Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    válasz ceia #8 üzenetére

    Bármire. Egyáltalán nem volt annyira zavaró a dedikált funkcióbillentyűk hiánya, pedig amíg nálam volt, mindenre ezt használtam. Meg van is itt pár klavi, és a nagyjuk nem 100 százalékos, szóval valamennyire már megszoktam, leginkább csak az F2-t szoktam nyösztetni. Persze a kedvenc formátumom az a 65 százalékos, amin van külön F1-F12 gombsor, de az sajna elég ritka.

    Semmi szenvedés nem volt. Aki meg tudja, hogy sokat használja a funkciógombokat, az vagy vesz egy olyat, amilyet az előző bekezdésben írtam, vagy választ egy TKL-est, esetleg teljes értékűt. Értelemszerű, hogy a cikk tárgya nem őket célozza, választék meg van bőven.

    Numerikus padból meg jobb szeretem a külön lévőt, mert oda pakolom, ahová csak akarom. Teljes értékű billencset legfeljebb akkor vennék, ha bal oldalt lenne a NumPad, mert baromi kényelmetlen terpeszteni, de az sem épp gyakori.

    [ Szerkesztve ]

    SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

  • Csandi

    őstag

    válasz ceia #8 üzenetére

    Elsősorban ez játékra vna, ne foglaljon sok helyet az asztalon amit az egér elől vesz el.

    Másodsoron ahogy azt már tudjuk a tudomány jelenlegi állása szerint: jobb ha minden a kezed alatt van és bill kombókat használva ütsz le dolgokat mintha mindenhez elkéne mozgatnod a kézfejed. Hiányzik a function sor? FN + számok. Hiányzik a numerikus rész? Azt sosem értettem minek, ott vannak a számok felül. Ennél vannak sokkal sokkal kisebb billek is, ahol már layer váltogatással kell tolni, de minden megtalálható rajta. Én vagy 1 évig egy 60% os billt használtam játékra, sulira és munkára, semmi problémám nem volt vele. Sokan 40% ossal élnek, vagy pár gombos splittel és nem kérdés, hogy ha megtanulja az ember akkor jobb, mint egy 100-110% os.

  • ddekany

    veterán

    válasz ceia #8 üzenetére

    Programozásnál pont nyűg, ha nincsenek dedikált (mi több, rendesen 4-esével csoportosított) F billentyűk, mert a fejlesztő környezetek alapból odatesznek pár gyakran használt parancsot. De gondolom ez igaz szinte minden "pilóta fülke" munka szoftverre.

    Amúgy én sem látom miért választaná valaki ezt. A TKL-t (80%) még értem, mert nem ergonomikus, hogy messze van az egér (ami főleg FPS játéknál gond, de amúgy mindenhol hátrányos). De az alatt, akár már 75%-osnál, nem lesz érdemben közelebb az egér, és alig nyersz helyet az asztalodon is... Nem értem az igényt.

Új hozzászólás Aktív témák