-
GAMEPOD.hu
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gentlelynx
tag
Elfogultságodat csak táplálni tudnám a saját tapasztalataimmal...
Én is kivártam anno, hogy összejöjjön a Python, de azt erről a gépről is tudni kell, hogy Thruster fejlesztés nélkül nem hozza az elvárást... Bár jobban belegondolva, szinte az összes vas ilyen...
Én csak a mérnökök feloldogatása után kezdtem neki bárminemű harcoskodásnak, de lehet, hogy csak én voltam túl óvatos...Más: Többször írtátok már ezt az incentiary fejlesztést, de megvallom engem zavar, hogy igazán sem a játékban, sem egyéb felületeken nem mutatja annyival jobbnak, mint az az általatok leírt empírikus úton szerzett tapasztalatok. A kimagasló hőterhelés mellett az tűnt fel, hogy (forrás: Coriolis) egy sima overchaged-et is inkább legyengít akár egy corrosive, akár egy multiservo-hoz képest is...
Persze elhiszem amit tapasztaltok, csak mindenesetre érdekes, hogy a felületeken egy teljesen más speci érhető el. Így azért nehéz egy játékban a megfelelő fejlesztést kiválasztani és nem hinném, hogy fejlesztői szánkék a játékosok szivatása és más felületekre terelése (fórum), a megfelelő információ beszerzésére... -
a2d2
addikt
Gondolom a fixált fegyvereket is el lehet akkor felejteni egy lomha hajón. Elbizonytalanodtam most hogy érdemes-e mérnökölni ezeket a fixáltakat.
Egy olyan opció lehetséges még hogy ha elérem a 100 milliót akkor megveszem a pythont és csak a főbb modulokból veszem meg az A-s dolgokat, teleteszem konténerrel és tolok pár áruszállítgatós küldetést nagyobb mennyiséggel. Vagy maradok még a LOW RES-ekben harcolni.Néztem tegnap este, Elvirának már csak Soontill Relics hiányzik, ennél a Todnál pedig csak fejpénzeket kell beváltanom és ott meg lehet MC-t fejleszteni.
[ Szerkesztve ]
A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
gentlelynx
tag
Az biztos, hogy a fix fegyverek esetében jó, ha mozgékony a hajó.
Én sokakat láttam fixed fegyókkal operálni és nagyon meggyőző, de arról személyesen is meggyőződtem, hogy én alkalmatlan vagyok az ilyenekkel bármit is elérni.
Egy esetben sikerült felmutatnom valamit, amikor is egy fixed-et felrakva az ellen elkezdte a CL-t nyomogatni, akkor az egy szál fixeddel tovább tudtam aprítani.
A sebzésük is nagyobb, mint a gimbal és turret változatoknak.
Az is biztos, hogy a fixed-ek egy külön tanulást igényelnek, de én olyan távolinak éreztem ezt, hogy le is mondtam róla...[ Szerkesztve ]
-
Peppo
őstag
válasz gentlelynx #39851 üzenetére
Persze, a thruster tuning nagyon kell neki. Szerencsére már a hamar elérhető hármas szint is érezhető javulást hoz. Az más kérdés, hogy én a Pythonnal túl sokat nem lövöldöztem. A szállítóküldetésekhez tartogattam, vadászni meg egy Ferdelance-t választottam, ami a mozgékonyság és tűzerő nagyon kellemes kombinációja. Aztán mikor elérhető lett a Corvette, átálltam arra, de az egészen más műfaj. Azzal nem kell mozogni, csak becélozni a delikvenst, és pár másodpercig lenyomva tartani a tűzgombot.
De haver pl. Pythonnal lövöldöz, és nagyon tetszik neki.
Az incendiary dolgon én is gondolkodtam. Nyilván ez hajótól is függ. Egy Corvette esetén a három legnagyobb ágyú adja a sebzés nagyját, a kicsik esetében már nem látom túl sok értelmét az overcharge-nak. Ezért inkább kaptak high capacity módosítást. Illetve még azért is, mert tényleg hamar kifogynak. Sokkal hamarabb, mint a nagyok. Az egyikre a corrosive kötelező, így a másik háromra kellett még valamit kitalálni. Az incendiary a sebzés nagy részét (talán az egészet) hővé alakítja, és a pajzs ellen még mindig ez a legjobb. Így kétféle sebzés is éri egyszerre a pajzsot, és mindkettőre biztos nincs fullon a resistje.
Pyhonnál ugyanez már úgy nézne ki nálam, hogy a három nagy ágyú overcharged, autoloader, a két közepesből meg (mindkettő high cap) az egyik corrosive a másik incendiary. Ez így viszont csak egy incendiary, és az már lehet, hogy kevés ahhoz, hogy látványos legyen. Nem tudom, ezt nem próbáltam annyi ideig, hogy véleményem lehessen róla. Talán, ha haver végre megmérnököli a gépét, akkor majd lesz viszonyítási alapunk.
-
Peppo
őstag
Pythonra nem tennék fix fegyvereket, az tuti. Mondjuk én kb. semmire sem tettem eddig, mert igaz, hogy kisebbet sebeznek, de mivel nem megy mellé a fele lövés, összességében simán hozzák ugyanazt a sebzést. Egyébként meg a hajók nagyobb részén nincs chaff, ill. nagyobb hajóknál, ha közel vannak, az sem számít sokat, ha éppen van.
Most a lézeres Cutter ill valami fürgébb, frag cannon-os gép a következő projekt, ill. végre összerakom a bogárirtó hajót is, csak még nem döntöttem el, melyik legyen az.
Todd mindenképpen ajánlott hamar. Az mc tuning nagyon sokat tud dobni a fejvadászkodás hatékonyságán.
-
Peppo
őstag
válasz gentlelynx #39853 üzenetére
Biztos meg lehet tanulni azt is, talán még gondom sem lenne vele régebbi játékok alapján, de egyszerűen kényelmes a gimballed. Szerencse, hogy mindenki megtalálhatja a stílusának megfelelő fegyvert.
-
gentlelynx
tag
Én is most a Python-al lövöldözök , mert nagyon kiéheztem rá az expló túrám után és igazán nem hiányzik a Corvette. (Bár azért abban is meg lehet találni a szépséget...)
A chaf-os dologgal azért vitatkoznék, mert a mission-ként kapott kalóz elleneken általában van, de erre tényleg jó, ha közel tartom magamhoz őket...
Ami nekem egyértelmű csalódás volt a Krait MK... A Phantom viszont remek volt az explóra…
(KraitMKII meg elment a bányába ott viszont jól muzsikált ) -
Peppo
őstag
válasz gentlelynx #39858 üzenetére
Nyilván ez is véletlenszerű, de mostanában a levadászott kalózok szerintem negyedén, ha volt chaff, de inkább kevesebb. Rendszert egyébként nem vettem észre a dologban. Sokszor elite hadihajókon nincs, máskor meg expert kis gépeken van.
Explóra még nagyon nem mentem, eddig az 5000ly túra volt a legnagyobb. De ami 3-400ly fölött van, oda az Anaconda megy. Pl. guardianozni is azzal mentem.
Helyi ügyintézésre az Asp, ill, ha wingben vagyok, és kis bázisra szállunk le többen, akkor a Diamondback, hogy ne kelljen várni vagy helyet cserélni dokkolásnál.Jelenleg nekem is bányagép a Krait, de gondoltam rá, hogy átépítem thargoidozni. Bányagépnek meg szerzek valami közepes szállítóhajót.
(Közben eszembe jutott, hogy ezt is írhattam volna egybe az előző hozzászólással. Elnézést kérek Duvitól, ma nagyon nincs agyam.)
[ Szerkesztve ]
-
a2d2
addikt
Akárhogy is csűröm-csavarom a dolgokat a coriolisban nekem az jön ki hogy továbbra is meg kell osztani a fegyverzetet két részre és pajzs ellen egy sima mezei Pulse lézer grade 1-es long range-el (többet nem is érdemes ráálldozni). MC-nél meg azt nézem hogy nekem szimpatikusabb a short range mint az oversized (még grade 5-ön is 1,8Km-ig 100%-os és nincs tárveszteség).
A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
a2d2
addikt
Beállítottam hogy néz most ki a Vulture, illetve hogy a fegyvereknél milyen irányba mozdulnék el (elengedtem a longe range lézert is mert igazából közelről támadok és közel is maradok általában az ellenhez): [link]
Abban segítsetek hogy a Shield boostert ti milyen irányba fejlesztenétek? Heavy Duty vagy Thermal resistant?
Köszönöm!Ja és persze lesz majd még egy shield booster, de Felicitynél egyelőre csak első szintre tudtam húzni a PP-t.
[ Szerkesztve ]
A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
BandiT85
aktív tag
válasz Pissti #39843 üzenetére
Az már más kérdés, hogy egy kis célpontot, hogy talál el az ember 4km-ről fixed fegyverrel.
Szerintem 4km (vagy efelett) csakis fixed fegyverrel lehet eltaláni bármit is, a gimballed akkorát kóvályog, hogy csak néha-néha talál el valamit. Nálam most ez a taktika, két longe-range beam heat venttel a Corvette-en.
Elkezdem lőni, aztán szép lassan tolatok és lövök. Bármi ami közel ér, annak már nincs pajzsa, meg hullja is lement már rendesen, ha még él. Ja egér és bill kombó, ezt Hotassal, vagy joy-jal a büdös életben nem tudnám megcsinálni...Most igazából gyúrok a Grade 5 long range-re mert a mostani 4800m is kevés.
Nyilván ez az egész csak lézerekre vonatkozik, ammunition type fegyókkal teljesen felejtős. (ha csak nem parkló célpontra lövünk.)
Szerk.: titkos tipp, ki kell jelölni egy akármit a megölendő hajón, akkor látja is az ember, hova kell célozni.
[ Szerkesztve ]
-
Peppo
őstag
válasz BandiT85 #39866 üzenetére
Ez már teljesen ízlés dolga szerintem. Én pl. hotast használok, így tényleg nem nagyon élvezném, hogy 5-6 km-re lévő, pár pixeles hajócskákra lövöldözzek vele.
És igazából értelmét sem látom. Eddig mindenre elég volt a mc-k lőtávolsága. Nagy ritkán egy hajó meg tud lógni, de bőven nem annyi, hogy e miatt taktikát kellene váltanom.
Akkor már inkább távolabb lévő hajók "behúzására" használnám. Előfordul, hogy 4-5 km-re lévő mission targetet látok, és azt előbb meg kell közelíteni, mert magától nem támad meg. Lehet, ezt kipróbálom. Az egyik incendiary mc-t lecserélem long range beam lézerre.
Mondjuk thargoidos hajóra a hűtés miatt el tudnék képzelni egy long range thermal vent kombót a gaussok és plazmák mellé. Egy interceptort messziről is eltalálnék, elég nagy.
-
Corpuscle
őstag
Behúztam a Commander Deluxe Editon-t (Xbox). Pár órányi oktatóvideót megnéztem, elméletben az alapokkal tisztában vagyok. Igyekszem majd minél kevesebb amatőr kérdéssel bombázni a topikot.
Rögtön kezdésnek 2 Sidewinder közül választhatok. Azt kihámoztam, hogy a Horizons Sidewinder kicsit jobban felszerelt. Ennél fix helyen, míg az alap verziónál random helyen kezdenék. Számít ez, hogy hol kezdek? -
-
Corpuscle
őstag
Köszi!
Ennyivel több az alapnál: "A Sidewinder kitted out for surface operations with a 2 ton cargo hold. A vehicle bay equipped with an SRV and a Planetary Approach Suite"
Frissítés! Ezt is kérdezni szerettem volna, de már válaszoltál is rá. Akkor foglalkoznak még a játékkal, ez jó hír.
-
-
a2d2
addikt
Srácok segítsetek. Egyszerűen nem jövök rá hogy tudnék grade 2-es fejlesztéseket csinálni. Felicitynél már 3-as a reputációm a The Dwellernél is megvan a második szint. Magánál a modulfejlesztésnél ha rámegyek a zárolt második szintre akkor azt írja hogy a mérnök kell megemelni a szintet (ez ugye megvan) illetve az adott típusból mindegyik alsóbb fejlesztést el kell végezni. Ez kb azt jelentette hogy pl a pulse lasernél végignyomtam 7-8 fajta fejlesztést, de ekkor sem tudtam kettes szintre lépni.
Valamit elrontok?
Köszi!A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
Kidus
őstag
Csak egyfele fejlesztest kell feltekerni, elvileg 1es modot csak egyszer, kettest talan ketszer vagy haromszor, amig korbe er. Ha megvan a mernoknel a megfelelo szint, kiporgetted adott modositasbol az elso kort es nem megy tovabb, esetleg az lehet, hogy adott mernok nem csinal magasabb fejlesztest arra a modulra. Inara ebben jo segitseg. Ha ez sem valasz, alapanyag hiany lehet meg.
Assuming Control
-
a2d2
addikt
Így csináltam:
Bementem a Dwellerhez: [link]
Volt két pulse laserem.
Az egyikre ráhúztam egy longe range fejlesztést.
Utána átváltottam a másikra ott meg végigpörgettem a maradék hét fejlesztést (tehát ugyanazon a modulon cserélgettem a fejlesztéseket).
Mégsem nyílak meg a level2-es fejlesztések, miközben a Dweller általános szintje már 2-es szint felett van.Amúgy az Efficient fejlesztés helyett inkább a Focused maradt végül.
[ Szerkesztve ]
A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
Peppo
őstag
válasz halfarkas1 #39876 üzenetére
Attól még működnie kell. Alul a PLAY gomb megvan, azzal el tudod indítani.
Nekem egyébként korábban volt hasonló hibám, akkor a modem újraindítása volt a megoldás.
-
duvi
nagyúr
válasz halfarkas1 #39879 üzenetére
Végigmentél a teljes regisztráción? Létrehoztál egy frontieres accot, ott claimelted a steames verziódat? Megvolt az autentikáció?
-
duvi
nagyúr
válasz halfarkas1 #39881 üzenetére
A fenti Téma összefoglaló/Telepítés fülön mindig megtalálod, de itt vannak a szükséges infók:
Registering your Steam key and creating your Frontier account
Steames verzió Claimelése[ Szerkesztve ]
-
Pissti
csendes tag
Minden rendben van, akkor amint eléred a megfelelő szintet, akkor már át tudsz váltani a következőre. Nem kell max-ra kipörgetni az alsóbb szinteket, max ha csak a mérnök szintjét akarod felhúzni.
Ahogy a kolléga is írta, még az lehet a gond, hogy nincsen elegendő alapanyagod ahhoz, hogy a következő szintű fejlesztést rátedd.
Esetleg dobj egy screen-t, hogy most hogy állsz és úgy könnyebben be lehet azonosítani a problémát. -
duvi
nagyúr
válasz halfarkas1 #39885 üzenetére
Jó játékot!
-
a2d2
addikt
válasz halfarkas1 #39885 üzenetére
Az első pár kérdésre a válasz: sidewinder -> adder -> cobra mkIII
Sok sikert!@Pissti: köszi, megnézem újra de nem az lesz a gond.
[ Szerkesztve ]
A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
gentlelynx
tag
Amíg nincs pipa az alsóbb szinten, vagy nem "sárgul" be a következő, addig pörgetni kell az alacsonyabb szintet.
Ha egy fejlesztés után átváltasz egy másik típusú tuningra, akkor a korábbi elveszik. Erre figyelmeztető üzenet is van.
Csak azon tudsz "pörgetni" ami sárga.[ Szerkesztve ]
-
Peppo
őstag
Maradjunk az utolsó képnél, mert azon látszik a lényeg.
Először is sose pörgess többféle tulajdonságot egy adott cuccon! Semmi értelme, mert amint váltasz egy másikra, az előző törlődik. Egy cuccon csak egyféle mérnöki tuning lehet aktív. Tök jó lenne, ha mindet fel lehetne rá tenni, de sajnos mindig választani kell. A mérnök sem fog sokat fejlődni tőle, mert minél nagyobb a mérnök szintje a pörgetés szintjéhez képest, annál kevésbé fejlődik. Tehát ha pl. a mérnököd már hármas, szinte semmit nem fog fejlődni az egyes szintű pörgetésektől. De jelen esetben a kettes szinten lévő mérnököd sem sokat fejlődik a csupa egyes pörgetéstől.
Mikor pörgetsz az adott tulajdonságon egyet, középen, azokon a kör alakú állapotjelzőkön egy-egy sárga csík elindul elindul körbe. Első pörgetésre kb. a harmadáig, negyedéig jut. Az nem elég, pörgess rá megint, és ismételd addig, míg már majdnem körbe ér. Akkor baloldalon a következő szint is elérhetővé válik. Aztán kettes szinten ugyanez, egészen addig, míg van még magasabb szint ill. van nyersanyagod hozzá.
Szóval, ha te mondjuk efficient lézereket akarsz, akkor csakis azt pörgesd, semmi mást!
[ Szerkesztve ]
-
Pissti
csendes tag
Annyiban egészíteném ki az előttem szólót, hogy most a kép alapján a focused-et kezdted el, azt folytasd és aktiválódni fog a következő szint. Nem kell maxra pörgetni, csak addig ameddig szükséges ahhoz, hogy megnyíljon a következő szint. Most kb a felénél vagy és szerintem egy-két pörgetés és már mehetsz a 2-es fejlesztésre.
-
a2d2
addikt
válasz gentlelynx #39889 üzenetére
Köszi a válaszokat, most már érthető. Azt tudtam hogy elveszik a másik fajta tuning ha másikat választok, de engem oltárira megzavart az a "comleted all lower grade tuning of the same type" üzenet. Ezt totál úgy értelmeztem hogy pl pulse lézernél végig kell menni mind a 8 fajta tuningon hogy megnyíljon a kettes szint.
(de értelemszerűen csak annyit jelent hogy kell az egyes szint a kettes szinthez, csak mivel nem nyílt meg a kettes ezért kezdtem belemagyarázni a dolgokba). Akkor visszamegyek ma és tolom az egyikre csak a focusedet a másikra pedig csak a longe ranget.@Pissti:
Nem értettem honnan veszed hogy a felénél vagyok.
Na most újra megnéztem a képet, most látom basszus azt a kis nyavajás 1 pont vastagságú narancssárga kis csíkot a focused alatt! OMG ezek aztán tudják szivatni az embert.@Peppo:
Szerintem az valamilyen update előtt lehetett, mert most látom már a csíkot de teljesen baloldalt egy egyenes vonalat[ Szerkesztve ]
A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
Peppo
őstag
Közben pár észrevétel a massacre küldetésekkel kapcsolatban.
Mivel haver megint előkerült, és elég rosszul állt materialokkal meg pénzzel is, kimentünk lövöldözni egy kicsit, hogy essen neki pár kisebb cucc, és persze, hogy a küldetés jutalmaként kapjon néhány magas szintűt. Nem apróztam el a dolgot, felvettem majdnem 20 ugyanoda szóló küldetést, szépen egyenletesen elosztva a különböző frakciók között, így mindegyiküknél kb. 100-100 kalózt kellett likvidálni. Gondoltam, ez 2-3 óra alatt meglesz.
Hát kb. a fele alatt megvolt. Úgy jöttek, hogy ilyet még nem is láttam. Folyamatosan, 2-3 fős wingekben is. Alig győztem leszedni őket.
Így ment ez egészen az utolsó néhányig, akkor viszont durván megritkultak. Ilyet már korábban is láttam, mikor több küldetést vettem fel, de a nagy része már megvolt, és már csak az utolsóhoz kellett néhány kill.
Ebből arra jutottam, hogy a kalózok spawnolási rátája az aktív küldetésektől függ. Amíg sok van, addig jönnek, de ha csak egy küldetést veszel fel, akkor bizony várhatsz rájuk.Ezért mostantól ez a recept. Bedokkolok valahova, és tízpercenként ránézek a mission board-ra (minden egész tízpercben frissül), és felveszem azt a küldit, ami nekem kell. Közben nyugodtan lehet filmet nézni, meg ilyenek, vagy akár ugyanott szállítóküldetéseket csinálni. Pár óra alatt össze lehet szedni minden (vagy legalábbis a legtöbb) frakcióhoz annyi küldetést, amennyi kell, és már mehet is a móka. A lényeg, hogy minél egyenletesebben legyen elosztva a kilövendő kalózok száma, ill, hogy legyen magasabb szintű res site az adott rendszerben.
Órabérben nézve nagyon jó, hiszen több százmilliót lehet szerezni 1-2 óra alatt, nem beszélve a sok 5-ös szintű materialról. És szórakoztatóbb is, mint a Dav's Hope-nál körözgetni. És persze pár milla jön a fejpénzekből is, ill. a harci minősítésünknek is jót tesz.Más. Szegény kis kalózaimnak volt egy bázisa, ahova néha benéztem megnyugtatni őket. Legutóbbi ottjártamkor látom, hogy a bázis már nem az övék. Meg is lepett a dolog, és felmerült bennem a kérdés, ehhez vajon van-e köze annak, hogy ilyen aktívan irtom őket.
-
cabala1
tag
Peppo: kinyírtad MINDET!
Jelenlegi állásom november óta: ~6Mrd kredit, RAW, MAT és ENC raktáron 50-60 db mindenből (kivéve Thargoid és Guardian cuccok), Corvette pár nap már csak a Prismatic Shieldhez és teljesen kész lesz a combat fittem...
Lassan haladok, még nem mertem thargoidra menni, félek Egyszer szedett ki egy kis cumó az FSD-ből, majd beszartam
Hihetetlen, milyen jó játékot csináltak a srácok, minden élvezetes: a bolygón matikat gyűjteni, harcolni, szokol-rádiózni, bányászni, idegen fajokat felfedezni és harcolni velük... vagy csak úgy menni-menni messzi távoli galaxisokba... Le a kalappal előttük! Nagyon várom már az új tartalmat, tuti megveszem!
[ Szerkesztve ]
-
a2d2
addikt
Ezt én is meg tudom erősíteni. Én is általában egy helyre veszek fel több ilyen winges írtást. Illetve keresztbe oda-vissza két szomszédos rendszerben. És mindig úgy van hogy az utolsó 10 kalóz jön a leglassabban
Ha tudtok jó helyet esetleg ahol egymás melletti rendszerekbe szólnak ilyen küldetések és mindegyikben van RES és netalántán a belépési ponthoz közel is vannak akkor ne tartsátok magatokban. Deciatnál nyomtam legutóbb így de ott a másik rendszerben csak NAV beacon volt és érezhetően lassabban ment a dolog.A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
-
duvi
nagyúr
Ez a Background Simulation szerepe a játékba. A játékosok legnagyobb része nem is tud róla, hogy létezik, mivel a Frontier nem nagyom kommunikálja a létezését. Ez a háttér szimuláció folyamatosan fut a háttérben és a lereagálja a rendszerekben található frakciók katonai/politikai/gazdasági viszonyait, változásait. A te esetben is ez történhetett, hogy ki lett szorítva abból a rendszerből az említett kalózfrakció. Amikor egy frakciónak tartósan lenullázódik az influence értéke, akkor eltűnhet az adott rendszerből. A frakciók influence értékeit többféle eszközzel (combat, trade, explo leadásokkal, küldetésekkel) is lehet befolyásolni.
[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
Az április 23-i tartalmak/változások bemutatója: April Update - Content Reveal
-
wollnerd
aktív tag
Nem semmi. Amit eddig láttam: új menü, új játék indítása több opcióval, több 'oldalon' keresztül. lehet választani packpage-t (bár venni kell ilyeneket, ha jól értettem) és starting helyet is lehet választani. (egyik a kezdőjátékos rendszer.)
Mondjuk kíváncsi vagyok hogy ettől még a halandó commanderek is beléphetnek-e a kezdőrendszerekbe is?
SZERK:
Most látom hogy a training pályákat berakták a játékon belülre, tehát az jelenti hogy be kell lépni magába a játékba hogy elérjük? Nos, akkor ez azt jelenti hogy nem lehet többé offline elindítani őket... (úgy tudom hogy jelenleg a training-eket eddig internet kapcsolat nélkül is elindítható)[ Szerkesztve ]
PC: GIGABYTE Z490 GAMING X, Intel i7 1080K 3.8 Ghz (5 Ghz) , 32 GB DDR4 RAM, NVIDIA GeForce RTX3080, Windows 10 Pro 64bit, HP Reverb G2, Be quiet! Pure Base 500DX White ház
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- ThinkPad L15 G4 15.6" FHD IPS i5-1345U 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Apple Magic Mouse bluetooth egér - doboz, garancia
- Macbook Pro 15" - 2019, 8 mag i9, 32/512 GB, 4GB Radeon, 90 ciklus, garancia, doboz, szürke (65)
- Macbook Pro 13" - 2021 gyártás, M1, 8/512GB, touchbar, 85 ciklus, garancia (63)
- LG UltraGear 27GP850P-B Monitor