Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz hombre[EU] #400 üzenetére
Hát például az Armed Assault sorozat especiel valóban katona-szimulátor, amit lehet tömeggyilkos szimulátornak is tekinteni.
Ezzel együtt persze kit mi érdekel. Végül is van villamos-vezető szimulátor is, sőt, PC építő szimulátor is. Szóval lehet, hogy tényleg sokakat érdekelni fog majd egy UPS (FedEx, GLS, stb.) szimulátor...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
hombre[EU]
veterán
én csak azt nem értem miért jobb (elfogadottabb) az,hogy menj a sárga pöttyhöz és ölj meg mindenkit annál,hogy vigyél el csomagot A-ból B-be? Na,mindegy...
Azt tudja-e valaki,hogy a spotokat (pl. recovery állomás) csak az emberek "készíthetik" vagy ezek alapból is ott lesznek a mapon? Ha offline játszom akkor egy csupasz területem lesz,zéró segítség?
[ Szerkesztve ]
Life, Uh, Finds A Way
-
myckey
veterán
[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
oriic
HÁZIGAZDA
Közben megnéztem én is a gameplay-t.
Nos eddig úgy volt, hogy day-1 veszek vagy kérek kölcsön egy PS4-et és megveszem a játékot lemezesen. A videó után viszont szerintem várok vele, mert valamiért kicsit kevés ez amit láttam. Bitang jól néz ki, meg azért van hangulata, de kicsit azért többet vártam ettől a gameplay-től.
Live-Die-Respawn
-
myckey
veterán
válasz hombre[EU] #404 üzenetére
Érdekes kérdés.
Tőlem ne várjon senki, semmi jót.
(#405) oriic
Csalódott vagy, mert nem volt upgradelt létra.
Tudjuk![ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
hombre[EU]
veterán
Én is másra számítottam, de nekem tetszik az ötlet. A játék nem biztos, majd kiderül
Egy átlagos játékban kiválasztod a puskád,kardod,egyebet és cutscenetōl-cutscenig elsétálsz
Itt,ha jól értem a motyód egyben az inventory is. Kompromisszumokról fog szólni minden gameplay session, megtervezed a kis dolgodat, de (mint minden felnōtt ember tudja,hogy) az esetek nagyrészében nem úgy fog alakulni,ahogyan azt elképzelted...
Szerintem rengeteg meglepetés vár még ránk,olyan kiszámíthatatlannak érzem majd meglátjuk,én örülök,hogy kicsit más...az "erōs multi"nak annyira nemLife, Uh, Finds A Way
-
modflow
veterán
Megnéztem az első 25 percet..... hát ez elég gyenge eresztésnek tűnik. Az átvezető animáció az szép, de a játék hagy némi kívánnivalót maga után.... Más most 25 perc után unalmas, akkor milyen lesz a játék?!
Totál mást vártam. Azt hittem valami jó kis misztikus játék lesz, a korábbi videók a tengerparti bálnák, a kommandósok a csatornában..... erre csomagot viszek A-ból B-be. Na ez zseniális ötlet tényleg, meg nagyon egyedi, hogy lájkoljuk a másik létráját. És ha lenne 100 játékos, akkor 100 létra lesz?
Hu, én személy szerint óriási csalódtam. Nem csoda, hogy eddig csak CGI-t mutattak.Persze tuti ki fogom próbálni, de már nem várom annnyira...
-
myckey
veterán
Még mindig nem tudni, mi hogy lesz a játékban.
A csomagok, meg létrák és likeok világában, még valószínűleg más is lesz.
Én biztos kivárom a végleges verziót. Majd ha az is csak Serpák szimuláció lesz ( persze most se erről van csak szó ), akkor elkezdek hülledezni.
Részemről.Bár az a problem, hogy nuku péesnégy.
[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
modflow
veterán
Hm???
Mi lesz? Ami a 48 percedben látható. Sétálsz, pisi, kaki, like, fürdés, séta, csomóponton másik ember lelövése egy fura vonallal, CGI, csomagszállítást hátráltató óriás kátrány kutya lelövése, csomagszállítás, séta.....Mi más lenne? Jó még a katonákat is le kell lőni...
Csak tudnám a csomagszállításhoz hogy jön a lövés?!
Remélem UPS nem vezeti be!Nem csodálom, hogy azt mondta Kojima, hogy ne nézzük meg.
De az übergáz, hogy nem érti ő maga ad a játékot, azaz a csomagszállítást. El kellene mennie egy futárszolgálathoz....[ Szerkesztve ]
-
válasz bulikavagyok #415 üzenetére
Pont erről akartam írni, hogy még az index-en is címlapon van a játék, pedig még meg sem jelent.
Stöki ezen sorai tetszenek:
"Kodzsima nem iparos, hanem művész, a játékai nem tucattermékek, hanem műalkotások, a Death Strandinggel nemcsak játszani kell, hanem megfejteni, elgondolkodni rajta"
Ezt szerintem jól összefoglalta. Bár csak mi fanboy-ok fogunk vele egyetérteni.
De egyébként ír butaságokat a cikkben. Mint, hogy Sam-en nem fog az időeső.
Más:
Lehet Stephanie (Quiet) is benne lesz a játékba, max egy cameo erejéig: [link]
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Nem azt írtam, hogy ő a fanboy. Hanem mi, akik tapsikolunk azt olvasva. (Mármint nem úgy mi, hogy te meg én, hanem én meg a többi fanboy. )
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Remélem holnap nem ugyan ez a gameplay lesz csak angolul.
Ign.hu "Nos, egy kicsit kibabráltak velünk, mert habár több helyen is azt írták, hogy a Death Stranding mai bemutatója magyar idő szerint délelőtt 9 órakor kezdődik, igazából már körülbelül 15 perccel korábban elkezdődött."
balfasz banda. [link]
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Csalódott lennék ha egy emberes csokilást nem látnék egyetlen trailerbe sem a megjelenésig. Ha már így bemutatta tegnap Kojima a budit. [link]
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Abból vajon mi lesz? Kaktusz, vagy hóvirág? Ha már a vizeletből gomba. Köpsz egyet a játékba azt, hopp ott egy ibolya. Izgi lesz.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz hombre[EU] #427 üzenetére
Hát figyelj, valószínűleg akkor minden játékos csak ezzel foglalkozna állandóan, vizelne össze vissza. Aztán mikor már tele lenne a map sok-sok hatalmas "azzal". Akkor leesne nekünk, hogy Kojima rendesen bekergetett minket a fallosz erdőbe. Ő meg azt mondaná, hogy ez nem más mint társadalomkritika. Mi meg tapsikolnánk ismét, hogy mekkora zseni.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz hombre[EU] #429 üzenetére
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Moby
addikt
válasz bulikavagyok #415 üzenetére
Full hiteltelen az egész. Betanult sémák, hallomások, stb. Az égbe felszopja Kojimát meg a munkásságát, közben egyetlen játékát sem játszotta végig. Ahogy én sem (mondjuk én azthiszem az összes MGS-al játszottam). Attól, hogy valami eltér a szokványostól, még nem lesz művészet feltétlenül, és én nem sok művészit láttam eddig a játékaiban, csak annyit, hogy egy nem feltétlenül egészséges szellemiségű ember vagy nem tudja mit szeretne közölni másokkal, vagy tudja, de nem tudja hogy kellene. A játékai játékként nem elég érdekesek, a mondanivalója meg túl zavaros, a rajongói meg abba a kevésbe látják bele a művészetet, amit érteni vélnek, vagy legalábbis van egyfajta kollektív elmélet, amiben többé-kevésbé megegyeznek.
Ő nem művész, hanem egy rocksztár, aki sokkal érdekesebb karakter, mint amilyen jó a zenéje. Viszont ez nem művészet, ez személyi kultusz, és ez az egész cikk is erről szól. Nem a játékról szól, hanem Kojimáról. A neve, a személye említése nélkül nem is maradna miről beszélni. Stöki meg HK rajongó, miközben azt hazduja, hogy nem. Kár, hogy a cikke a játékról akar szólni, ami nem is igazán érdekli. -
Moby
addikt
A DS viszont engem (először HK munkásságában) elsősorban játékként érdekel. És érdekesnek tartom játékként, szóval még az sem kizárt, hogy rajongót csinál majd belőlem is. Vagy nem. Bárhogy is, művészetnek biztosan nem fogom tartani, és HK-t sem művésznek, ő megmarad nekem egy videójáték tervezőnek nagyon fura gondolatokkal, és nagyon jó ízléssel, mellé sokszor polgárpukkasztó villanásokkal. De ez együtt jár a rocksztár léttel
-
Okos vagy te, nem is értem, hogy véthettél akkora hibát, hogy a gondolatmenetedben teljesen elfelejtetted a Kelet - Nyugat gondolkodás módot.
Nem kell, de leszögezem. Kojima szerintem művész, és zseni. Nem fogunk egyetérteni, nem is baj. De!
Vedd figyelembe azt, hogy a Japánok mennyire máshogy élnek, gondolkodnak. Köztük Kojima még teljesen visszafogott. Szó sincs itt zavarosságról. Kojima-nal minden a helyén van, csak nem tolja az arcunkba. Tudja mennyit kell elmesélni, és mennyit kell a befogadó félre hagyni.
Kojima szerintem azért ennyire elismert, mert a nyugati emberekkel "megkóstoltatja" azt az érdekes Japán gondolkodásmódot. Olyan trükköket alkalmaz, ami a felkelő nap országába általánosak. A nyugati fejlesztők, mesemondók még sem tudnak élni velük. Ő pont azon a határmezsgyén dolgozik, amit a lehető legtöbben tudnak élvezni, a világ minden pontján. Vannak Japán belpiacos mesterművek (játékok) amik ott sikeresek, még se tudnak kitörni, mert nyugaton kevesen tudnak ráhangolódni.
Kojima sok trükkel operál. A legfontosabb, hogy a játékait nyugati helyszínre helyezi. Ezzel már előnyből indul. És csak ez után bolondítja meg az egészet.Felesleges azt sugallni, hogy Kojima nem akkora mester, csak rocksztár. Egy celeb előtt nem állt volna nyitva a világ összes stúdiójának az ajtaja, hogy tessék csak válasszon egy engine-t ami megfelel az ízlésének, és készítsen vele egy játékot. A szakma is tiszteli. És azt hiszem ez támasztja alá legjobban az ő kultuszát.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
#21123072
törölt tag
Engem csak az érdekel, hány darab létrát cipel magával, mert mindig ott hagyja. 😀
-
válasz #21123072 #435 üzenetére
A postaládából lehet újat felvenni szerintem.
Egyébként, ha vannak motorok, autók, meg elég futurisztikus a világ. Akkor miért nem drónokkal szállítják a csomagokat? Miért kell Sam? Ő a helyi, egyszemélyes Amazon?
Na meg a postaládákhoz ki viszi a cuccokat?
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Moby
addikt
>Felesleges azt sugallni, hogy Kojima nem akkora mester, csak rocksztár.
Én ilyet nem mondtam. Én a "mester" kifejezéssel alapvetően nem tudok mit kezdeni, simán lehet a mestere annak, amit csinál(nyilván valszeg az is). A rocksztárt sem helyeztem relációba (főleg nem a mester mivoltával), csak próbáltam a cikket kontextusba helyezni kívülállóként.
Épp erről írtam, hogy engem a DS kapcsán továbbra sem különösebben izgat HK személye, a kultusza, vagy a személyével szemben támasztott elvárások. Tetszik a játék. Alapvetően nagyon szeretem a roadgame-eket. Hogy az út során bontja ki a karaktereket, a motivációikat, a kapcsolatokat, és ez nekem nagyon ilyennek tűnik. tetszettek az egyes játékelemek külön-külön is. Nem is értettem a cikkben a "kamu-harc" felütést.
Egyébként a japán játékokkal meg egyébként nincs bajom, mégha heccből sokszor ezt is mutatom. Szeretem a jrpg-ket, elég sokat fogyasztok is, most pörgött le nálam pl. az Astral Chain, bár az is tény, hogy én is inkább a nyugati piacra is szánt játékokkal játszom, nagyon belpiacosokkal nem (főleg azért, mert el sem jutnak ide), de nem hiszem, hogy ne csúsznának le azok is boldogan.[ Szerkesztve ]
-
-
Nem baj, hogy benne volt a trailerekbe mikor rácseppen Sam kezére az eső... sebaj, Stöki azt biztos nem látta.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
nagyúr
Az felmerült az MGS: TPP-ben, hogy miért nem használják a helikopterek harci feladatra a Diamond Dogs-ok a játékban?
Ott lopakodunk, kushadunk, adott esetben lóra vagy autóra, sőt, harcjárműre, mi több, Gearre pattanunk, hogy harcolhassunk, de fel sem merül, hogy helikopterről lőhessük le az ellenfeleket. Ha már ott lógnak rajta a fegyverek...
Itt ugyan ez a kategória, mi a fenéért kell Sam-nak gyalog (pardon, akár külső vázzal) cipelnie pár száz kilogrammot, ha egy sima terepjáró vagy helikopter ennek a többszörösét tudja elvinni? Ha meg egyenesen az UCA elnöke "támogat" minket (vagy mi őt?), többek között a legmodernebb technológiával, akkor ezt miért nem lehet megoldani? Szóval egen...
Az ilyen logikai bukfencek azok, amiktől én a falnak tudok menni a Kojima játékoknál (és persze sok más játéknál is, na). Persze, ha az ember csak szórakozni akar, akkor elengedi az ilyen problémákat, és csak élvezni próbálja a történetet és a játékmenetet...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Azért mert túl feltűnő lenne. A DD egy titkos szervezet, titkos bázissal. És tudjuk mi történik a GZ végén, amikor bizonyos emberek tudomást szereznek a szervezetről...
Ráadásul a Metal Gear világában, a világ folyamatosan reagál az eseményekre. Az ENSZ, az Egyesült Államok folyamatosan tesz lépéseket a történtek fényében. Ennek egy része benne van a játékokban is, egy részük az ending része így [link]
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
nagyúr
Nézd, most nekiállhatok nagyon mélyek katonai-technikai szinten lebontani a dolgot, de tartok tőle felesleges lenne. A lényeg az, hogy ha már a szállítást megoldották, akkor a többi onnantól kezdve elhatározás kérdése, mert ugye a szállításkor is a környékre megy a helikopter, sőt, ugye a "lufis" kimentéseknél a terület felett húz el a DD repülőgépe. Hogy ha elhúz felette (és mindezt az amúgy lemodellezett légvédelmi radarok mégse észlelik... valamiért), akkor fegyvert is tudna oldani...
Ami a bázist illeti... gyakorlatilag az 1960-as évektől kezdve folyamatosan műholdak pásztázzák a Földet - a tenger közepén álló úszó fúrótorony-bázis sok minden lehet, csak titkos nem - főleg, ha figyelembe vesszük milyen hatalmú emberek üldözik ugye a DD-t...
Ezek logikai dolgok, megmagyarázzák a miértet, de a gyakorlat (még az adott korszak színvonalán is) egy vicc kategóriájába esik. Ha az ember elengedi, akkor hurrá, lehet élvezni...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Sajnos ez a te bajod, hogy ennyire nem tudod elfogadni egy játék által állított szabályrendszert. Fikció, sci-fi, játék. Szerintem egyetlen MGS játék se akart "szimulátor" lenni. Ez egyébként nehéz téma, mert vannak dolgok amik engem is baromira zavarnak más játékban, másokat meg nem. És az, hogy a te bajod, az nem arra értendő hogy *hülye vagy, vagy bármi ilyesmi. Hanem rossz neked, hogy ennyire nem tudsz elvonatkoztatni, nem tudod ezek miatt élvezni ezeket a játékokat. Mert úgy gondolom, hogy a MGS szériánál vannak sokkal trehányabban kitalált játékok.
*sose mondanék ilyet rólad, mert már már Kojima szintjén tisztellek.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
nagyúr
Én végigjátszottam az MGS-ek többségét. ^_^
El tudom engedni a dolgot, nem erről van szó. De attól még a logikai bukfencek ott vannak. Nem azért szerettem eddig sem Kojima munkásságát, mert logikusan van felépítve, hanem azért, mert nagyon jól vannak megcsinálva...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
- = Zk = -
félisten
most komolyan csak olyan verzió van fent a 48 percesből, amiben nem angolul beszélnek?!
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra