-
GAMEPOD.hu
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
orientcx
őstag
válasz rtitusz #23800 üzenetére
Ez mondjuk inkább az újaknak kicseszés, mert nekünk már nem gond ugyanabból a hajóból kettőt, vagy hármat tartani, de akkor is valóban nagyon kéne az a tároló. Ráadásul tegnap leszereltem egy szerencsétlenül fejlesztett modult, és azonnal eltűnt, menüből kilépés nélkül(lehet hogy ez csak a bétában van így)
-
A következő hozzászólásomat csak a legelszántabbaknak ajánlom, kicsit hosszúra sikeredett. Bocsi.u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
orientcx
őstag
Hát nagyon nem akartátok ezt a hozzászólást, még a szervert is lelőttétek egy órára, de akkor sem ússzátok meg!
-
Mert én akkor is kipróbáltam az új fejlesztésű Corvettet. Hát ilyen nincs. Amit ez a pajzs kibír, az döbbenet! Valamivel több, mint kettő Misike bounty gyűlt össze 8, azaz 8 perc leforgása alatt. Nem azért, mintha olyan zseniális lettem volna, sőt, kifejezetten bénáztam. Kb egy hónapja nem harcoltam már, és az azelőtti utolsó pár hónapban is csak Assault ship-el.
Corvettel össz anno a megjelenése előtti bétában pofozkodtam egy keveset egy HazRES-ben. Amíg az Assault ship-ben ülve nyugodtan mazsolázhattam a kuncsaftok közül, hogy kinek, és mikor osztok ki egy-egy kiadós fülest, addig most amint megérkeztem, mindenki azonnal nekem esett aki csak élt és mozgott(mondjuk sokáig se nem éltek, se nem mozogtak ). Ráadásul ez a "csatahajó" alapvetően más taktikát igényel, mint a fürge Assault ship. A Corvettel teljesen rutintalan is vagyok. Rögtön az elején 3 db Assault ship, és két Imp Eagle kezdte tépkedni a pajzsom(valamelyik, nem tudom melyik ráadásul rail gunnal). Ha ez az össztűz egy standard pajzzsal ér, akkor az másodpercek alatt megfárad. Nem mondom, egy-két SC-t ellőttem, de ezen túl nem sokra mentek velem(mondjuk eleinte én sem velük, mert nem találtam a jó taktikát, sehogy sem tudtam rájuk fordulni, ráadásul a hosszú kihagyás miatt annyira kiestem a rutinból, hogy a gombokat sem találtam, gondolkoznom kellett, mi hol van). Aztán ahogy múlt a pánik, és elkezdtem gondolkodni(hogy mikre nem képes egy Fed bugris, ha szorbon van ), és módszert váltottam. 4 pötty a pajzsra, kettő a gépházra, és folyamatos boost+FAOFF(persze ehhez kell a tuningolt PD, ami két pöttyel is bírja a boost-ot) így elég jól fordul a gép ahhoz, hogy azok a rohadt kis böglyök a célkeresztbe kerüljenek, ha csak másodpercekre is. Olyankor kettő a pajzsra, 4 a fegyverzetre, és össztűz, majd amikor eltűnik a képből, újra négy a pajzsra, kettő a gépházra, megint boost, és így tovább. Most használtam életemben először fix MC-ket, mérsékelt hatásfokkal, de ha elkaptam a ritmust, a három szintén megpiszkált lézerrel együtt irgalmatlan pofonokat lehetett velük kiosztani. Visszanéztem a videót, egy makulátlan(igaz, csak master) Dropship-et elkezdtem lőni 11.03-nál, és 11.08-kor, mire megint eltűnt a képből, azt már csupaszon, 14%-os hullal(!) tette. 5 mp! Ezek a fejlesztések nagyon durvák. A PP annyira kajak, hogy bármilyen cuccot teszek fel, modul lekapcs nélkül is elbír akár egy komolyabb plazmás összeállítást is, jelen configgal pedig még a cargo hatcht is bekapcsolva még mindig csak 80%-on vagyok. A PD hihetetlen mit bír, gyak kimeríthetetlen, még lézerekkel is, inkább csak a hőháztartás szab határt a lövöldözésnek. A thrusterek üresen is sokkal jobbak(az alapgép, ha nincs két pötty a gépházon, úgy fordul, mint egy Cutter), és a sebesség is nőtt kb 20m/s-al. A pajzsot én thermal vonalon erősítettem, mert több a lézeres ügyfél, és a SB-eket(7db) is upgradeltem, a képen látható, hogy az alapcucc mennyivel karcsúbb a tuningoltnál
-
-
A lézerek is durvák(a rövidebb hatótávú, növelt dam/sec féle upgrade-t toltam beléjük), de a 172, és 176%-ra pumpált A4/F MC-k a két szintén felhizlalt kis MC-vel egyszerűen pusztítóak. Hát még ha majd meg is tanulom használni őket. Igaz ugyan, hogy az Assault ship-en is fix lézerek, és cannonok vannak, de azok teljesen más technikát igényelnek(magáról a hajóról nem is beszélve)
Mindazonáltal mire az éles játékban ilyen szintre hoz az ember egy gépet, az sztem felér egy életművel. Itt, a bétában nem kunszt, de ha abból indulunk ki, hogy ebbe a fejlesztésbe kb 160t halat toltam bele, el lehet képzelni, hogy a ritka tételeket mekkora meló lesz majd összeszedni(még ha akkor mindezt már sokkal megfontoltabban, és átgondoltabban is teszi az ember)
Fel akartam tenni a videóból azt a bizonyos 8 percet(7.57), de véletlenül letöröltem. Kár, mert tanulságos lett volna
Még egyszer bocsánat a terjedelemért(kéne egy bűnbánó arcocska is a készletbe)[ Szerkesztve ]
u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
Vesa
veterán
Én nem vagyok bétás, tehát 2.1 nélkül mondom, de én most jutottam el arra a pontra, amikor nem tudom minek játszak tovább. Kb. 120 órám van benne, tehát azt mondom megérte így is a pénzt.
nagyjából mindent láttam, mindent kipróbáltam, még lennének ugyan hajók amiért grindelhetnék, de nem igazán látom értelmét mert a harc nem érdekel (mondjuk emiatt a 2.1-től sem várok már sokat, mert ahogy látom, főleg a harcban használhatók az újítások zöme).
Pénzgyűjtésnek sincs már értelme, mert mire költsem?
Szóval ez egy jó játék, 120óra kevés mai játékban van meg, de a sandbox érzést nekem nem hozza, hosszabb távon. Majd a 3.0-nál visszanézek.A tudomány a valóság költészete!
-
orientcx
őstag
Hát ennél "sandbox-abb" játék már sztem a földön nincs. Mindenesetre teljes szabadság ide, totális sandbox oda, az ED legmasszívabb oszlopa mégiscsak a pofozkodás. Ha te enélkül is csináltál vele magadnak 120 kellemes órát, akkor tényleg elégedett lehetsz, és akkor ez a játék nagyon tud valamit. De azért csak nézz majd körül az éles 2.1-ben is, mert ugyan a hangsúly most tényleg a harci gépek tervezésén van, de azért akad egy-két más természetű sütike is.
-
-
Más: valaki meg tudná mondani, hogy a SCB tuningnál a boot time a pajzsfeltöltés ideje,és a spin up time a online-ba állás ideje, vagy fordítva? És milyen paraméter a duration?u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
grHawk
aktív tag
Van ilyen, ez a játék nem neked való Én vágyom a legjobb hajóra, a legbrutálabb fittel, a legélvezetesebb eszközökkel, engem ezért ragadt magával. Most már olyan ezer óránál járhatok, és még mindig gyűröm, ha nem is folyton, így vagy úgy visszatérek hozzá.
Más:
Megvettem a bétát nem bírtam magammal. Hát... EZT K*RVAJÓ B*ZDM*G!!! EMBEREK EZ ÁLLATI LESZ!!! (bocsi)[ Szerkesztve ]
-
grHawk
aktív tag
Űűűűű, akkor néhány észrevétel, mivel új vagyok a bétában:
Kezdésképp elmentem és a fulfittes Corvettemre megvettem az új MC-ket. Aztán irány Blaster bá', széjjel fejleszteni mindent. Full overcharged fegyverek, fsd range növelés, heavy duty minden ami lehet, driveot is megerősítettem, bírja a strapát, és minden gyújtó lövedékes bónusz (nem összetévesztendő a thermal shockkal).Az outfitting remek lett, átlátható, király, annyit hiányolok, hogy az ott látható részletes adatokhoz nem férek hozzá az outfitting szekción kívül, tehát akár a szabad űrben, kár.
Néha átbugol a textúra Blaster bá' hangárjában, de ez lehet csak a nagyobb daraboknál, mint én.
Szerintem szebb lett minden, a textúrák, fény effektek, árnyékok, stb... érzek egy kis változást, a hipertérugrásban szintén, az valami gyönyörű lett
Szintén bug, hogy internal swapnél nem látjuk vizuálisan a modult, és így csak gondolhatom, melyiket cserélem, utána kell megnézzem. Az elhelyezésre célzok.
A fegyverek valami baromi ütősek. Szerintem nem vitték túlzásba, mert látszólag az npc-k is használnak ütős csúzlikat, ami a szétfulltuningmadafakaupgrédelt shieldgenerátoromat és a boostereket is eszi. Szerintem pörgősebb és határozottabb lett a harc.
A küldetéseket majd később, mert nem bírok betelni ezzel az új combattal EPIC
-
orientcx
őstag
válasz baphomet #23808 üzenetére
"A boot time az online-ba állás ideje, a spin up time a késleltetés"
-
Én pont fordítva tippeltem, köszi.
-
Mellesleg rájöttem, abban a HazRES-ben nem azért ugrott a torkomnak kollektíve a kalóz szakszervezet helyszínen tartózkodó valamennyi munkatársa, mert a Corvette nagyobb hajó mint az Assault ship, és a nagyobb hajónak illik nagyobb figyelmet is tanúsítani, hanem mert fent felejtettem a raktérben a fejlesztésből megmaradt nyüves 6(!) tonna vizijószágot.
Most ott vagy ilyen csúnya éhínség tombol, vagy csak nagyon szeretik a halat, de jobban akarták, mint egy teljes rakomány palladiumot. Nehogy gyűjtést rendezzek nekik. Miután üres raktérrel mentem vissza, már ugyanúgy magam dönthettem el, kibe, és mikor kötök bele, pont úgy, mint az Assault ship-el. Így nem olyan izgalmas, de könnyebb a helyes taktikát megtalálni, és begyakorolni. Picit fejődtem, de még midig az Eagle a legnagyobb kihívás, viszont egy Gunship kb eddig tart - videó Pontosan 10 mp, de nem tartott volna ilyen sokáig, ha közben az egyik nagy MC nem áll ki 4 mp-re tárat cserélniu.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
-
grHawk
aktív tag
[béta] öhm, jól érzem, hogy az SRV beállításokba kicsit belenyúltak? Mármint oké, átalakították a beállítások opciókat teljesen (eszméletlen király amúgy), viszont minden beállított dolgom maradt, ami volt, kivéve az SRV turret része. Egy az, hogy a pitch inverted lett, azt vissza is állítottam, azt viszont nem tudom mire vélni, hogy az egér tűzgombokat felcserélte. Nekem a hajón úgy van (egérrel játszom), hogy a bal az "(2)" és a jobb az "(1)" egér gomb opció. SRV-n meg ezt megfordítja. Mit kellene ehhez beállítanom, hogy ugyanolyan legyen, mint a hajón?
[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
Csodálkozom, hogy még senkinek nem jutott eszébe megnézni azt a hajót, ami leginkább rászorul egy kis engineer tuningra. Hát én megtettem, és igen, a Vulture-ről van szó. Nincs kompromisszum, olyan konfigot lehet összehozni, amilyet csak szeretnénk.
Csak néhány paraméter:
Ugrótáv: 19 ly
Sebesség: 300/490
Pajzsok: 900, bi-wave-vel!Fegyvernek két overcharged large MC-t pakoltam incendiary (gyújtólövedék) effekttel, ennek nagyobb a thermal sebzése, mint a sima MC ammo-jé, így jobban eszi a pajzsot, mint akár az alap beam lézer, de a hull-t is pusztítja nagy-nagy szeretettel.
Érzésre azt mondanám, hogy így legalább olyan erős lett, mint egy alap FAS,vagy FdL.
[ Szerkesztve ]
-
kiskuplung
őstag
A küldetésekről semmi hír azoktól akik már tolják a bétát? Engem nem nagyon érdekelnek ezek a craftolós dolgok, főleg, hogy ez újabb grindelésbe fog torkollni, már előre látom.
-
Vesa
veterán
válasz kiskuplung #23815 üzenetére
Jogos a kérdés, korábban az egyik fő marketing arról szólt, hogy átírják a teljes mission systemet.
A tudomány a valóság költészete!
-
Flynth
tag
válasz kiskuplung #23815 üzenetére
A kuldetes rendszer egesz jo, vannak bugok (surface rescue mission - az alabbi tortent tegnap velem, nalam van az escape pod, megtervezem az utvonalat vissza, ugrok a cel rendszerbe, a kuldetes eltunik), de minden csokanal latod a repudat.
Pro:
A kuldetes dinamikus (24 ora elvinni 3t goldot A>B-be, de kapsz egy uzenetet, ha 15 percen belul elviszed oda, akkor +50.000 credit) - Hang uzenet, mission critical message.Mikor keresel valakit, nem kell discovery scanner, bemesz a nav beaconhoz, lescanneled (kijelol, kurzor rajta, nem kell gomb) mission critical message (hang meg minden) majd az osszes bolygo / csillag megjelenik az 1-es panelen, ha pl keresned kell valamit akkor a bolgyo melle kerul a kis globe ikon (narancssraga kor, racsokkal, nem beszelni magyar elni anglija)
A kuldetesekre 24 orat ad alapbol, nem 20-30 percet, kiveve a futar kuldik csomag nelkul.
Influnece leiras, azonnal, rang kovetelmeny stb.
Felszini kuldinel (cut the power) 3 kb tavrol mar jelolheto a target, nem kell mindent szetloni... (mellesleg szep alarm szirena van mikor betorsz egy bazisra )
Surface - keresd meg az xy cargot eseten, mikor keresed akkor hajobol a celpontot scanneled, mozog a kurzor, 4-5 scan utan pedig a levegobol megtalalod, leszallsz melle, majd felveszed, jo moka szep kidolgozassal.
Kontra:
Tovabbra is van exploit ki be lepkedesselBeta 2 alatt ha volt ket kaloz vadasz kuldid 3+4 kalozzal, akkor 7 kalozt kellett megolni, ez a forumon siro tomegnek hala :S ujra csak 4 kalozt kivan... (ha Brabennek 3 almaja van, Davidnek meg 4, akkor hany alma kell, hogy mindenki jol lakjon...)
Neha Large pados kuldi, mediumos celpontra valt (vidd ide a csomagot, a celpont megvaltozott...)
Ami a legjobb, uj jatekosok ugy kezdenek, LHS 3447-ben, hogy menj el Eravate rendszerbe es kapsz 10.000 kreditet (alapbol kapsz kuldit, ravezet, csillog villog) igy legalabb tudod milyen kuldiket megoldani, hol talaod oket stb.
Mellesleg jon uzene akkor is, ha leesik v no a repud, hangos szagos csillogo, jo moka.
[ Szerkesztve ]
twitch.tv/flynth_ Asus Prime x470-Pro (Cooler Master H500P Mesh) R7 2700x 16GB DDR4 3600 Corsair LPX (samsung B-Die) 2x MSI 1070 Armor OC 8GB SLI, Razer Deathstalker Chroma + Logitech G502
-
Flynth
tag
"mindent láttam, mindent kipróbáltam"
Lol, remelem a beagle pont tetszett, ahogy SAG A kornyeken a fenyozon, a kulonbozo nebulak, kalozkodtal is, banyasztal is es felviragoztattal egy minor frakciot Power szintre.
nalam meg mindig van par pont amit nem nagyon eroltettem (banyaszas peldaul) de, hogy mindent lattal 120 ora alatt ahhoz gratulalok
A jatek backgroud simulation resze (BGS) annyira komplex, hogy ha csak azzal foglalkozol (kuldik / kereskedelem), hogy egy random frakciot kesztetsz terjeszkedesre, birodalom felviragoztatasara mar kevesnek tunik a 120 ora jatekido.
[ Szerkesztve ]
twitch.tv/flynth_ Asus Prime x470-Pro (Cooler Master H500P Mesh) R7 2700x 16GB DDR4 3600 Corsair LPX (samsung B-Die) 2x MSI 1070 Armor OC 8GB SLI, Razer Deathstalker Chroma + Logitech G502
-
totila
tag
biztos van köztetek, aki fix lézereket és MC-ket használ, én is ilyen kombót szeretnék
de a lézerekkel pont célra kell tartani, az MC-vel meg elé kell lőni, hogy tudom akkor egyszerre mindkettővel lőni az ellent? -
baphomet
senior tag
válasz totila #23819 üzenetére
A "ballisztikus" fegyvereknek kétféle célzási módot lehet beállítani (jobbpanel, utolsó fül, középtájt, gun sight mode) trailing és leading.
Az alapértelmezett leading azt mutatja, hogy hova kell céloznod, hogy eltaláld a célpontot, míg a trailing esetében oda tudsz célozni, ahova találni szeretnél. Ha a lézerekkel akarsz MC-t egyszerre használni, akkor a trailing célzási mód a nyerő.[ Szerkesztve ]
-
Vesa
veterán
válasz Flynth #23818 üzenetére
Pont a mélység hiányzik. Se saját -irányítható- flotta, se bazisepites, se saját birodalom építés. Kereskedelmi rendszer semmivel sem összetettebb, mint pl. az X sorozatban, sőt! Összességében, igazad van, tételesen lehetne meg találni pár dolgot, amit max. Csak kipróbáltam, de ezek mindegyike számomra érdektelen es unalmas. A tenyleg jó részeket végig lehet pörgetni 120ora alatt es a game kiürül. Grindelni lehetne meg a legnagyobb hajoert, de ennek en mar értelmet nem latom, nincs további értelmes cél.
Mindegy, pihen most az ACC egy kicsit, es majd a 3.0 környéken ismet ránézek.[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Flynth
tag
"se saját birodalom építés"
ezzel mint WoJ tag, TIIQ tamogato, nem igazan ertek egyet.
Olvass utana a BGS-nek, keress par SSL tagot, kerdezd oket arrol, mivel tudod oket segiteni, ra fogsz jonni, hogy amit egyedul a jatekban elerhetsz, az semmi. Errol szol az Elite x milliard nepessegbol csak 1! vagy.
Nem szeretnelek meggyozni a jatek tovabbi folytatasarol, csak a sajat kijelentesed volt fura.
Nehez lenne azt mindani, van ertelme a jateknak, holott neha en is elvesztem a motivaciot a hotas megragadasanak, de a 2.1 brutalisan jo lesz.
[ Szerkesztve ]
twitch.tv/flynth_ Asus Prime x470-Pro (Cooler Master H500P Mesh) R7 2700x 16GB DDR4 3600 Corsair LPX (samsung B-Die) 2x MSI 1070 Armor OC 8GB SLI, Razer Deathstalker Chroma + Logitech G502
-
kiskuplung
őstag
Én 250 óra után éreztem ugyanezt, azóta heti 1x-2x lépek csak be egy kis csempészkedésre, meg hogy ne felejtsem el az irányítást
A héten jött egy newsletter, hogy milyen community goal-ok vannak, és gondoltam, hogy azt még pont nem próbáltam sose. Valaki írta is, hogy az ilyen helyeken több játékos van, lehet másokkal is interaktálni.
Gondoltam, átpattanok a csempész-ASP-ből a jó kis fullra táposított Pythonomba, és elugrok oda, mert az egyik goal az, hogy anyagokat kell szállítani, a másik meg, hogy a wanted hajókat kell lelőni. Én ez utóbbira szavaztam volna
Azzal kezdődött, hogy megérkezek a rendszerbe, és azonnal kiszedett egy játékos ASP Explorer, és szó nélkül nekem esett. Eléggé kiegyenlített volt a harc, amikor beszállt még 1 játékos, de azt már időm se volt megnézni, csak a radarikonból tudom, hogy játékos volt. UGyanis azonnal shield boost és a menekülés mellett döntöttem.
Amikor megérkeztem SC-be, és szálltam a bázis felé, rámírt egy ismeretlen, hogy mi történt parancsnok? miért vannak lenn a pajzsaim? Elpanaszoltam neki, ő megköszönte és elment megkeresni az embert
Miután feltápoltam magam a bázison, visszamentem vadászni. Találtam is egy competent, Viper3-mal repkedő játékost, aki wanted volt. Sutty, kirángatom, és nekiesek.
Azaz, esnék, mert az összes eddigi tudásomat latbavetbe se voltam elég, hogy legalább a harc 10%-ban orral felé álljak. Olyan gyorsan mozgott, hogy néha szinte láttam, ahogy röhög rajtam. Volt olyan alkalom, hogy hátrafele repülve gyorsabban szállt, mint én, 4 PIP-pel
Aztán beidegesedtem, és mikor sikerült volna legombolni a pajzsát, leomlott az enyém is, és onnantól már nem volt visszaút. Kb 10 millióm bánjaSzóval, ha valakinek van kedve, írhatna/videózhatna PvP taktikákról, mert a RES-es videók roppant szórakoztatók, de szerintem senkinek se okoz gondot agyaamputált NPC-ket lövöldözni. Ez viszont valódi kihívásnak tűnik, bár úgy tűnik még sokat kell tanulni.
@Vesa, szerintem próbáld meg Te is ebbe az irányba a játékot. A grindelést én is unom, de most legalább lebeg a szemem előtt egy PvP-re fittelt jobb gép, amit elkezdek összegereblyézni.
@Flynth : köszi
[ Szerkesztve ]
-
orientcx
őstag
Csak én vagyok ennyire lemaradva a shield használat terén? Régen úgy volt, hogy ahány SCB be volt kapcsolva, aktiválásnál annyi adag töltötte a pajzsot. Mivel a mérnököknek hála a pajzsgenerátort, és a SB-k kapacitását irgalmatlanul meg lehet növelni, a SCB-ekét viszont csak korlátozottan, ezért egy-egy töltet felhasználása szinte nem is látszik a műszerfalon. Olyan, mintha egy pohár vizet öntenék egy kádba. Az adott mennyiség persze nem lett kevesebb mint régen, sőt, sikeres tuning esetén akár 11%-al több is lehet, mégsem célszerű megoldás. Különösen azért nem, mert ugye minden egyes töltésnél bekapcsol a grill program is, amit célszerű HSL-el kompenzálni. De mivel minden egyes HSL U modul egy-egy életmentő SB-től veszi el a helyet, jó, ha minél kevesebbet kell felpakolni belőle a hajóra. És mivel a felpumpált PP elbírja, gondoltam a két A7-es, és két A6-os SCB-t egyszerre kapcsolom be, így egy HS töltettel négy SCB töltetet sütök el, mert ennyi "folyadék" is bőven belefér abba a "kádba"
De az a gonosz birodalmi Braben megint elbánt szegény Fed Fed középső csoportossal, hiába van mind bekapcsolva, egyszerre csak egyet süt el.
Nincs mit tenni, még a legzseniálisabb ötletek is elbuknak az aljas ármánykodások gáncstengerében...őőő....vagy belefulladnak?
Marad a régi móka, de akkor sem teszek fel több HSL-t, végül is a modulok jó pár töltést kibírnak így is, 6-8 beöntés után is ~80-90% körül mozognak, az esetleges malőrökre meg ott az AFMU. Csak arra kell vigyázni, hogy ne egy eleve 96%-os helyzetből indítsuk a műveletet[ Szerkesztve ]
u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
baphomet
senior tag
válasz orientcx #23825 üzenetére
A bétában megváltoztatták az SBC-k elsütési módját. A dedikált gomb nem egyszerre lövi el őket, hanem sorban egymás után, mint a heat sinket, vagy a chaffot. Ha egyszerre akarsz ellőni több SCB-t, akkor a fire groupba pakolás marad, ahogy rtitusz is írta.
[ Szerkesztve ]
-
orientcx
őstag
rtitusz és baphomet - Egy Fed szájhősnek igen megalázó ilyet mondani, de kénytelen vagyok: A ti ötleteitek jók, az enyém meg kb annyit ért, mint amennyire a Cutter szép.
Valóban, egy firegroupban mind ellőhető egyszerre, de ennyi hőterhelésen a heat sink kb annyit segít, mintha Ödönke el akarta volna fújni a Zsanai gázkitörést, miközben még a szülinapi tortájával sem boldogult.
Csak úgy százasával repkedtek a celsiusok mindenfelé(6-800°). Más kérdés, hogy többszöri ismétlés után sem volt tragikus a helyzet, a DC kómába esett ugyan, de a többi modul ~ 80-90% körül mozgott(ideiglenes malfunkciókat leszámítva túlélhető, lásd a képeken)
-
-
rtitusz - "lehet jobb, ha a HSL egy picit előbb megy el."
-
Jobb, de nem lényegi a különbség, mert mire fölizzik a parázs, addigra a heat sink is majdnem készen áll a lázcsillapításra(picit azért késik)
-
-
baphomet - "dedikált gomb sorban egymás után lövi el"
-
És tényleg, az maradt egyesével. Azért aljasság tőled, hogy már megint jobban tudtál valamit nálam, ennek most már véget fogok vetni! Bár, végül is mindegy, úgy is letagadom...[ Szerkesztve ]
u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
orientcx
őstag
Bocs, mostanában kicsit sokat írkálok, ígérem, most már vissza fogok venni belőle, ne hari
(nem ez lesz az első megszegett ígéretem )
Ma egy picit leraktam a Corvettet, hogy megnézzem, mit lehet kihozni a játék egyik legjobb gépéből(a másik legjobb a Python, úgyhogy a birodalmi kollégák üljenek csak vissza, ebbe a kategóriába egyik császári bádogbödön sem fér bele ), az Assault shipről lesz szó.
A PP-t, PD-t, és a SG-t viszonylag simán, alig pár próbálkozásból abszolváltam, nagyon karaj lett. A thrusterek már picit nehezebben készültek el, de most a jelenlegi tömeggel alulról súrolja a 480 m/s-ot, és ez az eredeti 387-hez képest igen derék. Fájó szívvel lepakoltam a C3/F beam-eket(sosem hittem volna, hogy valaha is ilyenre vetemedek), és felraktam a 3C/F MC-ket. Ebből még csak az egyik lett megtolva, mert iszonyú nehezen adja a jó lapokat, de igazán mégis a 2D/f lézerekkel kínlódtam meg. Hiába, időnként pofátlanul csal a bank, de szerencsére közel a halpiac. Viszont az egyik 2D-set annyira sikerült feltápolni, hogy kevés híján eléri az alap 3C-s szintjét, és a másik sem marad el sokkal tőle, azt a keveset meg talán pótolja majd a spec tulajdonság. Így végül is gyak megmarad a lézerek régi teljesítménye, viszont felszabadult a két large HP. Hátravan még a másik MC, a SCB-ek, és a SB-ek felgyúrása, aztán mehet a próba. De az biztos, hogy mindezt élesben, valódi cuccokkal nem lesz könnyű. Ehhez tucatszám kellenek majd a teli doboz nyugtatók, én személy szerint ezt a véletlen faktort el is hagynám, de legalábbis erősen visszametszeném. Lesz itt anyázás gazdagon, jobb, ha Braben úr az ágya mellé odakészít egy pohár vizet, az állítólag az segít csukláskor, és az a pohár víz akkor is jól jöhet, ha netán összefutna egy labilisabb idegzetű CMDR-el, mert abban majd tárolhatja az új fogsorát is[ Szerkesztve ]
u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
gabó
tag
Esetleg valaki egy GTX 960M próbálta már? Tudna ról amondani pár szót,h miként viszi ez a kari.
Előre is köszi!Nekem8
-
#95488640
törölt tag
Üdv!
Az "M"-et nem ismerem, nekem Desktop gépben van sima 960. Az egy erőmű. A régi 560-hoz képest ami (medium, medium high) űr: 60 fps, bolygó: 17 fps volt, egy álom. Most minden csutka ultrán, és nem nagyon esik 60 alá. Bolygón előfordul ha sok az ojjjjektum, hogy 40 köré lefordul, de az alá soha. De M kártyánál háááát, nem tudom.
[ Szerkesztve ]
-
Diopapa
addikt
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
gabó
tag
Köszönöm, azt hiszem, hogy rápróbálok.
Nekem8
-
baphomet
senior tag
Úgy látom, hogy a 960M az asztali 750ti-vel van pariban. Ez utóbbiról tudok nyilatkozni, high beállítások mellett megvolt vele a fullhd 40-60fps-sel. Szerintem az Xboxos élménytől jobb lesz a végeredmény, viszont hamarosan érkezik a 2.1 Box-ra is, ha csak amiatt mennél át PC-re, akkor nem szükséges.
-
Flynth
tag
Reseteltem a BETA accomat, tapasztalatok:
Ugye mikor elkezded a jatekot kapsz egy kuldetest, irja a hangos szagos uzenet, hogy TURORIALT! told vegig.
Majd mikor leadod a kuldit egybol ott vagy a tobbi kuldi falan.
Eddig ez tiszta volt, ellenben ahogy haladsz elore 4-5 kuldi utan, jon egy uzenet, hello Gizi vagyok Enigneer, latogass meg. Egyre jobban tetszik ez a questrendszer / tortenetvezetes.
Mikor Gizi megszivlelete az adomanyom egybol jott ket upgrade utan az uzi, Belus es Gezukatol, mehetek hozzajuk is halat dobalni az akvariumba.
Vegre nem csak odamenyek, megveszem, kifarmolom, bar egy tripla elit szeritnem ebbol mar semmit nem fog latni, de jobb mint eddig barmi ami a jatekban volt.
twitch.tv/flynth_ Asus Prime x470-Pro (Cooler Master H500P Mesh) R7 2700x 16GB DDR4 3600 Corsair LPX (samsung B-Die) 2x MSI 1070 Armor OC 8GB SLI, Razer Deathstalker Chroma + Logitech G502
-
Flynth
tag
Beta 5 elesedi:
twitch.tv/flynth_ Asus Prime x470-Pro (Cooler Master H500P Mesh) R7 2700x 16GB DDR4 3600 Corsair LPX (samsung B-Die) 2x MSI 1070 Armor OC 8GB SLI, Razer Deathstalker Chroma + Logitech G502
-
orientcx
őstag
A SB-ek tuningjával kapcsolatban gyötör a gonosz kétség.
Vajon melyik a hasznosabb, a heavy duty shield booster, vagy a resistance augmented shield booster?
Az előző akár 239%-al növelheti a befogadóképességet. A pajzs ennyivel erősebb lesz ugyan, de ha egyszer leürül, akkor a világ SC készletét öntheted bele, hogy ismét három tele karikád legyen(persze akkor megint egy nagyon durva pajzsod lesz....a legközelebbi leürülésig).
A második upgrade viszont nem a befogadóképességet növeli, hanem ellenállóbbá teszi a SB-t, tehát lassabban ürül le, és csak a normál energiamennyiség kell a regenerációhoz. Viszont a megnövelt ellenálló képesség, és ezáltal a +nyereség jóval kisebb, mint az első verzió 239%-os kapacitásnövekedése.
Én most inkább az első lehetőségre hajlok(heavy duty SB), mert egy éles helyzetben jobban kitart(pláne, ha azt veszem, hogy hajótól függően 4-7 db SB is lehet a fedélzeten), aztán a nyugisabb időszakban meg utána lehet töltögetni(arra ne nagyon számítson senki, hogy majd percek alatt magától is regenerálódik, a megnövelt SB, és SG kapacitás miatt ez irgalmatlan hosszú időt igényel)[ Szerkesztve ]
u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
horky
csendes tag
A téma összefoglalóban nem láttam (lehet csak elsiklottam felette) Szerintem ez nagyon jó /volt kezdőknek sokat elmond [Kornelius Briedis tutorial/manual]
-
-
orientcx
őstag
Egy rendesen feljavított pajzs olyan durva, hogy azzal még a mostani, egy hónapos kihagyás utáni, harcra alkalmatlan állapotomban sem kell menekülni, de ha az egyszer leapad, akkor ott egy-két-három SC beöntés szinte meg sem látszik. PvP-ben lehet, hogy más lesz a helyzet, ott a nagymenők jó eséllyel sokkal inkább a spec lézerekkel fogják megkerülni, vagy legalábbis háttérbe szorítani a shield védelmét, de ez csak egy tipp. És még azt sem lehet tudni, hogy az élesedésig hogyan változnak majd a különböző paraméterek. Mindenesetre ha PvP-ben tényleg a nulláig le kell cibálni a kollégákról egy-egy ilyen növelt kapacitású pajzsot, akkor szép hosszú csörtékre számítsanak a műfaj rajongói, arra a hétre már ne is nagyon csináljanak maguknak egyéb programot.
-
És ilyen, amikor egy Fed bugris FSD-t fejleszt. Sikerült kikísérleteznem egy olyan hajtóművet, amivel kb 3 ugrásból el lehetne látogatni a Sag A-hoz .....hááát jóóó, mondjuk van egy aprócska, szinte elhanyagolható szépséghibája, hát...őőő....picit melegszik tőle a hajó. Picit. Meg még egy picit. Meg még egy keveset.
Szóval minden ugrás felért egy-két magasabb osztályú SCB egyidejű aktiválásával, csak egy kicsit tovább tartott a hőség, mert az FSD-nek töltődni kell ugye...
Lehet, hogy összecseréltem a blueprint-eket, és valójában nem is FSD-t fejlesztettem, hanem grillsütőt?(mert akkor működik )
Hát ezért lettem pilóta, és nem mérnök(meg azért is, mert úúútálom a halat)u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
Azumi?
csendes tag
-
grHawk
aktív tag
Hajj, milyen Corvettet építettem bétában!
Nagyjából:
Fsd - range boost
Thrusters - dirty drive
Power Plant - Armoured
Power Distributor - High Capacity Charge
Shield - Reinforced
4x HRP - Heavy Duty
2x 4A MC gimbal - Inc Rounds
1x 3C MC gimbal - Inc Rounds
2x 2F MC gimbal - High Cap Mag
2x 1G MC gimbal - High Cap Mag
6x 0A Shield Booster - Heavy DutyMinden core modul fullos kategória, A7-es fuel scoop, egy 128-as cargo, egy 4A-s FSD Inter., Maradék slotokra duplás srv hangár és egy Limpet Controller, asszem ezekről ennyi.
A 8 internálból 6 SB, maradék meg kettő defense turret.
Elsőher fura lehet az összeállítás, de PvE-re tökéletes. Egy nem számszerű kisarkított példa a pajzsra:
Az energia használat 105%, szóval három modult; FSDI, Hangár, Fuel scoopot kikapcsolom, de elsőre elszámoltam magam és csak kettőt kapcsoltam le, naná, hogy ledobta a pajzsot fegyver elővételnél. Sebaj, ledobtam az SBket, kb. három perc alatt feltöltött, aztán visszanyomtam az SBket, ott hagytam kb. (nem vicc) fél órára, az aszteroida mezőn kívűl, mikor visszaültem még csak épp, hogy az első csík teljes fényében pompázott, a 2. még nem is halványodott. Durva.
De amúgy a hajó jól manőverezik, ezt nem szabad beáldozni, mert armored thrusterekkel reverse flight is esélytelen akár egy python ellen is... A pajzs bírja, de ha elvesztem sincs gomd. FDL 5-ös winget tudtam elintézni előbb, mint hogy kárt tettek volna bennem. Modulokat levitték 2-3%-al, a hullt 70-re. Szóval védelem is oké, mozgékonyság is. A fegyverek durvák, ha éppen nem genyózik az NPC a chaffal, akkor nagyon gyorsan pörgeti le az ellent. Végre NEM az van, hogy ott állok egy csillagrombolóval, amit harcra alkottak és egy gyökér Aspet fél percig kergetek... Nem, ránézek és annyi. A High Cap Mag tuning kell a kisebb MCkre, mert a tűzgyorsasága miatt hamar elfogynának. A speciális effekt (esetemben az Inc Rounds) így is szép munkát végez, elég a másik 3 nagyfiún az Overcharhed.
Az FSD bír 14,36Ly-et, az A7-es scooppal meg relatíve normál sebességgel szelem át az univerzumot.Persze ez mind az 5-ös szintű upgrade, amit gondolom majd lesz egy idő elérni + nyilván nem úgy lesz, mint most, hogy a modulok javarész egy engineernél fejlesztetőek, szóval míg ezt a megaszuperepikállataztaqrvamittudmáááraztaleborúltkutyarúgjameg fittet lesz egy pár hónap elérni. De ez biztos, hogy baromi élvezetes lesz. Mikor is várható az éles élesítése?
-
baphomet
senior tag
Az Edshipyard-nak már van a 2.1-hoz igazított verziója, lehet tervezgetni a jövő hajóit.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot