-
GAMEPOD.hu
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kronus
tag
válasz baphomet #6150 üzenetére
Tudom tovább fokozni...
A Type-9 balesete után el is ment a kedvem a kereskedéstől. Akkor mondom kicsit repkedek a Pythonommal. Gondoltam megnézem személyesen is a föld mellett parkoló Federal Capital Ship-et, élőben úgyse láttam még. Ahogy közelebb repültem olyan hangot adott a játék mintha ütköztem volna, holott semmi sem volt a közelemben a pajzsom is lement. Majd még egy ilyen 2 másodpercre rá és a hajóm felrobbant... (mivel több mint 100 milkót beleöltem a biztosítás se volt olcsó)
Szóval a tegnapi napot elég szép veszteséggel zártam... -
nagyúr
eddig is volt már ilyen. vámvizsgálat, leszkennelik a rakteredet, meg a státuszodat, aszt ha nincs semmi, mehetsz.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Kronus
tag
Azt nem tudom, hogy csak a nagy hajókra érvényes-e ez a bug, de egy biztos: a patch előtt ugyanilyen szituációk sokaságát karcolás nélkül éltem túl, vagy a leges legdurvább nagy sebességű ütközésnél is elszállt a pajzs + 30-40% életerő, itt meg kb. gyök 2vel mentem kifele az NPC talán még lassabban jött felém és azonnal bumm, abban a pillanatban ahogy össze koccantunk, semmi nyikorgás vagy egyéb effect ami ilyenkor előfordul.
A pythonos esetre meg semmi magyarázat nincs, semmi nem ért a hajómhoz.
[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
Tegnap este kilőtték a Viperem és elég "furán" vesztettem el a hajót. ID-vel kiszedett a gyerek és egyből elkezdett lőni. Ő is Viperrel volt, lézerekkel. Mivel két SCB is van a hajómon, ezért nem volt probléma. Kitartott a pajzsom. Egyszer csak belém rohant fejjel lefelé, aminek a hatására megszűnt a pajzsom és a hull 18%-ra zuhant. Az ő pajzsa sértetlen maradt Ezek után pillanatok alatt kilőtte a hajómat. Nem értettem, hogy mi történt, de az itteni pajzs bugos bejegyzések alapján már kezd összeállni a kép. 1.1-el valamit nagyon elcsesztek a pajzsműködésben
-
Xmodule
őstag
Nem lehet hogy ezek a gondok mind a server oldali laggok miatt voltak? Nekem is laggolt tegnap a game. Lehet nagyon le voltak terhelve a szerverek a sok update miatt. Vagy pedig valami hiba van.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Kronus
tag
Hát nekem eddig olyan 13 millióba van az 1.1 és csak 1 napja éles
Még ma kap esélyt, ha megint történik valami hasonló, akkor addig hanyagolom a gamet míg tuti ki nem javítják...
Am írtam tegnap 2 érdekes NPC viselkedést. Itt a 3dik: NPC Hauler araszol be az állomásra majd 1x csak 90 fokban odébb dobja a game vagy 300 métert és elkezdett 1 helyben pörögni
[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
válasz Xmodule #6159 üzenetére
Ilyen szintű lagolást elvileg látnunk kéne. Simán futott a játék, meg se röccent. 1.1-ben átdolgozták (többek között) a pajzsmanagementet. Mivel többen is belefutottunk "pajzsanomáliákba", ezért úgy gondolom, hogy itt valami nem stimmel Nálam minden más rendben működött.
(#6160) Kronus
Úgy tűnik, hogy túlságosan megbolygatták a "pókhálót" és ezzel sok szálon, nem kívánt reakciókat váltottak ki[ Szerkesztve ]
-
Kronus
tag
Ja még 1 bug... ami elég idegesítő... a Type-9 -re szereltem dokkoló számítógépet (vagy 1000x dokkoltam már vele és picit beleuntam) és aki már használt ilyet az tudja, hogy amíg nem veszed vissza a tempót dokkolási engedély kérése után addig egy idegesítő pittyegő hangot hallat. Nos a patch óta ez a hang visszatér miután leszállt a hajó és egészen addig megmarad amíg felszállás után supercruise-ba kapcsolsz. Szóval ha az állomáson állsz 15 percig akkor 15 percig hallgatod a pittyegést (kivétel az Outfitting, ott elhallgat, de csak addig amíg a modulokkal bíbelődsz, ha kilépsz onnan visszatér a pittyegés)
-
baji
tag
Azt nem értem hogy volt ennek egy beta tesztje és ezek nem valami eldugott bugok, hogy a fenébe nem vették észre őket. Azt nem is merem feltételezni hogy úgy adták ki a nagyközönségnek hogy tudtak róluk.
-
Kronus
tag
Már youtube-n is van videó az 1.1 "koccanós" bugról
-
Rakamaz
tag
Az én mércém szerint még kész sincs a játék, és máris problémák sokasága, ha egy kicsit finomítani kell valamin? Ajjaj!
A pajzsos dologoknak eleinte örültem, hogy végre vége a vagány, becsapódásos és förtelmes landolásoknak, de ezek szerint kicsit elhamarkodtam.
Viperes harcodnál az nem lehetet, hogy az ellenfeled több energiát (pipet) tett a systemre/pajzsára? Így elvileg ő a nyerő.Más: A hull javításának költsége clipper és type 7 között nagyon eltérő. Nem jegyeztem le, de kb. tízszerese lehet. Ez azért van mert a clipper-en szebb a fényezés, vagy mi az ördög?
-
baphomet
senior tag
Az ütközés jelenleg kb. így működik: https://www.youtube.com/watch?v=zUcU9agTw_E
A béta tesztelők jelezték, sokan. Sokszor. Mégis kiadták így az 1.1-et.A másik vicc. Point(less) Defence Turret : https://www.youtube.com/watch?v=1p9Y58euh_Y
Ment a nyavalygás, hogy dumbfire rakéták túl erősek, a PDT meg nem túl hatékony. Hát megkaptuk, két legyet egy csapásra. -
duvi
nagyúr
válasz Rakamaz #6165 üzenetére
- "Az én mércém szerint még kész sincs a játék, és máris problémák sokasága, ha egy kicsit finomítani kell valamin? Ajjaj!" Ezt az idézetet nem értem
- "Viperes harcodnál az nem lehetet, hogy az ellenfeled több energiát (pipet) tett a systemre/pajzsára? Így elvileg ő a nyerő." Elképzelhető, hogy több kakó volt a systemén, mert amikor kiszedett SC-ből, akkor automatikusan középállásba tettem az energiaelosztást (utazás miatt engine volt maxon). Viszont az már durva, hogy neki maxon maradt a pajzsa és nekem még a hullból is csak 18% maradt
- "A hull javításának költsége clipper és type 7 között nagyon eltérő." Ha csak az alapárakat nézzük, akkor is jóval drágább a Clipper. T7: 17,472,252 CR, Clipper: 22,295,860 CR. Ehhez még hozzájöhet a fejlesztett modulok költsége és máris jóval drágább biztosítási összeget kapunk. Viszont a tízszeres pénz már valóban durva. (Nem tudtam még utánajárni, mert nincs birodalmi rankom a Clipperhez)(#6166) baphomet
Hát ez nagyon durva Az első videóban (1:39-nél) látszik, hogy a T9-nek 88%-on van a hullja, miután "lelökdöste" róla a pajzsot a gyerek. Ezután mindenféle beavatkozás nélkül, 88%-ról nullára zuhan le a T9 hullja és máris elpukkan. Így már érthető ami velem is történt. Ez bizony iszonyatos durva bug! A javításig tuti nem megyek Open playbe Gondolom, hogy van/lesz még egy pár jóképességű, akik ezzel fognak szórakozni...[ Szerkesztve ]
-
pakriksz
őstag
pedig simán lehetett érezni, a "loading" képernyő supercruise-ből normálba váltáskor elég sokáig maradt, sőt egyszer miután majdnem egy percig ment 2 csillagnrendszer közötti ugráskor a töltés képernyő (az ugrás animáció), azt hittem hogy beragadt, de nem sokkal később végre betöltötte.
Egyébként ezek a töltések elég szánalmasak, egy 50 euros játéknál, amikor az ingyenes Orbiter űrszimulátor legújabb verziója megoldja a töltés nélküli bolygóközi utazást, pedig abban a föld, hold, mars majdnem google maps részletességű textúrákat kapott, teljes, nagy felbontású domborzattal, ahol felszállsz egy kifutópályáról a földről, elmész a hold mellett a neptunuszik, és semmiféle töltés szünet nincs.
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
baphomet
senior tag
Az ostoba npc-ktől a solo sem ment meg, sajna. Cobránál értékesebb hajóval megfontolandó, hogy kidokkoljon-e egyáltalán az ember. Nem is baj, úgyis erőszakkal kell rávenni magamat, hogy ne csak az E: D-el játsszak. Ez az update most megoldotta.
Amíg nem javítják, lehet csak ücsörgök az állomáson és közben halmozom a rabszolgacsempész küldetéseket.[ Szerkesztve ]
-
pakriksz
őstag
Hát tényleg nem, főleg nem a legújabb verzió
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
(és a képek jpg tömörítése jelentősen ront is a minőségen)Ugyan is ahhoz hogy ezt mind(vagy akár egyéb bolygókat, holdak) látni lehessen 1x kell loading képernyőt elviselni, a játék indításakor, ellenben az elite FSD váltós töltőképernyőivel, és a domborzat az orbiterben nem csak normal map, hanem tényleg domborzat.
Na meg fizikában is ég és föld a különbség, igaz hogy egy elite szerű játék azért igencsak nehézkes lenne a valós fizikával
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
pakriksz
őstag
3D ügyben simán össze lehet, Az ED képtelen egy helyi szinten kívül egyszerre megjeleníteni nagyobb területet. Tölt a naprendszerek között, tölt az űrállomások megközelítésekor(pedig évtizedek óta létezik a LOD és a ED használja is, csak nem elég jól), és bizony egy bolygó megközelítésekor is be szokott állni tölteni.
Amikor ugrasz 2 naprendszer között, mit kell betölteni? A naprendszerekben van ~10 darab gömb egy kis textúrával és effektes shaderrel. Az űrállomások és űrhajók csak normál módban kapnak modellt, supercruise-ban csak fénypontok csóvával. Akkor még is mit tölt? Arról hallottam hogy supercruise-ban át lehet menni egyik naprendszerből a másikba sok idő alatt, de ezeket a töltögetéseket látva már nem tudom igaz-e.
Míg egy ingyenes játékban megoldják hogy "on the fly" töltögessen be egy 60 gigás (föld), 22 gigás(hold), és 40 gigás(mars) textúracsomagot, miközben meglátogathatod a többi naprendszerbeli bolygót, azoknak 100+ holdját, miközben a bolygók és holdak mozgását hosszú távon is élethűen modellezi (föld forgásának lassulása, hold forgásának lassulása, és távolodása a földtől, föld forgástengely precesszió, napszél, légkör, stb jó)?
A szimuláció rész mint mondtam érdekesen hatna az ED-ben, így nem tenne jót a játéknak, csak azért írtam róla, mert ha ezt így együtt megteszi az orbiter offline, akkor legalább a töltögetés észrevétlenségét illene megoldani egy 50 euros nagyon durván megtámogatott játéknál... és erre még rájön az hogy milyen ordító bugokat engednek élesbe.[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
duvi
nagyúr
Hogy ne csak a rossz dolgokról írjunk... Jól működik a hosszútávú útvonaltervezés, valamint bekerült a játékba a közösségi célként építhető űrállomás. Utóbbira különösen kíváncsi leszek. ITT egy bemutató videó hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
-
pakriksz
őstag
válasz baphomet #6179 üzenetére
Hát az gáz :\ azért van ott töltögetés is mert bolygó közelítésekor amikor a fénypont kezd átváltani textúrázott gömbbé akkor meg szokott állni picit.
Akkor ezek szerint max 32 fős lehet egy csata is? Hmm 7 éve lineage2-ben 200 vs 200-as pvpk voltak gond nélkül ugyan abban az instance-ban mint a többi pár ezer játékos(tehát bárki besétálhatott a pvp közepébe ha arra járt)... azt hittem azóta fejlődtek a dolgok...[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
baphomet
senior tag
válasz pakriksz #6181 üzenetére
"Hát az gáz :\ azért van ott töltögetés is mert bolygó közelítésekor amikor a fénypont kezd átváltani textúrázott gömbbé akkor meg szokott állni picit."
Jogos. Elvileg 1.1-ben javítottak rajta, de még mindig megröccen egy kicsit.
Volt már egyébként 4-5 perces "hiperugrásom" is. Emellett az 1 perc már-már normális.
-
zso79
őstag
Itt a hivatalos válasz a collision bug miatt felrobbant hajók tulajdonosainak
"We will provide an automatic credits reimbursement for people who died by crashing and paid the insurance fee. This will be calculated from deaths by crashing after 1.1 was released until 1.1.02 is released.
Michael"
-
zso79
őstag
-
pakriksz
őstag
Ez a bugos romhalmaz plot route elcseszte az útvonalamat. Kiszámolt egy útvonalat, aminél a legnagyobb ugrási távolság 0.2 fényévvel több mint amit a küldetésben felvett rakománnyal lehet összehozni.
3 adag bor-t kéne átszállítanom. Ha kidobok 1-et mi lesz? Le tudom adni a küldetést? Vagy mit lehet csinálni ilyenkor? Gondolom az energia hajtóművekre adásával nem lehet nagyobbat ugrani, mert az túl egyszerű és logikus lenne.[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
pakriksz
őstag
válasz pakriksz #6190 üzenetére
ja ki van ez találva... nem lehet kidobni mert küldetéshez tartozik. Tehát megint ráfizetek jól...
Lenne egy megfelelőbb cím a játéknak: Elite: Limited
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
zolee0307
őstag
Nálam a pajzs bug annyi volt, hogy a cobrát odakoccoltam egy npc hajóhoz és a pajzs teljesen lement, de a hajó nem sérült. Azóta is volt koccanásom, de azoknál már nem volt semmi gond.
Viszont ma olyan bugba szaladtam - legalábbis szerintem az lesz -, hogy felfedezgettem, majd elmentem az egyik anarchys bázisomra leadni a talált cuccokat. A rendszerben kétszer kiszedtek sc-ből, le is vadásztam őket, amiért kaptam 2 helyi frakciós bountyt. Viszont az állomásokon, ahol ezen frakciók is vannak, nem tudom beváltani a bountyt, a contact menüben nem szerepelnek a bountyk, csak a küldis panelon. Meg el akartam adni a térképeket, egyre rámentem, erre eladáskor az összes eltűnt, pénz nuku.
Érdemes nyitni ezekért ticketet? Valaki találkozott már ilyen bugokkal?
///\\\ Már a jövő sem a régi ///\\\ Magyar égre magyar UFO-t ///\\\ Sose nyomjá full kretént - Kirk Lazarus (Tropic Thunder) ///\\\
-
pakriksz
őstag
válasz zolee0307 #6192 üzenetére
térkép eladáskor pénz nuku és mind eltűnt nálam is volt.
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
zolee0307
őstag
válasz pakriksz #6194 üzenetére
Akkor lehet írok nekik. Nem sok creditet buktam, csak zavar, hogy kárbaveszett a munkám.
zso79: Remélem gyorsan kijavítják a hibákat, ez az új update kicsit bugos lett, még jobban laggol időnként.
[ Szerkesztve ]
///\\\ Már a jövő sem a régi ///\\\ Magyar égre magyar UFO-t ///\\\ Sose nyomjá full kretént - Kirk Lazarus (Tropic Thunder) ///\\\
-
duvi
nagyúr
válasz pakriksz #6190 üzenetére
Amikor elvállalsz egy szállítós küldetést, mindig figyelni kell a célállomás távolságát. Az elvállaláskor az aktuális raktered és ugrótávolságod alapján kalkulál a program. Lehet, hogy üres raktérrel még elérted volna a célállomást, de amint bekerült az áru a rakteredbe, a plusz súly miatt lecsökkent az ugrótávod és pont nem éred már el. Ezt úgy tudod elkerülni, hogy megnézed a hajód üres és maximum terheléses ugrótávolságát. Innentől már egyből látod, hogy mit szabad elvállalni és mit nem.
[ Szerkesztve ]
-
pakriksz
őstag
tudom hogy függ a súlytól, de elég könnyen kiszámolható hogy ha berakok x súlyt akkor nem tudok oda eljutni, még is felkínálja elérhetőként a küldetést. Emellett a 34. században illene a galaxy mapen a jelenlegi rakományt automatikusan figyelembe véve számolni az utat. Mindegy, megoldottam azzal hogy eladtam a basic discovery scannert amivel nyertem 2 tonnát.
Egyébként ez a hajó biztosításos dolog hogy működik? Automatikus? Ha én az ingyenes kezdőhajóra veszek extrákat, és szétlövik akkor visszakaphatom biztosítással töredék áron azokkal az extrákkal együtt, vagy ez csak saját hajónál játszik?
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
goya999
tag
válasz pakriksz #6198 üzenetére
Nem azért elérhető egy szállítós küldetés mert távolságban elérhető neked.Hanem azért mert elfér a szállítmány a raktérben és a frakció megbízik benned.A távolságnak ehhez semmi köze.A Galaxy map pedig automatikusan a raktér súlyát figyelembe véve számol,de van ott alul egy csúszka is ahol állíthatod manuálisan is.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Audiofil mobillal készül a Moondrop
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Sweet.tv - internetes TV
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- Foxpost
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Remnant II
- További aktív témák...