Új hozzászólás Aktív témák

  • killerjohn

    addikt

    válasz Jazz #32046 üzenetére

    tessék, hogy mi ?

    szerintem te a DR-Allres-armor viszonyát akarod tudni, nem?
    kivonatosan:

    float MonsterLevel = CurrentLevelNormal + 3; // ugye általában ez 60 + 3, paragon itt nincs

    float drArmor = Armor > 0 ? Armor / (Armor + MonsterLevel * 50) : 0;
    float drResist = ResLowest > 0 ? ResLowest / (ResLowest + MonsterLevel * 5) : 0;
    float drOther = (Class == ClassBarbarian) || (Class == ClassMonk) ? 0.3f : 0;

    float drt = (1 - drArmor) * (1 - drResist) * (1 - drOther);

    if (Powers.Witchdoctor_Passive_JungleFortitude.IsPassiveFor(this)) drt *= (1 - 0.15f);
    Buff B = this.Buffs["shrine_desecrated_blessed"];
    if ((B != null) && B.Active) drt *= (1 - 0.25f);

    float drCombined = 1 - drt;
    float EHP = drCombined != 1 ? HealthMax / (1 - drCombined) : 0;

    (#32033) hokuszla: lépjél túl az ilyen evilági hülyeségeken, mint a munka...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák