Új hozzászólás Aktív témák

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz Jorus #12040 üzenetére

    A képen a grassról jutott eszembe a Full Grass mod&Grass Overhaul, amit valamiért sosem vettem észre az évek alatt, hát gondoltam az ITF mellé felteszem, mert gyűlölöm a morrowindes sík grassokat. Durván néz ki, 80%ban megszünnek a gagyi morrowind-szerű talajok, mert oda is grasst tesz ahol vanillában nincs grass, de kéne hogy legyen. Gyári logika szerint minden grass turhának két verziója van: Egy plain, és egy amihez hozzá van rendelve 3d grass modell. Az előbbit irja felül az utóbbival a nyíltterepi textúrák esetén. Persze nem vonatkozik a direkt sík grasstexturákra (IC, városokon belül stb), illetve utakra/kövezetre, miegymásra. Ráadásul vanilla x8 felbontásban, döbbenetesen szépek, annyira, hogy ahol nagy területet fednek le a mezők, néha odapillantok, mintha igazi lenne. ITF-el karöltve, látványra úgy elveri a Skyrimet mint a rongyot, pedig ahhoz is vannak menő grassmodok. Ment még hozzá a Max Tael féle Natural Vegetation, illetve most találtam mégegyet, ami jobban randomálja és dúsabbá teszi a Speedtreet. A Great Forest most már tényleg kezd hasonlítani egy nagy erdőhöz, nem valami városszéli romantikus ligetecskéhez, ahol Wendirtől egész Coloviáig átlátok a fák között, na ezt mindig is utáltam. Ehhez jött az OBGE átvariált DoF-al, a ronda LOD enyhítése céljából. A fókuszt érdemes az ugrids határától beljebb állítani kicsivel. Így a radiuson belül eső részek épphogy elmosottak, a kívül esők pedig erősen. Igaz, ez csak tűzoltás, amolyan paraszt-LOD, de a Beth gyári LODja meg szimplán szar. Ez a módszer a CrysisDoF, és a Bokeh nem-hexagonális DoF esetén működik, a többivel nem próbáltam.

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

Új hozzászólás Aktív témák