-
GAMEPOD.hu
Üdv a Disney+ Topikjában! Használd az Összefoglalót! Jó filmnézést!
Új hozzászólás Aktív témák
-
l.skywalker
Topikgazda
A Warez tiltott a fórumon!
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
GalaHU
őstag
Most már tényleg sz@rjanak sünt farfekvéssel!
Egy hete regisztráltam, de még mindig nincs kód...
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
GalaHU
őstag
Persze, a spam-mal kezdtem... Sehol semmi nyoma... Tegnap már én is telefonáltam, de a köszönő szöveg alapján kissé megnyugodtam és 10 perc után kinyomtam a telót. Lehet hogy kár volt...
Ha esetleg valamelyik fórumtársnál hegyekben állnak a kódok, akkor örömmel venném ha rámírna.
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
spiky03
veterán
válasz l.skywalker #554 üzenetére
Sorry nem terveztem "warezolni", csak a kép/hang minsőgére voltam kíváncsi és csak példának írtam az adatokat, hogy ott mit láttam.
De elnézést, ha ez így sem fért bele!
Remélem így akkor már rendben lesz?
Tud valaki infókat adni a kép és hangminőségről, ha kiírja nála a TV?
Mert képre én azt láttam bitrátára, hogy jobb, mint a Netflix.
Netflix ~2 mega, D+ ~10 mega
A hangot sajnos nem írta ki a Developer Tools a FireSticken.SuperHeRo - Eladó! Anthem MRX710 + extrák!
-
Chris0321
addikt
Én a legelején regisztráltam, mégsem kaptam még kódot. Tegnap este felhívtam az ügyfélszolgálatot, 46 perces hívás volt. Az ügyintéző kedves volt, írt az ügyemben az illetékesnek és mondta, hogy sok ilyen hívást kap és többször bocsánatot kért. Sajna még mindig nem kaptam meg a levelet, remélem ma valamikor befut.
-
Sanyi.mTs
addikt
Profil nevének megadásakor milyen korlátozások vannak? Karakterszám, szóköz, speciális karakterek?
Mert nem sikerült ugyan azt a profil nevet megadni, mint pl netflixnél: Név1&Név2 (összesen 13 karakter)
-
barcalaci84
őstag
válasz barcalaci84 #461 üzenetére
Közben csak sikerült megoldani:
A Telekom is smartboxon az Androidtv beállításoknal a képernyő felbontást automatikusan a legjobbril 4k 60 !!! Hz -re kell állítani.... Box újraindítás után törölni kell a Disney +appot és újra felrakni...
Így már megy a 4 K -s és a Hd tartalom is . Nincs fekete kepernyo...Felkerült az 5. rész az OBI WAN -bol magyar szinkron és magyar felirat is van
-
spiky03
veterán
válasz l.skywalker #455 üzenetére
Köszi és tényleg.
De ha jól látom akkor nem ugyan úgy néz ki a WIN appban, mint a Stickes appban.
Mert Win10 alatt olyan a felirat, mint a Netflixen, hogy csak a fehér betűk vannak fekete kerettel, míg a Sticken fehér betűk vannak egbyefüggő fekete hátérrel.SuperHeRo - Eladó! Anthem MRX710 + extrák!
-
eje
csendes tag
Sziasztok! Aki nem kapott mailt annak egy gyors szösszenet: kb. 4x regisztáltam elő, nehogy baj legyen, persze nem kaptam mailt. Ma felhívtam a supportot, 55 percet vártam gondolom kitaláljátok: nem találtak a mail címemet a kedvezményre jogosító adatbázisban. A srác nagyon kedves volt, a megoldás az lett, hogy elő kellett fizetnem normál áron és elvileg visszatérítik. Tehát aki nem kap mailt, az nem biztos, hogy kapni fog, lehet érdemesebb egyből hívni Őket!
[ Szerkesztve ]
-
Chris0321
addikt
Hello.
Én is hívtam őket tegnap este, én egy hölggyel beszéltem. Annyit tudtam meg, hogy írt valakinek az ügyemben és várnom kell a jelentkezést és remélhetőleg a kedvezményes linket. Azt nem tudta megmondani, hogy benne vagyok-e a rendszerben. Remélem hamarosan rendezik a dolgokat, mert ez eddig így elég kellemetlen. -
ittakary
nagyúr
elképesztő erőforrást pazarolnak el arra, hogy manageljék ezeket a "nem kaptam emailt" panaszokat
valaki írta, de mennyire igaza van: ha lett volna 2 hét trial period, ami alatt BÁRKI kedvezményesen regisztrál, utána pedig már csak normál áron, akkor nem lett volna az ügyfélszolgálat tarkóján +1millió őszhajszál
így most megkapják szegény ÜFSZosok a jó öreg, bevált, végletekig gyakorolt magyar népRAGE-et
-
vzsryl
nagyúr
Nem lehet valahogy létrehozni egy "megnézendő" mappa féleséget?
A saját listám is lehet egy opció, de én szeretném külön válogatni a dolgokat.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
veterán
Ez a korhatár besorolás frissítés ez mire jó?
Mi alapján dönti el, hogy tényleg igazat írok-e?
(Van egyébként valami érdemleges 18+ tartalom a csatornán?)
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
Drenadar
veterán
válasz Donki Hóte #576 üzenetére
ha van mondjuk gyereked, és csinálsz neki saját profilt, akkor be tudod állítani neki a korhatárt. rajtad múlik hogy igazat állítasz e be a gyerekednek, a többi profilt meg pin koddal le lehet zárni.
-
lemmy9
őstag
Elmegy a topik a "jaj mi van a kedvezménykémmel, brühühű" irányba? Szánalmas már.
Más: Fent van az eredeti Kacsamesék.
Szerintem!
-
veterán
-
strogov
senior tag
-
Kaba
veterán
válasz Donki Hóte #583 üzenetére
Igen, valószínűleg a telefonálók egy része elfelejtett regisztrálni és utólag szeretné megkapni a kedvezményt és vélhetően pár napig ezt a Disney még megadja.
[ Szerkesztve ]
-
norbertoth
senior tag
Viszont amin nagyon javítaniuk kellene az a pufferelés, őrülten sokáig tart míg (kb50-60sec) betölti az eredeti képminőséget ami a filmhez tartozik. Inkább forogna tovább a kis köröcske, várnék többet, csak ne homályosan induljon már a film. A Netflix ezt szépen meg tudta oldani, náluk nincs ilyen hogy homályosan indul a film vagy rossz minőségben, szerintem ezt is jelzem feléjük aztán meglátjuk mi lesz, valszeg semmi. Valójába tv-n és laptopon van ez a jelenség, telón nincs de az egér mozit nem szeretem.
• iPhone 15Pro Max • Macbook Air M1 • LG OLED 55” CX • BOSE • Asus AX92U • WD Blue SSD • Xbox One S
-
blg
senior tag
chaten adtak kódot, de persze nem engedi a rendszer beváltani...
-
GalaHU
őstag
Nos úgy tűnik, hogy a 40 perc várakoztatás az a szintidő...
41 perc után kaptam egy admint, aki rákeresett a korábban regisztrált E-Mailcímemre (én nem sumákoltam, tényleg regeltem) ott melegébe generált is nekem egy kódot, és felajánlotta hogy végigkísér a regisztráción egy böngészőben.
Innentől sínen volt az ügy, 3 percen belül mehetett a filmnézés.
Egyszóval: érdemes telefonálni!
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
tomp
félisten
válasz norbertoth #587 üzenetére
Nálam TCL TV-n és Shield TV Pro-n kb 5mp mire eléri a maximális minőséget.
-
Drenadar
veterán
válasz norbertoth #587 üzenetére
nálam a benti gépen és ipaden is rögtön jó a kép... tvn most nem tudom megnézni de mikor tegnap tvn néztem ott se tünt fel
-
ittakary
nagyúr
válasz norbertoth #587 üzenetére
pótold kérlek az aláírásodban az új előfizetésedet!
még a végén lemarad róla valaki, aki nem olvassa a topikot, hogy mi a helyzet otthon!
-
MODERÁTOR
Pedig pont, hogy átvette azokat a Disney, és már egyik sem elérhető Netflixen, ez 100%. Point azért kezdtem el újra nézni a Daredevilt még egyszer, mert ki is írta a Netflix hónapokkal ezelőtt, hogy eltávolítják a sorozatokat. A Disney+-on van már pár belőlük (Daredevil, Jessica Jones, és még valamelyik), ha nem elérhetőek nálnunk, az nagyon gáz.
Egyébként itt a link a Daredevil sorozatra a Disney+-on: https://www.disneyplus.com/series/daredevil/5jKSWL7ZMg50 [link]
Magyar IP-ről átírányít, szóval régiózáras.[ Szerkesztve ]
***
-
aktív tag
válasz norbertoth #587 üzenetére
Ilyet nem tapasztalt.
2db TV-n próbáltam és nem volt ilyen jellegű probléma.[ Szerkesztve ]
-
Radeon7x
csendes tag
Külföldről történő regisztráció esetén lehet magyar szinkronnal nézni a filmeket ?
Köszi. -
lafaty80
őstag
No nekem is chat-en oldották meg redeem code-dal.
Cuccaim: https://kit.co/lafaty
-
Chris0321
addikt
Hello.
Újra felhívtam az ügyfélszolgálatot, ismét egy hölgyel beszéltem és sikerült is elintéznie a regisztrációt a kedvezényes áron. Szintén több mint 40 perces hívás volt. Aki még nem kapta meg a levelet érdemes telefonálnia, bár sokat kell várni az igaz.