-
GAMEPOD.hu
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
grHawk
aktív tag
Mint derült égből villámcsapás, úgy bukkant fel az (5!) thargoid struktúra, amiből az egyik aktív, és az néhány nem túl bonyolult lépést követően, egy feltehetőleg valamilyen spirális galaxis térképét holozta elő az önjelölt tudósainknak. Azóta történt ott egy thargon észlelés is, valamint a "térkép" felfedezését követően a játékosok egy unknown üzenetet is kaptak, amit a hajó nem tudott dekódolni, így csak egy hangüzenet került ki. Ami persze újabb spektogrammhoz vezetett. Obsidian Ant átfogó videói: 1 és 2. Szerencsére most a galnet sem maradt el a szokásos egy hetes késéseihez képest. Később pedig találtak egy nem random distress signalt. Ez is érdekes lehet.
Eközben David Braben tartott AMA-t redditen a PS4 megjelenés kapcsán, ahol kapott néhány komolyabb, nem közvetlen PS4-related kérdést is. Aki esetleg nem tudja megnyitni:
Q: Will we be able to land on lifeless atmospheric planets anytime soon?
A: We are continuously working on each element of the game, and improving it, and it is certainly something we are working on. Our focus right now is 2.4 "The Return" and key core gameplay features.
Q: When are you guys going to finally realize that dropping Elite and using your resources for making a dinosaur game is the only logical thing to do?
A: Ha ha! Elite Dangerous has been great for Frontier, and is still going strong, with a big team continuing to develop it, to add great new features, new story elements, and making it better all the time, so we absolutely have no plans to drop it. We are making other games like Planet Coaster, but they help support Elite - both by supporting the common engine (called 'Cobra'), and by helping broaden the company's base.
Q: I've been playing on and off on Xbox One and love the game. I haven't had a chance to try the horizons planet landing yet, but maybe one day I can. My question is if there are any plans to ever allow foot exploration on planets. Maybe like cave systems or even building interiors?
A: Yes, there are so many things we want to do in the future to create an ever richer, immersive game. The issue is always how good is the game play to support it, too.
Q: If you could go back and change one design direction of elite dangerous what, if anything would you change?
A: The game has been continually evolving as we have gone forwards, and it has meant we have improved the game greatly since we first released. We have talked about so many different things we can do in the future, but one thing I regret the most is early on, mentioning the possibility of the game running offline, which I believed at the time. As development moved forwards, and more and more was done on the server, we realised this wasn't going to be possible. For us honesty, integrity and trust is vital, and it was a wrench to go back on this, even though it was with the best intentions, it became unavoidable.
Q: How do you think Star Citizen has impacted the direction you have taken Elite Dangerous? That said, game designers are usually game fans: what kind of games do you play? Thanks for the time! Excited to play Elite: Dangerous just gotta save up some first
A: I think we've taken different approaches, but Star Citizen hasn't impacted our thinking. We focus purely on the game we are making, and are focusing on making a great game that people will remember, hopefully for decades to come. I love open ended games (like Elite Dangerous!), Fallout 3 and 4, Oblivion, Skyrim, Zelda.
Q: The game looks Amazing! How long did this game take to create from day 1?
A: On PC we started during our Kickstarter in late 2012, delivered the fisrt alpha in December 2013, and the game in December 2014. Having said that, we are still creating it now, with some very exciting things coming in the next weeks and months (and years!).
Q: By any chance : Do you plan to rework the design of engineers ? Heavy grind * RNG3 (RNG roll * RNG second effec t* RNG value) is far from being fun especially for PvP Players oriented. Playing 95% grinding/rolling and only 5% having fun in this awesome game feels like a waste.
A: It is something we are looking at. Sandro mentioned at a recent event (Lavecon) a change we are looking at now, so that you would always see an improvement when engineering a weapon or whatever.[ Szerkesztve ]
-
anatron
aktív tag
válasz cintula187 #32154 üzenetére
Ja tényleg nem rossz 5tlet!Úgyis 5 percenként ledob a server.Braben bosszúja mert feleselek.
-
Mortel
senior tag
Semmi...
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/watch?v=8ZOzVcP2NqM
-
grHawk
aktív tag
Úgy tűnik, az aktív thargoid struktúra növekszik. Leginkább annyi látható, hogy időről időre egyre több látszik ki belőle. Lehet, hogy a Scavanger nevezetű drónszerű lények ássák éppen kifele, de valószínűbb, hogy emelkedik.
[ Szerkesztve ]
-
rtitusz
őstag
Jó látni, hogy azért folynak a távollétemben is az események.
Elite Dangerous - Bad Things Happen when you Mix Thargoid and Guardian Tech.
-
Tuomas
addikt
Sziasztok!
Végre ps4-en is elérhető a játék, úgyhogy gyorsan csatlakoztam is a játék táborába
Amennyire vártam, legalább annyira meg is lepődtem azon, hogy mennyire összetett és nehéz.
Ami az irányítást illeti, teljes mértékben béna vagyok Tudom, csak gyakorlás kérdése, de most még azt sem tudom hol van a fel és a le
Sokszor még a nagy pörgés közepette még a bolygót sem találom a horizonton.
Na de talán majd némi gyakorlás után már jobban fog menni.
Addig is átolvasom az itt leírtakat[ Szerkesztve ]
We were here
-
grHawk
aktív tag
válasz anatron #32162 üzenetére
Nem feltétlen kell technológiai szemmel gondolni a drónra. Lévén ezek technológiailag is szerves rendszerűek, könnyen lehet, hogy amolyan öntudatlan parazita, ami kifejezetten a struktúra hasznára van "tervezve". Biológiai tervezés. Az emberiségnek sem újdonság ez a téma, ezeknek meg simán lehet, hogy mindennapi.
Egyébként nem valószínű, hogy külső eredetűek. Valamilyen szinten kapcsolatban vannak a struktúrával. Főleg, mikor a Guardian eszközöket tesztelgették, akkor a drónok is szinkronban reagáltak a dologra. Valamint a dizájn sem éppen emberi. A miénk, főleg az Elite szerinti humán technológia inkább tömör, mintsem ilyen összevissza szárnyas küklopsz szerű.
[ Szerkesztve ]
-
glovasi
tag
Láma kérdés:
Ha az a Federal Navy küldetésem, hogy egy adott rendszerben öljem le egy törzs 14 kalózát, és az a tipp hogy ehhez keressek RES-t, CZ-t, akármit, de ilyesmi a NAV Beacon alapján nincs, akkor:1, Marad az SC-ben krúzolás és ha találok egyet kiszedem és megölöm,
2, Keresgéljek mert mégiscsak lesz ott RES/CZ, csak a NAV Beacon nem mutatja?Gázóriások vagy gyűrűs csillagok nincsenek, vannak viszont 100-300ezer Ls távolságok.
-
Piszkos-Fred
aktív tag
válasz grHawk #32163 üzenetére
> Egyébként nem valószínű, hogy külső eredetűek. Valamilyen szinten kapcsolatban vannak a struktúrával.
Szinte biztos. Loj szet "scavengert", a lehetseges "loot" kb mindnel ugyanaz: Unknown Fragments, Unknown Carapaces, Unknown Energy Cells, Unknown Organic Circuitry, Unknown Technology Components, Unknown Ship Signatures, Unknown Wake Data, stb.
-
duvi
nagyúr
válasz Tuomas #32161 üzenetére
Üdv a csapatban! Amíg nem sajátítod el a játék alapjait, addig erősen ajánlott a training küldiket gyakorolni. Ott büntetlenül nekifuthatsz ugyanazoknak a feladatoknak és nem lesz anyagi károd az elpukkanásokból
(#32168) glovasi
Ha nincs gyűrűs bolygó, akkor RES se lesz az adott rendszerben. Ilyenkor keress USS jeleket. Ezekben is megtalálhatod a küldetésben megjelölt célpontjaidat.[ Szerkesztve ]
-
Djuree
félisten
üdv!
most veszem a játékot ps4-re!
van vki aki ps4-en tolná?mindenki: van vmi alap amit érdemes kezdés előtt elolvasni? ahogy néztem nem egyszerű játék ez.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Djuree
félisten
válasz Tuomas #32172 üzenetére
akkor majd felveszlek és mehetünk együtt is. sok időm nekem se lesz, 2 pici baba mellett. random mikor fogok ráérni, leginkább este 9-től éjfélig. hétvégén esetleg napközben is.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Piszkos-Fred
aktív tag
válasz Djuree #32171 üzenetére
Mindenkeppen ajanlom ObsidianAnt 1-2 nappal ezelott felrakott, direkt a PS4-es uj jatekoknak szant videoit (kesobb pedig az osszes tobbi videojat, amikor mar atlatod a jatekot) [link]
Emellett ott van a topik fejlece, benne Duvi mester osszefoglaloja, maszthev kezdeshez annak az elolvasasa
Illetve az elitedangerous.hu-n is talalsz utmutatokat, ismertetoket.
De mindezek elott csinald meg a traning missziokat (fomenubol indithatoak es semmi kockazat nincs benne, az nem a sajat borodre megy, mint az online jatek), tenyleg hasznosak es segitenek a kezdeti kaosz megerteseben. -
duvi
nagyúr
PS4 játékosoknak ajánlom, hogy a Téma tudnivalókban leírtak szerint (PH név – játékbeli név - platform) küldjék el az adataikat és beteszem a neveket az Összefoglalóban található játékoslistába. Itt kaptok egy külön PS4 megjelölést és egyszerűbben megtaláljátok egymást itt a fórumon és a játékban is.
-
grHawk
aktív tag
válasz anatron #32164 üzenetére
Mert nincs rá szükség. Tudsz ártani neki? Nem. Ergo hasztalan erőforrás pazarlás lenne részükről. Egy hiveminded életformának pedig nincsenek hasztalan lépései (lásd: realworld). Amúgy valószínű, hogy egy "elültetett" anyahajó-keltető hibrid. A legénység és a hajó is egyszerre kel ki, egy mesteri evoluciós kódolás alapján. Ez egyébként a jelenlegi leginkább feltételezett elképzelés.
[ Szerkesztve ]
-
Djuree
félisten
válasz Piszkos-Fred #32174 üzenetére
köszi!
nagyon ráizgultam a játékra, anno star citizen backer voltam, vettem hajókat de csak úgy poénból, el is adtam többszörös áron, pedig még a játék se jött ki akkor. nem tudom azóta hogy áll, de mivel nincs pc-m sajnos az nekem kimarad.
ez viszont most hogy kijött ps4-re nagyon jó, bele akarom vetni magam erősen.
hiányzik már egy jó űrös játék, anno eve-eztem, bár csak egyedül inkább.LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Djuree
félisten
irányítók.
vajon a ps4 támogat a saját gamepadján mást is?
mert vmire beruháznék lehet.
a 12 gomb amúgy elég lenne? mert ugye billzetet nem tudok a ps4-en mellé használni...LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
grHawk
aktív tag
válasz anatron #32178 üzenetére
Persze mondhatjuk ezt is, vagy mondhatjuk azt is, hogy hiába lősz rá, robbantod fel, egyszerűen a kinetikus és termál sebzés mit sem ér ellenük. Egyszerűen nem ugyan az a fizikai valójuk, mint nekünk. Tartósan tudnak tartózkodni egy olyan térben, amiben mi csak pár másodpercet, ameddig elérünk a célunkhoz. Számunkra a witchspace egy pisztolyból kilőtt golyó útja, számukra viszont egy játszótér, ahol kedvükre mozgolódhatnak. A teljes felépítésük organikus technológia, olyan, amihez 3303-ban is alig érünk fel, Ők pedig már több száz éve alkalmazzák. Persze, kiszakadhatunk a játék világából és mondhatjuk azt, hogy a programozók nem adtak rá lehetőséget, de fölösleges. Nem hagyhatnak plotokat, mert abba túl sokan beleköthetnek, így biztos vagyok benne, hogy az, hogy nem vagyunk képesek kárt okozni bennük, megmagyarázandó dolog. A drónokat letudod lőni, ellenben folytonosan reprodukálódnak. Nem kell folyton a kiskaput keresni, és a játékon kívül keresni a problémát. Simán el lehet hinni, hogy egyszerűen ennek ez a rendeltetésszerű tulajdonsága, és ezen tény mentén elindulva teóriákat gyárthatunk, kísérletezhetünk, megfigyelhetünk, elemezhetünk, stb. A korábbi hülyeségeik ellenére ezt a misztikus idegenek dolgok nagyon ütősen vezették fel, annyira, hogy a játékkal nem játszók is érdeklődve várják, követik az eseményeket. Amit egyelőre látunk, az egy óriás, részleteiben rendszertelen, formájában azonban kör alakú (csak, mint az a forma, amit a természet leggyakrabban produkál), folyamatos impulzusban a környező paraziták és eszközökkel. Agresszívan reagál a guardian relicekre, és titkokat mutat meg a thargoid eredetű eszközök közelébe vitelekor. Valamint tele van, tojás szerű csoportokkal, amik a mennyezetről lógnak. Ilyen és ehhez hasonló infók mentén indulhatunk el, vagy mondhatjuk azt is, hogy csak azért nem fedezhetjük még fel a többi dolgot, mert a programozók nem rakták bele. De ez szerintem fölösleges. De csak saját vélemény.
-
baphomet
senior tag
válasz Djuree #32180 üzenetére
A TM HOTAS 4-et támogatja natívan, billentyűzetet lehet is használni, de csak adatbevitelre (pl.: keresés a galaxis térképen).
A 12 gomb nem elég semmire, de ezt már az Xbone verziónál megoldották okosan a context menük használatával, amivel további 24 funkciót lehet összehozni. -
duvi
nagyúr
válasz Djuree #32180 üzenetére
THRUSTMASTER T.Flight Hotas 4 2 év garival.
-
glovasi
tag
Igen, aztán közben összejött. Kiszedtem egyet SC-ből, 3 másodpercig élt a kis Cobra MkIII a Vulture-ommal szemben (volt valami nerf a kis hajókra?), majd még az FSD cooling alatt beugrott egy haverja mint keselyű a dögre. Aztán mégegy.. aztán mégegy Aztán mikor már tele volt az insta törmelékkel, akkor megjött a yard is, de beugrott az utolsó és ezzel meg is lett a kellő mennyiség.
Ha ezt előbb tudom..
-
glovasi
tag
Más:
Összeszedtem turistákkal a zsetont Python-ra. Hol érdemes megvenni? Yu rendszereiben állítólag van 15% kedvezmény a gépre és a modulokra.
Milyen fegyverzet most a király? Múltkor még a MultiCannon volt az ász.
-
nubreed
veterán
-
grHawk
aktív tag
válasz glovasi #32187 üzenetére
mindenképpen Linél és lehetőleg egy hightech rendszerben, hogy a modulokért se kelljen rohangászni. Viszont azt ajánlom, hogy ne vedd meg, míg nincs legalább dupla annyi kredited, mint a python ára. Az alapfelszereléses hajók gyakran rosszabbak, mint egy elődhajó közepesen felszerelve.
Meta: tudtommal a rapid fire pulse a jelenlegi legbitangabb fegyver, de mivel engineerezetlenül ez nem igaz rá, így - hacsak bírtokodban nincs a megfelelő mennyiségű alapanyag és ismeret a g5-ös mérnökkel - ezt nem ajánlom. Én 7db gimball gyújtólövedékes overcharged multicannonokat használok a Corvetten, és eszméletlen pusztító erő. Azt javaslom, használj, amit szeretnél, mert megteheted. Amennyiben érdekel, mit nem ajánlanék:
* Semmilyen turreted fegyver - sok energia, gyenge hatás, pontatlan, könnyen elkerülhető még NPCknek is
* Semmilyen beam/burst - sok energia, sok hőtermelés, csak engineerezetten érnek valamit, és még az is meh... -
grHawk
aktív tag
-
duvi
nagyúr
Heti online store újdonságok:
- új name platek
- engine colors
Victory Name Plate Pack
Brawler Name Plate Pack
Ace Name Plate Pack -
-
Cooper911
senior tag
-
anatron
aktív tag
Na a környezetvédők biztos örülnek a zöld motornak.
-
duvi
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- Realme Pad – vissza az iskolapadba
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- E-roller topik
- Otthonfelújítási program (2024.)
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Autós topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- További aktív témák...