Új hozzászólás Aktív témák

  • mikromanus

    veterán

    válasz Bird #1405 üzenetére

    Ezt kifejtenéd picit bővebben? Esetleg más aki osztja ezrt a számomra kicsit fura véleményt? Pontosan miért is értéktelenedne el attól a felszerelés hogy nerfelik a rá épülő skillt? Mindezt amellett, hogy párhuzamosan a sebzéseket is nerfelik. Ezt úgy tervezték, hogy azért lesz, hogy kevésbé legyen "kötelező" a warcry allreses rúnája és nagyobb legyen a változatosság. Nem égészen látom mitől lesz kuka kategória az eddigi "gosu" cucc... Ugyanez volt a Monk egy res-all res skilljétől. Olyan mély haragot érzett itt pár monk már a felvetésre is mintha kiszednék a skillt vagy törölnék a karakterüket. Ott se egészen értettem a dolgot...

    tatabánya
    Mindig leznek elégedetlenek meg csalódottak és mindig lesznek olyanok akik ezt szóvá is teszik. Több száz óra játék után is. Ha minden úgy lenne ahogy akarják akkor meg jönnének, hogy "túl egyszerű, túl szájbarágós, gyerekes és különben is mi az hogy nem minden dropom 6 max stattal és jellemzővel esik???" ;]
    A módosítások inkább a játékosbázis megtartását célozzák. Ezért sem olyan kemény és küzdős már az inferno mint ahogy eleinte kinyilatkozták...

    Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus

Új hozzászólás Aktív témák