Új hozzászólás Aktív témák

  • duvi

    nagyúr

    válasz _Andras_ #30013 üzenetére

    Egyrészt nem látunk a színfalak mögé és nem ismerjük az okokat. Másrészt van egy furcsa, kettős pszichológiai hatása ennek a fejlesztési metódusnak. Negyedévente (na jó, néha kicsit több) kapunk új tartalmakat, amik folyamatosan fenntartják az érdeklődést és biztosítják a folyamatosa eladásokat. Ennek a jó oldala a viszonylag gyakori frissítés. A "sötét" oldal, hogy ezek a változások nem hoznak drasztikus fejlődést, mivel ilyen rövid idő alatt nem képesek nagyobb lélegzetvételű anyagokat letenni az asztalra. Persze, tök jó lenne, ha 3 havonta kapnánk új játékmódokat, részletesebb testreszabhatóságot, saját bázist... stb. Ilyen tempót még a legnagyobb stúdiók is képtelenek teljesíteni. Ráadásul minél több a tartalom, annál összetettebb lesz a játék, ami kihat a fejlesztésre is. Az új tartalmak készítésénél mindig figyelembe kell venni a hatás-ellenhatás elvét is. Ha igazságosak akarunk lenni, akkor kb. éves viszonylatban kell nézni a változásokat. Gondoljuk végig, hogy mennyi és milyen tartalom érkezett a Horizons DLC-vel? Ugye ez már egyáltalán nem kevés. Vajon mit szólna a játékosközösség, ha átváltanának éves fejlesztés ütemre? A legtöbb esetben ezt a fejlesztési ütemtervet használják a cégek, de gyanítom, hogy ha átállna erre a Frontier, akkor ennek is negatív visszhangja lenne. Hozzáteszem, hogy én is többre számítottam a mostani frissítésnél, de megpróbálok objektív maradni.

Új hozzászólás Aktív témák