Új hozzászólás Aktív témák

  • K1nG HuNp

    őstag

    válasz Chuzzlee803 #3067 üzenetére

    Még mindig él a klán?

    (raw_item.get("pk").unwrap().as_s().unwrap().to_string()).split("#").collect::<Vec<&str>>()[1].to_string()

  • Speeedfire

    nagyúr

    válasz dragonfx #4350 üzenetére

    Na ezaz. Így esélytelen lesz. :O

    Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com

  • Speeedfire

    nagyúr

    válasz Lootolok #4353 üzenetére

    Én ezt értem, de nem mindig tudok ránézni. :N

    Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com

  • sztanozs

    veterán

    válasz Speeedfire #4354 üzenetére

    Napi hárommal már jól egész jól lehet haladni.

    [ Szerkesztve ]

    JOGI NYILATKOZAT: A bejegyzéseim és hozzászólásaim a személyes véleményemet tükrözik; ezek nem tekinthetők a munkáltatóm hivatalos állásfoglalásának...

  • Lootolok

    tag

    válasz sztanozs #4355 üzenetére

    Szerintem max vegetálni szinte, persze attól is függ, az a 3 loot mennyi hasznot hoz :)

  • K1nG HuNp

    őstag

    TH8on van értelme az önfentartásnak, hogy tudjam a jelenlegi 10et tápolni? vagy menjek fel th9re a kicsivel?

    (raw_item.get("pk").unwrap().as_s().unwrap().to_string()).split("#").collect::<Vec<&str>>()[1].to_string()

  • dragonfx

    veterán

    válasz Lootolok #4356 üzenetére

    semmire nem elég.

    "Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

  • sztanozs

    veterán

    válasz Lootolok #4356 üzenetére

    Én egyszerűen nem tudom többet tolni, de így van már egy fullos th9-em (~2 év alatt). Persze lehet, hogy csak én vagyok elég türelmes.

    JOGI NYILATKOZAT: A bejegyzéseim és hozzászólásaim a személyes véleményemet tükrözik; ezek nem tekinthetők a munkáltatóm hivatalos állásfoglalásának...

  • Hunmugli

    aktív tag

    Mielőtt valaki belekezd, ezt olvassa végig, majd tekerjen rögtön a legaljára. Egyetlen linket vagy segítséget sem teszek közzé itt, és privátban sem. Kérem a moderátorokat, hogy amennyiben mégis kifogásolhatónak találják ezt a hozzászólást, igyekezzenek minél kisebb részét eltávolítani. Tekerj a legalsó bekezdésre, olvasd el, majd tekerj vissza ide. Köszönöm.

    Szeretném bemutatni a CoC csalások formáit, működésüket, mibenlétüket és megítélésüket:

    Léteznek legális és illegális csalások. Legális például a golden hour kihasználása, vagy kémkedni egy ellenséges klánban. Esetleg onnan tagokat kirúgni. Ezeket a játékmenet külön módosítása nélkül, mindenki számára nyitott úton meg lehet tenni. Az etikusság már egy másik kérdés.

    "Fél-legális" csalások: nem tudja mindenki kihasználni őket, azonban a valódi játékmenetet nem módosítják. Ilyen például a privát szerver használata. Attól függően, hogy ki milyet használ, különböző funkciók érhetőek el; esetenként tetszőlegesen épített bázis támadható meg tetszőleges katonákkal. Játékosok bannolása: ehhez nem kell külön szoftver, pusztán egy képet kell beküldeni az SP-nek, ami bizonyítja, hogy egy játékos megsérti a CoC Felhasználási Feltételeit. (Bővebben nem írom le, hátha valakinek kedve támad próbálgatni... Az AOW-nek és az ITD-nek [ArtOfWar; InTheDark] sikerült több játékost is kibannoltatnia egymás klánjából, bár ez azon is múlt, hogy az SP nem győződött meg 100%-osan a képek megbízhatóságáról.) Tény és való, hogy ez egy csúnya módszer, átlagos játékos ilyet nem csinál. A bann először 2 nap, aztán egy hét, egy hónap, végül gondolom teljesen letiltják a karaktert, de ezt nem tudom.

    Illegális csalások: ezek külső fél által gyártott szoftvereket igényelnek, amiknek a használatát az SP tiltja. Fajtánként és operációs rendszerenként megkülönböztethetőek:

    Modok: a játékmenetet a felhasználóval közösen módosítja, de így is jelentős változtatásokra képes. (Ez a megfogalmazás nem teljesen pontos, de erre is képesek.)

    Androidos mod: egyről tudok, természetesen root-ot igényel. Kis űrhajós szerű az ikonja, Iosre is megtalálható tudtommal, teljesen ingyenes és nagyon elterjedt. Nem csak CoC-ra van benne mod, hanem Mc Pe-hez, Agar.io-hoz is, stb.. Rengeteg funkciója van, ezekből néhány teljesen ártalmatlan, hiszen csak gyorsítanak bizonyos dolgokat, míg más funkciók az átlag-felhasználó számára több óra játékkal sem kiváltható. "Legális" részei (ilyen szoftver használatát tiltja az SP, de mint említettem, kiváltható némi extra játékidővel.):
    -felvétel/képernyőkép készítése. (nem erre szokták használni :DDD )
    -keresés: képes bázist keresni multiplayer matchmakingben, szempontok alapján. Ilyen például a loot (mind/csak bányaloot), minimum elhozható kupa, maximum Városháza szint, stb, és kapcsolattal.
    -aktívan tarthatja a falut, mintha csak 5 percenként tapiznád a telefont/tabletet.
    -képes az előzőleg megvisitelt falut lemásolni, természetesen ha nem ismeri valaminek a helyzetét (pl. csapdák, extra épületek) akkor azokat nem rakja bele.
    Most következnek a ténylegesen extra funkciók:
    -élő csapdák: a neve is mutatja, élőben láthatod a csapdákat cwn, támadás és (live) replay közben is. Ha valamelyik csapda nem működik, akkor is mutatja, kivéve, ha már aktiváltad.
    -szimulált támadás (replay-ből): képes támadást szimulálni , vagyis a szerveren semmilyen közvetlen nyoma nem marad. Az egységeket szintestül-mindenestül ki lehet válogatni, többet is, mint amennyit valójában szabad. Ha ismeri a csapdákat, akkor azok működni fognak (pl., ha klántárs az illető), ha nem, akkor csak akkor, ha a bázison van egy támadás. Ennek kimenetele nem számít, egységet sem kell letennie a támadónak, csak a visszajátszást kell megnézni előtte.

    Ios-es mod: Amennyire tudom, ez is ingyenes, és a fenti lehetőségek mindegyikét támogatja, annak ellenére, hogy semmi közük nincsen egymáshoz. Ezenfelül tud még ezt-azt:
    -a csapdákat lehet manuálisan is betenni a szimulált támadáshoz.
    -képes karaktereket menteni/lopni: a karaktert csak egyszer kell linkelni az eszközre - androidról is akár -, majd akkor is hozzá lehet férni, ha jelszóváltoztatás történt rajta. Egyetlen lehetőség kikerülni ezt egy két napos bann (androidon is lehet működik ez, sajnos nem tudom), addig az SP törli a hozzárendelést az eredeti Apple ID-ről, majd akár ugyanarra is elmenthető a karakter az eredeti tulajdonosánál. Ezt a "nagyok" használják, pl AOW vs. ITD cwn ilyen módszerrel 15 támadást is szétkapcsoltak. ("Another device is trying to connect to this village.") Azóta megtalálták a visszakapcsolás módját, 10 ember ismeri is... (Ezt nem értem teljesen, mit hogyan, nem hinném bárkinek is lesz tapasztalata ilyesmivel, mindenesetre ötletes, félelmetes és köcsög egy funkció. Nézőpont kérdése, lehet hasznos is :U )
    -bot: erre alant kitérek, ez is ennek a modcsomagnak a része.

    Botok: a játékmenetet önállóan is képesek módosítani, vagy cwznek az ember helyett, vagy farmolnak. Nagyon sokat:

    Androidos bot: ebből is egyféle van - egyről tudok -, ez nagyon drága, de hatékony. 10 dollár/hónap, farmol mint állat. A gyorsabb keresés érdekében az androidos moddal is képes együtt dolgozni, más közük nincsen egymáshoz. Amitől ingyenes is lehet, hogy 2 óra trial verzió jár hozzá, amit egy ügyes trükkel ismételgetni lehet.

    Ios-es mod: ebből kétféle van, de ez lényegtelen. (Ha mindent jól tudok.) Az elterjedt az Ios-es mod fizetős része, 10 dollár/év. Ez a legprofibb farmbot. Az összes többivel együtt képes fejlesztéseket indítani, teljesítményben nincsen párja.

    Bluestacks-es botok: nagyon amatőr bot, aminek oka az, hogy beéri rootmentes BS-szel. Egy fix felbontásra állítja be, majd a képet ismeri fel. Kis felbontású (pl. 2x10-es) képfájljai vannak, az összes épületet így azonosítja. Funkcióit tekintve remek, 3-4 alternatívája is van, azonban nagyon lassú, amire a gép és az emulátor sincs jótékony hatással. Néhány verzió Droid4x alatt is elfut. Senkinek nem javaslom kipróbálni, hogy "hú de milyen, jó, végre lesz szabadidőm, valaki pedig farmol nekem." Csalódás és lelkiismeret furdalás lesz a vége. (Lehet a vége :U )

    Autotouch/script: régen minden "profi" ezzel tolta. Nincsen sok köze a cochoz, legalábbis nem ahhoz van kifejlesztve. Valószínűleg sok ilyen szotfver van, minden platformra. A lényege: megjegyzi a tappintásokat (hely, idő), majd szerkeszteni lehet őket. Ms-re pontosan. Így 1/3 mp alatt egy full barch sereget le tud tenni cwn. Ma már szinte csak xpfarmhoz használják, ugyanis egy goblinpályán aqval lehet 5 xpt szerezni egy városháza lerombolásáért - akárhányszor -. Cwn az SP javított a troopok "randomabb mozgásán", ezért sokkal biztosabb saját kezűleg támadni, így bármikor reagálni lehet, ha az aq rossz falat kezd el lőni. (Mire gondolok: tablet azonnali földhöz vágása :DD )

    Forrásként csak egy valakit említenék meg, Tanka Bálintot. Néhány információ tőle van, első- vagy másodkézből. Állítólag nála cw támadás közben a CoC-on kívül még 4 alkalmazás fut. (Nyilván nem a messenger, vagy a Google.) Ő mondta, hogy az AOW-ben vannak programozók is, akik különböző dolgokkal foglalkoznak. Van egy fejlesztőjük, aki BS-es botot csinál, illetve kifejlesztették a visszakapcsolás és a ghostolás (szerverre való betöréssel adatokat szereznek meg az ellenfél bázisairól. Dióhéjban.) technikáját. Elvileg Bálint azon kb. 10 ember egyike, akik ismerik ezek rejtelmeit. Elnézést, ha valamit rosszul írtam itt, vagy fentebb.

    Bocsánat a nagy szövegért és a sok aláhúzásért. Biztosnak kell lennem, hogy senki nem értelmezi félre a szándékomat.Ennek az írásnak nem célja a segédeszközök reklámozása, csak némi általános képet szerettem volna felvázolni. Linkeket is ezért nem adtam meg, privátokra is ezért nem válaszolok. Remélem, senki nem kapott kedvet ezeket kipróbálni. Elsőre még lehet jó buli, aztán rossz érzés. Olyan, mint a drog: "velem úgy sem fordulhat elő h enélkül elrontok valamit, aztán: csak még egyszer kigyakorlom a támadást, beállítom az élő csapdákat...".Szívesen fogadok mindennemű pozitív és negatív kritikát, ugyanakkor nem szeretnék kommentfightot látni. Kínos kérdésekre lehet nem válaszolok, hazudni ugyanis nem szeretnék :B Köszönöm :)

    A kevés tudás veszélyes. A sok is. – Bocs az offért.

  • K1nG HuNp

    őstag

    válasz Hunmugli #4360 üzenetére

    :Y Nem sok ez egy mobilos játékhoz?

    (raw_item.get("pk").unwrap().as_s().unwrap().to_string()).split("#").collect::<Vec<&str>>()[1].to_string()

  • kovimester

    aktív tag

    válasz Hunmugli #4360 üzenetére

    "Elsőre még lehet jó buli, aztán rossz érzés"
    Ezen az egyen jót nevetem.......

    [ Szerkesztve ]

  • MrCsiT

    addikt

    skacok, hölgyek..

    infi tornyocskát, a single target fajtásat.. mégis, mivel lehet hatékonyan leszedni?!

    Hunmugli: véleményként, az egyébként láthatóan átgondolt és összeszedett hsz-edre ( :R ) :

    Látszik, hogy az elkorcsosult, a tisztességet hírből sem ismerő, törtető szemétládák hada egyre nagyobb és nagyobb.
    Sajnos, nincs sugárban hányós smiley itt a PH-n, pedig, ehhez odatenném!

    ÉN egy játékot a játék öröméért játszom, és szívesen megnézem azt is, ahogy engem támadtak be, és volt, hogy már megcsóváltam a fejem: "Ez igen, szép volt!" .. erre, leírod, hogy a Mátrix-ban vagyok... :(((

    Remélem, lesz pár programozó, aki a Supercell-t is megsegíti, és a tavalyi 90 Milla USD-s bevételt figyelembe véve, gondolom, ez nincs is annyira messze.

    [ Szerkesztve ]

    "Nekem a "link" egy hivatkozás legyen, ne egy ember ?!" - by Mr.CsiT

  • Hunmugli

    aktív tag

    Szép sorjában:

    #4361 K1nG HuNp: Van pár módszer, amit így is kihagytam, és feltehetően van pár, amit nem ismerek. Kíváncsi vagyok, mit találnak majd ki például a Clash Royalehoz, mert szerintem abban nem lehet majd csalni. Talán ingyen lehetővé teszi majd valamilyen szoftver a friendly battle-t, vagy láthatod az ellenfél elixir mennyiségét, de ezek nem lényegesek, nem hiszem hogy ettől félni kéne.

    #4362 kovimester: Próbáltam úgy megfogalmazni, hogy a gyerekek ne ezért rootolják meg a telefonjukat. Egyébként nem ezt szántam poénnak, de örülök, ha megnevettetett.

    #4363 MrCsiT: Az írást arra szántam, hogy mindenki tudja, mivel állHAT szemben. Szerencsére nem sokan használnak ilyeneket, és többnyire osztom a véleményed. Sajnálom ha csalódást okoztam, de megígérem, hogy a jövőhéten is hasonló írást készítek, fair play témából. Az majd biztosan jobban tetszik :)

    [ Szerkesztve ]

    A kevés tudás veszélyes. A sok is. – Bocs az offért.

  • dragonfx

    veterán

    válasz MrCsiT #4363 üzenetére

    gigi7

    "Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

  • ricsko1234

    csendes tag

    Sziasztok! Mindenkit szívesen várunk az Istenek Hada nevű klánba. Csak annyi kritérium van hogy aktív játékos legyél és minimum TH4-el rendelkezz. heti 2 CW-re lehet számítani. 6 játékost várunk.

  • Lootolok

    tag

    válasz dragonfx #4365 üzenetére

    Úgy-úgy.
    Sok dagival, mellé boszi sem rossz, a sok kis csonti lefoglalja az infernot.
    De 20-24 dagi is jó dolgo, mehet a nyakukba heal, és rage, oda fognak érni az infernohoz.

  • dragonfx

    veterán

    válasz Lootolok #4367 üzenetére

    a multi már nehezebb esett. a lootsereget kiszedi.

    "Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

  • DiamondBack

    senior tag

    Ready:

    Steady:

    Gooo:

    Crash... Connection lost with the server ☺

    [ Szerkesztve ]

  • dragonfx

    veterán

    A sok csalo cheater....

    "Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

  • dragonfx

    veterán

    válasz Lootolok #4375 üzenetére

    konkrétan ha tuti mész akkor 5 nagy hp.jü egység kell. lehet 2 golem 3 pekka avgy forditva fantasztikusan gazdaságos. :C

    "Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

  • kovimester

    aktív tag

    válasz Lootolok #4374 üzenetére

    A suppercell serverein kivüli magn server vagy isprivat server, velük soha nem fogsz össze futni. Ezek a serverek inkáb funn-ra valok mint sem komoly játékra, ezt a dolgot én nem nevezném "csalásnak" mivel mindneki ilyen a serveren.

  • Hunmugli

    aktív tag

    Hogyan építsünk jó anti 3-as bázist? (5 oldalban, dióhéjban.)

    Először is: mitől anti 3-as az anti 3-as bázis? Attól, hogy nehéz leverni 3 csillagra. Ezt különböző módszerek segítségével érik el a bázistervezők, amik azt vonják maguk után, hogy a th kiszorul és könnyen lehet 2 csillagozni. Mindig a 3 csillagok nyerik a háborút, th 9-es szintig. (A th 11-es frissítés óta 3-as witchhel is lehet 3-azni, ezért ez a tétel kiterjeszthető.) A cél ezért az, hogy a saját bázisokat ne lehessen könnyen/első támadásra 3-azni, míg mi ezt megtehessük az ellenfél bázisain. (De az nem egy külön cikket érdemelne meg.) A következő sorokban a bázisépítés néhány rejtelmét tárom fel, hátha valaki kedvet kap hozzá th 9-es szinten.

    A bázis dizájnnak, annak ellenére, hogy fölényben van a laloonos támadásokkal szemben, egyaránt védenie kell minden támadás ellen, amelyek nagyrészt következők: (wq-s) gohog (mass és surgical), holo, golo, gowiwi, gohovawiwi (számtalan taktikát lehet vegyíteni vawiwivel, wqval, suice dragonnal, ezért csak ezt az egyet említettem. A támadási stratégiákról új cikk is várható, azonban ennél lényegesebben rövidebb.), és gowipe ellen is. Amikor a bázisodat tervezed, mindig a támadó fejével gondolkozz - hol a leggyengébb a bázis, honnan lehet felnyitni? Egy jó bázist olyanra kell csinálni, hogy egyetlen támadási stratégiával se tudd beverni. Ha mégis erre kerülne sor, az idegességtől legszívesebben kidobnád a tableted az ablakon. Egy jó bázist ezért nagyon, de nagyon nehéz megépíteni. Valószínűleg sok bázist kell majd tanulmányoznod, mielőtt a sajátod szerinted tökéletessé válna. Jó ötlet megkérni valakit, hogy véleményezze a műved. Az első alkalmakkor kétségkívül lesújtó lesz a válasz, de majd belejössz. Itt van néhány általános szabály, amit feltétlenül érdemes lehet betartanod:

    Klánkastély:
    – a tervezést ennek a lehelyezésével ajánlott kezdeni. Egy fontos kritérium van: ne lehessen kicsalni olcsón. Ezért középre kell helyezni, ugyanis így általában ez megoldható.
    – Kis szintű, gyenge, vagy walking queen-es govaho-val sebezheto bázisok esetén érdemes sarit és pl. 2 ballont kérni bele, míg fejlett bázis esetén lavát. Ha a queen ezt kezdi el lőni, akkor azzal fél perc is elmehet a támadásból, illetve addig semmi munkát nem végez, valamint lemaradhat a jump spellről is. Annyi idő alatt meg is halhat, hiába van előtte gólem, mögötte healerek.

    Falak:
    – Minimum 6, de maximum 9 nagyobb részre osztják a bázist.
    – Dgb mellett lévő védelmek minium 4 egységnyire legyenek a külső faltól (wq ne tudja kiszedni az ott található védelmeket, hiszen akkor hatástalanítja a dgbt.)
    – Egy másik, kevésbé használt mód, amikor csak térkitöltésre szolgálnak. Ez nagyon furcsa lehet első látásra, azonban nagyon hasznos a gyanútlan támadó ellen. Lehet ugyanis egy 4×5 méretű helyre egy falat betenni, amikor egy tesla-farmot tartalmaz a látszólag üres hely. – Nagyon hatásos.
    – Ennek még egy alkalmazása lehet: 5-6 fallal már hatalmas területet fel lehet tölteni, ahol azonban nincsen semmi más. Hosszú, 1-2 szektor méretű helyre kell gondolni. Ilyenkor ott semmi nem fog átmenni a túloldalra, hiába van kész az út jumppal vagy rengéssel. Ez a légi egységekre is vonatkozik, ezért csapdát sem érdemes oda tenni.
    – Dupla fal: falsor-szünet-falsor. Pazarlásnak tűnhet, pedig nem az. A bázis szélén alkalmazva elvezeti a faltörőket (hiszen azok nem célozzák meg az üres szekciót védő falakat). Másik vonatkozásában az archer queen kiugrását akadályozhatja meg.
    – Minél kevesebb olyan falkereszteződés legyen, amit ha berobbant egy faltörő/áttörrnek rajta, akkor több mint egy új szekcióba jutnak be a katonák. (Az elkerülhetetlen, hogy 3 szektor egy helyen találkozik, de 4 már nagyon sok. Az a bázis felébe átjárást biztosítana.)

    Archer queen:
    – A bázis egyik legnagyobb, ha nem a legnagyobb erőssége, ezért fontos megvédeni.
    – Ez nem mindig lehetséges, ezért a cél a lehelyezésénél annyi, hogy
    nagy életű tárolókkal kell körülrakni, amiből akár 6-7 is lehet a közelében. Lásd alant: nyersanyag-gyűrű.
    minimum 2 íjásztorony és 1 fekete airmine; vagy egy xbow, egy íjásztorony és egy air sweeper védje surgical dragon ellen.
    ne lehessen egy sétával megölni, vagyis minimum 7, de maximum 9 egységnyire legyen a faltól.
    – Az aqt olyan helyre kell tenni, hogy egy spellt mindenképpen el kelljen használni a megöléséhez, így a maradék 3 heal nem lesz elegendő a hogok életben tartásához. A OneHive erőteljesen ajánlja 2 dgb használatát, mert a ks-dal csak egy szedhető ki. A jó dgb a pathing miatt pedig biztosan kivédhetetlen. Vagyis egy dgb megmarad, biztosan berobban, és nem lesz 3 csillag a vége - optimális esetben. (Ha nem érted, olvass tovább.)

    Légvédelem:
    – Speciális védelem, mely csak a levegőt lövi. Csak 4 van belőle.
    – Hamar érdemes lerakni, hiszen bázist bentről kifelé építünk. A cél: ne lehessen 2 gólemmel kiszedni ezekből kettőt, és még az archer queent is. Ekkor ugyanis mindenképpen verhető a maradék rész laloonnal. Mindenképpen messze legyen a queentől, annyira, hogy ne lehessen egy golemes ks-dal megölni a queent, a cct és egy légvédelmet; a többit pedig a bázis queentől távolabb eső részében. (Faltól minimum 4 egységnyire.)
    – Sosem szabad úgy elhelyezni a légvédelmeket, hogy egy jumppal/4rengéssel mind a 4 darab egybenyitható legyen!
    – Azonban nagyon vigyázni kell! Ma már nem egy, régen jól bevált bázis üthető walking sarival.(Nem összekeverendő a surgical dragonnal). Ezért mindenképpen olyan messze kell tenni (4 egység) a legkülső faltól, hogy az archer queen ne érhesse el. Ezentúl szempont, hogy egy walkkal és ks-dal ne lehessen 3 légvédelmet leszedni. (Bár ezt nehéz megoldani.) A négyes sarival ugyanis új fegyver van a th 9-ek kezében.

    X-bow:
    – Szintén kulcsvédelem, az archer queen és a teslák mellett a 3. legerősebb.
    – Az anti 2-kkel ellentétben ezeket már nem szokás egy szektorba, egymás közelébe tenni. Ennek az az oka, hogy nagyon erősek, így a ks-dal csak egyet lehet leszedni. Célszerű az aq-tól messze elhelyezni. A légvédelemhez hasonlóan nem jó, ha wq-val szedhető.
    – Szerepe van az anti-surgical bázisokban is. Erre alant kitérek.
    – Ajánlott légire állítani, hogy ott is képviseltesse magát. Bár a csak földi mellett szól például, hogy nagyon meg tud izzasztani egy walking queent [Sétáló királynő, wq.], ezt mégsem ajánlhatom.

    Air sweeper (WC-pumpa, 3-as szintig):
    – Szintén specifikus, hiszen csak a légi egységekre van hatással, ráadásul nem is sebez.
    – Ezen védelem célja a kikövetkeztethető balloon pathing megzavarása [értsd: egyik légvédelem közelében van, de nem közvetlenül (zapquake ellen: 2 villám és egy rengés, hogy ne lehessen a kettőt egyszerre leszedni ilyen technikával.), es a légvédelemhez legközelebbi másik légvédelem felé néz], vagy a queen megvédése. [Pathing: a katonák sora, hogra vagy ballonra értelmezve, a védekező szemszögéből.] Nem a lavát kell elfújni, hanem a ballonokat a légvédelemről. Ezáltal némi extra idő nyerhető a lava elpusztításához.
    – Előszeretettel alkalmazzák double giant bomb-ok [dgb] kiépítésénél, hiszen ki gyanakodna egy ilyen „lényegtelen” épületre, mint gyilkos szerszámra?
    – Fontos megemlíteni, hogy egy profit ez nem fog megállítani a laloon használatában, de képes megnehezíteni a dolgát. Senki ne építsen bázist csak az air sweeper-re hagyatkozva.

    Wizard tower:
    – Területi sebzése miatt rendkívül lényeges.
    – A legfőbb szempont az, hogy ne legyen a hatósugarában egyetlen légvédelem se, hiszen így nem a lavát fogja simogatni, hanem keményen gyilkolja a ballonokat. Ezentúl nem hiba az sem, ha nincs az aq közelében, bár kettőt egymás mellé tenni szintén nem szokás.
    – Gyakori az, hogy ily módon kikerül a bázis szélére. Ez nem baj. Érdemes lehet elé helyezni valamilyen kevésbé lényeges védelmet, vagyis ágyút, mortárt. Tesla-val is lehet próbálkozni, de az értékes épület, ajánlott jobban használni. Az ilyen elrendezésnek anti-surgical hatása is van.
    – Képes falrobbantás-failt okozni.

    Íjásztorony:
    – Az ágyúnál értékesebb, így prioritást élvez nagyobb hatósugara és sebessége miatt.
    – Sosem szabad falon kívülre tenni. Gyakran teszik légvédelem mellé. A ks-t és a walkot képes lehet lassítani, megakadályozni.

    Ágyú:
    – Fontos védelmi eszköz, falon kívülre is nyugodtan helyezhető. Ilyenkor szempont, hogy két ballon ne tudja leszedni. Ezt el lehet érni pédául úgy, hogy 2 íjásztorony látja. Többet nem nagyon lehet róla mondani.

    Mortár:
    – Gyakorlati haszna a 0-val határos, egyedül falrobbantás-failt tud okozni. Nem szükséges fallal védeni. Ilyenkor ne lehessen 2 balloonnal leszedni, ugyanis klánkastély-húzás ellen hatásos, habár arra egy mortár nem elég.

    Csapdák: láthatatlanok, így nagyon nagy erőt képviselnek főleg a gyakorlatlan támadók ellen. Scout támadással sem lehet mindet felderíteni, egy jó bázis emiatt akár 3 támadást is felemészthet. (Pl egy támadás a scout, egy felfedezi a 2. dgbt, 3.-ra pedig 3-ra verik a bázist.)

    Kis bomb-ok:
    – Th 8-cal ellentétben nem kell vele kipótolni gbt dgbre, mert annál sokkal fontosabb szerepük van.
    – Faltól kettőre [fal-szünet-bomb] rakva olyan falrobbantás-failt képes véghez vinni, hogy a támadás már az első fél percben elesik. Ennek oka az, hogy hátralöki a faltörőt, majd egy mortár/varázslótorony lövése pont eltalálja azt. Kivédésére gyakran csak egy faltörőt raknak le a támadók, és persze visznek tartalékot. Pár hely előnyt nyerhettünk.

    Air bomb:
    – Falon kívül: le tud szedni wq-nak tisztító miniont, bár nem ez az elsődleges célja.
    – Ballonok ellen lett kifejlesztve, gyakran teszik wt közelébe. [Wizard tower.] Igyekeznek úgy lerakni, hogy a lava ne szedje fel őket. Aq-tól messze tartandók.
    – Duplán használva nagyon hatásos, bár ezt nem szokták alkalmazni, hiszen scout után egy ballonnal/minionnal ezen csapdák 1/3-a aktiválható.

    Seeking airmine:
    – Nagy életű légi egységek ellen használatos, nevezetesen a sárkány, illetve a lava ellen. Sárkány ellen az aq kiszedésére kell gondolni elsősorban, ezt egy darab odahelyezett fekete airmine meg szokta oldani.
    – Double airmine légvédelmek mellett: walking sari ellen is jó, de a lava mihamarabbi elpusztítása a cél. A támadó rendszerint 2 lava beküldésével védekezik.

    Spring trap:
    – Egységek eldobására használatos, az anti-surgical bázisok egyik kulcseleme. Más módszerekkel is kombinálható. (Alant olvasható.)
    – Nem spring trappel kell megakadályozni a cc luret. (Kis érdekesség: régen főleg th 10-en előszeretettel használtak lavat a cc csaláshoz, aztán egy villámmal likvidálták a védő íjászokat.)

    Skeleton trap:
    – Ez a kis csapda nagy erőt képvisel. Földire ajánlott állítani hog-os támadások ellen.
    – Többféle működés jöhet szóba: egy helyre tenni mindkettőt, avagy nem. Mellette szól, hogy így 8 egység szabadul ki egyszerre. Ellene pedig, hogy egy darab méreggel hatástalanítani lehet mindkettőt.
    – Queen közelébe is lehet tenni, viszont a bázis belseje felé: ha a barb king ezeket fogja be, akkor az ellenséges királynő könnyedén le tudja szedni őt.

    Giant bomb:
    – Hogok ellen a legjobb védelmi eszköz. Kettőt együtt alkalmazva lazán sült disznót csinál a legerősebb seregekből is.
    – Lehet 2 duplaként lerakni, esetleg 2 dupla 2 szimpla felállásban használni. Nagyon váratlan tud lenni 4 szimpla a queentől messze, ezt azonban nem szokás használni, mert 2. támadásra nagyon egyszerűen kivédhető. (Pl. aq-ölés, aztán 30 hog 4 heallel...)
    – Ezt is érdemes kombinálni valamivel: ha csak egyet használunk, akkor egy heal varázslat egyensúlyozhatja a hatását. Azonban ez idő, amíg egy ügyesen elhelyezett skeleton trap pár hogot leszedhet. Vagy a még erősebb bk ilyenkor egy ütéssel megöl egy hogot, ami szintén nagy veszteség. Annál veszélyesebb ez a kombináció, hiszen a bk-ra nem szokás erős védelemként gondolni – pedig képes azzá válni.
    – Minimum 4 védelmet kelljen kiszedni a berobbantásához, illetve a pathingnak atombiztosnak kell lennie. (Most is azt jelenti, mint fentebb: a hog sereg [biztosan haladjon át rajta.])

    Tesla:
    – Nyugodtan kijelenthetjük, hogy ugyanolyan fontos a hogok elleni védekezésben, mint a giant bomb. Egyedül használva ennek sincs nagy ereje, bár régen gyakori volt a bázis szélére tenni. Hacsak nincsen rá esély, hogy ilyen módon megállítsunk egy wq-t, ezt semmiképpen nem javaslom.
    – Együtt, más csapdákkal viszont nagyon hatékony tesla-farmot lehet kiépíteni hogok ellen. Ez alapvetően „csak” 4 teslát jelent egymás közelében. Falakkal kell megoldani, hogy ne lehessen egységeket odatenni. Vagy egy-egy falat rakunk közéjük, vagy két szektort elválasztó falsor két oldalára helyezhetjük őket.
    – Kiegészítésként még mehet oda egy skeleton trap, vagy pár spring trap. Néhány jól elhelyezett ezekből a végét jelenheti 12 hognak – és egy támadásnak is.
    – Nem tesla-farmként, de dupla giant bomb kiegészítésként is veszélyes. Ennek oka az, hogy nem látszik a dgb melletti 2 védelem, csak egy. Vagy még egy se!!! Ilyenkor rendszerint falsorral van elválasztva a két rész, bár ezen kombináció hatékonysága kisebb. Csak profiknak ajánlom ilyen építését, nehéz jól alkalmazni. Másik módszer, hogy az egyik védelem látszik, a másik pedig egy vagy két tesla. Ilyenkor még mindig építhető tesla-farm. Ez nagyon veszélyes, de ahhoz, hogy egy-egy ilyen elrendezés megfelelően működjön, sok nagy hely kell egy bázisban. Különben teljesen triviális lenne, hogy hol vannak a csapdák. Ettől azonban a bázis nagyon széthúzottá válik.

    Ez az oka annak, hogy a gyenge anti 3-ak könnyen verhetőek akár gowipe-pal is. Ez nem jó hír egy 8.5-nek. Ilyenkor szoktak valkűrt vagy witcheket használni a támadók. De a wq sem ritka, hiszen gyakorlatilag nincs olyan hely a bázisban, ahol 3 védelem lőné huzamosabb ideig az aqt. Sok kezdőbb játékos emiatt szeret jól széthúzott bázist támadni, rendszerint a már jól felhúzott egységeire alapozva: valkűr/witch és persze hog.

    Mi is az az anti-surgical bázis? Az anti-surgical bázisban a cél a hogok surgical lehelyezésének megakadályozása. Ennek a taktikának az a lényege, hogy minden védelemre 3-5 hogot rak a támadó. Így a külső védelmeket olyan gyorsan leszedik – főleg tankoló giantokkal –, hogy azok nem is tudnak kárt tenni bennük. Ezután csak egy adag healt kell lerakni belül, és kész is van a 3 csillag. Ez ellen többféleképpen lehet védekezni: az első és második sor védelem közé spring trapeket helyezhetünk, így a hogok szépen elszállnak és nem lesz mit gyógyítani. És/vagy úgy rakjuk le a védelmeinket, hogy már az első sorban elkezdjen lemenni a hogok élete. Ezt egy-egy teslával/giant bombbal (az első és 2. sor védelem között többnyire) fokozhatjuk.

    Védelmeket fallal körül nem véve megoldható, hogy a gólemek ne a megfelelő irányba menjenek, de sajnos erre alap figyelni. Túlzott reményt nem érdemes hozzáfűzni. Ilyen célra ágyút és mortárt használjunk, amennyiben lehetséges.

    Nyersanyag-gyűrű: a jól ismert módszer a th 10-es bázisokból. Hatása és célja itt is ugyanaz: rávenni a gólemeket, hogy ne befelé menjenek, hanem körbe. A támadó valkűrök, king, quenn, stb emiatt jobban kiszolgáltatottak lesznek a mag védelmeinek. Emellett rengeteg élete van a tárolóknak, a th-nak és a delix drilleknek is. Ez a ks-t lassítja, nehezítheti az aq ölést is.

    Anti 3-as bázist készíteni nem egyszerű dolog, elsőre nem is szokott sikerülni. Rá kell szánni az időt, egy óra alatt már nagyon jókat lehet kreálni – némi gyakorlat persze nem árt. Minden feltétel persze nem tud teljesülni, ezért ajánlott párat elhagyni. Nyilván van, ami nagyon fontos, pl a cc csalhatatlan kell, hogy legyen. A kezdőknek, vagy inkább azoknak, akik úgy érzik, kezdő támadók ellen kell védekezniük, ezt javaslom: az adk védjenek legyenek jól elhelyezve, aqtól távol. Ezzel golaloon megoldva. Wq saris sereggel nem fog rád mászni senki se, szinte, így attól sem kell félni. Hog ellen a csapdákkal nagyon jól lehet védekezni, a leírtak nem egy profin kifognak. Scout nélkül szinte biztosan. Két dgb nagyon hatásos, wqtól meg nem kell félni, mivel a kezdők [nem maxos th 9-ek] általában nem kapnak 20 feletti hősökkel rendelkező ellenfeleket. Érdemes lehet valamilyen stílust követni, például egy hosszabb üres falrész, ahol nincs semmilyen épület, megengedi, hogy kisebb helyre több védelmet helyezzünk.

    A forrásokat biztosította: Rozgonyi Zalán (Zalan, 444 Academy). Az író, Balazs23 (ClashWithZsomac), őszintén reméli, hogy lesz, aki értékeli és használja majd ezt az írást :)

    A kevés tudás veszélyes. A sok is. – Bocs az offért.

  • Hunmugli

    aktív tag

    válasz Hunmugli #4378 üzenetére

    Nem éreztem ennek nagy szükségét, de szerintem lesztek páran, akiknek ez nagy segítség. Szívesen válaszolok kérdésekre, és használjátok egészzéggel :)

    A kevés tudás veszélyes. A sok is. – Bocs az offért.

  • konikan

    aktív tag

    válasz Hunmugli #4378 üzenetére

    Ezt topic összefoglalóba pont jó lenne.

    "-De engem szeretnek!" ..."-Az nem feltétel"

  • Benito94

    tag

    Sziasztok! Mi szerint dobja be az CW-re az ellenfeleket? Szint vagy th? Érdekes, hogy egyik sem egyezik de mindig erősebbek mint mi. A választ előre i köszi.

  • konikan

    aktív tag

    válasz Benito94 #4381 üzenetére

    Üdv!

    Kis angoltudás nem árt, de tessék:
    [War matchmaking explained]

    "-De engem szeretnek!" ..."-Az nem feltétel"

  • Benito94

    tag

    válasz konikan #4382 üzenetére

    Nem valami jó az angolom, de azért köszönöm. Valahogy csak kibogarászom :D

  • KraRe

    aktív tag

    Sziasztok! Már játszok egy ideje, de meguntam a játékot, gondolkoztam, hogy megválok a karimtól, itt magyar honba lehetséges ez, vagy muszáj ebayezni? :)

  • Hunmugli

    aktív tag

    Üdv! Topikgazda lettem. Csak a téma összefoglalót és a tudnivalókat tudom szerkeszteni, más jogosultságom tudtommal nincs. (De lehetne, csak nincsen rá szükségem.) A tudnivalókat olvassa el mindenki, ha tetszik, akkor így hagyom. Az összefoglalóban lassan de biztosan helyezek el linkeket és leírásokat, ahogy időm engedi. Javaslatokat és véleményt privátban és itt is lehet mondani, ha valaki szükségesnek érzi valaki.

    Cwkeresés: Holnap leírom részletesen. Dióhéjban: felméri a kereső klánokat és a létszámon belül egy kb. megfelelőt (azonosat) ad.

    Karakter eladás itthon: Az SP tiltja a karakterek eladását. Ha ingyen adod, akkor nyugodtan, de ha bármit kérsz érte, akkor kérlek, mellőzd ezt a fórumot. (PH! ászf-je is tiltja.) Ha E-bayen adnád, akkor nagyon vigyázz az árazásra, és arra, hogy nagy eséllyel ne bannolják a karaktert. Vagyis ne legyen egyértelműen meghatározható. Sok sikert, többet nem mondhatok :N

    A kevés tudás veszélyes. A sok is. – Bocs az offért.

  • Hunmugli

    aktív tag

    válasz Benito94 #4381 üzenetére

    Hogyan működik a klánháborús keresés?

    Clanwar keresésnél úgynevezett súlyokkal számol a rendszer. Eszerint próbál meg ellenfelet beadni. Hogyan is történik mindez? A cwt indító játékos (co-leader, vagy leader) játékosokat választhat be a cwbe. Bárkit belerakhat, attól függetlenül, hogy piroson vagy zöldön van-e. Ez csak egy jelzés, és az alapértelmezett állapot cw indításnál, amit az indító egy gombnyomással átállíthat. A leadert is ki-beteheti.

    10 fő a minimum, innen ötösével vannak a lépcsőfokok, 50-ig. Előfordulhat, hogy valakit nem lehet belerakni cwbe. Ennek az az oka, hogy egy másik klánban, ahol már volt, éppen cwben van, vagy legalábbis keresésben. Ilyenkor meg kell várni, amíg letelik maximum 2 nap 23 óra. Ez azért van, mert 24 óra után automatikusan leáll a keresés, ha nincsen ellenfél, tehát ha éppen időben talál, akkor még ki kell várni a preparation dayt és a war dayt is.

    Az első és legfontosabb dolog, ami meghatározza a keresés eredményét, az a létszám. Ez mindig megegyezik a két klánnál. Utána következnek a súlyok: minden játékosnak van egy súlya, ez egy kétjegyű egész szám. A war day alatt könnyedén meg lehet állapítani bármely játékos súlyát: csak meg kell scoutolni a bázist, majd összeadogatni az arany tárolókban lévő összegeket. A th is tárolónak számít. A három 0-t le lehet hagyni, de nem bűn kiírni vagy egy "k"-val helyettesíteni sem.

    Ez a warweight, azaz a játékos cw súlya. Ezt a játék számolja, minden egyes dolog beleszámít: hősök, falak, katonák stb. Keresésnél nagyon gyorsan felméri ezeket a rendszer, ám néha fél percbe is beletelik. A th szint is befolyásolja valahogyan, de a pontos algoritmus sajnos nem ismert, csak találgatni lehet. Ide van egy jó kis táblázat, remélem egyértelmű: [LINK]. A két összesorsolt klánnál ezek a súlyértékek optimális esetben teljesen megegyeznek.

    A .5-ös taktikák, a minimax bázisok, valamint az algókarakterek (super-rushed karakterek) éppen ezt a súlyszámítást próbálják a saját klánjuk javára fordítani: a súlyukat a védelmek elhanyagolásával lent tartják, de néhány jól bevált támadóegységet erősen felhúznak. Így pédául egy th7-et érő karakter még akkoris megéri, ha biztosan 3 csillagozzák: bármilyen th8-at, sőt közepes th9-et is leüthet.

    Sajnos azonban ez nincs mindig így. Az idő előrehaladtával, ha nincs ellenfél, akkor kis módosulás lép fel: pár %-os eltérést enged meg a rendszer, ami bármely fél javára válhat. De a vesztére is. Éppen ezért érdemes időnként újrainítani a keresést, mert akkor ez az érték nullázódik. Régen gyakoriak voltak a hatalmas missmatchek, ma már ez szerencsére ritka, de megesik. A 444 Academy például fél óránként keres újra.

    Elméletem szerint vannak a tipikus cw klán felállások, amikor nagy eséllyel erős, tapasztalt klánt kapunk ellenfleül. Ez minél nagyob felállásnál eshet meg, ugyanis a cw orientált klánok (pl Clashheads, OneHive, 444 Academy, csakhogy hazait is említsünk) nagyrészt th9-ekkel, és pár th 10-el cwznek. E miatt ugyanilyen mentalitású, hasonlóan nagy játéktudású klánt foghatnak ki, hiszen a legnagyobb eséllyel ők állnak ilyen összetételből. Ellenben 10 fős cwknél, th 5-ökkel nem is lehet 2 perces keresést sem elérni, az ellenfél pedig valamilyen noname2-esszintű klán. Általában, ellenpélda a Savage 3.4, bár ők 40 pluszos cwket tolnak.

    A válasz a kérdésre: a keresési idő, illetve a súly okozhat első látásra nagy eltérést. Általában az össz-súly és a th szintek összege is 2-3 %-os eltérést mutat csak, bár a th szint gyakorlatilag semmit sem módosít. (Az algoritmus szempontjából...)

    A kevés tudás veszélyes. A sok is. – Bocs az offért.

  • chris0000

    őstag

    hi.
    nah tudtam,h nem kellett volna ezt a játékot felrakni a tabletre,mert time killer lesz.:)
    eszméletlen addiktív...jól kitalálták.lapozgathatom a leírás fórumokat...
    üdv.

  • chris0000

    őstag

    pár dolgot értek a shield rendszerből de,h is működik ez pontosan?
    olvasgatom a wiki oldalát,de nekem se 100-as az angolom.
    thx.

    [ Szerkesztve ]

  • Hunmugli

    aktív tag

    válasz chris0000 #4389 üzenetére

    Dióhéjban: védekezésenként kaphatsz pajzsot, amit támadásonként nullázhatsz. A pajzs ideje alatt nem tudnak megtámadni, viszont indíthatsz támadást. Pajzs végén faluőst kapsz, aminek az értékéből a támadások nem vesznek le. A pajzs és faluőr nélküli online időt számolja a rendszer, majd 4 óra múlva bannol. Ez az utolsó pontban le van írva, de tudtommal változtattak rajta azóta.

    A pajzsrendszer működése, Nagy Gergely (Kóc) posztjaiból összevágva:

    * A Town Hall pusztulása többé nem jelent pajzsot számodra - mozgasd be a Town Hallt!
    * Ha pajzs hatása alatt támadsz, az többé nem szünteti meg a teljes pajzsot, csak időtartamát csökkenti.
    Ebben az új rendszerben lehetségessé válik, hogy miután megtámadtak és kaptál egy pajzsot, azután 2 vagy 3 alkalommal is támadj úgy, hogy nem veszíted el teljesen a pajzsodat. Továbbá az is megváltozik, ahogy a pajzsot kapod:
    * 30% pusztítás esetén 12 órás pajzsot kapsz.
    * 60% pusztítás esetén 14 órás pajzsot kapsz.
    * 90% pusztítás esetén 16 órás pajzsot kapsz.
    * Ugyanakkor nem kaphatsz pajzsot, ha a támadó nem teszi le legalább teljes serege harmadát.
    * Teljes sereg: A maximális elérhető helyfoglalás és hősök (25 helyfoglalással számolva fejenként) a védő th szintjén.

    Amennyiben pajzs hatása alatt támadsz:
    * A pajzs többé nem gátol meg abban, hogy belépj az ellenfélkeresésbe, böngéssz az ellenfelek között, vagy bosszút kísérelj meg.
    * Amennyiben multiplayer vagy bosszú támadást indítasz pajzs hatása alatt, annak időtartama 3 órával csökken.
    * Ugyanezen pajzs hatása alatti további támadások növekvő mennyiségű időt vonnak le (4 óra, 5 óra, stb.).
    * A pajzs bármikor megszüntethető (újabb védekezés szándékával)

    Faluőr [Village Guard]:
    • A faluőr meggátolja, hogy megtámadjanak, mikor épp nincs pajzsod.
    • Büntetés nélkül lehet be- és kilépni, illetve támadni faluőr hatása alatt.
    • Ingyen faluőr aktiválódik, amikor a pajzs lejár:
    • Titan I / Legend Liga: 3 óra ingyen faluőr
    • Titan II League: 2 óra ingyen faluőr
    • Titan III League: 1 óra ingyen faluőr
    • Champion Liga (mindegyik szint): 30 perc ingyen faluőr [akkor ez nyilván nem 30 perc - szerk]
    • Master I Liga és alatta: 15 perc ingyen faluőr [ez 30 perc már - szerk]
    • 2 óra extra faluőr vásárolható a boltban 10 gemért amikor nincs pajzsod (23 óránként elérhető)
    • A faluőr bármikor megszüntethető (újabb védekezés szándékával)

    Pihenőidő időkorlát (Personal Break Timer - PBT): [Tudtommal ez módosult - szerk]
    • A PBT 3 óra: kiléptet 5 percre 4 óra összesített pajzs nélküli online idő után
    • A PBT számláló törlődik pajzs szerzése esetén, vagy az alább részletezett esetekben
    • A 2 órás faluőr vásárlása a boltból az aktuális PBT-t 2 órával toldja meg
    • A PBT szünetel, de nem nullázódik szerver karbantartás alatt

    PBT számláló törlődésének esetei:
    • Pajzsot hozó védekezés után: Teljes PBT újraindítás
    • Pajzsot nem hozó védekezés VAGY a 6 perces PBT kiléptetés védelem nélkül: a PBT meghosszabbítva (+15 perc a PBT-hez, +15 perc faluőr)
    • Az egymást követő második pajzsot nem hozó védekezés után VAGY 6 perces PBT kiléptetés védelem nélkül: a PBT meghosszabbítva (+15 perc a PBT-hez, +15 perc faluőr)
    • Az egymást követő harmadik pajzsot nem hozó védekezés után VAGY 6 perces PBT kiléptetés védelem nélküle: Teljes PBT újraindítás + liga szerinti ingyenes faluőr
    • 3 óra összefüggő offline idő védekezés nélkül: Teljes PBT újraindítás (faluőr nélkül)

    [ Szerkesztve ]

    A kevés tudás veszélyes. A sok is. – Bocs az offért.

  • sztanozs

    veterán

    válasz Hunmugli #4390 üzenetére

    * Teljes sereg: A maximális elérhető helyfoglalás és hősök (25 helyfoglalással számolva fejenként) a védő th szintjén.

    Spell nem számít bele (spell helyenként 5 egységgel)?

    [ Szerkesztve ]

    JOGI NYILATKOZAT: A bejegyzéseim és hozzászólásaim a személyes véleményemet tükrözik; ezek nem tekinthetők a munkáltatóm hivatalos állásfoglalásának...

  • Hunmugli

    aktív tag

    válasz sztanozs #4391 üzenetére

    Nem. A cc sem számít tudtommal.

    A kevés tudás veszélyes. A sok is. – Bocs az offért.

  • Chuzzlee803

    aktív tag

    válasz K1nG HuNp #4351 üzenetére

    Feltételezem, nem (leálltam egy ideje az aktív játékkal, kéne egy értelmes klán).
    De bármilyen ilyen "req n gtfo" klán jó lehet neked, ha még mindig erre a célra kell.

  • MrCsiT

    addikt

    Kedves, összetartó csapatka szívesen fogad játékosokat. ;)
    Magyarokat várunk, Hunriders a klánocska neve. :K
    Heti 1, hétvégi cw, barátságos, segítőkész csapattagok, változatos életkorral, hát mi kell még?
    "Csatlakozzatok még MA!" :D :DD

    Hunmugli:
    Köszönöm szépen az összefoglalót és a pajzs leírást, sok új információhoz jutottam belőle. :R

    [ Szerkesztve ]

    "Nekem a "link" egy hivatkozás legyen, ne egy ember ?!" - by Mr.CsiT

  • konikan

    aktív tag

    válasz MrCsiT #4396 üzenetére

    Téma összefoglaló első pontját ajánlom :U

    "-De engem szeretnek!" ..."-Az nem feltétel"

  • xboxoneuser

    csendes tag

    Szivesen csatlakoznék, valami guild-be, jelenleg TH7 vagyok és aktiv játékos, 18+, ha valahol lenne hely, irhatna, köszönöm. :R

  • MrCsiT

    addikt

    Sziasztok!

    Változott mostanában az elvihető nyersanyag számítása a játékban? :F

    Ahogy tudom, elvileg a tárolókból 20%, a treasury-ből 3% (?) lenne elvihető, de többen úgy érzik a klánban, hogy azonos TH szint elég sokat el tud vinni. ..

    [ Szerkesztve ]

    "Nekem a "link" egy hivatkozás legyen, ne egy ember ?!" - by Mr.CsiT

Új hozzászólás Aktív témák