Új hozzászólás Aktív témák
-
l.skywalker
félisten
-
s912
aktív tag
-
-
peterson79
őstag
-
Segal
veterán
válasz heavygrip #551 üzenetére
3 slotod van. Most is írthatsz a végigjátszásodtól függetlenül
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
shotika
őstag
válasz heavygrip #665 üzenetére
Most őszintén, ha mindig van elég lőszer, akkor hol a kihívás? Így legalább mindig oda kell figyelni - persze ez is kitanulható, de legalább ezzel is építették a karaktert, hogy igen Doomguy az a fazon, aki elvégzi mindenki helyett a piszkos munkát, ő ennek az univerzumnak a szuperhőse, viszont ennek ára van. A koncentráció, a tanulás, a reflexek. Ettől csak még hitelesebb lesz. Az ilyen megoldásoktól (is) volt annak idején annyira jó a Max Payne 2 is. Én ezt a hozzáállást vártam a Duke Nukem Forevertől is, amit egészen az első pálya végéig meg is tartottak, aztán egy poshadt alma lett a végére az egész...
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
#48613632
törölt tag
válasz heavygrip #665 üzenetére
Nekem sem jelentett problémát a lőszer management, legalábbis eddig. A stílusba szerintem belefér, és szerintem, a játékmenetet sem szakítja meg. Csak néha kell egy láncfűrész, meg egy kis lángszóró a harcba. A glory kill meg amúgy is alap volt nálam Úgy vettem észre, hogy konkrétan az animáció alatt, nem érhet támadás. A láncfűrésznél is ez jött át nálam, hogy amíg tart a kill, addig nem sérülök.
A pajzsos flame thrower az más. Az nem kivégzés, és azalatt sérülhetek is, amíg szedem. De az nincs is leanimálva előre.
Szóval simán belefér, olyan, mintha addig megállna az idő, vagy legalábbis nagyon lelassulna. Így ez nálam nem okoz gondot.
(A platform részek viszont igen.) -
#48613632
törölt tag
válasz heavygrip #668 üzenetére
"Nehogy már a lőszer hiány szabjon gátat az egésznek,főleg egy !DOOM ban!."
Pedig még az ős-Doomokban is előfordult ilyen. Nagyon is része a játéknak. Ami újdonság, az csak annyi, hogy a szörnyeket is farmolhatod."Amilyen ügyetlen vagyok egyébként, ahhoz képest nekem simán mentek a platform részek."
Én is ügyetlen vagyok, de ettől még nekem is mennek. Ha nem elsőre, hát másodikra. Eddig az miatt még nem akadtam el, mert NEM TUDOK tovább menni. Azért akadtam el, mert NEM AKAROK továbbmenni Egyelőre legalábbis ... -
Daelion
őstag
válasz heavygrip #670 üzenetére
Nekem pont,hogy inkább a játék első felében volt nehézkesebb a töltény téma aztán megszoktam az új rendszereket és már nem nagyon okozott gondot.
Én is állandóan glory killezek még akkor is ha nincs rá szükségem mert nem bírom megunni ahogy széttépi/eltapossa,stb a démonokat.
2016 Doomba is ezt csináltam.Fegyverekből meg szó szerint mindet használom 'pár fegyver mod van amit nem használok' kb,valamibe szokott maradni töltény amíg nem kerítek a többibe is.
Shotibol viszont inkább az alap shotit preferálom és ott is a sticky bombot.Még túl friss az első végigjátszás,hogy megint neki essek meg most össze akarom gyűjteni az összes játék figurát amit sikerült elhagynom első nekifutásra.
-
#48613632
törölt tag
válasz heavygrip #670 üzenetére
"Lehet én fogom fel rosszul,lehet csak az én hülyeségem miatt van,hogy mindenkit gloryzok és ezért nem boldogulok a vége fele.?"
Ez nekem is probléma volt az elején, de hamar rá lehet érezni a láncfűrészre. A pajzs kicsit nehezebben ment, azt sokszor elfelejtem tölteni most is, de ammo eddig mindig volt dögivel. Még ha figyelek is, és hagyok egy-két zombit a végére, akkor lehet utólag is tankolni, a következő helyszínre.
Harc közben meg szignifikánsan sokat használom a sticky bombot. Szinte random el lehet lőni hátrafelé kettőt, vagy hármat, majdnem mindig talál. Vagy ha nem is teljesen random, de elég, ha irányba állítod a shotit, nem kell túl pontosnak lenni, mint sniper esetén. Ugrás, repülés közben ugyanez. Föntről bimmelem őket, néha azt sem tudom, hová esek majd majd le. Mondjuk ebből lehet cumi is, ezt elismerem. Főleg akkor van ez, ha hátrafelé szaladok, és úgy ugrok valamerre. Olyankjor nem mindig oda esek, ahová eredetileg szerettem volna
De ez mondjuk simán belefér nálam. Nekem ettől élvezetesebb lett csak.
Mondjuk fegyóból még csak a plasma gun van meg, no meg persze amik előtte vannak. Szóval, a nagyja még előttem van a cuccnak. Ebből a szempontból örülök, hogy nmem kapkodtam el a dolgot, hanem szépen adagolom majd, ha egyszer ráveszem magam. Elég drága cucc volt ahhoz, hogy 10-15 óra alatt, átlendüljek rajta. -
whitezo88
nagyúr
válasz heavygrip #675 üzenetére
Hogy lehet ennyit beletolni, hisz minden ugyanaz csak a tapasztalat miatt gyorsabban lehet ugyanazt végigvinni. Master levels mondjuk szintén annyi hogy több és erősebb a lény. De nem olyan mint pl a Diablo, ami szintén mindig ugyanaz, de a random és a karakterek miatt ezernyi óra mehet bele pl abba.
Most nézek egy 2,5 órás UN speedrunt, hozzá se érnek kb a lények. Amit nem értek, hogy ITT miért váltogatva lövi a bosst? (spoiler aki nem vitte végig még)
[ Szerkesztve ]
-
shotika
őstag
válasz heavygrip #668 üzenetére
Megértem a problémádat, de ettől még nem a játék a hibás. A készítők se tudnak minden igénynek megfelelni, ahogy nekünk sincs minden féle játékot energiánk kitanulni. De én se mászok be az új Star Wars játék topicjába, hogy fél éve ott rohadok Ogdo Bogdonál, ami még csak nem is boss, hogy miért ilyen "nehéz" a játék Az pl egy soul játék vagy mi, aminek a kitanulására nem az idő a problémám és még csak nem is az energiám, hanem csak nem akarok vele vesződni. Pedig baromi szórakoztatónak tűnik.
Kicsit olyan érzésem van az utóbbi pár évre visszanézve, hogy sokan, köztük néha bizony én is, testreszabott játékot akar. Vagy inkább azt is mondhatnám, hogy van egy elképzelésünk (ami persze mindenkinek van, ez természetes), és amint megjelenik a játék, s ettől valami elüt, akkor a játék azon része nem működik jól, és nem bennünk van a hiba.
Persze ettől még léteznek olyan részei a játékoknak, amik nem sikerülnek fényesre, vagy nem balanszolják túl jól, de én minden olyan esetben megbocsátó vagyok, amikor ezek a "hibák" tulajdonképpen a játék olyan szerves részei, amik ahhoz kellenek, hogy minél inkább autentikusabb legyen a cucc a saját környezetébenOtt van a PCX-es srác, az is nekiállt hisztizni, mert nem azt kapta, amit várt, ráadásul amit várt, azokról szó sem esett, és ezen felül a játék egy olyan elemét (multiplayer) vesézte ki a fél órás videóban 25 percig, amiről köztudott volt, hogy egyáltalán nem élvez prioritást - és ő megvette a legfullossabb kiadást... Aztán szidta a készítőket...
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
_cHAos_
aktív tag
válasz heavygrip #670 üzenetére
A 2016-os Doom sokkal könnyebb lövölde volt, kb Rocket Launcher-el kitoltam Nightmare-en ,Xbox-on is.
Az Eternal-ban Weapon Switch-el kell játszani, gyakorlatilag le tudod skippelni a fegyver váltás animációkat és elég komoly sebzést lehet bevinni rövid idő alatt, néhány másodperc alatt eltüntethető bármilyen démon.
Tippek a különböző démonokhoz (saját tapasztalat alapján):Arch-Vile: a legnagyobb rohadék a játékban, a Marauder ehhez képest rokkantnyugdíjas , minnél előbb meg kell keresni, a szokásos Supersotgun, Ballista, Rocket Launcher ugrás közben időlassítással(ez egy rúna) Lock- On -Burst kombót ismételgetni, amíg él.
Baron of Hell: kb. a legnagyobb HP Pool-al rendelkező démon, a Crucible-el gyorsan szét lehet kaszabolni, felelesges pumpálni tölténnyel.
Marauder: easy démon, könnyítésként mindig akkor dobja be a játék, amikor már "elült a buli" soha nem spawnol erős démonokkal egy időben, a jó öreg Supershotgun, Ballista kombóval simple kill.
Arachnotron(aka agyaspók, köszi PCX MÁRK ): Heavy Cannon Scope-al le kell szedni a lőtornyot a fejéről, a maradékra mehet a kombó.
Pinky: fagyasztós gránát, dash a háta mögé és Supershotgun.
Doom Hunter: a platformot kell kombózni, amin lebeg, semmi értelme lelőni a pajzsát Plasma Rifle-el, pedig a Tooltip-ben ez van.
Mancubus, Cyber Mancubus, Pain Elemental, Cacodemon és egyéb közkatonák, ők csak golyófogók nagyon gyorsan szét lehet kombózni őket.
Glory Kill-t csak akkor érdemes használni, ha szükséges van a HP-ra,
Invulnerabilty-re vagy pozicionálni szeretnél. A láncfűrészt lehet menedzselni, beosztani, de ha kb. CD-re tolod agyhalott módjára akkor sem lösz nagyon mellé.A lángszóró használata pedig csak könnyítés, hab a tortán a + Shield.
[ Szerkesztve ]
-
_cHAos_
aktív tag
válasz heavygrip #688 üzenetére
Pc-n játszom, a Weapon Switch (Swap) azt jelenti, hogy egységnyi idő alatt több sebzést tudsz bevinni, úgy ha váltogatod a fegyvereket lövés közben. (Ehhez nem árt, ha minden fegyver kézreálló kiosztásra van bindelve.) A Wepon Wheel be sincs bindelve nekem , se a Next- Previous Weapon.
Nem mondom, hogy az én stílusom jó, de az Eternal nem olyan megengedő, mint a 2016 volt, Weapon Swap nélkül eléggé nehéz érvényesülni. :)
GLHF :)
[ Szerkesztve ]
-
Daelion
őstag
válasz heavygrip #688 üzenetére
Én is így vagyok ezzel.
Effektívnek effektív az a módszer de nekem totál anti fun,kb 3 fegyvert váltogatni animation cancel-el. 'amit én minden játékban kerülök,nem szeretem'
Ultra Violence fokozatnál úgy se megyek feljebb,arra meg elég az én módszerem is max nehezítem vele a játékot de az meg legyen az én gondom. 'viszont legalább úgy szórakozom ahogy tetszik'
-
TomMusic
őstag
válasz heavygrip #724 üzenetére
Na, én is tudom kiről volt szó, csak a nagy izgalomban mégsenemse.
Most tartok ott amúgy, hogy vele bossfight-olok.
És kezdem azt érezni, hogy a hurt me plenty a legnehezebb szint.
Kissé szerintem amúgy eltúlozták a nehézségi szintet. Szóval nálam legalábbis elég sokat elvesz a játékélményből hogy 6x kell újrakezdeni részeket, hogy tovább tudjak jutni.Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
TomMusic
őstag
válasz heavygrip #728 üzenetére
Hát én szerintem miután kijátszottam, egy jó darabig nem nyúlok hozzá.
Mondjuk utóbbi időkben sajnos nagyon kevés időm van játszani.
Szerk.: a 2016-os DOOM-ot viszont többször kijátszottam, azt nálam nagyon eltalálták. Mondjuk bevallom volt olyan rész, amit csalással csináltam meg.[ Szerkesztve ]
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
TomMusic
őstag
válasz heavygrip #733 üzenetére
Én ezt használtam, bár nem működött minden csalás. Arra elég volt, hogy az összes fegyvert tudtam vele használni végtelen lőszerrel, talán a BFG-t is.
[WeMod][ Szerkesztve ]
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
mg1992mg
senior tag
válasz heavygrip #733 üzenetére
Nekem valahogy a 16-os rész jobban adta, úgy alapvetően jobb lenne ez a rész, viszont számomra túltolták a maximum tűréshatárt platform feladatokból FPS játékokban, mindig is utáltam, egyedül a Dying Light volt az, ahogy nálam ez működött, de ott a játék szerves része volt és nagyon jól működtek a parkour elemek.
Itt, a Doom-ban, nem értem mi szükség van erre. -
chatran
őstag
válasz heavygrip #817 üzenetére
Úgy tűnik, hogy teljesen egyedül vagyok a véleményemmel, de nekem egyáltalán nem tetszik ennek a M Gordonnak a munkássága. Abból indulok ki, hogy mind a Doom 1-2-ből fel tudok idézni kiváló zenebonákat, a 3 főcím zenéje meg azóta is a fülemben van. A 2016-os Doomból egy darab fülbemászó zenét nem tudok felidézni. Összeszedtem az összes zenét az Eternal-ban, sok jó és ismerős zene volt közte, a Doom2016 itt is teljesen semleges volt.
Így én örülök M Gordon távozásának. Bocsánat ha ezzel valakinek a lelki világába gázoltam. -
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz heavygrip #855 üzenetére
Egyszerűbb ferakni egy Chocolate Doomot.
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz heavygrip #862 üzenetére
Mindenképpen, ha szereted a jóféle DOOM-ot. A nehézséget is felsrófolták egy szinttel.
A legjobb source port szerintem a Crispy Doom (továbbfejlesztett Chocolate Doom, az utolsó release nincs 1 hónapos), esetleg a PrBoom.
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
őstag
válasz heavygrip #945 üzenetére
[Itt vettem a játékot] Nem is értem hogy miért nem a Deluxe verziót vettem meg, az is van nekik, viszont ilyen frissítést nem árul senki.
Bethesda store-ban is csak külön a standard, és a deluxe kiadást árulják.
Hát akkor majd megveszem külön a 2 DLC-t ha jön. Ha már ilyen marha voltam, hogy nem vettem meg a deluxe-ot..
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyúrósok ide!
- Melyik tápegységet vegyem?
- Dying Light 2
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Vicces képek
- Robot fűnyírók
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Windows 11
- További aktív témák...
- Be quiet! Pure Wings 2 140mm PWM High-Speed
- Ejha! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16Gb 1TB SSD FHD IPS + Táska!
- ELADÓ intel i5-9400f (igény esetén hűtővel)
- GeForce EVGA GTX 1660 SUPER 6GB
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000