Új hozzászólás Aktív témák

  • reelc

    veterán

    válasz _drk #108085 üzenetére

    Mert az ARPG-k (hack and slash ha úgy tetszik) egyik fő ismérve az izometrikus nézet. Sok loot, stb.
    A Witcher más, ha olyasmi nézetet akarsz, vannak játékok, pl. az Elder Scrollsok.
    Sem a Witcherrel, sem az AC-vel nem játszok, így nem tudom miben fejlődtek, és talán nem is itt kellene kitárgyalni. :)
    De tegyük fel, csinálnak egy Elder Scrolls szerű Diablot, szerinted mekkora csalódás lenne sokaknak? Akik az izometrikus nézetű hentelést várják, nem egy FPS/TPS nézetű játékot?

    Értem mit mondasz, ezért írtam fentebb, hogy azért tőlük elvárom, hogy újítsanak.
    Fogalmam sincs miben, ezt nekik kellene tudniuk. :)
    Mondjuk, ha felhagynának a fix karakterosztályokkal. Meg is van a sztorim hozzá: a Nephalemek csinálnak kis Nephalemeket, így a szülőktől eltérő skillrendszer jöhet létre. :)

    De remélem nem a Diablo 3 easy to gear (most arra gondolok, hogy meglesz a cucc akár normálban, utána csak minőségi csere lehet. De akármilyen vacak is esett, jár a legbónusz és a szetbónusz) + végtelen szintezés a Paragonnal receptet fogják követni.

Új hozzászólás Aktív témák