Új hozzászólás Aktív témák

  • NeoExDeath

    aktív tag

    válasz Mister_X #4 üzenetére

    Szerintem azok a köcsög játékok, ahol minden ok nélkül szivat a játék, pl. FPS-ekben van 5 csapartársad, de minden ellenfél neked osztja a fejeseket.

    A Demon's/Dark Souls pont hogy nem ilyen, hanem magas nehézségi szintet nyújt, ahol a bukás a tanulás része. Legközelebb amikor arra jársz, már tudni fogod hogy van még ott egy lándzsás is, és odafigyelsz. Aztán amikor végigjutsz a pályán, örülsz, hogy a nehézség nem fogott ki rajtad. Kevés olyan rész van a játékban ami tényleg köcsögnek mondható (részemről egy ilyet tudok mondani, a Shrine of Storms második pályája, ahol a szűk peremen kell ereszkedni a szakadék mellett, tele van csontvázzal, a barlangokon belül az újjászülető szellemek várnak, 2 Grim Reaper, meg egyéb finomságok, na oda sok ideg kellett :) ).

    Ha sok Soul-t elveszítesz, az fáj :) Ez főleg akkor gyakori amikor először mész végig egy pályán, még nem ismered, stb. De benne van a pakliban, ettől is zseniális a játék. Hol jársz benne? A sárkány alapján Boletarian Palace első pálya?
    Egy tanács, nem kell, és nem is ajánlott lineárisan haladni. A Phalanx első Boss után az összes pálya megnyílik. Boletaria utána elég nehéz lesz, érdemes máshol próbálkozni (érdemes a bányás világ felé menni), meg felvenni a Crescent Falchion-t a Shire of Storms első pályáján a csontváz mögött, legjobb kezdő fegyver.

Új hozzászólás Aktív témák