Új hozzászólás Aktív témák

  • frem1790

    tag

    válasz [Prolixus] #40 üzenetére

    Teljesen egyetértek, csak finoman az újításokkal. Két malomkő között őrlődnek a fejlesztők az újítások terén, tipikusan ha van sapka a fejeden az a baj, ha nincs akkor meg az. :DDD A Far Cry remek példa volt erre. De ott van a Shadow of Mordor is: minden tesztleírása avval kezdődik, hogy jó a harcrendszere de a Batman és az Assassin szériákból lopták azt. A Witcher első részét meg azért tette le rengeteg gamer mert nem tudtak kibékülni a hagyományostól teljesen eltérő kardkezeléssel. De lehetne még napestig a hasonló példákat sorolni.

    Vesa

    Én új dolgokat legfőképp az NPC-k terén várnék. A grafikát, a bejárható területek nagyságát a csőjáték elhagyását, a jobbnál jobb sztorikat többnyire megkapjuk. Ezekre a témákra már eléggé ráfeküdtek a fejlesztők. De hiányolom az NPC-k fejlődését, tudom, hogy a régi - állokegyhelybenmintakitodaszögeztek és bámulokkiafejembőlbambán - karakterek már rengeteget fejlődtek. Ezen a területen azonban még mindig lenne mit tenni, főleg azoknál a karaktereknél akikkel gyakran összefutsz az a három-négy script amit tudnak édeskevés. Elég járatlan vagyok a programozásban(mondjuk inkább, hogy teljesen járatlan), így nem tudom van-e arra esély, hogy ezen tudjanak változtatni, de forradalmi áttörés lenne a játékiparban, ha az NPC-k interaktívabbakká válnának. Igazából ahhoz, hogy teljesen reális életszerű játékok készüljenek, szerintem csak ez hiányzik már. Na jó az sem életszerű, hogy egy kardpárbaj közben bevágok egy ötfogásos vacsorát és máris csúcson az életerőm, vagy egy bekapott fejlövést gyorsan elfelejtünk egy csomag kötszer segítségével. De ez már egy másik téma.
    Azért bízom benne, hogy egyszer elkészül ez a játék, és nem rontják el nagyon. ;)

    Valóság nincs, te nem létezel, az élet csak álom, ne ébredj fel - Udvari Zenemágus ( :L topic)

Új hozzászólás Aktív témák