is raktam fel róla pont ebben a topikban augusztus 21.én.
Az nem is nap, hanem egy fehér törpe!
[ Szerkesztve ]
-
Nosam
aktív tag
válasz Menthirist #1397 üzenetére
Itt is lesznek több személyes hajók stb, de sem a szövetség sem pedig más rendszerben nem lesznek képesek csoportok "vezető hatalommá" válni vagy saját képükre formálni a "törvényeket", és ezt semmilyen külső app-al nem lehet majd megkerülni.
-
Nosam
aktív tag
válasz Menthirist #1402 üzenetére
Megteheted, de nem lesz értelme mert a játék koncepciója olyan, hogy nem lesz kellő anyagi haszon a csoport minden tagjának... Maximum kis csoportokban éri meg majd összefogni, a nagy csoportok meg ha lesznek is nem fogják tudni jövedelmezővé tenni 50 ember számára a fegyelmet és összetartást, nem fogja megérni anyagilag, nem fogja megérni hierarchiában játszani más irányítása alatt...
-
Nosam
aktív tag
válasz Diopapa #1406 üzenetére
Ahhoz, hogy itt egyáltalán bárki eszébe juthasson, hogy elindul vadászni, ahhoz először saját tökét kell kovácsolni. Kínkeserves lenne itt összeszedni egy anacondára valót, ha egy guild útmutatása szabályai alapján kéne megkeresned rá a pénzt, vagy harcból. Egész egyszerűen más a játék felépítése...
-
Nosam
aktív tag
válasz Terrorista #1408 üzenetére
Hát ha felteszem az anacondára a rail gunokat, meg mellé három db heat seank-et, hogy ne melegedjen túl, akkor bizony baj van. Egy lövés egy hajó, olyan lesz mint a szúnyogirtás.
-
Nosam
aktív tag
válasz Menthirist #1410 üzenetére
Dehogy dobnak azért ki, sőt, úgy van kitalálva a játék, hogy fejvadászként megérje titeket levadászni.
Az ignore rendszer szerintem azért van-lett, mert egyébként az FBI már megkeresett egy csomó kiadót, hogy lépjenek fel a cyberbullying ellen. Ne legyen lehetősége csapatoknak egy egy emberre rászállni és kicsinálni lelkileg és minden egyéb módon. Így ha azt látja valaki, hogy tudatosan ugyan azok próbálják levadászni és véletlenül mindig őt, akkor tud ellene tenni.
-
Nosam
aktív tag
válasz tkondor #1437 üzenetére
Többek között ennek köszönhető, hogy benne van a játékban az egész galaxis. Minden egyes naprendszerben a newtoni modell szerint mozognak az égitestek, sőt egyéb szimulációk is zajlanak és nem bírná a géped számolni még npc-k által működtetett gazdasággal együtt sem, hiszen annyi rendszer van mint égen a csillag.
Úgy van megoldva, hogy mind a galaxis mind pedig a gazdaság egy központi szerven fut, és arról kapja az adatokat a géped. Az online rendszernél pedig ugye a szinkronizáció miatt fontos, hogy egy központi szerven fusson a galaxis, hiszen ha te nem játszanál annyit mint mondjuk mások, akkor máshol lennének a bolygók és állomások neked mint a másik embernél...
-
Nosam
aktív tag
válasz Diopapa #1485 üzenetére
Szerintem arra gondol, hogy nem jelöli ki neki automatán a legközelebbi ellenséget.
TKondor: Billentyűre illetve a joy bármelyik gombjára be tudod állítani, hogy kijelölje a targetet ami szemben van, emellett még következő és előző targeteket is lehet jelölni gyorsbill-gombról.
-
Nosam
aktív tag
Bocs elnéztem, akkor nem erre gondolt:
Tkondor. A vector célkereszt mutatja a helyzetét a kijelölt hajónak, megmondták a fejlesztők olvastam, hogy nem akarták azt, hogy egy nyíl mutassa a fenti hud-on merre forduljon az ember, azt mondják, és szerintem igazuk van, hogy így kicsit nehezebb és színesebb a harc.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- Elterelik a sofőrök figyelmét a vezetéstámogató rendszerek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Mikrotik routerek
- macOS PC-re
- Steam topic
- Politika
- Túlfeszültség ellen védő elosztó
- További aktív témák...
- Meta Quest 3 (512gb ) (GARANCIÁS) + EXTRÁK
- HP OMEN Gamer Tervező Vágó Laptop 15,6" -40% Ryzen 5 5600H 16/512 RTX 3060 6GB FHD 144Hz!
- Intertek CM-118-A1 filteres kávéfőző
- Philips Senseo HD 6553 /59 /f párnás kávéfőző.
- Új Asus Rog Strix G15 Gamer Tervező Laptop 15,6 -30% Brutál Ryzen 7 6800HS 16/512 RTX 3050 FHD 300Hz
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen