-
GAMEPOD.hu
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
fravik
tag
Sziasztok!
Ugyan teljesen új vagyok Curve témakörben, de gondoltam megkérdezlek titeket, hátha valaki csípőből tudja a választ.
Még nem jött meg a kártyám, szóval csak gondoltam ezt megelőzően rádobom a HU/TW/REVO kártyáimat az appban. Sikerült is mindhárom esetben a verifikáció, ellenben csak és kizárólag a Revolut kártyámat tudom aktiválni, gondolom így csak ezzel tudnék fizetni, ha már nálam lenne a Curve kártya. (konkrétan csak ennél jelenik meg a kis "watermark" / Curve logó, miután kiválasztottam aktívnak)Esetleg találkozott valaki ilyesmivel? Mi lehet a gondja?
Köszi előre is!"Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else."
-
fravik
tag
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata Tesco Online vásárlásnál 1%-os cashback-kel kapcsolatban?
Ma vásároltam online, ki volt választva a Tesco, de nem látom nyomát visszatérítésnek sehol. Vagy ez több időbe telik? A tranzakcióknál látja, hogy Tesco-nál történt a vásárlás, szóval ez alapján okésnak kellene lennie, de lehet csak én nem látok valamit.Köszi!
"Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else."
-
fravik
tag
válasz igergo19 #1099 üzenetére
Az első vásárlásig pending tranzakcióként jelenik meg a 5 font a Curve Cash kártyán, valószínűleg azért nem tűnt fel, mert nem próbáltad felhasználni. Ténylegesen neked és a meghívódnak is most íródott jóvá és vált felhasználhatóvá az összeg. 🙂
[ Szerkesztve ]
"Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else."
-
fravik
tag
válasz JohnnyWeiss #1499 üzenetére
Valami zavar van az erőben az fix...
Gondoltam megosztom a mai tapasztalatomat az Extreme Digital fizetési rendszereivel kapcsolatban (Barion és Simple):
Porszívót vennék...
1. próba -> Curve, mögötte OTP bankkártya, Barion fizetés... sikertelen fizetés, tranzakció megjelent Curve-ben
2. próba -> Revolut kártya, Barion fizetés... sikertelen fizetés, tranzakció megjelent Revoluton
3. próba -> Curve, mögötte OTP bankkártya, OTP Simple fizetés, sikertelen fizetés, tranzakció megjelent Curve-ben
4. próba -> OTP bankkártya, OTP simple fizetés, sikeres fizetés
Azóta a 2 Curve-ös rendelés declined lett, a Revoluton még ott a terhelés, az OTP-s kártyám pedig ok, de ugye OTP-nél 2-3 munkanap múlva fog megjelenni, de legalább a csomagom összekészítés alatt.Ez úgy 80ezer Ft-nyi zárolás... De igazából perpillanat a 2 stornozott tranzakció miatt elvileg csak -40ezerben vagyok a -20 helyett.
"Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else."
-
fravik
tag
Szintén elutasítottak lettek az utóbbi tranzakcióim (Curve, mögötte OTP mastercard kártya)... még jó, hogy mindig van nálam másik kártya vagy telefon, hogy tudjak fizetni. Elég kellemetlen... Én is akartam kérdezni, hogy ez most valami hiba vagy blokkol valamiért az OTP?!
Nem lehet, hogy a kétlépcsős azonosítás miatt van gáz?[ Szerkesztve ]
"Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else."
-
fravik
tag
válasz zolmesz #2125 üzenetére
+1 csak OTP-s bankkártyával
Szerintem nem lesz belőle semmi, a tranzakciók nem lesznek visszavonva, csak érdekes, hogy Rev-nél és Curve-nél is jelentkezett, valószínűleg megint a payment processorral volt valami para.
Lehet érdemes lenne megfontolniuk, hogy váltanak (egyáltalán hány ilyen PP van?), azért ez idén már a sokadik eset ami ehhez vezethető vissza."Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else."
-
fravik
tag
-
fravik
tag
Október 4-ei Curve + OTP refunded tranzakciót ma újra beterhelték és kaptam egy linket (ami a FAQ "Why is my transaction pending or delayed?" című kérdésére ugrik) a Curve-től az offline tranzakciókkal kapcsolatban, amiben írják, hogy ez megtörténhet bármikor és ha véletlenül most a terhelésnél nem a megfelelő kártya lett beterhelve, használjam a Go Back in Time funkciót.
"Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else."
-
fravik
tag
-
fravik
tag
Esetleg valakinek volt Android frissítve mondjuk 9-ről 10-re aki GPay-t használ Curve-vel? Nem merek frissíteni, nem akarom elveszíteni a lehetőséget. Vajon újra kell indítani ilyenkor az engedélyeztetést? Mert ha a Google fiókhoz van rendelve a "token", akkor talán nem kér majd újra banki engedélyt, de jobb lenne biztosra menni. ☺️
"Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else."
-
fravik
tag
Én dec. 11-én írtam nekik, dec. 12-én jött a válasz, hogy jóváírták. Azután a következő vásárlásom az adott DM üzletben már magától jóváíródott.
Ugye a probléma az, hogy a DM nem csupán DM-ként jelenik meg az üzleteknél, hanem van egyedi nevük, pl. esetemben "DM 030 József Krt.". És gondolom a többi üzlet szintén más-más.
Mivel a következő vásárlásom már jóváíródott, valószínűleg vagy létezik egy alias listájuk (gyanús) vagy okosítottak a parser-en (nem hinném)."Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else."
-
fravik
tag
válasz gyuri81 #3906 üzenetére
Azzal, hogy a Google szolgáltatások alaphelyzetbe állt a főzött ROM feltelepítésével, elvesztetted a Curve által ideiglenesen (pár hónapra) nyitva hagyott GPay fizetési lehetőséget.
Amíg nem vezetik be globálisan és nem lesz elérhető a GPay Magyarországon nem fogod tudni használni a kártyát GPay-jel."Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else."
-
fravik
tag
válasz Dluinet #3908 üzenetére
Tévedés, a Curve tiltotta le a globális engedélyeket és lekorlátozta UK-re. A GPay ugyan nem engedi az app letöltését a régiós korlátozás miatt, de ha megszerzed az apk-t, nem véletlenül ajánlja fel a Curve-öt, mint regisztrálható "bank(kártya)". Csak amikor megpróbálod az aktivációt a Curve-ről lepattan, hogy bocsi, nem UK régióra szánt kártyád van.
Idénre megeshet, hogy a GPay elérhető lesz Magyarországon is, de ennek ellenére, amíg a régiós korlátozást nem állítja vissza globálisra a Curve, számunkra továbbra sem lesz elérhető."Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else."
-
fravik
tag
válasz viktorhu #3910 üzenetére
Azért nem mindegy teljesen, mert nem csak Magyarország hullott ki a buliból, hanem pl. olyan országok is, ahol egyébként a Google Pay elérhető (tudtommal Szlovákia is). Így a Curve-nél pattog elsősorban a labda. Van is belőle hiszti a Curve community-ben. De bízzunk benne már nem sokáig...
[ Szerkesztve ]
"Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else."
-
fravik
tag
Sziasztok!
Ha repjegyet vettem Curve kártyával és kérek visszatérítést, akkor ugye a repülőtársaság ugyanarra a kártyára küldi vissza a pénzt, jelen esetben a Curve-re. Ekkor az éppen aktuálisan kiválasztott kártyára érkezik meg a pénz vagy hogy működik ez a gyakorlatban?
Köszi!"Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else."
-
fravik
tag
válasz Caldera #4764 üzenetére
Nyugodtan vegyél fel ott az egyik ATM-nél, egy dologra figyelj, hogy több automata is plusz pénzt kér.
Meg lehet szakítani a kp felvételt viszont és mivel egymás mellett van mindig egy rakás automata van választék, de általában a rendes bankfiók melletti/benti a nyerő."Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else."
-
fravik
tag
válasz SzabóTamàs90 #5237 üzenetére
Nem sok értelme van sajnos reklamálni, mert mire 30+ napon belül egyáltalán elkezdenek foglalkozni az ügyeddel már rég vissza fogod kapni a pénzedet (ami ugye még mindig csak zárolva van). Amint a tranzakció végigment az egész láncon, lesz egy olyan zárolás, amire nem érkezik igény, ezt automatikusan vissza fogod kapni. Max 2 hetet mondanék, de ez legtöbbször néhány nap alatt meg szokott történni.
Az alap hibás működést viszont nem értem sajnos, ilyennel még nem találkoiztam és Lidl-ben sem szoktam vásárolni."Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else."
-
fravik
tag
válasz st3v3np3t3r #6262 üzenetére
Ugyanez volt nálam is, a Ryanair már 1,5 hete írta, hogy visszautalták a pénzt az eredeti kártyához tartozó számlára, de tudtam, hogy Curve kártyával fizettem, így ott vártam... De meguntam és rákérdeztem, érdekes módon rögtön látták amint foglalkoztak vele, rendszerhibára hivatkoztak, majd kb 1 órán belül a Curve Cash-ben landolt a pénz. Az eredeti tranzakció kb júliusban volt.
"Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else."
-
fravik
tag
Na megjött a K&H-s figyelmeztetés, hogy holnaptól fokozatosan élesítik az SCA-t, szóval lehet izgulni, hogy működni fog-e a Curve. :/
"Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else."
-
fravik
tag
Ajánlom (igazából mindenkinek) a Have I Been Pwned oldalt, ahol az e-mail címed alapján kidobja az összes listát, amiben szerepel korábbi oldalfeltörésekből és egyéb kiszivárogtatás által elérhető formában a neved/címed/telefonszámod/e-mail címed, az ehhez tartozó jelszó, stb.
Érhetnek meglepetések... Sajnos sikerült pár ilyet korábban besz*ni, legutóbb a Ledger adatbázisát törték fel, valódi névvel, címmel, telefonszámmal, e-mail címmel, azóta valaki egy német online banki szolgáltatásra fel is iratkozott a nevemben... De ugyanígy jártam a Dropbox-szal is pl. csak hogy a nagyokat említsük."Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else."
-
fravik
tag
Igazából olyan sok lehetőség nincs. Jó lenne tudni ki gyártja a terminált, de valószínűleg Ingenico. Ezeken az F2/F3-al lehet lapozni fel-le, ezzel tuti nem OK-zol le semmit, így feltételezem a bal és jobb alsó sarokban megjelenik a HUF és GBP felirat, így az F1 és F4 közül az egyikkel tudod a HUF-ot kiválasztani.
Ha mégis lapozható, akkor látszania kell a kijelölésen, hogy melyik épp az aktuális, ekkor az F2/F3-al tudsz választani ezek közül, majd zöld gomb.
Az pedig, hogy nem tudják az alkalmazottak használni a terminált, az katasztrófa. Megkapja minden terminál üzemeltető a képzést, aminek része a DCC ismertetése, ezt valószínűleg elmulasztották (vagy a vezetőség irányukba...)"Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else."
-
-
fravik
tag
válasz Oliverda #8049 üzenetére
Köszi az infót, nekem már 1 hónapja "nyomoznak" ezzel kapcsolatban és majdnem 8ezer Ft-os terhelés duplázásáról van szó, ami hát eléggé fáj... pláne, hogy mindez novemberben volt... nem értem mi tart eddig, valószínűleg egy kevésbé rátermett ügyfélszolgálati munkatársat sikerült kifognom, de most hivatkoztam az általad írtakra, remélhetőleg így ezt is megnézi.
"Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else."
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Synology NAS
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Egyelőre nem tarolja le a piacot a Vision Pro
- Milyen légkondit a lakásba?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
- Új iPhone 15 Pro Max 512GB Független, Natur Titán
- Aspire VX5 591G 15.6" FHD IPS i5-7300HQ GTX 1050 16GB 500GB NVMe +1TB HDD magyar vbill gar
- Samsung Galaxy S21 FE 5G DS (6GB+128GB) Graphite
- VivoBook M515DAP 15.6" FHD Ryzen 3250U 12GB 256GB NVMe magyar vbill., gar
- Synology BeeStation 4TB NAS (Hálózati Tároló)