-
GAMEPOD.hu
A botrányos fejlesztésű Duke Nukem Forevert a 3D Realmstől a Gearbox (Borderlands) vette át, a játék pedig 200 június 10.-én jelent meg. Egyszerre mindhárom platformon/PC, Xbox, Ps3. A játékban van többjátékos mód, visszatérő fegyverek garmadája, sok humor és millió interaktív geg, azaz nagyjából minden, ami miatt a Duke Nukem 3D anno sikert aratott. A DNF-ből demó is megjelent. Noha ezzel a címmel kapcsolatban hajlamosak vagyunk a szkepticizmusra, a 2010-es PAX kiállításon bárki kipróbálhatta a játékot, ezzel gyakorlatilag megvásárolva a bizalmunkat. Hajrá Gearbox, szorítunk!
3 DLC elérhető a játékhoz,amit az Xbox live, playstation network és a steam rendszerén keresztül tölthetünk le.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jó, tudom, régi, lerágott csont meg minden, de most találtam az egyik online számítástechnikai játékmagazinban egy cikket, amiben volt egy ide vezető link, amit mindenkinek látnia kell, akkora jó. Igazság szerint gondolkoztam róla, hogy a 'gőzbe tegyem-e, de hátha valakit a játék is érdekel.
Ja, a link, ami miatt az egész indult: Bővebben: link
Jó, persze, valszeg fake, mag kamu (lehet, hogy knee-man nasa-s haverja átállt az army-ba?), de legalább funny és jól tükrözi ezt az egész hisztériát, ami egy ilyen régen várt, de soha el nem készülő játékot övez...Ja, basic english kötelező!
Az első hozzászólást kell figyelni!
[ Módosította: mukibuci ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
gézu
őstag
válasz parandroid #1 üzenetére
A játék mindenkit érdekel csak a programozóit nem.
If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.
-
_cirmos_
őstag
válasz parandroid #1 üzenetére
elég gagyi kis sztori szvsz. de szívesen kipróbálnám ezt a fullos DNF-t
-
Dilikutya
félisten
válasz parandroid #1 üzenetére
olvastam már a cikk lényegét, megaLOL nem is tudom melyik a nagyobb marha, aki ezt elhiszi... vagy aki kitalálja
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
#54715584
törölt tag
''stayed the night we just chilled out
Humans are not ready for this kind of game that deals with alien civilisations
turned to be a believer''
most akkor ez arról szólt, hogy jól beszívtak, aztán meg egymást???
ez akkora hülyeség... és akkor mi van a doommal, az aliennel, a predatorral stb. stb. stb....
ez röhej -
Dilikutya
félisten
Doom az nem annyira földönkivüli invázió Alien, Predator sem igazán szvsz valami már kellett, és miértne az a játék legyen az amit már 10 éve vár a játékostársadalom (leginkább azon része aki játszott vele már)
nevetségesNem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
#54715584
törölt tag
és mi a helyzet azzal a filmmel, hogy támad a mars + jelek + sc3? meg gondolom nemcsak pc-n van/lenne inváziós játék... másrészt mért pont az invázió lenne a fő ok? ennyi erővel félhetnénk az élien szó puszta jelentésétől, és akkor mindent be lehetne tiltani, hogy majd ha felkészültünk címszóval... ez tényleg megaLOL
régen az UFO játékot mért nem tiltották be? ha invázió lenne, akkor biztos olyan kis csili-vili csészeajjakkal jönnének inváziózni, amiket mi lőttünk szét 8 évesen, nem? -
Dilikutya
félisten
Támad a Mars rulezzzz de jobban szemléletes a Függetlenség napja, bár Emmerich munkásságát pont nem szeretem. igaz ez a film pl rettentő gagyi.... földi számitógépes virust földi eszközökkel idegen rendszerbe telepiteni.... sztem 1-2 földi gyártó sokat tanulhatna arról, hogy mi is az a kompatibilitás
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
ja lehet, de az eszközök közötti kompatibilitás is egészen figyelemreméltó, a két oprendszerről nem is beszélve.... de nézd csak meg a windows-t és a linuxot pedig anno mind2 unix-ból alakult ki, igaz a linux az is maradt jobbára
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
Megnevezte a 3D Realms készülő játékának fizikai motorját. A cikkben a készülő játék neve is szerepel. Már most klasszikus, örökkévalóságra rendeltetett, halhatatlan mű
Bővebben: linkNem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
rocket
nagyúr
Bővebben: link
Azert jo latni van valami news (lehet ez a kep is csak fake), 2008-2009 kornyeken megis jelenhet a game talan
Doom3 engine nem tul biztato hir, akkor a jatek sotet lesz es hw igenyes, cserebe majd ellehet latni 20 cm-ig
[Szerkesztve]"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Dilikutya
félisten
Lehet, hogy kamu, de szép Mire ez elkészül, a Doom3 motor már nem is lesz olyan gépigényes. És szerintem meg lehet csinálni világosabbra a játékot, nem a motortól függ. De emlékezz, hogy a Duke Nukem sem a napfényes Hawaii-on játszódott
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
rocket
nagyúr
válasz Dilikutya #13 üzenetére
Ugyfog jarni a game mint a daikatana, 28 E3-on kintvolt hatalmas hype volt korulotte, aztan mire megjelent mar a kutyat nem erdekelte.
Attol fugg mikor jelenik meg, 2006-ot irnak, akkor meg eleg hw igenyesnek szamit majd a doom3 motor, foleg ha a 20 centi helyett mint a doom3-ban, itt mondjuk 40 centire lehetne latni
Hat nem a nap sutotte californiaban jatszodik az biztos"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Dilikutya
félisten
A Daikatana azért kicsit más volt... a Duke Nukemet nem nagyon mutogatják sehol sem (én 2001-ből láttam videót, amiről azt irták, Duke Nukem), de amugy semmi. És azért a Duke Nukem Forever egy régi klasszikus folytatása lesz, mint a Doom3 is. 2 évvel a Doom3 megjelenése után már nem lesz hardverigényes szerintem egyáltalán. Addigra már a mostani csúcsgépek is legfeljebb az erős középkategóriába süllyednek.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Archer
őstag
Én is láttam a 2001-es videót. Ott még egész jónak tűnt a játék. Azóta semmit sem hallottam róla. Remélem nem a Doom3 motort fogják használni, valahogy nem nyerte el a tetszésemet. Hozzáteszem ha egyátalán megjelenik. Ha nagyon nem rontják el, a neve mindenképpen el fogja adni.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Darth_Revan #17 üzenetére
Amalyikben az elején a régi Duke Nukemeket mutatja, utána meg egy tábornok magyaráz valamit.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Toness
őstag
-
Frigo
őstag
Az biztos hogy nem kamu ,elolvastam a teljes PC GAMER-es Prey cikket és be is linkeltem Prey topikba ,de sajnos már a pdf-et eltávolították az oldalról ahova fel volt töltve.
Egyébként a legutobbi infók szerint a Duke Nukem 4ever egy teljesen saját fejlesztésű enginen fog alapulni. -
Archer
őstag
Szerintem is az UT2004 engine vagy a HL2 engine kéne hozzá. Pont azért, mert
a Doom3 engine nagy külső tereket nem tud megjeleníteni, bár állítólag a
Quake4-ben is lesznek nagy külső terek és az ugye D3 motoros.
[Szerkesztve]Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Dilikutya
félisten
Az UT2004 motorja jó lenne, csak az a baj, hogy amikor egy régi, nagy sikerű játék folytatása jön sok év után, a készítők olyankor mindig grafikai csodát akarnak (RTCW, Doom3, HL2), és ennek sokszor a magas gépigény az ára. Az UT motorjával meg ugye olyan nagyon nagy dolgokat nem lehet csinálni, az csak egy jómunkásember, DX 7, és bár szép és látványos, de a drága pénzen megvett pipeline-okat és egyebeket nem nagyon dolgoztatja meg, csak a megahertz-eket. Ergo ezért is nem használják komolyabb játékoknál. De nem is tudok róla hogy ezt a motort bárhol is használták volna. Amugy nem tudjuk, hogy a Doom3 kezel-e külső tereket. Anno a Quake3-ban se voltak nagy külső terek, a motorjával készült játékokban viszont igen.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
Ne keverd a dolgokat A Splinter Cell az Unreal2-re épül. Az Unreal Tournament 2003/2004 másik motort használ, annak semmi köze az Unreal2-höz. Az Unreal2 egy korszerű engine, a DX8 minden lehetőségével, míg az UT egy szépen összerakott, nagyobbrészt DX7-es motort kapott.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Archer
őstag
válasz Dilikutya #23 üzenetére
Igaz, hogy mindig baromi látványos játékot akarnak csinálni, de azért nem ennek kéne az elsődlegesnek lennie. Ott van például az Unreal2. Baromi látványos volt, mégis bukás lett, mert nem volt normális története.(személy szerint nekem nagyon bejött).
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Dilikutya
félisten
A játékipar nem a játékosról szól. Néhány éve olvastam egy cikket (a játékra, amiről konkrétan szó volt, nem emlékszem), amiben elég világosan lírták, hogy az eladások sok esetben másodlagosak. A cikkben említett játékban pl. több nagy cég reklámja is felbukkant plakátokon és egyéb reklámfelületeken, és a fejlesztőknek már ez bőséges bevételt hozott. Nem beszélve a bazi nagy P4/AMD/ATI/Nvidia logókról a játék elején... azok sem a szépségükért vannak ott. Bár az, hogy a logón szereplő hardverre optimalizálták volna az adott játékot, baromság természetesen. Az Nvidia-nak csak az OpenGL alapú játékoknál van előnye, de az meg nem a gonosz fejlesztők és gyártók aljas összefonódása, hanem egyszerűen arról van szó, hogy az Nvidia-nál jobban megoldott az OpenGl támogatása.
Az Unreal2 mint játék talán valóban nem volt túl sikeres (majd utána nézek, nem tudok erről semmit), ellenben a motort azóta több sikeres játékhoz is (Splinter Cell, Rainbow Six 3, America's Army) licenszelték, és így bőséges hasznot hozott.
[Szerkesztve]Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
-
-
Dilikutya
félisten
Tévedsz, a játékoknak nem ez a feladata ma már. Akkor sokkal több eredeti ötlet lenne. Nem tűnt fel, hogy minden megjelenő játékra hasonlit 10 másik? Túl vagyunk már azon, amikor még az ötletekről, szórakoztatásról szól. Kevés kivétel van manapság.
Frigo: Igazad van, én emlékeztem rosszul. Csak furcsa, hogy az UT2003 simán eldöcögött egy TNT2-n is, 533MHz-es Celeronnal...Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
Korszakalkotó játékmenetre, és mélyenszántó gondolatokkal átszőtt történetre ne számíts Bár nem is az a lényege A minimum elvárás természetesen az elég interaktiv, és lerombolható környezet. Ezt már az első részben is sikerült megvalósítani, 1996-ban. Nem értem, miért kerül elő játékokban olyan ritkán. Nincs is jobb annál, mikor mindent el lehet pusztítani
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
nofreenick
aktív tag
válasz Dilikutya #31 üzenetére
nagyon lehangoló, h mennyire kifordult magából a játékipar... 180 fokos fordulatot vett az egész... anno a C=64 nek volt 64kbyte memóriája, meg asszem kb 1mhz-es órajele és abba kellett belezsúfolni mindent kemény programozói munkával manapság a hardver fut a szoftver után (ahogy te is írtad, üzlet)... elkeserítő...
bocs mindenkitől, de ezt le kellett írnom...
hogy ne legyek annyira off:
számomra teljesen hihetetlen, h még mindíg szárnyra kélnek hírek erről a játékról... hiszem, ha látom... -
Dilikutya
félisten
válasz nofreenick #34 üzenetére
Azt ne felejtsd el, hogy amikor a C64 számított erős gépnek, még a fejlesztők sem jártak olyan szinten, mint ma.
Amúgy mi a hihetetlen abban, hogy még mindig szárnyra kapnak új hírek róla? Az a hír is felbukkan néha, hogy Elvis él. És a világvégével mivan? Azt 2-3 évente mindig bejelentik, és egyesek még a megjelenés pontos dátumát tudni vélik. A kiadó személye gondolom ismertNem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
nofreenick
aktív tag
válasz Dilikutya #35 üzenetére
sztem semmi köze ehhez, h milyen szinten vannak a fejlesztők... talán 1 kicsit lassabb lett volna a hardverek fejlődése... én arról beszélek, h mennyire elqurvult a játékfejlesztés, és mennyire máshogy működik, mint anno... vagy ez csak a nosztalgia?
a példáid télleg hasonló kaliberűek mint a dnf -
addikt
Hi!
Duke Nukem 3D-hez nem tudtok véletlen egy végigjátszást vagy egy done quick movie-t? -
addikt
UP
-
Frigo
őstag
Djuk Nyukem jövőre ánríl endzsín 3-al!
Bővebben: link -
Dilikutya
félisten
Nem tudok erre mit mondani... még talán valamikor tavaly olvastam, hogy az Unreal2 motorja lesz a nyerő... de csinálták ezt már szerintem mindennel, amit licenszelni lehetett, mivel a cikk nem csak az U2-t említette A Doom3 motorja már nem is elég jó nekik?
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Frigo
őstag
válasz Dilikutya #40 üzenetére
Hát ja ,lassan az összes ID Soft. &Epic Games endzsint végig zongorázták már a 3D Realm-szes fejlesztőbácsik .
Egyébként a Doom 3 motort fogják használni a Prey-hez ,aminek megvan az esélye hogy idén megjelenjen mivel nem ők fejlesztik ,hanem az egész stuffot kiadták a Rune fejlesztői számára (a'la ID->Qukae4->Raven )
[Szerkesztve] -
Dilikutya
félisten
Ha én engine-t fejlesztenék, biztos hogy nem engedném nekik hogy a Duke-ot azzal csinálják. Nem szeretném, hogy az én fejlesztésem is egy legyen azok listáján, amikkel a Duke Nukem nem készült el Mi pénzt beleölhettek már...
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
peterszky
őstag
Bővebben: link
tényleg Unreal enginet használWhat else you gonna do on a Saturday?
-
Drizzt
nagyúr
2 hete azt olvastam a Hardwireden, hogy készen van majdnem, pár napja meg azt, hogy a 2006-os E3-on mutatják be. Na, be lehet már kapni...
I am having fun staying poor.
-
-Jackson-
őstag
ezt a totyikot észre se vettem eddig, mégis lesz új duke? jetpack meg minden? bár ha belegondolok hogy doom3-al is játszottam vagy negyedórát összesen.... na azért kiváncsi leszek. anno amikor dn 3d volt, orrba-szájba azzal játszottunk, amikor csak tudtunk mentek az összekötések soros kábelen. sajnos amióta csézek a singel-player gammák nemigazán kötnek le. esetleg néha egykis száguldozós-beelőzős, de hogy fps-t single-ben, az már a múlté...
الله أكبر | [J][A][K] [10][Q]
-
sky77
aktív tag
Ehhez képest a 3D Realms honlapján változatlanul ez áll (sajnos):
The release date of this game is ''When it's done''. Anything else, and we mean anything else is someone's speculation. There is no date. We don't know any date. If you have a friend who claims they have ''inside info'', or there's some game news site, or some computer store at the mall who claims they know - they do not. They are making it up. There is no date. Period.
(Bővebben: link)
[Szerkesztve]''Emberek, vessetek a mókusok elé!''
-
tiv83us
veterán
And yes, we know the game has taken a long time. There's no possible joke you could make about the game's development time that we haven't already heard.
Ez sem rossz..
[Szerkesztve]Always Outnumbered, Never Outgunned
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Steam Deck
- Opel topik
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Milyen autót vegyek?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
- További aktív témák...
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care