-
GAMEPOD.hu
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tlog
tag
Sziasztok segítség kellene.
Az ED Horizons 2-3 percenkét összeomlik és a Crash Repepter-nél kötök ki.
Steam-os telepítésű ott a fájlokat ellenőriztettem nem talált hibát.
A videokártyát újratelepítettem /Crimson ReLive Edition 17.5.2 Optional /Nem most telepítettem a játékot eddig rendesen működöt.
Windows 10 használok más programok rendesen futnak.Mit csináljak?
-
Tlog
tag
Windows 10 kellett újraraknom úgy hogy minden program újra lett telepítve.
A telepítéskor automatikusan felrakott driverrel nem omlott össze csak rém lassú volt a gép.
Az újratelepítés előtt ugyanezzel driverrel rendesen futót.
Hálózati hiba miatt kellett újraraknom.
Minden beállításom ugyan az mint előtte. -
duvi
nagyúr
Szerintem első körben cseréld le egy régebbire a VGA drivert. Nemrég jött ki egy nagyobb Win10 frissítés is, ami szintén bekavarhat. Én még mindig a jó öreg Win7-et használom, ezért nincs saját tapasztalatom. Hátha van a kollégák közül valaki, aki Win10+AMD VGA párost használ.
-
Tlog
tag
Lecseréltem a VGA drivert
Előző driver Radeon 17.5.2. 2-3 percenként fagyás,átlag 120-140 FPS
Amit felraktam Radeon 17.4.4. nincs fagyás, átlag 45-75 FPS
Jelentős lassulás ugyanazzal a beállítással de legalább nem fagy.
/ R9 380 kártya/
Ha valaki win10 alatt játszik megírná hogy milyen Drivert használ? -
zolee0307
őstag
Én a 17.4.4 drivert használom egy r9 390-el win 10 alatt, semmi problémám nincs. Az előző drivert érdemes DDU-val leszedni, az rendesen letakarítja.
[ Szerkesztve ]
///\\\ Már a jövő sem a régi ///\\\ Magyar égre magyar UFO-t ///\\\ Sose nyomjá full kretént - Kirk Lazarus (Tropic Thunder) ///\\\
-
Tlog
tag
válasz zolee0307 #31809 üzenetére
17.4.4 driverrel nekem valamiért lassú és ez is fagy.
Kipróbáltam jó pár verziót mindegyikkel fagy.
Most a 17.5.1 van fent ezzel kétszer gyorsabb amit nem értek, hogy miért de ezzel is fagy.Az ED áttelepítettem másik HDD-re akkor is fagy.
Még egyszer leszedem a drivert DDU hátha.Tanácstalan vagyok.
Köszönöm a válaszodat
-
zolee0307
őstag
Bocsi elnéztem, a 17.5.1.-et használom. A win 10-nél a Creators Updatet felraktad? Nem lehet, hogy a tápod kevés? Tuning nincs véletlenül?
[ Szerkesztve ]
///\\\ Már a jövő sem a régi ///\\\ Magyar égre magyar UFO-t ///\\\ Sose nyomjá full kretént - Kirk Lazarus (Tropic Thunder) ///\\\
-
grHawk
aktív tag
Na gyerekek megvolt első harmadik típusú találkozásom.
Meg közben vettem egy Ship Kitet a Corvette-ra is, mert mért ne. Hát... nagyot csalódtam. Nem vettem korábban ship kiteket, ez volt nekem az első , de ezekután nem is fogok többet. Még ezért is refundot kértem, amit meg is adtak szinte azonnal. Hibás vagy hiányzó textúra, gagyibb grafika, enyhén, de eltérő színkódok, a kit kilóg a pajzsból (legalább vizuálisan megoldhatták volna), sőt, van olyan elem, amelyiknél annyira össze van kuszálódva a textúra, hogy nem tudod eldönteni, hogy ez most túlságosan belelóg a hajóba, vagy a hajó lóg ki belőle. Egyszerűen gagyi az egész. Tíz euróért... de mindegy mennyi euróért, mert ha jó lenne valószínű húszat sem sajnálnám érte, de komolyan, ezt a szintű igénytelenséget nem tudom hova tenni. Most már megértem a sok sírást a többi hajó ship kitjét illetően. Az már csak hab a tortán (ezt mondjuk talán nem is várnám el tőlük, de na, azért így lenne teljes), hogy a töltőképernyő, illetve egyéb szerkezeti képeket, mint pl. multicrew vagy HUD elemen szintúgy az alap hajótest jelenik meg. Ja! Kihagytam a meggyet a habon! A médium méretű fegyverek, különösen gimballed típusoknál konkrétan keresztül kell, hogy lőjenek a kit elemein. Én nem is értem... esküszöm olyan csalódás ez... mindegy. Nyomatom natúrban, mivel fix, hogy nem fixálnak ennyi problémát, főleg, hogy még a meglévőkön is megvannak ezek a gyerekbetegségek. Sosem hoznám fel a Star Citizent példának az Elite ellen, de most olyan szinten vagyok, hogy azért is megemlítem. Kidolgozottságban két külön világ a két játék, és nem a grafikára gondolok, mielőtt valaki betalál. A részletességre, az igényességre. Nem rég volt szerencsém bepillantani egy megtépázott Anaconda textúrájába. Kérlek szépen, ugyan azok a folyosók vannak benne, mint a Corvette oldalüvegén látható. A megtépázott Condán ráadásul ezek még ki is lógnak. Mellette egy gagyin textúrázott csőköteg, amire ránézve azt hinnéd akkora, mint egy hangfal zsinórja, de mivel közvetlen a folyosó mellett lóg ki, láthatod, hogy nem, ez akkora mint egy százéves fa törzse. Néha komolyan elgondolkodok azon, hogy mit terveznek részletekben, mi a cél, van-e már kész belső test, stb... És akkor látom a Formedine Rift kapcsán felfedezett kutatótáborok szép, hd minőségű részletességét, és reményt ad, aztán meglátom az egyetlen(!) hajón kidolgozott rongálódást, és gagyibbnál gagyibb "placeholder" textúrákkal találkozom. Komolyan csak az ad reményt az Elite részletgazdagságát illetően, hogy úgy fogom fel, mintha ez mind csak placeholder lenne, ami egyszer lecserélődik a Formedine Riftnél talált objektumok részletgazdag szintjére. Valaki nyugtasson meg, mert az ideg futkos bennem.
[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
válasz grHawk #31813 üzenetére
- Az összegányolt ship kit tényleg gáz, de legalább működik a refund.
- A hajóbelsők jelenlegi placeholder megoldásában nem látok kivetnivalót. Majd ha eljön az ideje, akkor úgyis bekerülnek a valódi belső modellek és textúrák.
- Bármilyen szempontból, igazságtalanság összehasonlítani az ED-t az SC-vel. Egy erősen alpha állapotban lévő játékot, amiben nem lehet számonkérni a sebességet és a hardverigényt, amire szükségünk lesz, hogy normálisan fusson az eddig megtervezett hihetetlen részletességű látványvilág. Ahol nincs normális hálózati kód, ami nélkül semmit nem ér a fent említett grafika. Valamint az SC-be se várjatok nagy létszámú közös játékot, mivel a jelenlegi technikával lehetetlenség ezt kivitelezni, normális hálózati eléréssel. SC-ben is instancolva fogunk játszani, erősen kötött létszámmal. A lényeg, hogy mindennek ára van. Részletes és gyönyörű grafika? Okés, majd ha megjelenés után látjuk, hogy fut és milyen vas kell alá, akkor mehet az összehasonlítás Sok mindent elmondhatunk az ED-ről, de a hardveroptimalizálásba nem köthetünk bele Szóval szúszá és nyugi!#31814) Tlog
Gratula, hogy rájöttél a hiba okára![ Szerkesztve ]
-
nubreed
veterán
Most már tudjuk, hogy Braben -ék mire készülnek valójában az ED -vel. Íme az ED jövője:
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
warcat
veterán
Persze lehet,hogy véletlen (túl kicsi a minta) de úgy tűnik érdemes pinelni azt a receptet aminek az alkatrészeire vadászol, Dav's Hopeban 90 chemical manipulatort szedtem össze kb 2 óra alatt.
[ Szerkesztve ]
EA: It's in the crate!
-
orientcx
őstag
Mostanában elég keveset játszom, de a minap csavarogtam egyet a bubiban, mert méltóképp akartam felavatni az új Kék DXRacer Drifting székemet(Fed szájhuszár vagyok, muszáj volt beleszőnöm a kommentbe az új szerzeményemmel való szemérmetlen dicsekvést is). Ami a vadászatot illeti, sajnos nagyon lapos kör lett a dologból. Mivel a HazRES-ekben már egy-egy nagy ritkán arra tévedő Asp is szenzáció számba ment, átfésültem néhány CZ-t. De sajnos azok sem hozták meg a várt eredményt, mert túl azon, hogy csak kb minden harmadik hajót fizettek ki(!), mindenhol azok az apró cecelegyek és muslicák repkedtek, sehol egy nagyvad. Betévedtem egy olyanba is, ahol a menü nem engedett frakciót választani, a hajók meg csak úgy békésen dagonyáztak a semmiben. Nemtom, tán tízórai szünet volt(az a CZ bezzeg tele volt zsíros falatokkal). Sőt, akadt egy olyan is, ahova belépve konkrétan tűzszünetet hirdettek(itt már tényleg nem tudtam másra gondolni, mint hogy ezek direkt szívatnak) Nem maradt más lehetőség, kerestem threat4-es USS-eket, meg distress call-okat, de ha nagy nehezen találtam is egyet-egyet, mindenhol az ment, hogy amint beléptem, az ott tartózkodó martalócok azonnal elugrottak. Eddig pl egy threat4-es distress call-nál mindig sablon műsor ment: Egy sérült Hauler, vagy T6-os televisítozta az étert segítségért, érkezésnél először egy gyengécske Eagle, vagy valami hasonló triót kellet felpofozni, aztán jött egy valamivel erősebb wing, utána egy még erősebb, majd általában egy csapat konda, esetleg néhány Gunship-el megfűszerezve, és végül valamilyen kalóz Farragut csatahajó. Most össz egy db négyes fokozatút találtam ebből a műfajból, de annál az egynél is amint odaértem, az a néhány kalóz növendék azonnal távozott a helyszínről. Mire kitettem a HP-ket, már csak pár high wake folt tanúskodott a radaron arról, hogy az imént még voltak ott néhányan. Úgy spricceltek szét, mint a galambok, ha Ödönke közéjük szalad a játszótéren. Kicsit még ácsorogtam a lerobbant segélykérő Keelback mellett, de nem jött senki és semmi, csak a felismerés, hogy ez nagyon nem az én napom...
Jó, tudom, itt a nyár, kánikula van meg minden, de hogy máris az összes martalóc ennyire "szünidősre" vegye a figurát, hát ez azért már sok!
u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
-
duvi
nagyúr
Az uborkaszezon közepette beteszek egy nagyszerű videót (FB csoportban linkelték). Egyrészt prezentálja az új kamerakezelésben rejlő lehetőségeket, másrészt hátha valaki kedvet kap a felfedezéshez
Elite: Dangerous - "Collection of Wonders" - Ringed Neutron Star -
to.ca
tag
2.3.10 Béta, akit érdekel, indulhat a móka.
load"elite",8,1
-
Ice_Man22
senior tag
Sziasztok! Ki probaltam a nyitott betat. Grafikan javitottak valamit, feltoltam a supersamplinget 1.25 re, es nagyon kicsit akadozik a jatek. Viszont ha betaban tolom akkor a normal szerveren nem lesz hatasa ugye?? Mert en furcsallom, hogy a betaban is a cutterembe ulok es onnan indulok ahol a normal szerveren hagytam a hajot. Nehogy betaban kilonek es vesztek 37 millat .
-
Cooper911
senior tag
válasz Ice_Man22 #31824 üzenetére
"Mert en furcsallom, hogy a betaban is a cutterembe ulok es onnan indulok ahol a normal szerveren hagytam a hajot."
Az aktuális, vagy 1-2 héttel ezelötti szerver mentést szokták átrakni a beta szerverre, ha a mentés óta nem játszottál vagy ugyanoda tértél vissza akkor a beta-ban is onnan indulsz.[Ha ezt a kupont kivágod, tönkremegy a monitorod]
-
warcat
veterán
Engineer roll bug
LIVE-on is él elvileg,és már régen felfedezték,egyesek csendben gyártották maguknak a kimaxolt modulokat.
A bug lényege ha valaki nem olvasná el,hogy grade 1 alapanyaggal lehet grade 5 fejlesztéseket dobálni.EA: It's in the crate!
-
warcat
veterán
Sajnos nem,rém egyszerű minimális gyakorlás után...
És garantált,hogy már egy ideje él,ráadásul bétában sincs javítva,elvileg onnan jelentették be végül mint bugot.
Redditre volt linkelve,onnan is el lett takarítva, ennyi a fix jelenleg rá...Mindenesetre nem leszek képmutató,akit érdekel,privátban rákérdezhet.
EA: It's in the crate!
-
warcat
veterán
válasz nubreed #31832 üzenetére
Nem.
Grade 1 rollért cserébe (pl 1 darab nickel) fel tudsz rakni grade 5 overcharged modot a multicannonra.
Nyilván teljesen unlockolva kell lennie az engineernek, és legalább 1 overcharge g5 alapanyag kell hozzá,hogy ne legyen piros.
Vicc az egész,pl összeszedsz 100 nickelt és akkor annyit próbálkozhatsz.[ Szerkesztve ]
EA: It's in the crate!
-
brd
nagyúr
válasz warcat #31833 üzenetére
Ráadásként valószínű, ha visszasorolt 2 kategóriát a mérnök a plusz speciális effekt választása miatt, azt is az 1-es szinthez szükséges materialokkal vissza lehet tornászni (persze ehhez vagy legalább egy 3-as, vagy 4-es szinthez szükséges csomag kell).
The only real valuable thing is intuition.
-
grHawk
aktív tag
Azóta a Frontier válaszolt:
Hi everyone,
Just wanted to let you know that we’ve identified accounts that have engaged in repeated and deliberate use of a game exploit which allowed people to gain a significant and unfair advantage with Engineering; we will be reviewing and taking action where we feel it is appropriate. The development team are working on a fix for this exploit and we will give you an update on this as soon as we have it.
We’d like to remind people of the code of conduct, particularly the section outlined here:
We also do not tolerate the use of any exploits or the use of any possible bugs in the game to generate player advantage. Any player caught cheating or taking advantage of any exploits or bugs will be penalised and could face a game ban.
We really appreciate all reports of bugs and exploits in the game, and if possible we ask players to report any discovered as soon as possible. As mentioned earlier, reporting these bugs makes for a fairer, better balanced, and more fun Elite Dangerous. If you do not wish to report a bug / issue on our forums due to the sensitive nature of such, you're welcome to contact us directly via our ticketing system.
Regards,
CMDR Sticks
Frontier Support TeamSokan már most kampányolnak, hogy ne legyen örök ban. Úgy látszik rengetegen kihasználták a bugot. Legtöbben azt tartják igazságosnak, ha visszavonják az exploiterek fejlesztéseit a fegyverzetről, de szerintem ez kevés lenne. Remélem bannolják az összeset. Amikor a 15%-os insurance reprodukciós bug megjelent, az első adandó alkalommal jelentettem a dolgot, sokan pedig azt is következmények nélkül kihasználták. Nevetséges néhány ember felfogása.
[ Szerkesztve ]
-
grHawk
aktív tag
válasz anatron #31836 üzenetére
A szolgáltatás megkérdőjelezhetősége egy dolog. De egy hiba, vagy kiskapu kihasználása a könnyebb előrejutás érdekében, na az a felháborító. Ez olyan, mintha egy futóversenyen valaki biciklivel indulna, és a szervező brigád nem zárná ki, mert végül is Ők nem álltak elé, hogy elvegyék a bringát. Hagyjuk már. Lehet utálni egy fejlesztőcsapatot, lehet kritizálni, de azért ne szaladjunk el a tény fölött, hogy ha valaki csal, annak nincs helye a játékban. És mivel a COC-ban is le van írva, így még csak nem is vita tárgya. Nem fenyegetés, hanem egy egyértelmű kód betartása.
-
brd
nagyúr
válasz grHawk #31837 üzenetére
Azért álljunk meg egy pillanatra!
Egyrészt, mivel is vagy előrébb, ha ezt kihasználod? Van már 5-ös fejlesztésre összetevőd, unlockoltad a mérnököt és az 5-ös szintet, innentől az RNG már csak azért szopat a játékban, hogy repetitív agyromboló időtöltéssel növelje a kedves fejlesztőcég a játékban töltött időt, és előnyben részesítse azokat, akiknek nincsen a gépen kívül élete (ami persze nem baj, mindenki úgy él, ahogyan akar, vagy tud).
Másrészt, semmiféle külső eszközre nincsen szükség a hiba kihasználásához, sőt, akár véletlenül is belefuthatsz és még csak nem is tudsz róla, hogy "kihasználtad" a bugot, mert semmi jele, nem fagy le, nem ír ki hibát, nem viselkedik furcsán, csak nem az 5-ös szintre szánt összetevőt használja fel. Ezt csalásnak hívni azért erős. Legfeljebb arra lehet ráhúzni, ha ismétlődően élsz vele.
Harmadrészt, a Frontier válasza a szokásos marketing bullshit, azért sem büntettek senkit, ha Robigo-zott, és azért sem, ha HIP 10716-ban, vagy QUINCE-ben ügyeskedett.The only real valuable thing is intuition.
-
grHawk
aktív tag
"we’ve identified accounts that have engaged in repeated and deliberate use of a game exploit"
Ők is, így a témához kapcsolódva én is a rendszeres visszaélőkre értem. Azokra, akik tudatosan visszaéltek egy hibával, kihasználtak egy nem rendeltetésszerűen létrehozott, hanem hibából eredendő kiskaput. És hidd el nekem, hogy akik ezeket kihasználták, nem valószínű, hogy Condákat lövöldözni járnak RES-ekbe, mint a nagy átlag. Valamint nem kell külső eszközt használnod ahhoz, hogy csalj. Kerülgethetjük a forrókását, védhetjük az exploitereket, támadhatjuk a rossz gamedesign-t (beleértve magát a hibát, vagy éppen a Frontier grindre való rávezetését és a fölösleges körök lefuttatását a játékossal), de ez akkor is csalás. Lehet, hogy a válasz a szokásos marketing duma, ettől függetlenül remélem kellően agresszívak lesznek a büntetés végrehajtásának terén.
Amúgy jelentős előnyt jelent, ugyanis - az én példámmal élve - a G5-ös fejlesztés koránt sem siker. Lehet, hogy a legmagasabb értékekkel játszadozunk, de ez igaz a negatív effektekre is. Persze, ott a lehetőség arra, hogy a negatív effekt legkisebb mértékben, míg a pozitív effekt a legnagyobb értékben érvényesül, ezt külföldi körökben god-rollnak hívják. Van rá esély, de kicsi. Olyannyira, hogy sokan - és ezért az én példám - nem grindeltek annyit, hogy több száz rollt pörgetve a tökéletes értéket hajhásszuk, helyette megelégedtünk egy a setupunk alapján elégséges, mondhatni megfelelő eredménnyel, így tetszőlegesen, de egészséges mennyiségű játékidővel (kb. 4-5 óra volt modulonként) egy moderált mértékű hasznot értünk el a hajón. Ha ez másképp lett volna akkoriban, akkor most én is egy god-rolled Corvette-al játszanék és keseríteném meg az openban CG-zni próbálók életét.
"innentől az RNG már csak azért szopat a játékban, hogy repetitív agyromboló időtöltéssel növelje a kedves fejlesztőcég a játékban töltött időt, és előnyben részesítse azokat, akiknek nincsen a gépen kívül élete"
Tökmindegy. Én is utálom, de ez nem vesz rá arra, hogy bugokat használjak ki.
[ Szerkesztve ]
-
Vesa
veterán
válasz grHawk #31835 üzenetére
Micsoda egy szemét banda! Nem tudnak programozni, az egész játék egy bughalmaz, erre a játékosokat akarják büntetni a saját ócska munkavégzésük miatt? Azért midennek van egy határa...
Inkorrekt egy bagázs volt eddig is az Fdev, de ezzel azt hiszem végképp leszerepeltek nálam (és remélem még sokaknál)[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
brd
nagyúr
válasz grHawk #31839 üzenetére
Az a baj, ezt a hibát úgy fogod fel, hogy ez olyan előnyt jelent, amit behozni normális játékosként lehetetlen elérni. A helyzet ellenben az, hogy normális játékosként is lehet olyat pörgetni, csak rengeteg felesleges idő telik el a gyűjtögetéssel. Nem azt kellene megoldani, hogy ne legyen bug, hanem, hogy ne kelljen a bug használatával elérhető eredményhez a felesleges idő.
Tökmindegy. Én is utálom, de ez nem vesz rá arra, hogy bugokat használjak ki.
Ha te szereted feleslegesen a drága idődet áldozni, lelked rajta.
The only real valuable thing is intuition.
-
orientcx
őstag
Én általában az ED pártján szoktam állni, sőt, még a bosszantó hibákat is hajlamos vagyok kissé talán túlzottan is nagyvonalúan, és elnézően kezelni, sőt, akár még az "elfogult" jelzőt is vállalom de az "elvakult"-at már nem. Vesa kolléga kettővel fentebbi kommentjét ugyan igazságtalannak, és drasztikusan túlzónak találom, de itt most igencsak vegyesek az érzéseim. Az, hogy egy-egy ilyen kiskapu belecsúszik egy ennyire összetett programba, az nem felróható neki, inkább az lenne a csoda, ha nem bukkannának fel ilyen gikszerek időről időre. DE!!! abban a pillanatban, amint ebből a kiskapuból szélesre tárt nagykapu válik, az ED már nem hivatkozhat a játékosoktól elvárható tisztességre. Egy ekkora bakit AZONNAL!!! kellene orvosolni, amint tudomást szereznek róla, nem pedig öri-harival fenyegetőzni. Talán nagyképűség nélkül állíthatom(pedig Fed szájvitéz vagyok, nem könnyű nagyképűség nélkül állítanom barmit is ), hogy egy igencsak jól összerakott Corvette-ben ücsörgök(a többi hajómról nem is beszélve), nem kevés játékórát rááldozva, és rohadtul nem örülök annak, hogy sokan ilyen módszerekkel pár óra alatt egy legalább olyan, vagy tán még jobb gépet pakolhatnak össze.
DE!(mááámegint egy de) egy ilyen durva előnyöket kínálgató bugnál nem lehet a CMDR-ek tisztességére apellálni. Itt már túl nagy a kísértés. Be kell hogy valljam, ha anno a mérnökök érkezésekor ilyen lehetőség lebegett volna előttem, hát nem merném tűzbe tenni a kezem, hogy nem piszkáltam volna meg én is a hajót egy ilyen "megkerülős csellel". Viszont ha az általam korrekt módon felgyúrt Corvettemből nézem a dolgot, akkor nem tartom fairnek, hogy mások egy laza délutáni pötyögéssel ugyanezt el tudják intézni. És ez ügyben az ED-nek kell lépnie, de haladéktalanul. Egyrészt a luk betömésével, másrészt az ilyen módszerrel készült fejlesztések lenullázásával. Annyira mondjuk nem lennék vérszomjas, mint grHawk szaktárs, miszerint nyilvános lefokozás, ban, tíz éves onion head megvonás, életfogytig biowaste szállítás Robigo-ból Colonia-ba meg ilyesmi, sztem elég, ha a tuningot levakarják az illetők cuccairól, mert azért itt túl nagy volt a kísértés.
Az persze megint egy másik dolog, hogy nem tudom, honnan fogják tudni, kik azok, akik csalással jutottak előre, nem lepne meg, ha ezt a szöveget csak amolyan ijesztgetésképp mondanák, hátha ezzel néhány játékost vissza tudnak tartani a dologtól.
ésmááá megint rövid vóóótam, és tömör...[ Szerkesztve ]
u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
orientcx
őstag
"Az a baj, ezt a hibát úgy fogod fel, hogy ez olyan előnyt jelent, amit behozni normális játékosként lehetetlen elérni. normális játékosként is lehet olyat pörgetni, csak rengeteg felesleges idő telik el a gyűjtögetéssel."
"Nem azt kellene megoldani, hogy ne legyen bug, hanem, hogy ne kelljen a bug használatával elérhető eredményhez a felesleges idő"
Érdekes felfogás. Annyira tetszik, hogy tovább is fejlesztem:
Mindenki kapjon az induláskor egy csontig felgyúrt flottát, mert azt játékosként is megtehetné, csak egy csomó felesleges időpazarlással...u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
Kidus
őstag
válasz orientcx #31842 üzenetére
Igy a szivar-fuvar utan kozvetlenul en azt mondom, egeszen nyugodtan szopogassanak gombocot, ha ezert banolgatni kezdenek.
Egyreszt fizeto kliensekrol beszelunk, ez egy uzlet, mar megbocsassanak, penzt fizetett mindenki a jatekert, amit ugy hasznal, ahogy a jatek engedi. Ez egy akkora hiba, hogy azonnal szerintem barki akinek szuksege volt ra, azonnal cuppant is, es hozza szeretnem tenni, hogy semmivel sem tartom nevetsegesebbnek, mint Quince-et, vagy azt, hogy barhol barmilyen rendszerben 20 planetary scan missziot 1 db scannel meg tudsz oldani. Nekem epp ilyen missziok kellenek, mert kell a scan data enginek, es mert materialokat dobal meg jo repet. Az en hibam, hogy mind megvan egy leszallassal? Addig ne csinaljak egyet sem, amig ezen nem valtoztatnak? Ne legyenek mar nevetsegesek.
Azzal egyetertek, hogy aki porgetett vagy ketszazat, attol vegyek el, de a banokkal hadonaszas igen eros tulzas egy olyan exploitnal, ami kizarolag az o balf*szsaguk miatt letezik.Assuming Control
-
orientcx
őstag
Ami a véletlen generátort illeti, azt speciel én sem szeretem, de az viszont mégsem lenne jó, ha az éles játékban is a bétában szokásos "egy halért bármit kipörgetek bárkinek" szöveggel hirdetnék magukat a mérnökségek. Csak akkor van értéke egy-egy jól sikerült tuningnak, ha meggondolja az ember, hogy mit mikor és hányszor próbál meg, mert tétje van a dolognak, mert minden egyes pörgetés mögött munka van.
De ha valaki ezt egy laza félórás csalással is el tudja érni, akkor azzal az én sikeres, valós teljesítménnyel elért fejlesztéseimet is devalválja.
Mindazonáltal mindenki azt csinál, amit akar(és persze amit lehetővé tesz neki a játék )Kidus - Ahogy írtam, a ban szerintem is túlzás, elég, ha úgy ébred másnap a delikvens, hogy csupaszok az MC-i
Csak azt nem tudom, el tudják-e kapni a kis huncutokat[ Szerkesztve ]
u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
nubreed
veterán
Én megértem mindenkinek véleményét és egyetértek abban, hogy ezt valamilyen formában jó lenne szankcionálni de az örök ban talán kicsit túlzás. És ez amúgy jogosan veri ki a biztosítékot mindenkinél, aki minmum több tíz órát töltött csak azzal, hogy azokat a rohadt materialokat és egyebeket, amik kellenek a fejlesztésekhez össze szedje. Bolygókon való sziklatömbök lövöldözése, USS -ek szkennelése és imádkozás, hogy olyan legyen, ami épp az adott cuccot tartalmazza amire vadászunk, bázisokok való nyomulás az SRV -vel, és az adattornyok szkennelése mondjuk, hogy legyen MEF -ed kellő mennyiségben... minderre minimum hetek mentek el. Akik kimaxolták az mérnököket itt, mi mindannyian keresztül mentünk ezen. A Frontiernek minden hibát a lehető leghamarabb ki kell szűrni és orvosolni, hogy a csalók ne jussanak előnyhöz, mindenki egyenlő feltételekkel létezhessen a játékban.
De ugyanakkor a csábítás is nagy. Pl amikor még össze lehetett stackelni 20 db skimmer missiont, az vajon csalásnak számított ugyanúgy? Hiszen maga a game design akkor erre lehetőséget adott. Amikor azt látod, hogy ahhoz, hogy eljuss a Rear Admiral szintig minimum 4-5 hónap nagyon kemény munka kell ha semmilyen kispakut, exploitot, stb. nem akarsz kihasználni (ha már valaki kitűzte célul a Corvette -t), akkor azért szerintem előbb utóbb mindenkiben felmerül valahol, hogy de jó lenne ezt valahogy felgyorsítani. Azoknak az állomásoknak a keresése, ahol donation mission -ök vagy data delivery mission -ök álltak rendelkezésre nagyszámban, ugyanez a kategória, 20 darab felvétele ezelből, ugyanarra a helyre. Nem tagadom, én is ezeknek a kombinációjával gyorsítottam fel a folyamatot. Ezt már máskor is leírtam, sosem tagadtam. És így sem volt egy gyors folyamat, sőt, így is sokszor már a hajamat téptem. Pedig ha valaki én aztán szeretem a hosszú játékokat, ezért nem veszek soha olyan játékot amit maximum 10-12 óra alatt ki lehet tolni. Annak semmi értelme, és ilyen szemetekért is elkérnek 60 eurót (megjelenéskor). Hát hol élünk?
De a Frontier véleményem szerint már átesett a ló túl oldalára és ahelyett, hogy érdemi gameplay fejlesztéseket és új tartalmakat kaptunk volna, csak a vége láthatatlan és értelmetlenek tünő grindolás lett az egészből, egy rohadt hosszú, lassú és idegölrő folyamat, miközben azt kérdezgeted magadtól, hogy hülye vagyok én, hogy ezt csinálom?Tehát a fenti dolog is csalás vagy ez még belefér kategória? Maga a játék design lehetőséget adott erre mint mondtam, a 2.3 előtt. Akkor meg miért ne használtam volna ki?
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care