Új hozzászólás Aktív témák

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz katt777 #12010 üzenetére

    Növelt ugrids igazándiból az engine operatív területét növeli, a graf rendert csak addig húzza magával amíg sok egyéb paraméter azt lehetővé teszi. LOD paramokat meg hiába adsz rá, mert az a static LOD megjelenítésére vonatkozik, nem a tényleges live renderre.
    A kopár morrowind szerű valamik a tényleges LODmeshek, ugyanezeket láthatod "második talajként", ha picit TCL-ezel a tényleges felszín alá- ugyanúgy, mint a waterlodmesh, az is mindenhol ott van a föld alatt. A live render efölé kerül, és tudtommal egy határon túl ez már hardcoded limit, még extrém magas ugridsel is. Ezek kollidálatlan staticok, nem benépesíthetők, erre eleve a CS sem ad lehetőséget. Kivétel az, ha magukat a LOD mesheket kézzel (Max stb) módosítjuk, vagyis hozzáadjuk a kívánt tereptárgyakat, fákat, stb-ket a tényleges LODmodellhez. Ugyanezt gyenébb minőségben megcsinálja a tes4qlod, vagy tes4lodgen is de ott meg bele kell számolni a néha extrém polycountot.

    Engem legjobban a grass hiánya zavar a LODoknál, undorító az, hogy a látástávolság egyharmada fullos csilivili, azon túl meg úgy néz ki mint a Morrowind. Skyrim is ilyen, ott is rosszul vagyok néha az überhádé screenshotoknál a háttértől. Hogy azóta valakinek sikerült-e valami áttörést megvalósítani, nem tudom, elvileg lehetséges, de igazából nem foglalkoztam sosem a kérdéssel. De most hogy igy felhoztad, nézelődök én is, hátha van valami.

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

Új hozzászólás Aktív témák