Új hozzászólás Aktív témák
-
cyberkind
félisten
Nem volt rossz a bemutató, ezután simán ott a lehetőség, hogy megint minden rendben lesz, de azonkívül, hogy bejárjuk ismét azt az utat amit az ID srácok 2 év alatt megcsináltak a 90-es években, más nem is fog történni? Tényleg nagyon jó, csak ezt már ha nem is így de láttuk egyszer, a ruha meg nem tetszik, nem Predator-t alakítunk.
Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
Szép napot!
Tudni valami konkrétabbat erről a 2 single kiegészítőről? Nehezen tudom megállni a preordert, viszont nem hiszem/tudom hogy van értelme a deluxe-nak, a multi nem izgat kicsit sem.
Köszi!
Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
válasz hszilard666 #360 üzenetére
Gyünnek a DLC-k, vagy a folytatás(ok), amikből így vagy úgy, de talán kiderülnek a dolgok, én nem vettem meg, mert szerintem nem ér ennyit a Steam-es változat, nekem meg az kell, de nagyon nehéz megállnom, minimum ott folytatja ez a rész, ahol abbahagyta a 16-os, ami nagy szó.
Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
Pici spoiler a sztorihoz.
Tehát gyakorlatilag ez a mostani ID és Bethesda, teljesen elfelejtette a 3. részt, és kitették a kukába?
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
Üdv emberek!
A DLC-kről lehet valamit tudni? Csak azért kérdezem mert a Steames változat le van árazva, és külön drágábbak a kiegek
Köszi!.Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
válasz #48613632 #811 üzenetére
Az én jelenlegi laptopom egy kaka, úgyhogy... Szerintem pont a Bethesda miatt van DLC tervezve, elvégre annyira egyben van a sztori ahogy eddig láttam, hogy nem nagyon kellene semmi, pont mint a Wolfenstein-nél, 3 kieg, 3 különböző karakter pár órája abban a világban.
Nekem a kifejezetten az emberre erőltetett képességhasználat nem jön be, tehát az, hogy ha kell lőszer, akkor fűrészelj, ha pajzs, akkor a válladon lévő szart használd, ha meg élet, akkor a glory kill, ezenkívül nekem nagyon tetszik amit eddig láttam, kb az eredeti meg annak a folytatása lépett előre ennyit, vagy még ennyit se. Zene szintén tetszik ahogy az 1-nél is (16-os rész), már jó pár soundtrack van a kedvencekben.[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
Szép napot!
Ahogy a fórumokat olvasom, eléggé gyakori probléma (volt), hogy a steames verziónál ha lőni akar az ember egy képet, akkor kifagy a játék és vége van (legalábbis az átvezetőkben), valakinek van valami tippje erre? Az nem opció, hogy nyomd ki a steam overlayt, tekintve, hogy képeket akarok lőni.
Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
válasz #48613632 #1132 üzenetére
Annál már egy kicsit jobb, de nagyjából ilyesmi. Az a gondom, hogy meg is akarom osztani Steam-en a képeket, úgyhogy az Experience nem jó, meg amúgy se szeretem. Konkrétan úgy képzeld el, hogy benyomom a screenshot gombot bárhol és bármikor, fagyi van.
Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
Én nem fogok acsizgatni, így is a legkönnyebb fokozaton tolom, és qrva nehéz a játék. Soulslike stílus ide-vagy oda, bármelyik Fromsoftware játék egy könnyed séta a kertben. Mondjuk az is tény, hogy nem szeretem az fps-t (még a kameranézetet se), a gyors játékokat se, ez meg annak a legkeményebb kombója. Az összes részt kitoltam, a régieket a klasszikus ultra violence-en, és nem volt gond, de az összes Doom közül, a legkevésbé Doom, a 3. a kedvencem, ami szerintem abszolút jól is állt ennek a szériának, azért ez nem a Wolfenstein ami abszolút megvan kötve. Szerintem még egy számozott részt elbír ez a stílus, de utána ismét rebootolni kell, vagy talán a 3. rész vonalát folytatni, mert ebben nincs több.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
Kicsit spoileres az első mondat.
Az éjjel hazavittem Hayden-t, na aki ott jött miniboss a démonkutyával 3x kinyírt easy fokozaton. Szerintem az én problémám ez a gyors, maradj mozgásban játékmenet, ja meg az, ahogy haladunk előre licitál magára a játék, és engedi rám egyszerre a 3 mancubust, pókot, baron of hellt és társait. Jó játék, de ezzel a résszel ez a stílus nekem elég is lesz hosszútávra, egyszerűen valamikor már túl sok, és ez már fejezeteken belül is jönnek. A gyűjtögetést megcsinálom a "házba", utána meg kitolom kódozgatva a játékot mint egy terminátor.
(#1140) Apollyon
Én áldom az eszemet, hogy nem Deluxe-ot vettem, mert jelenleg semmi kedvem se volna a DLC-hez, ugyanis sok, tömör a játék az ezernyi arénaharccal. A 3-at nemrég toltam ki megint, és még ma is annyira egyben az egész mint az első részek, az árnyékok és az atmoszféra valami félelmetes, imádom.Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
Ti mennyi pályán találtátok meg a nyuszit? Én csak egyszer, pedig szinte mindenhol ott van.
Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
Ha kitolom a játékot, utána van lehetőség visszakolbászolgatni a régebbi pályákra és begyűjteni amiket elhagytam út közben?
Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
Köszi srácok!
Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
válasz Plazmacucci #1193 üzenetére
Én a saját játékomban se értem mi történik a legkönnyebb fokozaton sok esetben, itt meg... Nem is tudom, hogy fogok visszaszokni a Red Dead Redemption 2 után/mellett a Doom-ba, ugyanis az egyik rettenetesen lassú játék, ahol nem történik semmi, a másik meg a daráló véglete.
Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
válasz WATERDACA #1776 üzenetére
Én toltam az összes régi Doom-ot, és nem emlékszem, hogy az eredeti bármikor az Eternal közelébe ért volna szivatás terén. Na de a 2 kieg, amit nem Carmack csinált, na az játszhatatlan volt magasabb fokozaton, és pár pálya szó szerint a szándékos szopatásra ment, mint pl egy labirintus, amiben csak az egymást felélesztő főpapok voltak, és ha az nem elég, az ajtók úgy nyíltak, hogy átkellett menni egy bizonyos pontján a pályán, hogy a labirintus másik oldalán (valahol) kinyíljon," az ajtó, de közben figyelni kellett, hogy ne nyissunk ki mást, szintén valahol, és ez csak egy pálya a hozzánemértőktől. Ha valakit érekel, megkereshetem ezt videó formájában.
Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
válasz zoo8800 #1785 üzenetére
Nekem a végefelé kellett mindent, mindenezni. Abba is hagytam a vége előtt 1-2 pályával, ez nem egy Dark Souls ahol tudja mit vár az ember és mikor, ott csak a DLC-k voltak nehezek, szarrá fejlesztett karakterrel, de itt, ahogy haladok előre, és olyan ellenek jöttek, egy szopássá vált az egész. Amíg a 2016-os részt a 3. fokozaton kezdtem el, és élveztem szenvedés nélkül, addig itt...
CME
Minimum 1-el, de az se lett volna rossz, ha a nehézség megmarad a 16-os szinten, mert az egészségesen nehéz volt, de ez kb játszhatatlan, ha az ember nem használja kötelezően a dolgokat, de még akkor is nehéz, én amikor nézek egy-két embert ahogy tolja UV-en, azt se tudom mi történik.Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
válasz Synthwave #1788 üzenetére
Pedig azok, olyan szinten ki van cseszve a játékossal a 2 nem ID kiegészítőben, mint egy játékban se, és ez meglátszik ott is, amikor a bónuszpályát nem lehet megcsinálni csalás nélkül, mert a kártya a zárt ajtó mögött, csak pont az a kártya kell ahhoz az ajtóhoz. Nem tudom pontosan melyik rész ez, de kb mindkét kieg ilyen lett, ami nevében Doom, meg nagy átlagban Doom, csak nem olyan minőségben semmilyen téren.
A Sigil új, de ránézek majd arra is, de nem várok sokat így a 2 kieg után, a Doom nekem a régi korszakból főként az Ultimate Doom, meg egy kicsit a 2. rész.Hogy a Sigil a tavaly kiadott pár pálya, így már értem miért nem foglalkoztam én ezzel.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
válasz Synthwave #1791 üzenetére
Mindkét kieg jóval nehezebb minden fokozaton, mint az eredetiek, amivel nem lenne baj, de vannak olyan pályák, amire nincs ötlete az embernek, én csak ámultam anno, hogy ezt miként képzelték és társai.
Mondjuk a sztorihoz hozzátartozik, hogy a 2 kieget eredetiben csak anno próbáltam és nem tetszett, azóta csak a Brutal Doom-ban néztem, ott meg...
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
válasz #98320896 #1800 üzenetére
Én csak azt tudom erre írni, hogy a legkevésbé Doom játék az abszolút kedvencem, amit az életbe se gondoltam volna. Persze, lehet azon nevetni, hogy a régiek miért voltak a horrorba sorolva, de én nem egy-két régi motorostól hallottam, hogy amikor játszották azokat fülesbe, és hallották a ma már vicces mormogást, azért volt amikor teleszaladt a naci, na ilyesmi a 3. rész óta nem létezik.
Szerintem ennek a játéknak a soulslike stílus nagyon jól állna, de ilyen nem lesz, illetve ha lenne is, ez a csapat nem hiszem, hogy megtudná csinálni a 90%-ig fair, de nehéz és abszolút tanulható játékmenetet, amiben nem annyi a nehézség, hogy mások egy támadással megölnek, amíg te őket az összes lőszerrel se.[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
CME
Csak 1 óra volt ez a pálya vagy pályarész? Az utolsó halovány reményt is kiöli belőlem, hogy ezt a DLC-t egyszer meg kell vennem.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
válasz Synthwave #1817 üzenetére
Mert ha mást írsz, betámadnak, hogy ne nézd, meg a te mindenkidet, hogy ezt merészelted írni, vagy azt, hogy a Twitch miatt leszarták azokat, akik miatt odajutottak, hogy megtehették ezt a lépést. Ha másra nem, ilyenekre jó volt ez a bannolás.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
válasz Synthwave #1819 üzenetére
Nekem a Doom 3 éra csak az alapjáték, hiába kezdtem el a kieget, valamiért az annyira nem adta a hangulatot, de lehet csak egymás után volt "sok". Én a Doom-ra mindig hprrorként tekintettem, pont a feljebb írt dolog miatt, ez az oldala totál kimaradt az újakból, ha más nem, nagyon remélem, hogy kapni fogunk a mostani trilógia után (3 játékkal számolok ebben a stílusban), egy a 3-hoz hasonló, vagy még keményebb részt. Grafikailag sajnos nem várok olyat mint akkor, az a játék a mai napig nagyon durván néz ki, Carmack egy zseni technikai szinten, ilyen embere pedig már nincs az ID-nél.
A Thy Flesh Consumed a The Ultimate Doom +1 epizódja? Elvileg már az se ID, pont ezért átgondolatlan és ennyire nehéz, a vicc az, hogy ha az ember átszenvedi magát az első pályán, utána könnyű lesz nagyon a játék.Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
válasz Plazmacucci #1822 üzenetére
Ez jó, nekem a HL széria maga egy abszolút túlértékelt játék, ami ugyan jó, de csak ennyi, nem tudom miért van ez.
Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
-
cyberkind
félisten
válasz Synthwave #1827 üzenetére
A Dark Souls emberes és fair kihívás, minden más, ahol csak több brutál enemy van, amikbe több lőszer kell, beléd meg kb egy ütés, csak szopatás, semmi több. Ha tényleg szereted az emberes kihívást, ott az összes Fromsoftware játék, amiből csak a Sekiro lóg ki a sorból, na ezek fair, de játszhatóan nehéz játékok. (Olyan több mint 500 órám van eddig a DS szériában)
Régen se szerettem az fpst, és most se, igazából nekem a Doom 1-2 volt a tökéletes fps.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
válasz WATERDACA #1829 üzenetére
Igaz-igaz, ezért elnézést!
A Sekiro is jó játék, csak nekem nem ez a stílusom, és én mást vártam a sok, klasszikus soulslike játék után. De viszont a többi cím nagyon ott van, és mindig játszatja magát.
Nem kell forradalminak lennie, de ha megnézel bármely más soulslike játékot, gyakorlatilag a Nioh tudta valamilyen szinten ezt lemásolni, senki más. A Demon's Souls előtt meg nem voltak külön kiemelve a nehéz játékok, mivel a játékok voltak reálisan nehezek, amik szép lassan elvesztették ezt az identitást az előző genben (PS3 X360). Itt a Doom Eternal nem ezt adja mint a DS, ott tudom, hogy csak rajtam múlik minden, és nem azon, milyen gyorsan tudok reagálni az ezernyi szörnyre, amik között már bossok is vannak mint itt, ettől függetlenül jó ez a játék is, csak túl tömény, és mindez gyorsan jön, én nem szeretem a tömény dolgokat. Ott az Elden Ring, az George R. R. Martinnal készül, ha egyszer elkészül.
A Jedi FO csak nagy vonalakban DS klón, amúgy nem annyira, nekem abban egy végigjátszás volt hardon, és elég is volt.Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
válasz Synthwave #1849 üzenetére
Bújik, csak sajnos úgy bújik, hogy az újaknak ez már tetszik. Én a csatornájukat szinte a kezdetek óta követtem a streamelés bejelentéséig, de néha visszanéztem oda is, és a kezdetekben oké volt, de utána, meg pláne most ahogy megmondja, hogy ezt meg azt rakják ki mert csak, hatalmas lett a pofa a semmire. Persze leírod akár csak azt is, hogy akik miatt idejutottak, azokat leszarják a stream miatt, akkor jön a harc, pedig tényleg jól indultak, elég visszanézni az előző Doom videókat, totál más.
Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
válasz WATERDACA #1860 üzenetére
Viccelsz, azt a rohadt Maraudert nem tudtam legyőzni sehogy se. Azért ez nem egy standard easy fokozat, ezt felejti el mindenki, játszhattam én bármilyen más játékot ennél sokkal nehezebb fokozaton.
Sokszor így se értettem mi történik a játékban, annyira sok és gyors, ja meg persze tömény.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
Van ez a Doom Hunter Base nevű pálya, ahol van egy olyan challenge, hogy használd az automap stationt, nos, én használtam amikor először jártam erre, így a cucc le van záródva, viszont a challenge nincs teljesítve, van erre valakinek bármi ötletet? Itt egy videó amiről beszélek.
Van egy érzésem, hogy újra kell majd kezdenem, de nem akarnám.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity