Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fitzgerald

    veterán

    A recept itt is ugyanaz, mint manapság szinte az összes nagy húzócímnél: egykor nagynevű stúdiótól már réges-régen lelépett a talent; maradt a zacc, meg az iskolapadból éppen kieső zoomerek; nézzük mit tudunk így főzni.
    És hát könnyűnek találtattak, ez van. Már a CoH2 sem volt olyan jó, mint az első.
    Dawn of War-t inkább ne is említsük...
    AOE4 mondjuk nem lett rossz, de az inkább egyfajta remakeje az AOE2-nek.

    [ Szerkesztve ]

  • Fitzgerald

    veterán

    válasz Bad Pritt #18 üzenetére

    Legalább 20 éve nem játszottam AoE2-t, szóval hiszek neked. Ettől függetlenül engem sok szempontból emlékeztetett rá.
    Starcraft fanokkal lett feltöltve ezek szerint a stúdió, DoW3 is Starcraft akart lenni.

    #16 GoodSpeed

    Nem próbáltam, nem is fogom. Eléggé egybehangzóan állítja mindenhol mindenki hogy szar meg csalódás, szóval elhiszem.
    Még a die-hard puncsosokat sem látni/hallani sehol (akik azért mindig előkerülnek magyarázni a bizonyítványt egy-egy hasonló blama alkalmával, lásd Cyberpunk, BF2042, stb.), annyira nem lett jó ezek szerint a játék...

  • Fitzgerald

    veterán

    válasz GoodSpeed #20 üzenetére

    Szerintem is az előrendelésekről szól a dolog manapság.
    Ez egy scam, egy játék sikerében az előrendelések száma nagyon fontos szerepet játszik.
    Alapvetően arra van kihegyezve az egész, hogy adjuk el a lehető legtöbbet előrendelésben. Aztán jönnek a szar értékelések.
    Kirakunk egy bocsánatkérő videót, kijátsszuk a "commitment kártyát" (mindent megteszünk, hogy a játékot rendberakjuk, blabla) ezzel időt nyerünk.
    A refundolók száma elenyésző, belefér az a néhány ezer-tízezer refund.
    Aztán egy jó hosszú időperiódus során, szépen lassan csöpögtetjük a kiábrándítóbbnál kiábrándítóbb frissítéseket a játékhoz (scoreboard update lehetne ezeknek a gyűjtőneve - lásd Battlefield 2042), de azért össze nem törjük magunkat, mert minek: előrendelésben elment már 2.5 millió, és azért a megjelenés utáni 2 évben is még 1.5, miért is akarnánk tovább önteni bele a pénzt, az erőforrást.
    Viszont valami látszatja kell hogy legyen a dolognak, és arra tökéletesen megfelelnek ezek a "scoreboard update"-ek, hogy elhallgattassuk a leghangosabbakat: úgyis csak ők számítanak, ők képesek a legnagyobb károkat okozni nekünk.
    Aztán évekkel később, a játék életciklusának a végén a progi még mindig csak félkész, de legalább az arcunkból visszakaptunk valamennyit, pénzt is kerestünk.
    Közben úgy tűnt, mintha folyamatosan, éjt nappallá téve dolgoztunk volna azon, hogy jóvá tegyük a dolgot - ez is pipa.
    Úgyhogy bejelenthetjük a régóta várt új projektet, amitől mindenki összeszarja magát, és el is felejti, hogy mi történt néhány évvel ezelőtt, kezdődhet elölről az egész.

    Amíg ez a jelenség nincsen szigorúbban szabályozva, addig nem fog véget érni a dolog.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák