Új hozzászólás Aktív témák

  • Dictator^

    veterán

    Kérdés.
    Annó ügyintézővel előszerződést kötöttünk. De, elírta a nevét a kötő félnek.
    Amikor jöttek a bekötös srácok, felírták, hogy ez nem oké, majd javítják.
    Mivel a név el lett írva, igy a felhasználónevem sem a kötő fél vezeték+keresztneve+randombetüszámok.

    Tehát, ha beküldték és javították a rendszerben, akkor valószinüleg más lesz a felhasználónevem és jelszóm?
    Mert a webmailre és ügyfélszolgálatra nem tudok belépni.. de nem tudom, hogy azért mert nem regisztráltak, vagy azért mert más más a felhasználónevem...?!

    Mivel Routerrel vagyok, így kb 10 napja, szakadásmentesen fent vagyok. De most be vagyok szarva, ha lelépek netről, vagy routert újraindítanám, vagy csak új ipt akarok, akkor valószinüleg nem tudok fellépni majd a netre.

    Vagy az ügyfélszolgálat nem kéne, hogy müködjön?
    Ez a felhasználónév nem létezik, vagy nem a megadott e-mail cím tartozik hozzá.

    Megprobáltam a hibás karakter javításával is, de ott is azt írta, hogy nem létezik.

    A kíváncsiság megöl, most szívesen bontanám a netet, de akkor benne van a chance, hogy nem jövök vissza, max ügyf. segítséggel.

    És különben is... ...megfogadtam, hogy többé nem fogadok!

Új hozzászólás Aktív témák