-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bendőke
tag
válasz katt777 #8293 üzenetére
Nincs gondom az összetett gondolkodással, egyszerűen nem tartom túl érdekesnek ezeket a tárgyakat... sőt, a véleményem szerint igazán érdektelenek, és unalmasak. A humán tárgyak közül egyedül a történelmet szerettem, annak is főleg a magyar történelem részét, az komolyan érdekelt. A tanár gondolkodásáról meg annyit, hogy a középsulis magyartanárom nem értékelte, ha valakinek saját ötlete volt, az kapott ötöst, aki bemagolta azt, ami az ő véleménye volt, mondjuk egy versről, vagy novelláról. Akinek volt saját véleménye ugyanarról a témáról, és ezt el is merte mondani, az legjobb esetben is csak négyest kaphatott. Ezzel szemben a történelem tanárunk nem arra volt kíváncsi, hogy ki mit seggelt be, hanem hogy mennyire érti az összefüggéseket, úgyhogy történelemből a magolós csajoknak nem sok babér termett. Szerintem ez utóbbinak sokkal több értelme van, a tényeknek bármikor utána tud nézni az ember egy könyvben, vagy a neten, arra kell megtanítani a népet, hogy felismerje az összefüggéseket, és tudja, hol kell utánanézni a tényeknek.
Gondolkodni meg nehéz, annyira, hogy sok ember meg sem próbálja. De ami a rosszabb, hogy ezt lehet tanítani is, de a legtöbb tanár meg sem próbálja...
Én általában nem vitázom velük, mert az a tapasztalatom, hogy nem érdemes. Fölöslegesen nem fogom sem a számat, sem a billentyűzetemet koptatni.
Ejtettem a témát, kár volt fölvetnem, még a végén kapsz egy bant. Meg amúgy is, már teljesen szétoffoltuk a topicot. Az oblis megjegyzésemet inkább külön hozzászólásba teszem.
-
Bendőke
tag
Tegnap körülnéztem nem hivatalos javítócsomagok terén, azt láttam, hogy mindegyikből kiadtak újat valamikor a közel(?)múltban.
Unofficial Oblivion Patch 3.2
3.25 kiegészítő
Unofficial Official Mods Patch 1.5
Unofficial Shivering Isles Patch 1.4Lehet, hogy nem mindenkinek újdonságok, nekem újak, eddig azok voltak meg, amik katt honlapján is elérhetők.
-
katt777
félisten
válasz Bendőke #8302 üzenetére
Hát, én talán pár hónapja töltöttem le az USIP1.4-et (azt linkeltem is anno), megnézem a többit is. Na ne, már megint játszani fogok, vazze? Frissítem majd a honlapomon a linkeket.
Bakker, kurva nagyok! Főleg a napi átlag 100MB-os keretemhez.
[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
katt777
félisten
válasz katt777 #8303 üzenetére
Na, módosítottam.
Azért az sem semmi, hogy már van hotfix a 3.25-höz is.JORUS!
Légyszí, tedd fel őket a szerveredre, hogy TES-account nélkül is elérhetőek legyenek, én a mobilnetemmel nem tudom még feltölteni is, így is 2 nap túlzásban vagyok, amire most még ráhúzok 3-at, aztán 1 hétig max fórumozni tudok.Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
katt777
félisten
Mindegy, belinkeltem TES Nexusról, amúgy nem nagy vész account-ot csinálni, nem barmolnak vele semmit.
Bendőke: Ha megadja a szerver-hozzáférést, oda felteheted, csak majd linkeljétek be, hogy módosíthassam a honlapomon.
[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
hoffman_
nagyúr
Üdv! Elegem van az omoddolásból, nem megy, tojok rá. Úgyhogy röviden:
Nascosto Isles - teljesen új térkép, nagyon szépen kivitelezve, kellemes az odajutás is. Emlékeim szerint questek is vannak, még nem csekkoltam őket. Sok NPC, saját guard, szinkronnal(angol) - ez is mutatja, hogy elég komoly.
Silgrad Tower - Szintén nagyon komoly, nagybátyám dicsőítette, egy teljesen új "céh" tulajdonkéép, elég igényesen kidolgozva. Még nem találtam meg.
Beautiful People - Nem tudom mit csinál, neve adott, readme nincs. Még nem találtam, de keresem.
Arena Enhanced - Felturbózott aréna. Voltam, de a küzdőtérig nem jutottam hála az ICguardnak(áthágtam a törvényt, aztán ellenálltam...) Elvileg működik, a leírásból több minden is megvolt, még ismerkedünk. Szintén nem gagyi, eddig nagyon nem.
Deadly Reflex - Új mozdulatok harc közben. Nagyon érdekel, még nem használtam - nem vettem észre újat. Át kell néznem a readme-t itt is.
Forecaster's Will - Időjárás, kedvünk szerint, spell formában. Állandó, és az összes létező játékeget belőhetjük. SI, Oblivion, Cyrodil, ezek változatai, meg egy-két extra is.
Quest Award Leveller - Szintezi a cuccot. Ott az ikon, de nem volt min lecsekkoljam.
Beaming Sunglare - Felturbózott napsütés, nekem tetszik, rádob a nap HDR effektjére, eléggé vakít, de nem mindig, szerintem dinamikus. Reális.
Glittering Prizes - Ragyogás a drágaköveknek és coinoknak. Érmét még nem találtam szabadon, de a drágaköveknél szép nagyon.
Illumination - Na igen, a hangulatvilágításunk este. Műxik.
Kafeis Better Amulet/Ring Replacer - Nevéből adódik, gyönyörű új textúra gyűrűknek és amuletteknek. Amulettnél látványosabb, és tényleg nagyon-nagyon szép, jól megcsinált mod.
SI Text. Pack - Én hülye nem lőttem shot-ot előtte, amúgy meg egy éve nem jártam SI-n, úgyhogy nem tudom, hogy hatott-e, de talán inkább igen, mint nem. Megmásíthatatlanul beírta magát a Data-ba, szóval végülis már mindegy
Dirtier Bravil - Egy pár kb-os mod, telerakja Bravilt retekkel, törött hordók, koszos, sárga víz, tehát a Bravil-hangultatot spécizi fel, nagyon jó. (bár megemlíteném, hogy húzós fps csökkenést tapasztalok, csak ebben a városban, ergó emiatt lesz)
Kvatch Rebuilt - Egyenlőre nem műxik, de lehet, hogy én nem vagyok jó. Eddig a Kvatch-i NPC-k őrültek, "madguard" van, nekem rontott mind(bár Chorrolban is, lehet, hogy az IC-s garázdaság miatt van csak az egész). Hogy van-e új alak, azt most meg nem mondom. Itt is kell még readme-zni. (elvileg nem gagyi)
Atmospheric Weather - Még dinamikusabb, látványosabb időjárás változás, leginkább a nappal/éjszaka átmenetet érinti. Szerinem nem műxik, de ez alaból is egy konfliktolós mod.
Natural Environment - Bővített állat- és növényvilág, emellé turbós HDR és víz effektek. Én nem szeretem őket, csak az állat/növényvilágot használom - lehet választani .esp betöltést, külön-külön. Úgy tűnik, hogy ez is megy. (amúgy a többi részével az AW konfliktol is csúnyán, ezekkel nem)
Armamentarium - Na igen, ez valamivel brutálisan konfliktol, de ezt leszámítva megy. Igaz, csak felkiáltójelekkel tudok kardozni (fura, az íjak rendben vannak - mást nem néztem)
Összegzés:
Volt lila égboltom, lila vízzel - ezt egy Forecaster's Will használattal el tudtam tüntetni, fura. Egy rakás sárgakockakékfelkiáltójelem is volt. Nincs sehol, aztán arrébb megyek, és az elhagyott helyemen egyszer csak kinő egy. Random. Armamentarium használatnál hatványozódva szaporodnak. Vannak missing icon-ok is, ahogy Tab-bal behívom a menüt, egy pár spell hiányzik. Mármint csak az ikonjaik. Fura, mert csak a moddolt spellek, és az SI spellek. Többi ok. Durván ennyi. Elvileg friss, hivatalosan peccselt az egész játék - bár a most linkeltek nincsenek meg még - és az összes DLC fent van.
Még annyi, hogy az Umbra 89-et sebez, és 300-ra van kovácsolva, és rémlik is vele valami akció, de nem tudom már mi volt. Mintha valami mod maradvány lenne.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
válasz hoffman_ #8309 üzenetére
Mára ennyi, az érettségik felén túl vagyok, ennek örömére vetettem bele magam. Igaz még tegnap, az omod-gyártásba, hogy készüljek az angol írásbelire Nem jött be a mod része, úgyhogy hagyom a francba, dobálok a Data-ba oszt csók. Majd neki kell essek OMM-el, hátha lehet eből a mixből valami használhatót csinálni. Még QTP-t és BC-t akarom felrakni, de azzal szerintem meghalna teljesen. Most megy 30-50 fps-t, de random leesik 15-20ra. Már most. Ezeken kívül egyenlőre ennyi, quest-eket nem akarok felrakni külön, van még elég befejezetlen. Meg talán okosságokat, fegyverek, páncél, új Race. De csak ha találok valamit. Meg a Frostcrag Reborn-t akarom megszerezni jól, az ütős.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
GypsFulvus2
őstag
válasz hoffman_ #8309 üzenetére
Neked nem a fizika érettségire kéne tanulnod???
Kiegészítés:
Silgrad Tower-t valszeg összekevered a Lost Spires-szel. Előbbi segítségével át lehet menni Morrowindbe egy barlangon keresztül. Nem a Vardenfell-i területre, hanem a partvidékre, ahol egy Reich Parkeep nevű város is van. Amikor utoljára fenn volt, még nem volt teljesen kész a mod, sok üres terület volt benne, de azért eléggé látványos volt a Morrowindi táj és flóra Oblivion grafikával. A Lost Spires az, ami a játtszható Archeologist Guild-et rakja be a világba, saját Guild Hall-al (nagyon látványos) és egy igen érdekes háttértörténettel. Alighanem a legnagyobb szabású quest mod amelyet ismerek.
A Beautiful People segítségével lehet új arcokat és hajviseleteket alkotni a karakterednek.
A Kwatch Rebuild helyett pedig inkább a Kwatch Aftermath-t ajánlom.
A Deadly Reflex alkalmazásához pedig OBSE (Oblivion Script Extender) futtatása szükséges.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
katt777
félisten
válasz hoffman_ #8309 üzenetére
Nem tudom, miért ómodobégatsz, mindegyiknek van telepíthető verziója. Spec. azt a SI texture pack-et belinkelhetted volna, ahogy a többit is.
QAL-t hiába nézed, mert ha eleve fent van, folyamatosan szintez (ha csak nem arra gondoltál). Hatását igazán akkor látni, ha mondjuk a 20. szintnél teszed fel, akkor szépen módosítja a cumókat, mármint amelyek szintfüggőek.Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
GypsFulvus2
őstag
válasz katt777 #8312 üzenetére
Az OMOD verziónak egy jelentős előnye van, az hogy nem történhet vele ilyen:
"úgyhogy nem tudom, hogy hatott-e, de talán inkább igen, mint nem. Megmásíthatatlanul beírta magát a Data-ba, szóval végülis már mindegy "
Omod-ként bármikor deaktiválhatod, és nem változtatja meg az eredeti állományt. A régebbi modoknál az archiveinvalidation is gondot jelenthet, az OMM itt is segít.
De persze a hagyományos út is járható."Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
hoffman_
nagyúr
válasz GypsFulvus2 #8311 üzenetére
Igen, igazad lesz, összekevertem a kettőt. Úgyhogy akkor ezzel még adós vagyok, de lehet, hogy csak simán helyet cserél majd a Lost Spires-al, mert nekem az kéne.
B. People gondoltam, hogy valami ilyesmi lesz, csak azt hittem, hogy a játékban fog szembe jönni velem.
Kvatch-ot megnézem, köszi.
Az OBSE viszont fogalmam sincs micsoda, abban tud valaki segíteni?
katt:
A fent írt dolog miatt akartam omodozni, de ha már itt vannak a gépen a cuccok, minek töltsem le őket, egyszerűbb megcsinálni a fájlokat, amivel megszenvedtem, úgyhogy elegem lett belőle. Linkek is azért hiányoznak, mert nem tudom, honnan vannak a cuccok - fogtam magam telepakoltam a pendrivom nagybátyámnál pár giga ilyennel és most néztem csak meg őket.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
katt777
félisten
válasz GypsFulvus2 #8313 üzenetére
Erre való a mentés. Pl. ha az ember elmenti az installált és felpatchelt játékot, akkor bármikor visszaállíthatja az eredetit, amennyiben szüksége lenne rá. Természetesen újabb modok tesztelése előtt szintén lehet menteni. És ami a legfontosabb: az ÖSSZES mod leírásában ott van, hogy mely fájlokat kell eltávolítanunk, amennyiben le akarjuk pucolni őket. Értelemszerűen, még ha nem jelzik is (de szokták), felülírás lehetősége esetén ezeket előre el kell menteni. Még mindig egyszerűbb, mint a megahibalehetőséges omod, mert pl. omod-BS-t még nem láttam...
Az archinv. nálam soha nem okozott gondot, feltéve, hogy a BS már OK volt.hoffman_: Na, egy orgazda... Majd rákeresek. Persze, gondolom, csak a rákok azok.
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
Kareszovics
addikt
Sziasztok!
Hosszas kihagyás után (a Steam szerint január 18-án kapcsoltam be utoljára ), tegnap este 11 fele gondoltam egy merészet és elindítottam a jó öreg Oblit.
Sikerült is egy szűk háromnegyed órát beletolnom, mely ha másért nem is, de a fantasztikus zenéért már megérte.
Megcsináltam az Imperial Corruption kvesztet, továbbá kitakarítottam egy Fort-ot.
Ma este belépek a Thieves Guild-be, bár nem lesz egyszerű a történet, mert klasszikus Warriort indítottam, de majd megoldom valahogy.
http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian
-
katt777
félisten
válasz Kareszovics #8316 üzenetére
Miért nem mented ki a zenét?
Felpakoltad az új UnOff modokat, vagy steam-mel azok sem működnek? Brrr, soha nem kockáztatnám a gépemet és az adataimat steam-mel és társaival, de főleg nem az adatkorlátos mobilnetemet.Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
Kareszovics
addikt
válasz katt777 #8317 üzenetére
Üdv!
1., Nem kell kimenteni a zenéket, mert mp3-ban tartalmazza a játék.
2., UnOff patch-et még sose látott az Oblim, mégis hibátlanul ment eddig minden.
3. Steam flame-wart ne indítsunk, maradjunk annyiban, hogy én csipázom a "Gőzt".
http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian
-
katt777
félisten
válasz Kareszovics #8318 üzenetére
De, ki kell, mert ha eltávolítod a gamát (jujj!), akkor eltűnnek a zenék is.
Pedig állítólag több ezer hibát javítottak. Az biztos, hogy nálam volt játékmenet-hiba uo patch-ek nélkül, és azokkal is 1X (Rufio-nál nem tudtam kijönni a pincéből). A legtöbb hiba a leírások szerint a küldetések nem elvárt teljesítéséből fakad, vagy ha más küldetés is folyamatban van. Pl. a Mages Guild recommandation-ben eltűnt a gyűrű, ha nem közvetlenül próbáltad felvenni, vagy vmi. hasonló. A magamfajta kalandozóknak, akik mindenfelé mindent szeretnek kipróbálgatni (főleg össze-vissza), nem jönnek rosszul azok a patchek, és inkább legyenek fenn, minthogy a fél játékot újra kelljen tolni egy hiba miatt, azt találgatva, hol rontottam el valamit (ill. persze a játék rontotta).
Witchert amúgy kukáztam az idióta, megkerülhetetlen öregasszonynál.
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
GypsFulvus2
őstag
válasz katt777 #8319 üzenetére
A Rufio-féle bug nálam is előjött. Ezen felül az Oblivionban a tornyok liftjei és ajtajai egy idő után beragadtak, és kb 1 cm/év sebességgel kezdtek működni. Ezeket a hibákat orvosolták az unoff patch-ek. Más bugba én sem nagyon futottam bele (csak modoknál, de az más tészta).
Melyik öregasszony? Amelyik nem enged be Shanihoz? Hát ott a cicájának kellett valami ajándékot adni, ha jól emlékszem. Nem vagy elég kitartó a csajozásban! Egy jó kis buliról maradtál le: [link]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
hoffman_
nagyúr
válasz GypsFulvus2 #8320 üzenetére
Nekem is megvolt
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
katt777
félisten
válasz GypsFulvus2 #8320 üzenetére
Tornyokban nem volt gondom, de hát nyilván ezek is konfigfüggő dolgok.
A sebesség-beragadás viszont előjött többször (de mindig gyalog), ilyenkor kilépés, visszatöltés, és megy.Nem volt ott cica egy szál se, másrészt meg ha be sem enged, hogyan nézzek körül? Sehol még csak utalás sem volt bármiféle macskára. A builinál hagytam a francba az egészet, amikor lementem és kidobott, aztán részegen megint nem engedett be, elmentem máshova meditálni, visszamentem józanul, aztán megint kidobott, hogy részeg vagyok, hát nyasgem.
Ja, hát azért tényleg nem fárasztom magam, hogy megszívassanak.Mindjárt (8:52) megy logoutra a cikkem a játékok generálta dührohamokról és bűncselekményekről.
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
GypsFulvus2
őstag
válasz katt777 #8322 üzenetére
Arra már nem emlékszem mivel édesgettem magam vissza nála. Látod, jobban jártál volna ha a linkelt video készítőjéhez hasonlóan részegen te is kinyírod az öregasszonyt a buli után... Die, hag!
"Mindjárt (8:52) megy logoutra a cikkem a játékok generálta dührohamokról és bűncselekményekről. " Én eddig csak bizonyos játékok készítői felmenőinek emlegetéséséig jutottam.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
katt777
félisten
válasz GypsFulvus2 #8323 üzenetére
Próbáltam kinyírni, de nem vette elő a kardot!!! Ezért rágtam be végül a használhatatlansága mellett. Semmi logika abban, hogy egyszer normális 14X meg nem. (Kb. mint a kockajáték, annak sincs semmi köze a szerencséhez v. az ügyességhez.) Bárki mást próbáltam (pl. banditákat), azokat lehetett. De mindegy is, nincs kedvem újrajátszani addig.
Én az elátkozásukig is. Ha már a gyurcsánynál + szdsz-nél bevált...Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
GypsFulvus2
őstag
válasz katt777 #8324 üzenetére
Hát akkor ez valami bug lehetett. már ha éjszaka próbáltad, mert nappal "nyugi állapot" van, amikor nem lehet harcolni a biztonságos helyszíneken. Úgy látszik te mindíg bleletenyerelsz, nemcsak hardverban...
Ááá szóval te átkoztad el őket??! Akkor"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
katt777
félisten
válasz GypsFulvus2 #8325 üzenetére
Ha szánt szándékkal előrántom a kardot, simán levághatom a banditákat (le is vágtam őket, amikor folyton azt mondogattam magamban, hogy meg kéne szabadulni az őröktől). Mást nem próbáltam, csak az öregasszonyt, de ott nem volt hajlandó előhúzni a pengét Agyament Geralt.
Én hát, mert szívatni akartak az embereik. Sztem azért páran még csatlakoztak hozzám az átkozódásban. Sajnos a valóság nem Oblivion, ahol egyszerűen elégtételt vehetsz a sérelmeidért, itt évek munkájába kerülhet.[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
Bendőke
tag
Érdekes hibával futottam össze tegnap este. Volt nálam egy csomó minden, amit el akartam adni Rowley Eardwulfnak, a Wawnet Innben lévő csókának. Miután eladtam a holmikat, mindig lefagyott a játék mentés közben. Hosszas próbálkozás után kiderült, hogy az acéltőr, amit eladtam neki, okozza a hibát. Bármi mást eladtam, nem volt probléma, és mikor az acéltőrt másnak adtam el, az sem volt baj. Valaki találkozott már hasonlóval?
-
Bendőke
tag
Ja, és még valami, az előbb elfelejtettem beírni. A Lost Spires modot én is ajánlom mindenkinek, aki még nem próbálta, van olyan jó, hogy hivatalos kiegészítőnek is elmenne. Nagyon jók a karakterek, a hangok, a helyek, a küldetések, meg úgy általában minden.
[ Szerkesztve ]
-
katt777
félisten
válasz Bendőke #8327 üzenetére
Mégis van itt élet?
Talán arra is kéne vmelyik unoff mod...
Ezt kellett volna belinkelni vazze, keresgethetten 5 percig! (hülye ikonok )
Ez most bő 3 napi adatforgalmamba kerül, + rakhatom fel megint a játékot, vazze! Aztán majd összeakad valamivel, és dobhatom ki...GypsFulvus2: A honlapján vannak képek.
[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
katt777
félisten
válasz GypsFulvus2 #8331 üzenetére
Na igen, a topic "fejlettebb" karaktereinek távozása (vagy látogatásaik ritkulása) óta erősen hiányoznak a hangulatos képek és videók. Mobilnettel én is hanyagolom a videó-feltöltést, ahogy az Orrery-t is csak ismerőstől tudtam felpakolni.
[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
Bendőke
tag
válasz GypsFulvus2 #8329 üzenetére
OK, este csinálok pár képet, és holnap feltolom őket. Azzal a nagy rovarral még nem találkoztam... illetve úgy rémlik, hogy annak, amit én láttam kiásva, mintha csontjai lettek volna, ez esetben viszont nem lehet rovar. Most éppen egy barlangban járok (aminek a bejárata egy fában van, mint a Shiveringen) abban ilyen gigászi nagy csontok vannak szétszórva.
Közben beugrott, nem egy ilyen gigászi rákszerű cuccra gondolsz? Trilobita jellegű, de meg kell néznem, mert nagyon nem vagyok benne biztos.
[ Szerkesztve ]
-
katt777
félisten
válasz Bendőke #8334 üzenetére
A hátteret nézve nem ártana kezdened valamit az aljnövényzet megjelenítésével! Téged nem zavar, hogy csak az orrod előtt egy szűk sávban van fű? A fák árnyékán meg úgy látszik, hogy az is gyári gagyi. Élelmosás semmi...
Bocs, de úgyis szóltak volna, hogy majd belekötök a képekbe.
Amúgy érdekes rák nagy béka szemekkel.Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Bendőke #8334 üzenetére
Igen erre gondoltam, csak pontotlanul fogalmaztam. Ahogyan te is: Arthrophoda Phyllum, Trilobitomorpha Superclassis, Trilobitoidea Classis
Míg a rákok: Arthropoda Phyllum, Crustacea Superclassis Azon belül ha jól emlékszem 4 classis, köztük a "modern" rákok a Malacostraca Classisba tartoznak. Szóval vagy trilobita vagy rák, a kettő együtt nem megy. Csak a pontosság kedvéért...
Amúgy tényleg trilobitára hasonlít, de csak hasonlít. Nagyon tettszett, a csávóban van valami földtudós hajlam, mert a céh épületében is sok szép ametisztdrúza van lemodellezve.
Mindenesetre köszi a képeket!Katt: vannak olyan trilobita fosszíliák, amelyeknek a szeme is fennmaradt, sőt annak szerkezete is, voltak olyan példányok, amelyeknek hasonlóan dülledt volt (bár ennyirae talán nem).
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
katt777
félisten
válasz GypsFulvus2 #8336 üzenetére
Nem tudhatjuk, Cyrodiil-ben milyen őslények éltek, akár még trilobita rákok is lehettek. Vagy quadlobiták, ki tudja... A különbség onnan is tudható amúgy, hogy daganatos betegséget még sosem neveztek trilobitának.
Mi közük a rákoknak a malacokhoz, és mi az a traca, ami malacos?
A karakterszint a nevünk alatt megjelenik, erre gondoltam. (Ill. persze a topicban végzett tevékenységre, kiemelve szegény SystemRoot mestert.)[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
Bendőke
tag
válasz GypsFulvus2 #8336 üzenetére
Ilyen mélységig nem emlékszem már rá, sosem foglalkoztatott különösebben az őslénytan, bár a trilobitákat csíptem, pofás kis (vagy nagy) dögök. Mondjuk szerintem nem csak hasonlít trilobitára, hanem ez az, nekem úgy tűnik, hogy ennek a dögnek minden részlete megegyezik a játékban láthatóval, talán a test arányait kivéve. Amúgy már én is eltűnődtem azon, hogy biztos van a csapatban egy geológus/paleontológus, hogy profi, vagy amatőr, azt nem tudom, de a fantáziája az jó. A szemekről annyit, hogy van több olyan faj/nemzetség, aminek furcsa, hajlított, előre, oldalra és hátra néző szemei vannak, de némelyiknek nagyjából félgömb alakú, hasonlóan kidülledő a szeme, mint a játékban láthatónak is.
Katt: Egy grafikai mod sincs fent, ez kb. egy 4-5 éves gép, annál is gyengébb, mint ami az aláírásomban van, az ugyanis az otthoni gépem, ezek a képek meg a munkahelyi gépemen készültek. Kötve hiszem, hogy akármelyik grafikai modot is elbírná, akár az otthoni gépem is. Nem csináltam meg az ini módosításokat sem, csak annyit állítottam, amennyit a beállításoknál lehet. Nekem ehhez nincs türelmem, cserébe nem zavar, hogy csak közvetlenül az orrom előtt jelenik meg a fű, és főleg azért nem zavar, mert a játékélményre koncentrálok, nem arra, hogy milyen a grafika. Amúgy biztos voltam benne, hogy bele fogsz kötni
Ma délután még teszek fel képeket, azok barlangokban, meg ayleid romokban készültek, ott nem köthetsz bele, hogy 15 km távolságban nem látod külön-külön a fűszálakat Mondjuk az élsimításba így is belekötsz majd nyilván, mert az továbbra sincs. És, mint írtam, nekem nincs ahhoz türelmem, hogy vacakoljak a beállításokkal, csak azért, hogy szebb képeket csináljak, mikor fotózás után vissza kell állítani ahhoz, hogy megint játszani tudjak. Én már csak ilyen türelmetlen vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
TSanya
aktív tag
Sziasztok!
Nagyon hosszú idő után elővettem az Obliviont, kiegészítőkkel együtt végignyomtam a fő szálakat,egy érdekességet vettem észre viszont,jelesül: nem tudok új mentést létrehozni,csak az auto- és a gyors mentés működik,vagy,ha egy régebbi mentést írok át.
A játék kiírja,hogy a mentés sikeres,mégsem látom a betölthető mentések listájában.Valakinek ötlet?
-
GypsFulvus2
őstag
Passz, ilyen hibáról még nem hallottam. Azokat a mentéseket, amelyeket felülírsz honnan vetted? Nem lehet hogy valamilyen mod okozza a problémát? Próbáld ki esetleg még azt, hogy a könyvtárból egy mentést átmásolsz valamilyen tettszőleges folderbe, ott átnevezed, és visszamásolod, akkor az megjelenik-e a játékban a mentések között.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
katt777
félisten
válasz Bendőke #8339 üzenetére
A gép bírná a magas grafikát, te nem bírnád a 0.01FPS-t. Mondjuk engem roppant mód zavarna, ha pl. UGrids=5-tel csak akkor jelenne meg előttem egy ellenség, amikor már szarrá lőtt. Jobb' szeretek távolabbra is látni, mint az orrom elé. Ettől függetlenül megértem, hogy gyengébb gépen butítani kell a grafikát, de én a helyedben inkább a tereptárgyakat, ellenfeleket jeleníteném meg, és másból vennék vissza, de én nem te vagyok.
Minden kép színesíti a topicot!TSanya: Nincs fent az GfWLive a gépeden? Mert nálam a FO3-hoz anno fel kellett tenni, és eltűntek az Oblivion mentéseim, ugyanis ha fent van, akkor profilt hoz létre a mentéskönyvtárban a karakter nevén, és azon belülre teszi a mentéseket (Dokumentumok\My Games\Oblivion\karakternév\Savegame, vagy ilyesmi), ergo amíg nem állítod át a progit profilokra (vagy vissza nem másolod őket az eredeti helyükre), nem fogod látni őket. A gyorsmentéseket nem oda teszi, hanem a szokott helyre, ha jól emléxem. Ha nem ez a probléma, akkor nincs tippem.
[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
Bendőke
tag
válasz katt777 #8343 üzenetére
Úgy van beállítva, hogy az ellenfeleket már messziről látom, csak a fű az, ami ilyen közel jelenik meg. Amúgy régóta tervezem, hogy megcsinálom az általad javasolt ini módosításokat, csak mikor van egy kis időm, általában inkább nekiállok játszani.
Tegnapelőtt tudtam egy kicsit játszani, akkor mentettem pár képet, azokat tettem volna fel tegnap, de aztán nem volt rá időm. Majd a következő hozzászólásomban... de előbb befejezem a melót.
#8340 TSanya (és #8342 S.O.S.)
Szerintem is megér egy próbát az, ha a mentések nagyobb részét átteszitek egy másik mappába. Én kb. a 2300-adik mentésnél járok, de a mentések nagy része külön van, egy archívum mappában, törölni nem töröltem belőlük. Arra már nem emlékszem, miért lett külön rakva, még valamikor két éve kellett kivenni a mentéseket, de valami gondom nekem is volt vele. -
Bendőke
tag
-
katt777
félisten
válasz Bendőke #8344 üzenetére
Ezek szerint UGrids=9? Vagy be tudtad állítani külön az ellenfeleket? (Én ilyet nem is néztem.) Azt tudom, hogy FO3-ban pl. 5-ös értékkel a semmiből lőttek rám mindenhonnan, és mire odaértem, hogy lássam is, ki lövöldöz rám, már majd' meghaltam. Ez elég komoly szívatása a játékosnak.
Az ini-modok azért jók, mert az eredeti játékot is fel lehet dobni velük, viszont nem lassítják annyira a megjelenést, mint a kiegészítők (NE, BC, IW, QTP3, stb.). Én a vizet és az árnyék-összetettséget mindenképpen megpróbálnám, és lehet, szebb lenne, ha nagyobb távolságra, csak mondjuk ritkábbra állítanád a füvet. Anélkül nekem annyira csupasz a játék, persze nyilván én is úgy játszanék, ha nem bírná a hardver.
Térképileg hol van ez? Csak mert nekem nem rémlik, hogy jártam volna ott, vagy csak nagyon régen volt...
Ez az archeologikus küldetés megjelenik a listában, ha feltetted, vagy hogyan jön elő?
[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Bendőke #8345 üzenetére
Hehe, jól látom, hogy a 3. képen, ott ahol a Mino farkának kéne lennie, egy kicsi arc van? Az akkor fel sem tűnt. Vagy a szemem káprázik?
Katt: úgy emlékszem, hogy telepítés után egyszerűen jön egy felirat, hogy hallottál egy új Guild-ről, nézz utána. A térképen pedig feltűnik az épületük, délre Imperial City-től, közel a tóparthoz.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Bendőke
tag
válasz katt777 #8346 üzenetére
Az ini modot még mindig nem csináltam meg, úgyhogy nem tudom, mennyi az annyi, egy biztos: előbb meglátom a potenciális ellenfeleket, mint ahogy a fű megjelenne. Elvileg nemsoká kicsit több időm lesz ilyenekkel foglalkozni, akkor megcsinálom.
Ez egy olyan küldetés-sorozat, mint bármilyen másik guildben. Ideiglenes tagságot kapsz, és ha az első küldetés sikeres, akkor véglegesítik. Aztán, ahogy megoldod az egyes feladatokat, ugyanúgy lépsz előre a ranglistán, mint pl. a Mages Guildben. Az egyes helyek is akkor válnak elérhetővé, ahogy a küldetést megkaptad, nincsenek bent az eredeti játékban. Jellemző, hogy a készítők nem aprózták el az egyes felderítendő helyeket, némelyik barlangrendszer elképesztő méretű, és olyan hanghatásokat tettek bele, hogy az embernek borsódzik tőle a háta. Az elveszett tornyok is fantasztikusan néznek ki szerintem, csináltam is pár képet róluk.
A képeket külön posztba teszem, rövid magyarázattal.
-
Bendőke
tag
Mivel már csak néhány képre van kapacitásom, ezért nem rakom fel az összeset, pedig tegnap lefotóztam, ha láttam valami érdekeset. Van egy kép az első spirálról, és több a 3. alatti barlangból. Onnan egy "Celestial Portal"-on keresztül át lehet lépni egy másik síkra, ahová a spirálokat építő warlock-ok visszahúzódtak (ha jól értettem, néha nagyon hamar lekapja a szöveget), ennek a síknak egy része látható az utolsó képen, meg maga a warlock.
2. kép: Kristály-barlang (elfogadnék otthonra pár ekkora hegyikristályt).
4. kép: újfajta ládikók vannak ezekben a barlangokban, jól néznek ki.
-
katt777
félisten
válasz Bendőke #8348 üzenetére
Bakker, szívatsz engem, tehetem föl tényleg megint a játékot. Nem tudom, új karaktert indítsak-e (unalmas), vagy a régit vigyem tovább (nem lesz túl hosszú játék). Képek alapján is jónak tűnik a csomag, már csak tényleg az a kérdés, mennyire ütközik mással. Nyilván, majd megtudom, ha feltelepítem.
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
Új hozzászólás Aktív témák
- Okos Otthon / Smart Home
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- AI generálja majd a képeket a Photoshopban
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- Politika
- OpenWRT topic
- Autós topik
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Magisk
- További aktív témák...
- AKCIÓ! GAMER PC - RTX 3060Ti - i5 10400F/11400F - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD - 500W 80+
- GAMER PC - GTX 1060 6GB - i5 10400F/11400F - 16GB RAM - 120- 480GB SSD - 500GB HDD
- GAMER PC - GTX 1080 8GB - i5 10400F/11400F - 16GB RAM - 240GB SSD - 1TB HDD
- IPhone 12 128GB 100% hibátlan gyári független akku 97%
- Samsung Galaxy A34 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával