-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
nyamsas
aktív tag
Nem sok stone-t gyűjtöttem idáig, nekem ez a game nehéz, és akkor még lehet finoman fogalmaztam.
Tényleg noob vagyok, sajnos.
lvl 35-ös vagyok, de eddig 2 db open world boss féleséget tudtam legyőzni.
Egyszerűen nem megy a dodge, hiába nyomom a gombot, olyan mintha késleltetve reagálni. Ez a timing, megfelelő időben menjen a dodge? Hülyét kapok sokszor ettől. -
warcat
veterán
Hát, itt alap mechanizmusokat is tisztázni kell ám ha kezdő vagy.Érdemes utánaolvasni.
pl:
Mekkora súly van a karakteren? (a viselt cuccok összege)Mert ez alapján van light, medium és heavy load, mindháromnál egyre lassabban hajtod végre a gurulást.
A gurulási animáció elején és közepén van egy pillanat amikor sebezhetetlen vagy (invincibility frames) viszont a legvégén már nem vagy az, tehát ha akkor landol a csapás, harapás, rúgás stb akkor megkapod a sebzést (=túl korai gurulás)
Nem nehéz szerintem azt se észrevenni, hogy a használt képességek "sorbanállnak" ha nyomogatod csak a gombokat, és ezek végre is hajtódnak mielőtt az új cselekvés amit leütsz sorrakerül.
Ha tehát felelőtlenül nyomogatod pl a dodgeot, akkor gurulsz összevissza. Az egész lényege a higgadt, metodikus végrehajtás/reakció, nem a gombok taposása.Nyilván a játék mindent elkövet, hogy ez ne legyen olyan egyszerű.A páncél önmagában keveset ér, lehet pucéran is tolni.Van szerepe de nem szabad túlbecsülni és csak úgy magadraaggatni.
Nézd meg ezt a videót amit már linkeltem korábban:
[ Szerkesztve ]
EA: It's in the crate!
-
Lien
tag
Sziasztok, olyan laptopon jatszom ami mar nem tamogatott igy minimum grafikan megesik az ilyen 5-40 FPS jatekelmeny es jokedveben tulmelegedik a laptop es leall a jatek. DS1-t kiacsiztam, DS2-t nem vittem vegig es a DS3-nak az elso dlc-ig porgettem. Nekem ez a jatek valamilyen szinten konnyu is meg nehez is de ugy gondoltam ezt mashogy akarom jatszani, mint az eddigieket. Mindig is a menjunk elore bitang pancelban es zuzzuk, usduk az ellenfelet esetleg minimalis pyromancert es faithet hasznaljak.
Most total mage vagyok es ami eddig bosszant igy 23 szinttel es 16 vagy hany ora jatekidovel, hogy nem talalok plusz varazspalcat, nincsenek varazsruhak, akit talaltam varazslot a kastelyban cseszhetem, mert nem ad spellt, ugyhogy eleg nehez csak 2 spellel nyomni… Azt hiszem Margitot megoltem es a Godrick eselytelen… az ilyen mini-bossokbol ketto mar sikerult de van 3 hely ahonnan elhuztam a csikot, mert eselytelen. Brutal ez az open world, hatalmas megannyi lehetoseggel de szerintem nehez.
Lesz meg eselyem valahol magus kent vagy farmoljak es szintezodjek? -
Lien
tag
válasz Ctrl+Alt~Del #599 üzenetére
A sima mage-spellek 3-4 utesek, a kard nem hat rajtuk, en ezt vettem eszre amikor oda teleportalodtam.
-
AddyKing
tag
Sziasztok!
Teljesen kezdőként mire érdemes figyelni(Azon kívül, hogy ne halljon meg a karakterem)? Csak videón láttam eddig Souls-like típusú játékot. -
ThySoul
senior tag
Én minél többet játszok, annál inkább azt érzem ártott a nyílt világ a játéknak. Nagyon jól össze van rakva, szó se róla, tényleg egy élmény kalandozni benne, de szerintem az alap souls dolgok itták meg ennek a levét.
A nehézség ugye már volt tárgyalva (bár benne van, hogy x ilyen stílusú játék után az embernek már nagyon semmi sem lesz nehéz) de nekem herótom van a sokadik újra színezett copy paste bossból. Elérek valami dungeont azt ott is hagyom, nem akarok 5x összecsapni ugyanazzal az assasinnal/sarlós nyomorulttal. Nyílt terepen ugyan ez, nem is tudom hanyadik sárkányt/lovast dobálja be már a játék. Inkább lenne valami fullosabb loot, vagy ne is lenne semmi. És igen, tudom hogy ez eddig is jellemző volt a Fromra, de itt baromira kijön (mikor a story bosst újra copyzzák, de még a szöveget is az mindennek az alja nálam)
-
persil
nagyúr
válasz AddyKing #606 üzenetére
Lassan, nyugodtan, megfontoltan, meterenkent haladsz, kifigyeled az ellenfelet, nem rambozol be a kov. terembe felkeszuletlenul, nezed a plafont, a bokrokat, a sarkokat. Minden apro negyzetmetert felfedezel, hatha van ott valami. Kiismered a fegyverek moveset-jet, stilusodhoz fuggoen valogatod meg a cuccaidat, ertelmesen/celiranyosan fejlesztesz, nem pakolgatod a nehezen megszerzett pontokat ossze-vissza. Ha valami nem megy, akkor megprobalod "megkeresni" a hibat, amit vetettel, hol ugrottal tul koran, miert nem sebzi a tuz a szornyet, miert nem hasznaltal buffot, minek van nalad bomba/dobotor/ij... Ennyi nagyjabol.
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Shadowguard
senior tag
válasz Ctrl+Alt~Del #599 üzenetére
Ezzel elsőre én is megjártam, a katana nem igazán akarta őket sebezni. A megoldás heavy attack. Leütöd a posture-t (lehet itt más a neve, Sekiroban az), leülnek a földre és ha megkapja a critet utána már sebződik rendesen. Arra figyelj, hogy be is kell vinni a critet. Van egy duplabossos változat, én ott ezzel szívtam meg kétszer is.
ThySoul: Nekem a pályadizájn hiányzik. Szép a világ meg látványos is a maga módján, de a nyomában sincs annak, mint amikor a DS3-ban rájöttem, hogy a Stray Demon hídja az ugyanaz, ahol Yoellel találkoztam. És rengeteg ilyen pillanat volt benne. Na itt ilyen nincs.
-
ThySoul
senior tag
válasz Shadowguard #609 üzenetére
Igen, ez engem is zavar, az előzetesek meg tesztek alapján a legacy dungeonok kéne hogy adják a hamisítatlan souls érzetet pályadizájn terén, de ez sincs így. Eddig a capital volt egyedül olyan amire azt mondtam hogy na ez már hasonlít arra ami volt az előző játékokban, de a többi eddig nagyon mellé
-
batai15
félisten
Nem bírtam meg vettem. Minden más ment a kukába.
-
nyamsas
aktív tag
Alap ruházatban vagyok, amit kezdésnél kaptam, szamuráj karakter.
Annyi a változás, hogy megtaláltam a másik katana-t, igy dual katana-val nyomom.
lvl 3-as mindkét katana.
Van nálam csomó loot aminek semmi haszna számomra. Adjam el, mert betörni nem lehet, materialnak? Tele strengh-es fegyverrel.
TheVR István úrnál láttam, hogy ő beszerzett egy b*szó hosszú katana-t, majd megpróbálom megölni a tulajdonosát, ha sikerül.Story-ba sehol nem tartok, ilyen margit(vagy ki), szintű bossok esetében esélyem nem lesz...
Arra rájöttem, sajna keserű tapasztalat, hogy ne menjek be egy nehezebb dungeon-ba, ha sok soulom van, mert nagy az esély rá, hogy elvesztem. Pont olyan helyen haltam meg, ahova nem tudtam visszamenni, mert megöltek út közben.... sh*t..
Murkwater katakombák.... -_-Megnézem azt a videót, köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
persil
nagyúr
Pedig csak egy jo pajzs, nehany guard counter, jump attack->heavy attack es kb. megszolalni nem tudott a ven hulyeje.
Nekem a stormveil castle-ben talalhato elso lovag a tok sotet szobaban sokkal nehezebb volt. Eskuszom vagy 10x kellett visszamennem. Mondjuk nekem abszolut osellensegek a lovagok minden fromsoft jatekban. 🤷
Szrk.: Meg ugy amugy is - jut eszembe - a jump attack iszonyat eros a jatekban. Ha nem ilyen komolytalan kis bicskaval nyomja az ember, hanem valami sulyosabbal, akkor egy jump attack utan egy-ket utes es leulnek megvarni a critical-t.
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Mans20
addikt
Valaki talált már itemet a tárgyakká változáshoz? vagy varázslatot?
-
Shadowguard
senior tag
válasz Bad Pritt #620 üzenetére
Én tegnap este mentem le Fringefolk-ba, mindig megfeledkeztem róla. Kicsit magasabb volt a szintem, mint igényelte volna, elsőre lement az is meg a Stormveil alatti is. Majd következő nekifutásra hamarabb kell megnézni. Mondjuk utóbbi nálam volt, hogy félig a padlóba süllyedve fetrengett, de ezt már fel se veszem, én szerintem vonzom ebben a játékban a bugokat
Más kérdés: az akadémiától délre van a Village of the Albinaurics, volt ott egy boss is, valami Omenkiller. A térkép alapján ott van egy fennsík is fölötte. Na most én vagyok rémesen vakegér vagy oda csak valami teleporttal lehet eljutni? Ha nem én vagyok a vaksi akkor nincs gond, majd megtalálom, de az OCD-s felfedező énem kikészíti, hogy nem tudok feljutni. Bő fél órája csak lovagolok körbe-körbe
Mans20: Stormveil kastély eleje, az a szoba az elején, ahol rád zárják az ajtót és egy lovag van bent. Ott van bent egy láda, abban megtalálod.
[ Szerkesztve ]
-
Shadowguard
senior tag
Oké, ez a Radahn nem lesz egyszerű... Hat halálba telt eljutni hozzá Megvan a ma esti programom...
Mondjuk azt, hogy egy ilyen mechanikának már megint mi az értelme nem fogom megérteni. Gyakorlatilag bujkálok egyik fedezékből a másikba és reménykedek, hogy el tudok jutni hozzá. Aztán jön egy bolond kombó és meghalok, mert tanulni így nem lehet a mechanikát...[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Shadowguard #622 üzenetére
Később fel tudsz majd menni oda is.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
ThySoul
senior tag
válasz Shadowguard #627 üzenetére
Ami nekem bevált: belépsz az arénába, egyből mount, első fedezék veled szemben, egy nyíl elmegy rá
Át a srégen szembe lévő fedezékbe, erre elmegy még egy ilyen energia nyíl
Innen futhatsz felé egyből, mert nem az energianyíl jön, hanem valószínűleg az égbe lövés, majd kétszer lő feléd sokat. Ha jól csinálod meg se sebet, utána lehet dönteni hogy gyalog vagy lovon küzdesz vele -
donki
aktív tag
Ash of war-t akkor érdemes használni, ha a fegyver sebzése más tulajdonsággal skálázódik, mint ami neked van. Tehát ha például int-et növelsz, és teszem azt egy longsword-ot akarsz használni, akkor érdemes lehet egy int-es ash of war-t belerakni. Ilyenkor a fegyver alapsebzése viszont csökken, tehát ki kell próbálni, hogy jobb-e, ugyanolyan, vagy rosszabb a fegyver sebzése az adott ash of war-ral.
-
donki
aktív tag
Nekem ez az első souls játékom, és a queue kifejezetten rosszindulatú felhasználása, a darabos, lassú mozgással kombinálva szerintem rendkívül idegesítő. Nem vagyok egy billentyű csapkodós típus, de ennél a játéknál közel kerültem ahhoz, hogy a billentyűzettel törjem darabokra a monitorom.
Nekem nagyon nehéz megállnom (általában nem sikerül) a dupla kattintást (azaz hogy mi lesz már, gyerünk). Legtöbb játéknál a queue-ban várakozó utasításokat felül lehet írni, illetve meg tudod gondolni magad cselekvés közben is. Nem életszerű, hogy kibontok egy üveg kólát, és addig nem mozdulok amíg meg nem iszom, akkor se ha lőnek rám. Az életszerű az, hogy ivás közben eldobom és inkább dodge-olok.
A videó amit linkeltél... ez a legtöbb player számára csak elérhetetlen álom. -
Shadowguard
senior tag
Alakul már a dolog, maximum egy-két sebzést kapok be P2-ig. Első három nyilat kigurulom, utána lóra pattanok és megkerülöm. Jobbfelé elég hamar bekerül a domb közénk. Utána cirka 3 perc alatt P2, találtam egy támadást aminek a végén beviszek kettő ütést. P2 még macerás, a négy gombócát egyelőre nem tudom értelmezni...
Csak P1-ben nem értem, hogy bármilyen távolságban vagyok, csinál egy odaszippantós támadást, ami fixen sebez. -
centrino
aktív tag
Hú kezd alakulni a build:
Meteorite Staff (S scaling staff)
Golden Order Seal (int & fth scaling)
Sword of Night and Flame (eszméletlen erős str dex int fth scaling, "lézersugár" int scaling weapon art r1 re és "tűzcsóva" fth scaling weapon art r2 re)
12Str 12Dex 24Int 24Fth min statok kellenek hozzáÉrdemes utánanézni, ha valakinek bejön a változatos, varázslós, idézős, kardozós gameplay.
-
persil
nagyúr
"Ash of war-t akkor érdemes használni, ha a fegyver sebzése más tulajdonsággal skálázódik, mint ami neked van."
Ennel egy csoppet melyebb a rendszer. Ash of war-t minden esetben erdemes hasznalni, kiveve ha fegyver alap skill-je valamiert baromira bejon. Az affinity pedig valtoztathato, szoval az ash alap affinity-je kis tulzassal lenyegtelen.
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
persil
nagyúr
válasz Shadowguard #622 üzenetére
"Stormveil kastély eleje, az a szoba az elején, ahol rád zárják az ajtót és egy lovag van bent. Ott van bent egy láda, abban megtalálod."
Nem ott van, az csak egy talizman. Joval "melyebben" a kastelyban, mondjuk szinten egy lovaggal osszezarva.
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
RangerFox
veterán
válasz Shadowguard #627 üzenetére
Nekem ma este lett meg végre. Phase2-ben az a négy golyó elég nagy f*szság, instant halál. Végül inkább leaggroztam és nem vártam meg, hogy ellője őket rám.
-
Imilenni
addikt
Ez szerintem nem így van.
Ez az egész rendszer arra késztet, hogy ne agyatlanul nyomogasd a gombokat
Ez nem hack and slash, ahol 6000 ellenfelet kell ölnöd autoattackal, hanem általában egyet, aki ugyanúgy vissza is üt, és fáj is.
Ez a szépsége ennek a játéknak, ha szívsz, azért szívsz mert béna vagyPress "F" to pay respects.
-
warcat
veterán
Digital Foundry
Elden Ring: PS5 vs Xbox Series X/S Tech Review - The Best Ways to Play on Next-Gen Consoles
EA: It's in the crate!
-
Shadowguard
senior tag
Oké, valaki magyarázza már el, hogy ez a rakás sz@r mégis miért sebez meg az egyik támadással akármit is csinálok és mi a logika abba, hogy néha leszed a lóról, néha meg nem? Távolság nem számít, életem nem számít, ha ugrok nem számít, semmi nem számít. Vagy szeret az RNG vagy nem. Ennyire egy inkonzisztens rakás sz@rt még nem láttam.
Néha sikerül kicseleznem a négy golyót és a domb mögött ellövetni vele, de nem ér semmit, mert idézi is újra. -
Shadowguard
senior tag
Na jó, amikor négy óra szenvedés után, úgy, hogy az idő felében már fixen átmentem P2-be, kikerülök 2 sorozat golyót is, mikor már alig van élete és erre egy teljesen új mozdulattal, amit eddig egyszer sem láttam lazán oneshotol akkor erős a kísértés, hogy töröljem az egész játékot a francba.
Tényleg, minden sz@rságot elnéztem a játéknak, azt, hogy a minibossok 90%-a egy ötlettelen sz@r, meg van belőlük 4-5-6-7 majdnem ugyanolyan, hogy a nyílt világ miatt oda a pályadizájn, az első rész óta meglévő hülyeségeket, hogy a mobok 99%-a átüt a falon, ajtón, kerítésen, bármin. Azt, hogy az eddigi két lordból az egyik kétszer is beakadt és csak egy move-ot volt hajlandó spammelni végig a másiknál meg volt, hogy mire kezdődött a P2- már halott voltam.
De most lett elegem. Ennyire egy ötlettelen bossdizájn, hogy a játék arra akar kényszeríteni, hogy márpedig neked idézni KELL, hogy a boss a vége előtt, 4 óra után tanul új move-ot ez már sok.
Pedig vártam a játékot, hónapok óta elő volt rendelve, szabit vettem ki. De eddig semmit nem láttam, ami miatt azt mondanám megérte. Godrick volt az egyetlen értékelhető boss (a beakadás ellenére), minden más egy nulla. Én arra számítottam, hogy Gael, Friede, Artorias szintű harcok lesznek, nem ilyen... semmik... Nagyon akartam szeretni ezt a játékot, de nem látom benne azt, amit lehetne... Még egyig próbálom, aztán ha nem megy le inkább visszateszem a DS3-at és végigjátszom egy negyedik karakterrel is... Bár lehet akkor is ha lemegy. Semmi motivációt vagy izgalmat nem érzek a játéktólEgyébként ennyi élete volt, ez kb. négy ütés lenne...
Szerk.: Na jóóóóó... Ezt akkor én most nem kommentálom, nem vagyok rá büszke, aki megmondja mi a bökkenő annak jár egy virtuális sör Cheese-us Christ (No hit)
[ Szerkesztve ]
-
Imilenni
addikt
válasz Shadowguard #641 üzenetére
Grat hozzá amúgy
Van értelme előre lerakott idézések nélkül megpróbálni?
Az élete felét eltudom verni, viszont utanna kaotikus a helyzet.Pedig megfogadtam hogy nem fogok beidézni se senkit, se egy mobot, de elég gáz ez a boss nálam
Esetleg alacsony a szintem?
61 vagyok, str[ Szerkesztve ]
Press "F" to pay respects.
-
Shadowguard
senior tag
válasz Imilenni #642 üzenetére
Nos, egyrészt igen, idézés nélkül ment le, lóhátról végig. Ha az első képnél nem csinál egy teljesen új move-ot és ott meghal akkor sokkal elégedettebb lennék. Mondjuk utána már le tudtam kezelni azt is, akkor a második kör labdacs volt a gond.
Meg lehet oldani, de nagyon random. Mondjuk utólag gondolkoztam rajta, hogy van olyan mixem, amivel egy sebződést le lehet védeni. A labdacsokat ki tudom gurulni, de azzal együtt nekem mindig a felugrós shockwave-et tolja és nincs elég időm visszaszállni a lóra.Egyébként ha rászánom magam, hogy folytassam, akkor még egyszer le kell ölnöm rendesen is. Majd ha senki nem jelentkezik elmondom mi a baki a képen
Én 67es voltam, dex builddel. Az biztos, hogy következő alkalommal később jövök ide.
De este még az volt a tervem, hogy leölöm és elkezded egy wretch karaktert, délelőtt azt tervezgettem még, hogy fogok vele haladni a térképen... -
donki
aktív tag
válasz Imilenni #638 üzenetére
Csakhogy ez mesterséges nehezítés, ami az irányítás lebutításából fakad. Nincs rosszabb érzés annál, mint amikor úgy érzem, hogy nem azt teszi a karakter mint amit szeretnék. Az irányítással kapcsolatban szerintem nem kellene újra feltalálni a spanyolviaszt...
Az olyan apróságok, hogy nem csak hogy nincs gyors billentyű a tárgyakhoz (1,2,3 stb.), hanem még oda-vissza sem lehet scrollozni, hanem csak egy irányba, szintén nem javítanak a kezelhetőségen. -
Imilenni
addikt
Egyetlen mesterséges nehezítés van az Elden Ringben, mégpedig az hogy ha kétkézbe szeretnél venni valamit, 2 gombot kell benyomnod.
Az egyik duó bossnál csak azért haltam meg rengetegszer, mert kétkézbe váltás helyett a karakter nyomott egy light attackot..Amire Te gondolsz, az valahogy engem nem zavar, mint mondtam nagyon is jó, hogy szépen muszáj vagy kiszámolni a dolgokat, mert gyorsan agyatlan csalódás lenne a játékból.
Press "F" to pay respects.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen nyomtatót vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autószerelők, autószerelés
- Gaming notebook topik
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Milyen autót vegyek?
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care