Új hozzászólás Aktív témák

  • grHawk

    aktív tag

    válasz orientcx #20433 üzenetére

    Én sem szeretem az előre megírt történetet. Egy ilyen lehetőségekben gazdag játékban nem eljátszani akarok egy szerepet, hanem megélni. Azt pedig úgy lehet, hogy a játékosok kezébe adják a galaxis sorsát. Első lépés: klánrendszer. Második lépés: állomások, bolygók, így rendszerek elfoglalhatósága, persze a háttérszimuláción keresztül, ami nem ártana ha nem lenne bugos. Ha ez megvan, akkor hagyják, hogy a játékosok megvívják vagy éppen megtárgyalják a világ sorsát. És tüntessék el az ilyen belemagyarázott powerplay figurákat a játékból. Legyen elpusztítható egy állomás(persze elképzelhetetlenül nehezen, de ez is legyen opció). Igen legyebek rohadékok, akik szemétségből ölik a gyengébbeket! Tudod mért? Hogy legyen oka színrelépni a jóknak, és bumm; kész a játékosok által alakított NEM ELŐRE MEGÍRT sztori. Elképzelni nen tudom mik kerekednének ki ebből. Mindent megbocsájtanék a játéknak.

    Amúgy még a jelenlegi instanszolt szutyok rendszerben is megoldható lenne ez. Ha pl. két player frakció közt háború alakul ki(lehetne egelé befolyásolni a BS-t), akkor megjelenne egy CZ ahová NPC nem megy be csak játékos. Ugyanolyan alapon, mint a mostani CZ-ben menne számolás. Aki többet öl a másikból a hét végére az nyer. Belehet várni az ellenfelet a CZben. Ha meg nem jön akkor olyan mintha harc nélkül feladná. Full logikus és baromi egyszerű.

Új hozzászólás Aktív témák