Új hozzászólás Aktív témák

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz GypsFulvus2 #9496 üzenetére

    Az Ayleid lifestyle ezzel jár kérlek:D

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • GypsFulvus2

    őstag

    válasz Varlaisaran #9500 üzenetére

    Hát olyankor veri az ördög Daedra a feleségét! :)
    Az ötletet, amit fönt írtam a landmass mod-ként megvalósított Tamriel2-ről elolvastad? Lehet valami realitása, vagy kivitelezhetetlen?

    "Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz GypsFulvus2 #9502 üzenetére

    Perpill landmass készités csak ugy lehetséges, azaz amire képes vagyok, hogy egy teljesen új worldspace-en saját heightmapot generálok, vagyis kézzel festegetem ki a domborzatot. Ilyet csináltam egy kis world-ot, és müködött is. Ha copyzok, cloneozok, azonnal szétesik minden, kvázi a technikával lehet probléma (kimarad valami, ami miatt ez bekövetkezik).
    gondoltam olyanra is, hogy egy tamriel méretü sík valamit létrehozni, és lassacskán kipingálni a domborzatot by hand. Szerintem abban a korban tök más volt a domborzat egyébként is. Csakhogy itt azzal van baj, hogy az esp nem bír el normálisan nagy landmasst, ezért esp-be kell megcsinálni mondjuk 4 quadnyi területet, ezeket különkülön megcsinálni kis esm-ekre, majd geckóval összemergézni (landscape merging). Persze semmit nem értek. Ahogy elkezdem kreálni a landmasst, az adott quad széléhez érek, máris nagyobbitja a CS a területet, hiába adok meg limitet. Tehát nem 4 quad lesz belőle.
    Továbbá az sem tiszta, ha összeérnek valahol a land-ek, akkor a domborzatkülönbség hogy fog kinézni, és a CS ezt hogy kezeli, gyanitom nem lehet simán landscape edittel összehegeszteni.

    Ami itt fontos.

    Worldspace alapból egy üres valami. a föld szintje a vizszint alatt van.
    Innen lehetséges heightmap editorral csinálni, ami csak függőleges irányban állitja el az elevation-t (magassági pontok); ez ugy néz ki mint egy domborzati térkép, ezt manipulálja a heightmap edit. A baj, hogy ez a része bugos, széttépi bizonyos helyeken a meshet, itt-ott leesik az elevation 0-ra.

    Másik módja a landscape editor, ez megint egy külön rész, itt finoman lehet a már -valamilyen- domborzatot szintén függőlegesen módositani. Itt is az elevationt állitgatja. Ez a rész amit 100%-osan tudok használni, de ennek alapfeltétele ugyebár egy, már lenagyolt domborzat, 0-elevation bug nélkül.

    Probléma a 0-elevation bug rendszeres bekövetkezte. Ha most ezt átvetítem a 4quadonkénti módszerre, nem érzem járható utnak igy létrehozni egy új Tamriel méretü masst. Másik probléma, hogy nem értem ezt a mergézést sem, csináltam két kis worldspace-et, de nem müködött. Nem értem melyik quadot melyik mellé-után rakja, teljesen torz valami jött ki mindig belőle.

    A LODokról még nem is beszéltem akkor. Teljesen untiszta számomra hogy hogy kell generálni LODot egy új worldspace-nek. Amikor a kis földre ráengedtem a lodgenerátort, reinstall lett belőle...:S

    Most 3dsmaxal szarakodok, foltozgatom ki az épitőelemeket, megpróbálok ujakat kitalálni, meg valahogy texturázni, ami megint ilyen hol sikerül-hol nem téma. De ez a része sztem menni fog, nem itt van a gond.

    Most ott tartunk, hogy irtam még pár authornak, persze eddig nincs semmi. Vagy elbizták magukat, és leszrnak, vagy már elhagyták a hajót. Lost spires is letette a lantot, bár válaszoltak, de enyhén szólna mennyekafrancba érzésem volt. Most a Valenwood készitőjétől várok válaszra, aztán meglátom...

    [ Szerkesztve ]

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • katt777

    félisten

    válasz Kareszovics #9492 üzenetére

    Hát, bitang lassú nettel nem nagyítottam képet, és bizony mondom, szakállasnak látszik a kicsin. :DDD Most már látom, hogy csak polírozta a képét. ;]

    HDR + 8AA + 8AF, úgy kell használni! :(( (16XAF elég életszerűtlen már, de lehet úgy is.) Még, hogy bloom... :(

    Sikerült megszerezni a Nehrim modot és társait, már csak egy gép kéne. :O Az ayleidek elveszett kardja érdekes darab lehet.

    GypsFulvus2: A daedráknak nincs is feleségük. :U Amúgy azt nem értem, hogy csak 1-1 nemű van minden pokolfajzatból, hogy a francba' szaporodnak? Scripteléssel? :F :Y

    Varlaisaran: Látom, küzdesz, ez dicséretes! :R

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • Kareszovics

    addikt

    válasz katt777 #9504 üzenetére

    "HDR + 8AA + 8AF, úgy kell használni!" :((

    Aggyá pízt oszt intézem. :D De csak a kedvedért megnézem, hogy így hány FPS-t ad a cucc. :K

    [ Szerkesztve ]

    http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian

  • Bendőke

    tag

    válasz Varlaisaran #9503 üzenetére

    Nem adod fel, ez mindenképpen dicséretes, remélem, végül sikerrel jársz.

    Egy-két ezer év alatt nem történik mélyreható változás a domborzatban. Egy-egy újabb, kisméretű völgy keletkezik ott, ahol puhább a felszínen lévő kőzet/üledék, földcsuszamlások történhetnek, amik kisebb-nagyobb völgyeket hagynak a kiindulási helyükön, és kisebb-nagyobb halmok keletkeznek ott, ahol lerakódik az anyag. Tektonikai környezettől függően úgy kell számolni, hogy egy viszonylag gyorsan emelkedő területen 1000 év alatt mondjuk 5 méterrel lesz magasabb a hegy. Persze az erózióval is számolni kell, ami az éghajlattól függ, lehet, hogy akkora az erózió, hogy az 5 méter emelkedésből egy marad. Inkább a folyók árterületén kell nagyobb változásra számítani, a szeszélyesebb folyók, mint pl. a Tisza 1000 éva alatt jelentősen megváltoztathatják a medrüket. Mondjuk Cyrodiil területén nem emlékszem sem meanderező, sem fonatos folyómederre, márpedig ezek változnak a leggyorsabban. Általában gyors hegyi patakok vannak, amik pár méterrel mélyítették a medrüket ez idő alatt. Lényeg a lényeg: komoly változások maximum a vizek környékén várhatók, ott kell figyelni, pl Culotte vagy Nenalata esetén. Vanua valamilyen lokális kataklizma, pl. egy nagy suvadás, vagy komoly földrengés esetén kerülhetett víz, Abagarlas pedig föld alá. Mindenképpen az az út lenne jó, amin elindulnál, hogy az eredeti Cyrodiilt lemásolni, aztán itt-ott módosítani.

    Katt: A Daedrák nem szaporodnak, örök életűek, nincs szükségük utódokra.

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz katt777 #9504 üzenetére

    Van Daedra fiú és lány is, csak nem tul szépek, és egyformának tünnek:D Lány csak Markynazokból van, ritkábban Churl-okból.

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • GypsFulvus2

    őstag

    válasz Varlaisaran #9503 üzenetére

    Értem, akkor a landmass kivitelezhetetlennek tűnik. :( Nem értem, hogy ennyi buggal hogy fenébe tudták megcsinálni a Nehrim domborzatát. Miféle módszert alkalmazhattak??

    A Golden Saint-ek és a Dark Seducecerek is Daedrák... Te találkoztál már lány Markynazzal? Én csak Simyaz egyik modjában.

    [ Szerkesztve ]

    "Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

  • Bendőke

    tag

    válasz GypsFulvus2 #9508 üzenetére

    Valamiért a nagy daedrákra, a hercegekre gondoltam. Ezekből a kicsikből biztosan van fiú is meg lány is... Hacsak ki nem derül, hogy ők is a hercegeik fejéből pattannak ki, mint Pallasz Athéné Zeusz fejéből.

  • Bendőke

    tag

    Hehe, kinyírtam Mannimarcot, és a lelkét szépen bedobozoltam egy fekete lélekkőbe. Végül is tőlük tanultam :U

  • katt777

    félisten

    válasz Kareszovics #9505 üzenetére

    Nekem van oldtimer gépen, te ne sírj! :(( :O
    Na, mennyi lett? Vagy azért nem írsz, mert azóta is a 2. képet számolja a géped? :F

    Bendőke: A Földközi-tenger ma kopár vidéke a rómaiak idején még zöldellő táj volt, hazánk is teljesen másképp festett 1000 éve, pl. a Kárpát-medence 90%-a erdő volt.
    Ja, tényleg, a daedrák már az univerzum előtt is léteztek. :W :DDD

    GypsFulvus2: Az egyetlen lehetséges megoldás, hogy bugokból építették föl a világot. :U

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • Bendőke

    tag

    válasz katt777 #9511 üzenetére

    Egy dolog a növényzet és más a domborzat. Utóbbiban az elmúlt pár ezer évben kialakult változások nagyobb része közvetve vagy közvetlenül emberi behatásra vezethető vissza (közvetlen pl. kunhalmok, közvetett az erdőirtások miatt kialakult csuszamlások). A Földközi-tenger vidékének és a Kárpát-medencének a növényzete is emberi behatásra lett olyan, amilyen, de úgysem fogsz meggyőzni arról, hogy a domborzat pár ezer év alatt jelentősen változik olyan tektonikailag - emberi időtávlatban nézve - nyugodt, mérsékelt égövű területen, mint Cyrodiil. Nem mondom, ha sivatag lenne, akkor persze, a dűnék évente több métert vándorolnak. Több száz, egy-két ezer éves folyamat például arktikus/szubarktikus környezetben a gleccserek visszahúzódása és terjeszkedése, ehhez kapcsoltan a tengerszint eusztatikus emelkedése vagy süllyedése, ehhez kapcsoltan a domborzat, illetve a partvonal változása. Egy vulkán környezetében is bármikor előfordulhat nagy területet érintő - az előbbieknél még sokkal gyorsabb - változás, pl. egy törmeléklavina akár több száz négyzetkilométeres területen megváltoztatja a domborzatot pár perc - egy óra alatt, a szupervulkáni kitöréseket meg szóba sem hozom, de vulkánnal sem találkoztam Cyrodiilban.
    Nem kell nagymértékű változásra számítani pár ezer év alatt, ez földtanilag elhanyagolható idő.

    A rosseb tudja, a daedra hercegek valami istenszerűségek, és a Biblia szerint Isten létezett az univerzum létrejötte előtt is... de ebbe ne menjünk bele, mert messzire vezet. Esetleg ha Gypsfulvus talál valamit a könyvtárban, akkor megoldhatja ezt a kérdést, de szerintem lényegtelen. Amúgy én pl. nem is tudtam, hogy a Dark Seducerek és a Golden Saintek is daedrák, és eleve a hercegekre gondoltam, nem a Markynazokra, stb.

    [ Szerkesztve ]

  • Kareszovics

    addikt

    válasz katt777 #9511 üzenetére

    8xAA 8xAF HDR ON 1600x900 32 bit External Shadows 7/10; Grass Distance 70% VSync ON

    Ezekkel a beállításokkal kültéren 15-55 FPS-t produkál, helyzettől függően. Az összképet az rontja igazából, hogy van hogy egy sima kamera forgatás össze-vissza dobálja az FPS-t.

    http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian

  • katt777

    félisten

    válasz Bendőke #9512 üzenetére

    Nyilván a domborzat kevésbé alakul (nem is erről beszéltem), de legföljebb nálunk. A másik véglet a Csedes-óceán, ahol naponta emelkednek ki szigetek, vagy süllyednek el, a sok helyütt tapasztalható földcsuszamlásokról nem is beszélve, amelyek persze jórészt emberi cselekmények következményei. Elég egy hegyoldalon erdőt irtani, hogy nemsokára völgy, v. folyómeder, stb. legyen, még Mo-on is.

    Kareszovics: Ez nagyon cache-szagú, QTP3 csinálta még i7-emen is, bár ott kevésbé volt durva. Nagyjából 25-30FPS volt városban, forgásnál rögtön 5-6 lett, de nem érdekelt, mert városban nem nagyon volt móka (kivéve a végén, de IC meg pont nincs átdolgozva annyira, ahol a csata zajlik). Kint nem volt vészes.

    [ Szerkesztve ]

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • GypsFulvus2

    őstag

    válasz katt777 #9514 üzenetére

    "Naponta emelkednek ki szigetek..." No azt megnézném... :) Egy ilyen esetről tudok, egy Hot-Spot vulkánról. Az elsüllyedés már valamivel gyakoribb, de azért ahhoz is kell egy Tambora, egy Szantorin, vagy egy Krakatau. Az meg sajnos nem adatik meg minden nap. :) Földcsuszamlások, vagy laharok már gyakoribbak, különösen trópusi területen, de hát Cyrodil éghajlata mérsékelt. Tamriel területén egyedül a Vardenfell szigeten, a Red Mountain közelében várhatunk komolyabb geomorfológiai inverziót :)

    Bendőke: Daedrák kérdése. Hát ez nem egyszerű. Az Annotated Anuad szerint (is) a világot a két ellentétes őselem harca hozta létre. Ezek voltak Anu, a fény, a teremtés és az összes pozitív dolog princípiuma, és Padomay, ami a sötétség, pusztítás, és minden negatív dolog princípiuma.
    Harcuk során Anu kiotott véréből keletkeztek a nap a csillagok és maga az Aetherius sík, kettőjük elkeveredett véréből az Aedra ősszellemek (istenek, akik teremteni és pusztítani és képesek), míg Padomay véréből a Daedra ősszellemek, így ők csak pusztításra képesek. Az összes ilyen nagyhatalmú kvázi-isten Aedrát és Daedrát összefoglalóan Et'Ada néven is illetik. Az Aedra közé tartozik pl. az Eight Divines (de pl. Tiber Septim nem, ő halandóból vált istenné) istenségei; Stendarr, Akatosh stb. Ők a felelősek (főként Lorkhan, a "hiányzó Isten") Mundus, az anyagi sík megteremtéséért. E síkon helyezkedik el Nirn, rajta többek között Tamriel kontinense. Az Oblivion síkja pedig ugye a Daedra Et'Adák lakhelye. Minden ilyen Daedra Et'Ada redelkezik egy saját "territóriummal" az Oblivion síkján. Amit mi a játékból ismerünk (az a csúnya vörös lávás terület) az Mehrunes Dagon uralma alatt áll. Az ő szolgálói a Markynaz-ok, Valkynaz-ok stb. De más Daedrák teljesen más jellegű territóriumokat uralnak. A Shivering Isles is az az Oblivionban helyezkedik el; ez ugye Sheogorath territóriuma, ahol is a Dark Seducer-ek és Golden Saint-ek állnak uruk szolgálatára. Ezek megjelenhetnek Mundus síkján is, ha találnak oda egy kaput (pl. Golden Saint-ek felbukkannak a Morrowindben is). Az összes ilyen kisebb rangú Daedra, egy-egy Et'Ada Daedra szolgálatában áll. E "köznépi" Daedra fajok is kétneműek, de általában csak egy nem képviselőivel találkozol, mert míg pl. a Markynaz-ok társadalma patriarchális, addig a Golden Saint-eké matriarchális. Az Et'Ada Daedrák között is van hímnemű, nőnemű (pl. Azura), sőt, még hermafrodita (Mephala) is. Azt ne kérdezd, hogy Hermaeus Mora milyen nemű. :) A Daedrák is képesek tehát szaporodni, a hallhatatlanságuk pedig arra vonatkozik, hogy a lelküket befogadó porhüvely (jellemzően erőszakos) elpusztulása után, lelkük és tudatuk hiánytalanul új befogadó testet kap egy szertartás során (az Oblivion "vizei" által). Így tehát még ha elpusztulnak is, új testükben rendelkeznek minden korábbi emlékkel, tudással és egyedi jellemvonással, ezért nem félik a "halált".

    U. I. Kezdek én is bekattanni, mint Varlaisaran, bár én még nem kezdtem el Nirn eseményeivel álmodni... :)

    [ Szerkesztve ]

    "Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

  • katt777

    félisten

    válasz GypsFulvus2 #9515 üzenetére

    Pedig de. Nézz csak utána. Még tudósok is elismerik, hogy lehetetlen követni a fölemelkedő/eltűnő földdarabokat. Felhalmozódik a vulkáni hamu, kibújik a vízből a hegy hegye, aztán jön egy földmozgás, és zutty, minihaiti.

    Akik mostanában házasodt(n)ak, azok figyelmét szeretném felhívni az alábbi lehetőségre.

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz GypsFulvus2 #9515 üzenetére

    Nyugi, ez csak kezdeti stádium, hosszú az út, míg lichek leszünk:D

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • Bendőke

    tag

    válasz GypsFulvus2 #9515 üzenetére

    Nos, természetesen ismerünk példákat, mikor egy-egy vulkáni sziget jött, látott, ... és vesztett. Ha nem is napi rendszerességgel, de gyakran előfordul (ismét csak földtani időtávlatban értve), hogy egy-egy tenger alatti vulkán kidugja a fejét a víz alól, aztán, mivel elfelejt lávát önteni, a laza piroklasztot néhány nap/hét alatt széthordja a tenger. Ilyen volt az a sziget, ami valamikor a XIX. században keletkezett, ha jól emlékszem, Szicília és Málta között. Megjelenésekor Franciaország(?) és a Brit Birodalom egyből elkezdett marakodni azon, hogy kinek a felségterülete... aztán a tenger megoldotta nekik a problémát, egyszerűen elmosta a szigetet. Valahol, kicsit távolabb Japán partjaitól, Iwo Jima szigetének közelében van egy vulkán, ami a XX. században kétszer is kinézett a tenger alól, de egyszer sem sikerült neki kint maradni. Nyilván bőségesen lehetne sorolni még a példákat, de az a javaslatom, hogy ha maradunk ennél a témakörnél, akkor folytassuk a beszélgetést ezen a blogon.

    Amennyiben ejtjük a témát, akkor jelentsük ki, hogy Varlaisarannak NEM kell jelentősen módosítania Tamriel 2 domborzatát, és Gypsfulvusszal szívesen segítünk neki megállapítani, hogy melyek azok a területek, ahol 1-2 ezer év alatt jelentősebb változás következhetett be. Továbbá kijelenthetjük azt is, hogy a növényzet az emberek elterjedése miatt jelentősen megváltozott, és annak rekonstruálásában is szívesen segítünk Katt bevonásával.

    Én azt hiszem, ezzel a daedrák kérdése is megoldódott, még akkor is, ha nem egyszerű :R

    Katt: Igen, a suvadásokat írtam is, még Magyarországon is jelentős felszínformáló tényező, tavaly is volt pár szép példa rá, az idei kulcsi eset meg még durvább. Az emberi tényező minden esetben közrejátszott kialakulásukban. Ezt érdemes megnézni.

  • GypsFulvus2

    őstag

    válasz katt777 #9516 üzenetére

    Pedig nem. Geológus vagyok. Elég sok éve. Szakterületem a vulkanológia és a magmás kőzetek geokémiája. Akik ilyesmit mondanak/írnak, azok érdekes "tudósok" lehetnek. Sok klassz dolgot tudunk erről mesélni én is meg Bendőke is, ha érdekel, akár a vulkán blogon is.

    Varlaisaran: :DD

    [ Szerkesztve ]

    "Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

  • GypsFulvus2

    őstag

    válasz katt777 #9516 üzenetére

    Bakker, azt hittem, valami kedvező családi adózási lehetőségre hívtad fel a figyelmet abban a linkben, amíg rá nem klikkeltem... Dovahkiin... Nem is hangzik rosszul... :DDD

    "Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

  • Bendőke

    tag

    válasz GypsFulvus2 #9520 üzenetére

    Nagyon beteg. El is képzeltem, Lakatos Winnetou után szabadon, hogy Kolompár Dovahkiin :DD

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz Bendőke #9521 üzenetére

    A tróger marketingelés az már megy, persze a gamma teli lesz bugokkal, annyira érzem...

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • GypsFulvus2

    őstag

    válasz Varlaisaran #9522 üzenetére

    A bugok szinte minden nagyobb játék "természetes" velejárói. Elvétve jön ki olyan játék, amelyben elsőre nincsen komolyabb játékmenetet befolyásoló/történetet megakasztó bug. Az már szinte sikernek tűnik. De így volt ez régen is, a BG, a Planescape Torment, vagy Gothic idejében, de a Morrowind vagy Daggerfall is beleillik ebbe a sorba. Nem tudom, hogy ez a minőség ellenőrzésre fordított kevesebb idő miatt van, vagy mert egyszerűen egy ilyen méretű és összetettségű játékot már tényleg lehetetlen hibátlanul kiadni, főleg a rendkívül változatos HW és SW hátterű PC-re. Szóval én nem parázok a bugok miatt. Biztos lesz benne egy csomó, aztán majd jönnek a patch-ek sorban. Ez a világ rendje... :K

    "Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz GypsFulvus2 #9523 üzenetére

    Sosem fogom megszokni. Én annakidején Amigán nevelkedtem, egészen 2008ig toltam vele, rendeshasználat, net, meg minden... persze nem széria gép volt. És ott nem volt divat a bugzás, persze nem is egy eleve szar os-re, kismillió api-ra, kutyafaxára épült egy program vagy játék. A változatos hw-nek egy stabil sw környezetet, alapot biztositani lenne hivatott a vendóz, aminek messze nem tesz eleget. Ehhez még hozzájön, hogy ma már nem programozók csinálják a játékokat, ahogy nem mérnökök az autókat... És itt nagyon komoly fejlődésről beszélni nem igazán lehet, egy mai játék alapelveiben alig tér el mondjuk a doomtól. Utolsó game amit élvezetel hiba nélkül végig tudtam nyomni? Nem sok volt. HL1/2, RTCW, talán. utóbbinál egyszer nem volt probléma, pedig egy 433-as cerkán vittem végig:D HL2-t meg unalmamban tesztelgettem egy 8megás TNT Vantával (igen, azzal!:D ). Siralmas a számítástechnika ma már. De legyen... ez van. Igazából lassan elfogadom, csak nagyon felb..zott ez az undorító marketingelés itt a dovakhinnel vagy mi ez a név.

    [ Szerkesztve ]

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • KKaresz45

    senior tag

    válasz Varlaisaran #9524 üzenetére

    Azt azért vedd figyelembe, hogy az Amigás játékok mennyire egyszerűek voltak a mai cuccokhoz képest. Lehet, hogy "egy mai játék alapelveiben alig tér el mondjuk a doomtól" , de ugyanakkor az összetettsége a sokszorosa annak.

    És persze még ott van az a probléma, amit te isemlítettél, hogy "szar os-re, kismillió api-ra, kutyafaxára" íródnak a programok. Az Amiga egy fix hw + sw volt. Kábé olyan, mint manapság a konzol fejlesztések. Konzolos játékoknál kevesebb is a bugok száma a megjelenéskor.

    De ugyanakkor a változatos hw környezet lehetőséget is biztosít, hogy teljesen személyre szabott gépet építsél, az igényeidnek meg a pénztárcádnak megfelelően. Ha csak egy féle PC lenne, akkor meg azért sírna mindenkinek a szája, hogy nincs választási lehetőség. Szóval a hibákkal meg a peccseléssel tényleg együtt kell tudni élni. Valamit valamiért.

  • GypsFulvus2

    őstag

    válasz Varlaisaran #9524 üzenetére

    KKaresz45 jól mondja. "Siralmas a számítástechnika már" Ahha. "Bezzeg a régi szép időkben..." Hát én még emlékszem a C64-es "Load Error"-okra... ;) Meg a felsorolt játékok, és még millió más példa. És a Jóisten mentsen meg a konzol színvonaltól. Lásd a sirámaimat itt. Szóval én inkább együtt élnék még egy ideig a bugos PC játékokkal, ha lehet.
    Ami meg ezt a név reklámot illeti: én nem kaptam fel a vizet, inkább röhögtem egy jót. Szerintem a marketinges is be lehetett állva/lőve amikor kitalálta.

    [ Szerkesztve ]

    "Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz KKaresz45 #9525 üzenetére

    Kezdetben igen, kötött hw volt, de ott sem mindnél, nagygépeken, komolyabb felhasználásnál nem a mindenki emlékeiben levő a500 volt. Anno a T2, Babylon5, stb mind ilyen gépeken készültek, kismillió féle pro szintü external hw. És ugyanaz az OS vezérelte alapjaiban, gond nélkül le tudta kezelni ezeket.

    Arról nem is beszélve, mikor megjelentek a pci stb lehetőségek kommerszebb amigákra, mindenki pakolta be a pc-s hwkat. Szarul megirt programok miatt igen, de az os miatt igen ritkán dőlt össze a világ, egyszerüen nem szoktunk hozzá ehhez. És nem is igy álltak a fejlesztésekhez (megjegyzem abban a korban a pc-s játékok, sw cuccok is messze jobban voltak megirva, optolva). Nem félévente uj directx, semmitérő, hangzatos nevü "technológiák", amik semmi másra nem valók mint veddahardvert mert "elavult".

    Nem direkte összehasonlításképp, mert két más világ volt akkor is, ma is az. De basszus, hetente "frissülő" driverek, toldozások foltozások, felrakok egyet, eltünik két hiba, előjön 10 másik... de kár belefolyni ebbe, ezek a gépek már egy letünt kor. Szar van, ezt kell szeretni.

    Emlékszem, volt anno egy próbálkozás, azaz kettő. Az AROS, és Amithlon. Linux alapu "emulátor" de mégsem az. Az Amiga OS kódját próbálták átültetni x86ra, azaz a rendszermagot emulálta, a többi, hozzáférhető forrású kódot pedig átforditották x86ra, natív x86ra. Aki próbálta, az ült seggre, hogy micsoda erő van abban a pc-ben, ami már akkor lassúnak találtatott a kékenvillogó-csillogó vindóz oldalon. Nekem itt van az igazi kínom. A vindóz szar, ahogy van; így, ahogy van.lenne pár halvány elképzelésem, ha alapjaitól némileg optolva revideálnák a kódjait, javítani itt-ott (nem ugy hogy hozzábszok 2giga szemetet:) ... lenne olyan érzésem, hogy egy high end gépen, brutál erős kártyákkal nem 30-40 fpst produkálna mondjuk az Obli... nem 30ms lenne a latency fl studio alatt, stbstb... Napersze azt is tudom hogy ez senkinek sem éri meg, mert igy is el lehet adni.

    GypsFulvus

    Ha szar a lemez, vagy kazi, persze hogy load errorozik:) De legalább load error van, nem néma fagyások, aztán találd ki mi a wtf van. A C64 más téma, ott nem volt nyílt OS, bár mai napig a számítógépek egyik atyaistenének tartom, talán mert túl jól sikerült, és nem kényszerből huzta 1992ig, ahogy ma sem véletlenül őrjöngenek ezrek egy-egy demoscene partyn mikor 4x4 pixelben juliat vagy gouraud torust, akármit számol a projektoron:) Hátborzongató, hogy 998khz-en 64k rammal még mindig odabasz az asztalra... napersze ma már nosztalgikus, mintsem bármi értelme volna. De tényleg nem ide való példa.

    Amugy ON:)

    Hogy ugye onok is legyünk:) Van-é kedve valakinek landscapezni? Találtam egy járható utat összerakni ezt az átkozott tamriel2-t. 4x4 kvados esp-ket kell gyártani, a landscape-t (tehát a landmass heightmapot) kézzel ujrapingálni sík felületből (nem nagy ügy kis részekre osztva, csak időigényes). Ami ugy jön létre, hogy a CS multiple módja által kézi úton lemásolni nagyvonalakban a terraint. Amit a kis espk elkészülte után létrehozott nagy esm-en belül majd lehet finomítani. Anvil félszigetét összeraktam, még csupasz de emlékeztet rá, főleg ha be lesz füvezve fázva mindenezve. Menni fog egyedül is, csak szerintem egy fél év, mire elkészülnék igy.
    Partnereket nem találtam, hihetetlen számomra hogy mindenki letette a lantot. Utoljára AAsgard-ékat informáltam, de ők meg átálltak valami más platformra.

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • katt777

    félisten

    válasz GypsFulvus2 #9520 üzenetére

    Hát, bakker, akkor reklamálj a National Geographicnál, hogy nem alkalmazkodnak a magyar tananyaghoz. Na, mindegy, én nehezen tudom eldönteni, kinek van igaza, ez nem a szakterületem. :B
    +1 gyerek kedvezőbb adózást jelent. ;)
    Az a baj, amikor az emberek elhiszik, hogy egy programot csak hibákkal lehet megírni/kiadni. Mert nekem meg ez a szakterületem. Aztán lehet mentegetőzni határidőkkel meg egyebekkel, én, mint felhasználó, ezt magasról lesz.rom. Én sem szar munkát végzek a pénzemért, már amikor van. Nekem amúgy max. a kazettáimmal volt bajom C64-en, és a DOS-os/Novelles időkben PC-n sem láttam sok hibát (egyet sem), tök mindegy, hogy milyen VGA (voltak akkor szép számmal), processzor, vagy egyéb volt benne, mi több AMD v. Intel procit is tehettem ua. lapba, stb. Nekem senki ne mondja, hogy a "fejlődés" az én érdekemben történik. :(( Ugyanoda lyukadunk ki: semmi nincs rendesen kifejlesztve, máris ki kell dobni, hogy újat vegyél, nem arról van szó, hogy nem lehet hibátlan programot írni.

    Varlaisaran: Én már érdeklődtem a topicjában, hogy mikor jön ki hozzá a patch, de nem válaszolt senki. :(((
    Öregek vagyunk mi már. Megszoktuk a jót Amigán, C64-en, de én mondom, még a Primo-s és HT Computeres programok sem bugzottak. Én is azon kezdtem anno programozgatni, bár lehet, hogy ez senkinek nem mond már semmit.

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • Kareszovics

    addikt

    válasz Kareszovics #9513 üzenetére

    Az említett beállításokhoz két screen

    Bárcsak tudná a gépem ilyen minőségben élvezhető dinamikával futtatni a játékot... :)

    http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz katt777 #9528 üzenetére

    Hát igen, voltak szebb napok is:) Egyébként pont az Obliról jutott eszembe a 3d mark 2001. Biztos emlékszünk mág a Nature tesztre. sok-tíz fpsel, 1024, Gf4 Ti4200, és kisértetiesen emlékeztet az Oblivionra az a teszt... ha nem szebb. Ismétlem... Gf4 Ti4200, dx8... Bár nincs jelentősége, de kíváncsi lennék, hogy a "legrövidebb úton" azaz optolva mit birt volna. És mit birna mondjuk az "elavult" 8800ultrám. Más szóval ki sem forr egy technika, máris huzzák lefelé, helyére tesznek egy ugyanolyasmi valamit átnevezve, és a "szép" ebben hogy a tömeg el is hiszi, és tényleg "haladnak a korral".

    Látom, értjük egymást, ebben biztosan:D Láttam pár dolgot én is 10 év alatt, amióta hw-zek, ennek köszönhetően fel is tudom mérni mi valós fejlődés, és mi a parasztvakitás. Oké, ne ismerje ma már senki az assemblert, ne kelljen loadokat pötyögni, csillogjanak a skinek felőlem. Csak az értse akinek kell. Anno persze, egyszerübb volt minden sw. Amit nem is pénzzel dugig tömött cégeknél, néha óriáscégeknél hadseregnyi trendikékinges léhütő drag n drop dobál össze lightkólát szörcsölgetve msnezés közben. Csak ekkora apparátussal éppen jóra is lehetne csinálni. 1, vagy 0. Kész, nem lenne itt helye a toldozás-foldozásnak, hacsak az nem szándékosan van előidézve. És bonyolultságtól függetlenül, egy Obli, vagy mittudomén egy krájzisz vagy akármi más is lehetne ezerrel szakítós stabil cucc, aminek ikonja oda van már kövesedve a sarokba, olyan régen kellett ujrarakni.

    Persze ez felfogás kérdése, tudom én. Ma már nem igy látják az emberek a dolgot. Trendi használati tárgy lett mint mondjuk egy rozsaszin strandpapucs. Megveszem, bedugom, megnyomom amit kell és netezek, játszok, blabla...

    Tényleg, miért akarunk világotmegváltani?:D

    [ Szerkesztve ]

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • KKaresz45

    senior tag

    válasz Varlaisaran #9530 üzenetére

    Én kérek elnézést, hogy ennyire offba vittem a topicot. Egyébként tartom a korábbi véleményem, de ezen nem fogunk összeveszni. :)

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz KKaresz45 #9531 üzenetére

    Csatlakozom, magam is kissé beleéltem magam, off beszüntetve. Természetesen nem veszünk össze, véleményt cseréltünk:)

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • GypsFulvus2

    őstag

    válasz Varlaisaran #9530 üzenetére

    Hát nem tudom. Én a geológiához értek (Katt:ez nem "magyar tananyag" hanem tények kérdése. Egyébként tanultam külföldön is, a NG pedig ismeretterjesztő adás, annak minden előnyével és hátrányával -off vége), ti meg a programozáshoz. Én csak azt látom, hogy pl. az 1999-es Planescape Torment semmivel sem kevésbé volt bugos, mint az Oblivion. Szóval érdemben sem előre, sem visszafejlődést (legalábbis azóta) én nem nagyon látok. Hogy korábban mi volt a helyzet, nem tudom, ezt ti jobban átlátjátok (én a BASIC-ig jutottam anno :) ).

    Ami a landscape-ezést illeti: megpróbálhatok segíteni, de amint már mondtam, segghülye vagyok a CS-hez, sosem használtam. Lehet, hogy tovább tart betanítani, mint amennyi hasznot hoznék. Hétvégente pár órát tudnék rászánni, nem tudom ennyi idő alatt mekkora munkát lehetne elvégezni. Korábban nem azt mondtad, hogy problémák lépnek fel ha nem elkészíted, hanem bemásolod az elemeket? Ha így van, akkor az én vagy más által készített darabok bemásolását az általad készített munkába hogyan lehet megoldani?

    [ Szerkesztve ]

    "Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz GypsFulvus2 #9533 üzenetére

    Közben sikerült dűlőre jutni a Geckóval (egy java alkalmazás ami sok egyéb mellett képes landscape mergingre), é pár kvad összemergélése után nem bugos landscapet kaptam. Ugy csináltam hogy töksík területre huztam heightmap edittel egy csikot 1200a elevation-al, ez ilyen kis hegygerinc szerüségnek felel meg. Összefüzés után összeállt a teljes dombor, bár kellett landscape edittel alakitani rajta.

    Most kaptam egy tippet, miszerint jobb módszer lenne csinálni egy annnyiszor annyi kvados területet mint Tamriel, kitenni egy esp-be, és a default 0-elevation-os landscape lenagyolása (értsd: replikálni Tamriel domborzatát kézzel, vagy elvileg van erre external jellegü generátor, ami beimportálható) után esm-é konvertálva lenne az alap. Igy kapnánk egy tamriel2.esm-et, és minden más változtatás esp-kben tárolódna el. pl a landscape editing (ez ugye mint mondtam a finom"hangolása" a domborzatnak), külön esp-kbe kerülnének a flóra, állatvilág, és megint külön esp-be az épitészet. Elvileg ezek is mergézhetők később, de ez most mellékes, ez egy szimpi megoldás lenne. Minden az alap terrain meshen áll, hogy ne legyen rip-es, vagyis sehol se legyenek benne tű-szerü 0-elevation türemkedések, mert akkor temető van.

    Egy kérdés. Kathutet mesél nekem Ganonah-ról, azaz Kvatch-ról, mielőtt továbbmennék a Grottoba. Van lore utalás arra hogy itt esetleg Ayleid város állt? Mert a Ganonah elnevezés erre utalna, avagy csak ők hivták igy Kvatch-ot(vagy azt a helyet ahol Kvatch állt), netán a Dremora nevezi csak így, lévén ők a régi nyelvet beszélik? Terepviszonyai miatt én gyanitanám hogy ott állhatott valamiféle erőd vagy város.

    [ Szerkesztve ]

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • GypsFulvus2

    őstag

    válasz Varlaisaran #9534 üzenetére

    Nos, ebből közel sem mindent értettem, de elküldöm privátban a skype címemet, aztán este vagy holnap megbeszéljük mit és hogyan tudok segíteni.

    A Dremora csávó ezt mondja: "You destroyed the Sigil Tower at Ganonah" Ebből nekem az jön le, hogy Ganonah az Oblivionnak az a része, ahol a Sigil torony állt. Semmiféle információt nem találtam arról, hogy ez Kvatch neve lenne, vagy hogy van-e a kacsolata e névnek az Ayleidekkel. Ez szerinted Ayleid név? Lassan befejezem az Imperial Library átnyálazását. Az eredmény nagyon szegényes, konkrét információ alig van. Ha akarod, holnap elküldhetem az anyagot privátban.

    "Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz GypsFulvus2 #9535 üzenetére

    Ganonah-t én érthettem félre ezekszerint, de...
    Egyrészt a hangzásából érzem, másrészt Mankar Camoran említést tesz, amikor belépsz a Paradise-ba, "Carac Agailor, in the old tongue". Ha Oblivionon vagy, vagy csak idézz meg magad ellen egy Dremorát, harc közben is az "old tunguet" használja szerintem, ami pedig simán Ayleid "Kyn av Welkynd", stb. Szerintem az "old tongue" maga az Ayleidoon, ami daedrikus (dadreukus:D) rúnákkal van írva, pl Anga (Namira kvesztje) kőkoporsóin, vagy az Oblivion egyes romjain levők. Továbbá olyat, mint Ayleid írás, rúnák, nincs sehol.A daedrikus runákat lefordítva mindig ayleid szavakat kapsz. Márpedig Kyn(d), Welkynd, Carac Agailor, Gaiar Alata, stbstb, ez mind Ayleidoon, még értelme is van abban. Innen jött számomra ez a "sugallat", hogy Kvatch helyén volt valami, ami akkor Ganonah lehetett. Persze ha ez Oblivion sikjára utal, akkor nem feltétlen volt igy. Egyébként meg tényleg brutálisan nézne ki egy Veyond x4 méretü fehérpalota Kvatch helyén a hegyetőn:)

    Skype nekem nem lyó sajnos, csak mesügemessenger, vagy az itteni imélem. Majd winreinstall után, ami most lesz, mert megdöglött a 3dsmaxom, és reinstall sem segit rajta.
    Mivel ugye perpill ez a fő profil, az exportálás már jól megy, addigis hadszóljon:)

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • hoffman_

    nagyúr

    Cyrodil lakói, bejelenteni valóm van! Eljött a nagy pillanat! :D Ezennel felmászik az Oblivion itt is Win7 64bit alá! A sugármeghajtást az 5870 adja. Időm nem lesz játszani, innentől kezdve is hetek lesznek, mire elkészül a fully-modded verzsön, de az első lépéseket végre megteszem :))

    [ Szerkesztve ]

    "The time you enjoy wasting is not wasted time."

  • hoffman_

    nagyúr

    válasz hoffman_ #9537 üzenetére

    Off/Unoff patchből elég, ha csak a legújabbakat teszem fel ugye? Valamint, ha nagyobb etapok után kimentem a Ratkárba az egész Obli könyvtára,t, akkor onnan elvileg, ha beütne a krach, minden további nélkül vissza tudnám állítani a még hibátlan könyvtárat ugye?

    És még valami, GypsFulvus-on kívül hányan omodoztok? :D

    [ Szerkesztve ]

    "The time you enjoy wasting is not wasted time."

  • hoffman_

    nagyúr

    Most nézem csak, hogy mi megy itt. Tudtam, hogy benne vagytok, de ez azért durva :D Geológiai szempontból elemezni Tamrielt, és újratervezni a map-et, atyaég :D :R

    [ Szerkesztve ]

    "The time you enjoy wasting is not wasted time."

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz hoffman_ #9539 üzenetére

    Én is ezt mondom hogy atyaég:D:D Megy a szívás jó ideje, de akkorismeglesz, mindennap willpowerre potizom magam, és ayleidekkel álmodom:D Már látom a fényt... de tényleg...

    Ey, Auri-El! Naya Lae balalattaaaaaaaaa! imlae ae arpen balalattaaaaaaaaaaa!!! Bala av Oioe, Delle voyanga Slimori alata (heightmap) ae Tam-Rielle av angaeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

    Látod, tényleg mindent megteszek érte... imádkozom is akatoshoz, de még eddig nem válaszolt, majd ideirom ha üzent.

    Na, tényleg megyek aludni...:D

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • hoffman_

    nagyúr

    válasz Varlaisaran #9540 üzenetére

    De az is biztos, hogy komoly visszhangja lesz a dolognak, külhonban is, ha tényleg megesik rajtatok az istenek szíve - már ha katt nem vagdosta ki az összes daedra-szívet a kapuk bezárásakor, hogy megegye, abban a hitben, hogy istenné válik ;]

    mod:

    Én amúgy tegnap elakadtam a "The Great Install"-nál, és egyszerűen nem tudom, hogy mi lehet a baj. Talán az unoff patch-ek kavarnak be, addig mintha jó lenne, ez ma derül csak ki. Pl. a cellában, rögtön az elején, mikor Tiber Septim hozzámfordul, akkor nincs hangja. Csak 1v1ben gáz, alapvetően hallom. Ma kiderül, hogy szűzen van-e gond, de ez is sokáig fog tartani - most sikerült felkelnem az ágyból... Olyan szarul vagyok, hogy még laborra se tudtam bemenni, nem hogy előadásra, amire az elmúlt sok évben nem volt példa :(((

    [ Szerkesztve ]

    "The time you enjoy wasting is not wasted time."

  • hoffman_

    nagyúr

    válasz hoffman_ #9541 üzenetére

    Beszélek össze-vissza. Uriel Septim a szóban forgó uralkodó, nem Tiber :D De ettől függetlenül van bajom. Teljesen szűz, vanilla Obli alatt is adott a probléma. Amint megnyílik a párbeszéd, nem hallom a hangját. Sose volt még ilyen. Ahogy itt olvastam, ment ez W7 64bit alatt is. Ez mi a rák lehet?

    "The time you enjoy wasting is not wasted time."

  • hoffman_

    nagyúr

    válasz hoffman_ #9542 üzenetére

    Most veszettül ég ám a pofám :DDD Fura volt, hogy csak a párbeszédeket nem hallom, és amúgy is. Sztereo füles ill. hifi, de furcsán reagál a "térre", meg bizonyos hangok vannak, csak szarul. Megnéztem a realtek drivert, ahol is 5.1-re volt állítva a cumó, így már érthető. Jelenleg működik a dolog :D Más kérdés, hogy az alapjáték+ko9+si+off patchek után sem szereti a régi mentéseim, kidobál a játékból hibaüzivel - amiben konkrétum persze nincs.

    "The time you enjoy wasting is not wasted time."

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz hoffman_ #9543 üzenetére

    Ez akkor van ha nem jó az audio beálitás. Ez az amikor néha nincs meg egykét hang, pl lépések hangja hol van hol nincs, viszont ha oldalazva mész előre akkor hallatszik. Nálam is szokott lenni friss vindóztelepitésnél.

    Ugyanazok a modok vannak benne, ugyanavval a load orderrel? Amikor főmenü, és Continue-t nyomsz, akkor nem szól hogy hiányzik a mentéshez egykét plugin?

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz hoffman_ #9541 üzenetére

    Ja, amugy dadreukus szivet én is mindig kivágom és befalom. Mondjuk egy godless daedra-loving ayleidnél ebben semi kivetnivaló nincs:D nem mellékesen restore healthot ad, volt hogy oblivionon daedra sziveken éltem, hogy meg ne haljak:D

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • hoffman_

    nagyúr

    válasz Varlaisaran #9544 üzenetére

    Amikor főmenü, és Continue-t nyomsz, akkor nem szól hogy hiányzik a mentéshez egykét plugin?

    Hát dehogynem :DDD Viszont most lekopogom, felraktam mindent, ami nem sufni mod és patch, és megy hibátlanul. A töltések is, és a hang is, miután ugye rájöttem, hogy a drviverben volt bibi. Most jön az, hogy kimentettem a könyvtárat tarcsiba, és kezdem püfölni a modokkal. Azt nem tudja esetleg valaki szaki, hogy a QTP-ből melyiket érdemes a jelen pillanatban feltenni? És hogy létezik-e belőle omod.

    Mondjuk nem tudom hányadán fogok állni. Hiába az 5870, és a 2x2GB ram(thx Jorus), a proci egy régi c2d 2,4ghz-en, a vga megeszi reggelire :D

    [ Szerkesztve ]

    "The time you enjoy wasting is not wasted time."

  • hoffman_

    nagyúr

    válasz hoffman_ #9546 üzenetére

    Ahogy nézem, ez az, bár lehet, hogy nem a QTP-t kéne elsőnek felrakni...

    "The time you enjoy wasting is not wasted time."

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz hoffman_ #9547 üzenetére

    "Qarl's Texture Pack III Full Version 1.3 OMODs
    OMODs by BangsBoomstik
    Kick Ass Texture Pack by Qarl"

    Nekem ez a release van meg belőle, de sose használom, egyszer próbáltam, felment, de lilabug, és megváltam tőle. Valszeg nem hibás release, én nem raktam fel/állitottam be jól vmit, vagy nem tudom. De akkoris OMOD:)

    Nem tudom elsőnek felrakni mit érdemes, hisz a load order dönti el azt, hogy mikor fog betöltődni. Ellenben olyan mod, aminek az alapja lehet egy másik, harmadik, ott érdemesebb gondolkodni, pl COBL a COBL-t igénylő modok előtt, stb. A QTP alapvetően szétbarmolja a felállást, de én mégis utolsónak tenném. Mivel ugye aarchive invalidál, egy későbbi mod általi változtatás lehet elrontana valamit. Lehet fel is próbálom, ugyis hamarosan win reinstall jön. Ha belehal, belehal:D

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • katt777

    félisten

    válasz Kareszovics #9529 üzenetére

    Ez a vadászos trófeás terem hol a fenében van? Ez is mod? Anno 1x mintha lett volna szó róla pár éve, de nem rémlik.

    Varlaisaran: Jól látod a dolgokat. Nincs nehezebb egy maximalista életénél. :O

    GypsFulvus2: Mint említettem, nem szakértem a témát, csak ezt láttam egy elméletileg nívós természettudományi csatornán.

    hoffman_: Nekem végig ott (is) ment. HD 5870-nel már talán felnyomhatsz mindent valóban maxra. Igen, a könyvtár kimentése nagyon jó ötlet (ezért is írtam bele anno már a cikkembe :DDD ), csak visszaállítás előtt ne feledd az elrontott installt teljesen kitörölni, és ne feledkezz meg a C: meghajtón tárolt beállítás-fájlokról sem!
    Teljes modos feltelepítést egy délután el lehet végezni, persze, ha már tudod a BS-t. Anélkül tényleg lehet hetekig kísérletezni.
    Nem feltétlenül a régi mentések rosszak, illetve nálam akkor csinált ilyen (Fallout 3 is), ha iniben valami el volt állítva, főképp az UGrids. Tehát könnyen lehet, hogy a régi mentéseid csak a régi grafikai beállításokkal fognak működni, úgyhogy választhatsz: új karakter és max grafika, vagy régi mentések, és hiába a vas. A modok beállításai természetesen szintén bezavarhatnak, ha már megtehetik.
    Az uomodok/qtp fent vannak a honlapomon, mert a gamepodos cikket vmiért nem lehet módosítani. Szóval tőlem szedd le őket ott ráadásul a qtp3-be én már belepakoltam annak a javítócsomagját is.

    [ Szerkesztve ]

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • Kareszovics

    addikt

    válasz katt777 #9549 üzenetére

    Battlehorn Castle

    A Kot9 után adták ki; azt hiszem ez az utolsó Official DLC.

    MOD: nem is meséltem, kártya cserém volt, sikerült jutányosan hozzájutnom egy Asus 4850-hez. :DD

    [ Szerkesztve ]

    http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian

Új hozzászólás Aktív témák