Új hozzászólás Aktív témák

  • reelc

    veterán

    válasz Bird #106074 üzenetére

    Próbálom nézni a jó oldalát.

    Mert ugye csináltak sok hülyeséget ők is. Kezdve azzal hogy népszerű IP-k hevernek évekig parlagon. Nem azért mert olyan szorgosan dolgoznak a háttérben és még nincs mit mutatniuk, hanem mert sokszor nem is csinálnak semmit.
    Meg ami kiszivárgott az új Diabloról, a kétszeri irányváltás, újrakezdés stb. mint akik nem tudják mit csinálnak.

    Meg ugye a kommunikáció... pl. 8-án zárni kellett volna az Érát, 2x is beígérték tavaly és még most is fut. Kérdésekre sem válaszolnak.

    Sok változás van, de nem most kezdődtek. Nyilván a legfontosabb az alapítók lelépése, így még szabadabb kezet kap az Activision, elvégre övék volt eddig is a Blizz, csak most már a póráz rövidebb lesz.
    Az Activision híres a sok DLC-ről, drága termékekről, kb. évente (?) CoDról, stb.
    De legalább csinálnak valamit és a vásárló eldönti kell-e? Ezzel nem védeni akarom őket, csak valószínűleg jelentkezni fognak ilyen dolgok.
    A PoEsek ésszel csinálják, tudtommal láda és kozmetika van mikrotranzakcióként, nem borítja fel a játékot aközött aki vásárol és aközött aki nem.
    Majd kiderül hogy majd ilyesmi lesz-e az elkövetkező Blizz játékokban vagy más...
    Pár év és megtudjuk.

    Mindig volt olyan érzésem, hogy azt hitték bármit megtehetnek, mert ők a Blizz. Talán így is volt. Volt mire. Csináltak sok nagyszerű játékot, és példaértékű a hosszútávú támogatásuk is.
    De most letörik a szarvukat.

    (#106075) Bennyboy: egy AAA játék sok időt, tőkét és embert követel meg. A Blizzard nem rendelkezett kellő pénzzel, ezért. Mi azt hisszük, hogy nagy cím a Starcraft 1 meg a Diablo 1 stb. amit az Activision előtt csináltak. De nem tudjuk mennyibe volt, mennyi pénzt termelt és ez mire volt elég önmagában?
    Lehet arra volt elég, hogy egy nagy cég megvegye, fektessen bele, és kvázi "csináltok amit akartok". Na ennek a korszaknak lesz vége.

    De pl. az idSoftware is régóta nem a saját ura, pedig Doom, Quake az FPS-ek császárai voltak... aztán lettek erős konkurensek, nekik is grafikus motor váltások, több ember, több pénz kellett a versenyképesség miatt, már régóta nem az a páremberes cég volt.

    Állítólag akár 4 évig is készül egy AAA játék. X embert meg kell fizetni, újakat felvenni, irányt szabni stb. szóval komoly tőke kell amit a kiadó hitelez meg, egy fejlesztőcsapatnak nincs ennyi tőkéje nemhogy manapság, de régebben se volt egyszerű.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák