-
GAMEPOD.hu
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz [Prolixus] #16 üzenetére
Hmm, ezt wishlisteltem. Hangulatosnak tűnik.
-
félisten
válasz [Prolixus] #18 üzenetére
Én nem ismertem. Shadowrunt kezdtem el most.. nem vagyok képben, milyen kisebb indie címek vannak a cyberpunk érában.
-
válasz [Prolixus] #22 üzenetére
Pontosan. Egy fő szál, minimális mellék küldik. Nincs visszavonhatatlan következmény.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz [Prolixus] #24 üzenetére
Az elsődleges szempont a cyberpunk hangulat volt. Már akkor is abban reménykedtünk h a modderek kitalálnak valamit.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz [Prolixus] #26 üzenetére
Harcra van kihegyezve nem roleplayre. Vannak olyan modok amiben már nem mindegy mit választasz. De azok nagyon hc verziók már.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Vesa
Topikgazda
válasz [Prolixus] #40 üzenetére
Igen, de en nem önmagában az újítás ellen vagyok, hanem konkrétan az irányításra értettem.
Egy játék legyen csak újító, forradalmi es változatos, de ennek inkább a tartalomban es a játékmenetben kellene megnyilvánulnia. Nagyon sok játék volt mar, melyek igazán jól sikerültek, de az eszement irányítás miatt megis megbuktak. Ennek tényleg semmi értelme.
Na mindegy, várjuk ki mit hoznak össze a cyberpunkban...A tudomány a valóság költészete!
-
frem1790
tag
válasz [Prolixus] #40 üzenetére
Teljesen egyetértek, csak finoman az újításokkal. Két malomkő között őrlődnek a fejlesztők az újítások terén, tipikusan ha van sapka a fejeden az a baj, ha nincs akkor meg az. A Far Cry remek példa volt erre. De ott van a Shadow of Mordor is: minden tesztleírása avval kezdődik, hogy jó a harcrendszere de a Batman és az Assassin szériákból lopták azt. A Witcher első részét meg azért tette le rengeteg gamer mert nem tudtak kibékülni a hagyományostól teljesen eltérő kardkezeléssel. De lehetne még napestig a hasonló példákat sorolni.
Vesa
Én új dolgokat legfőképp az NPC-k terén várnék. A grafikát, a bejárható területek nagyságát a csőjáték elhagyását, a jobbnál jobb sztorikat többnyire megkapjuk. Ezekre a témákra már eléggé ráfeküdtek a fejlesztők. De hiányolom az NPC-k fejlődését, tudom, hogy a régi - állokegyhelybenmintakitodaszögeztek és bámulokkiafejembőlbambán - karakterek már rengeteget fejlődtek. Ezen a területen azonban még mindig lenne mit tenni, főleg azoknál a karaktereknél akikkel gyakran összefutsz az a három-négy script amit tudnak édeskevés. Elég járatlan vagyok a programozásban(mondjuk inkább, hogy teljesen járatlan), így nem tudom van-e arra esély, hogy ezen tudjanak változtatni, de forradalmi áttörés lenne a játékiparban, ha az NPC-k interaktívabbakká válnának. Igazából ahhoz, hogy teljesen reális életszerű játékok készüljenek, szerintem csak ez hiányzik már. Na jó az sem életszerű, hogy egy kardpárbaj közben bevágok egy ötfogásos vacsorát és máris csúcson az életerőm, vagy egy bekapott fejlövést gyorsan elfelejtünk egy csomag kötszer segítségével. De ez már egy másik téma.
Azért bízom benne, hogy egyszer elkészül ez a játék, és nem rontják el nagyon.Valóság nincs, te nem létezel, az élet csak álom, ne ébredj fel - Udvari Zenemágus ( :L topic)
-
Vesa
Topikgazda
-
birorichard
őstag
válasz [Prolixus] #55 üzenetére
Bocs, nekem újdonság volt.
-
félisten
válasz [Prolixus] #60 üzenetére
Nincs bocsánat. Jöhetne már valami kontent a játékból..
-
LK
addikt
válasz [Prolixus] #60 üzenetére
Geralt 577 éves,és csak az agya nem gép
"óóóóó istenem.. boldogok a lelki szegények, mert övék a trollok és fanboyok országa, ámen" by PUG
-
Vesa
Topikgazda
válasz [Prolixus] #73 üzenetére
Gondolom, örülni mindenki annak fog, amit szeretne látni a játékban. Nekem régi problémám, hogy nem szeretem a multit, mert idegesítenek más emberek, sokszor idegesítettek fel anno még 15 éve, amikor utoljára próbáltam a multit. Van elég bajom az emberekkel in real life, egy játékban szórakozni, kikapcsolódni akarok, nem idegeskedni a vér pistik miatt. Vagyis értelek, hogy ez technikai és talán egyéb szempontból üdvözítő, de akinek nincs kedve más emberekkel találkozni -mert nincs és kész-, azok bizony nem fognak örülni, ha ez kötelező módon lesz implementálva a játékba.
De bízom benne, hogy csak opció lesz. Azzal semmi probléma nincs. Aki akarja, nyomja úgy, aki nem, az tolja NPC-kkel.A tudomány a valóság költészete!
-
aAron_
őstag
válasz [Prolixus] #73 üzenetére
Igen, ebből is látszik, hogy egy ilyen cikkből sok mindent nem szabad leszűrni. Hivatalos forrásból nagyon kevés információ van még mindig a játékról.
(#74) Vesa: Egészen biztos, hogy nem lesz kötelező, hiszen az a DRM-et is jelentené egyben. CD Projekt Red az ilyen fajta üzletpolitikától nagyon távol áll.
[ Szerkesztve ]
What is your ikigai?
-
Vesa
Topikgazda
válasz [Prolixus] #76 üzenetére
Igen igazad van, ezzel így nincs probléma és érthető is. Egyelőre kevés az infó, majd kiderül. Csak már annyi cím bukott be a nagyon vártak közül, hogy kissé szkeptikus vagyok még akkor is, ha a CDP eddig nagyon szimpatikus fejlesztőcég benyomását kelti. Meglátjuk...szvsz még 1-2 év minimum...
aAron_
Jogos!
Hirtelen felültem a cikkben olvasottnak...[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz [Prolixus] #78 üzenetére
+1
Én mondjuk megjártam a No Man's Sky-al is...A tudomány a valóság költészete!
-
Rony949
őstag
válasz [Prolixus] #80 üzenetére
Ezzel a Mike Pondsmith-el néztetek már interjúkat? Óriási orgánuma van a csávónak. Én örülnék neki ha szerepelne a játékban mint mondjuk egy narrátor. Órákig tudnám hallgatni a hangját.
-
xtro
aktív tag
válasz [Prolixus] #83 üzenetére
Release of Cyberpunk 2077.
Release of another AAA RPG title.
Expansion of our core franchises with additional media content and product lines.
Further active marketing and support for our earlier releases.
Near-twofold expansion of the CD PROJEKT RED team. Creation of four individual teams, two of which will be tasked with development of games representing new segments.
Establishment of new local branches of CD PROJEKT RED in key territories.2021-ig ki kell adniuk 2 AAA RPG game-t
2015 w3
2018 cbp2077
2021 vmAAArpg
[ Szerkesztve ]
-
xtro
aktív tag
válasz [Prolixus] #85 üzenetére
18ban lesz három éve hogy w3 kiadták ha követik az eddigi tendenciát akkor jövő ősszel/tavasszal jön.
2021-et az állam adta meg mint határidőt mikor a támogatást megkapták
-
xtro
aktív tag
válasz [Prolixus] #87 üzenetére
Remélem érzed egy játék fejlesztése és más állami projektek közötti különbséget.
Pedig valószínűleg a legnagyobb delta lesz a két játék között.
tendencia
ki mondta hogy a 3 éves periódus miatt jelenne meg? Csupán ez a tendecia, 3-4év a játékok között és mivel 21ig van egy államilag ellenőrzött határidő így logikus hogy 18ban adják ki.[ Szerkesztve ]
-
xtro
aktív tag
válasz [Prolixus] #89 üzenetére
*CD Projekt játékai között
de látom már nincs érved ezért az asszociatív képességed hiányát villogtatod -
Vesa
Topikgazda
válasz [Prolixus] #89 üzenetére
Srácok, nem kell ide ez a hangnem, nem jutunk vele előrébb.
Marha nagy a csend a játék körül, E3 alkalmával sem villantottak semmit belőle, úgyhogy nem tartom valószínűnek, hogy a közeljövőben várható lenne a megjelenése. De ez is csak találgatás részemről, mindenesetre, várom türelemmel továbbra is a jétákkal kapcsolatos híreket. Reméljük lassan konkrétabb infók is szivárogni kezdenek már...[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
xtro
aktív tag
válasz [Prolixus] #93 üzenetére
Ha kifejted akkor nem veszem feleslegesen inzultatívnak a hozzászólásodat.
-
saen
veterán
válasz [Prolixus] #118 üzenetére
-
Vesa
Topikgazda
-
Vesa
Topikgazda
válasz [Prolixus] #130 üzenetére
Mik a tények? Milyen tények?
Hogy egy 500fős team-ből elment 3 ember, és ebből kiindulva bármiféle arra utaló _konkrét_ bizonyíték nélkül húzzuk le a klotyón az egészet, mert vér pisti fotelhuszár már biztosan tudja, mi folyik ott Gyöngyösön?"maradjon RIP Cyberpunk 2077"
Maradjon? Sosem volt az! És nem is lesz!
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz [Prolixus] #134 üzenetére
Én is pont erre céloztam...Biztos helyről tudjuk...
Tulajdonképpen már élni sincs kedvem tovább, mióta megtudtam, hogy a CDP-nél vannak még állásajánlatok...A tudomány a valóság költészete!
-
xtro
aktív tag
válasz [Prolixus] #144 üzenetére
utcán összevernek és nem megyek árulkodni...pffff inkább hagyom hogy másokat is összeverjen pfff....
[ Szerkesztve ]
-
Rony949
őstag
válasz [Prolixus] #430 üzenetére
Még ha jönne is rendes, Full HD-s gameplay, akkor se nézném meg. Tartogatom a szűz testemet a nagy találkozáshoz.
-
válasz [Prolixus] #433 üzenetére
Igen , bár manapság már a shadowrun vonal erősebb felhozatalban és így áttértem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Topikgazda
válasz [Prolixus] #433 üzenetére
Az a suhogós mackófelső nekem is feltűnt.
A novellás kérdést meg szerintem úgy kellene feltenni, hogy ki nem olvasott ilyeneket még?
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Topikgazda
válasz [Prolixus] #436 üzenetére
Tisztázzuk: a Cyberpunk 2013 / 2020 / 203X és 2077 esetében mindössze két dedikált novella létezik:
The Ravengers (1995)
Holo Men (1996)Ennyi. A Neurománc, Snow Crash, Hardwired, stb. csak az alaptéma tekintetében hasonlóak, de a világ egyáltalán nem egyezik. Az Altered Carbon és társai hasonlóan, bár az már inkább megy a tágabb Sci-fi felé.
Szóval ha innen nézed, akkor nem Cyberpunk olvasnivalót keress, hanem olyan olvasnivalót, ami olvasmányos, szórakoztató. Izlések és pofonok, de én akkor már inkább ajánlom figyelmedbe Ian Watson Warhammer 40k novelláit (Space Marine, Inquisitor (később Draco címmel jelentették meg újra), Harlequin, Chaos Child).
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Topikgazda
válasz [Prolixus] #442 üzenetére
Akkor Hardwired-sorozat szerintem.
BTW, nem szántam lekezelőnek, sorry, ha annak tűntem.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
válasz [Prolixus] #446 üzenetére
Milyen nyelven olvasol?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz [Prolixus] #448 üzenetére
Csak mert nem mindenki bírj elég jól az angol nyelvet egy kicsit is komolyabb regény olvasásához Ezt a körülményt is megemlítheted máskor
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
gyuromoj
veterán
válasz [Prolixus] #490 üzenetére
Amiben közlik az első gameplay nyilvánosságra hozását illetve a játék pontos megjelenését.
PSN: gyuromoj | R.I.P. Supernatural 2005.09.13.-2020.11.19.
-
Kicsimix
őstag
válasz [Prolixus] #490 üzenetére
Hát ez jó nagy PNG lesz.
...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)
-
cyberkind
félisten
válasz [Prolixus] #497 üzenetére
Csak ne gameplay legyen mert azután még 2 évet várni kb lehetetlen lesz. Ja és utána az lesz a baja a zinternet népének.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
félisten
válasz [Prolixus] #591 üzenetére
W3-at nem lehet átváltani belső nézetbe?
-
Topikgazda
válasz [Prolixus] #709 üzenetére
A szerepjátékban némileg eltér már a kiépítése is, ott 2020-ban 5 milliós lakossággal bírt, és területileg a tipikus amerikai metropoliszokat másolta, vagyis nagyjából 500-800 négyzetkilométeres a szigorúan vett City, amelyet egy hatalmas elővárosi rész vesz körbe a szárazföld felől.
Eddig a hasonlóság, mert amúgy a szabálykönyvben felvázolt Night City 12 zónából állt, az A, B és C volt a gazdag belváros, ahol a hatalmas felhőkarcolók és a céges biztonsági szolgálatok határozzák meg a látképet, a D-től a J-ig pedig a külvárosi zónák, amelyből a D zóna egy káoszba süllyedt, a rendőrség és a közigazgatás által nagyjából elhagyott régió, amit 'Combat Zone'-nak, vagyis Harci Zónának csúfoltak.
A játék trailerében 6 városkerületet láttunk ugye:
City Center: A városközpont, a felhőkarcolók által uralt belváros.
Watson District: Ázsiai beütésű kerület, amit a bevándorlók leptek el.
Westbrook District: Kis-Tokió, a japán kerület, amit csak a leggazdagabbak engedhetnek meg maguknak.
Heywood: Latin városrész, gazdag, de a bandák egyre nagyobb befolyást szereznek felette.
Pacifica: A lepattant és szegény városrész, amit a bandák és gengszterek uralnak.
Santo Domingo: Ipari városrész.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Topikgazda
válasz [Prolixus] #711 üzenetére
Miután lesz vezethető jármű, így azért nem mindegy, hogy mekkora területen lehet kavirnyálni.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
duvi
nagyúr
válasz [Prolixus] #719 üzenetére
A kreatív koncepciók már megvannak. Most a kivitelezésen van a hangsúly.
-
Vesa
Topikgazda
válasz [Prolixus] #719 üzenetére
Semmi aggasztó nincsen ebben. Egyrészt, a játék már nem tervezési fázisban van, hanem a végső stádiumban, másrészt, egy ekkora projecten nem 1db kreatiív rendező dolgozik! Az elvándorlás mindennapos jelenség, mint bármilyen más területen.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz [Prolixus] #725 üzenetére
Ebben igazad van, de nem egyetlen ember tervez meg egy ekkora játékot. Maradtak még ott páran, akik a kezdetektől a kreatív team tagjai és vezetői, én erre céloztam.
Volt már itt pánik akkor is, amikor valaki meglátott egy álláshirdetést a CDPR-nél, és már ment is az ötletelés, hogy soha nem fog elkészülni mert nincs elég ember. Fél évre rá meg olyat mutattak, amitől mindenkienk leesett az álla.
A tudomány a valóság költészete!
-
duvi
nagyúr
válasz [Prolixus] #746 üzenetére
Mindenki tűkön ül és nagyítóval nézi a legapróbb Cyberpunk 2077 infómorzsát is Igazán csöpögtethetnének egy kis infót a játékról. Nem kell dátum, elég lenne néha pár koncepció, vagy ingame fotó is akár.
-
Topikgazda
válasz [Prolixus] #772 üzenetére
Hogy mire jó? Ez dedikáltan a Sony-nak készült, és a PS4 csatin jelent meg, vagyis reklám a PS4-nek, hogy nézzétek, jön a közeljövő egyik legnagyobb durranása.
Meg egyben jó gumicsont, amin elrágcsálódnak a rajongók...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
melega
őstag
válasz [Prolixus] #48 üzenetére
Ja nem sokat tudunk róla.
Mondjuk én előrendeltem a Gamersroomtól azt írták május 24-én jelenik meg, de szerintem biztos nem, mert az E3-on ha szerencsénk van bejelentik a megjelenés időpontját
Azért tőlük mert azt mondta nekem az eladó hogy mégegyszer levelet írok hogy szeretném lemondani a rendelést, nem fogja engedni sok ilyenem volt náluk.
Így senki nem tud annak betartani hogy majd ezzel játszak akárhogy szeretne -
l.skywalker
félisten
válasz [Prolixus] #798 üzenetére
Sebaj, majd körülírják
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
félisten
válasz [Prolixus] #800 üzenetére
Én nem hiszem, hogy ez csak valami sejtelmes-titkolózás lenne. Egyszerűen még mindig nincs abban az állapotban. Még tuti lesz vagy 2 év mire megjelenik
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
duvi
nagyúr
válasz [Prolixus] #800 üzenetére
Úgyis kiszivárog
-
Szőrös
veterán
válasz [Prolixus] #807 üzenetére
Micsoda dráma
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- 4070 Ti Aorus Master //KERESEM!!//
- MacBook Air 2017 Mint Az Új/8GB/256ssd/Akku 88%/1 hónap gar./p3365/
- 21,5" Samsung érintőképernyős monitor 1év garanciával MONITORCENTER
- Enermax Platimax 850 W moduláris tápegység (Platinum minősités) Beszámitok!
- iPhone 11 Pro 64GB Független Megkímélt/1 hónap gar./Akku 97%/p3363/