-
GAMEPOD.hu
Üdvözlünk a Call of Duty: Modern Warfare (2019) topikban! Olvasd el a téma összefoglalót hozzászólásod megírása előtt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
raggg
senior tag
Spec opshoz van tippetek? Hát ez egy vicc de az operátorokat felnyitnám azért...
ragklaatPS
-
raggg
senior tag
Quarryn ground warba a pályát át lehet lőni vele. Jobb mint a Dragunov, tegnap vért vizeltem, mire meglett a 30 sniper kill a missionhöz...
Egyébként ezek miatt nem érdemes aggódni, ezek elég gyorsan javíthatóak egy-két balance patch-csel. De az is igaz, hogy nem lehet minden fegyver tökéletes egyforma, mindig lesz egy-két jó, ami meta és többen használják.
Engem egyébként az keserít el, hogy mennyire szarok a pályák. Már bocsánat... A hackney yard oké szerintem, meg a fent emlegetett ground war map, ezeket tudom élvezni, a többin folyamatosan az kattog a fejemben, hogy komolyan nem playtestelték ezeket a pályákat?
Most egyelőre váltva játszogatom a BF4-gyel (az egyszerűen nagyobb "fun" egyelőre...), de ha bedobnak pár régi pályát szerintem jelentősen nőni fog az élvezeti értéke
ragklaatPS
-
raggg
senior tag
válasz mcwolf79 #3645 üzenetére
Az volt a terv egyébként, csak fixen a Tavorsk Bridge-t dobta be tegnap... (utálom azt a mapot, teljesen értelmetlen dizájnelemek vannak rajta, pl. a 15 emeletes lépcső...) ki/beléptem kb. 5x, mindig ugyanoda tett, felhúztam magam aztán nyomtam a 6v6-ot. Amúgy vicces, mert megjelenés után 10-ből 9x a quarryt adta
ragklaatPS
-
raggg
senior tag
válasz bulikavagyok #3691 üzenetére
Nem a letöltés lassú PS4-en, hanem az utána "copying"-nak nevezett rész, amiről csak legendák szólnak, hogy pontosan mi lehet, mert 1 gb másolása utoljára 92-ben volt 1,5 óra.
ragklaatPS
-
raggg
senior tag
A bo4-ben a br volt a legnagyobb kemping fesztivál.
Egyébként a legutóbbi patch óta nekem sokkal jobban bejön a játék. Előtte is elpötyögtem vele, de most kifejezetten élvezem az új pályát. Plusz mentem pár gunfight kört és marhára tetszett az is. Most már úgy érzem van egy kis esélyem azok ellen, akik csak egy sarkot tartanak le, de azért még sajnos mindig előfordul, hogy érzésem szerint nekem kellene nyernem a tűzpárbajt, de végül én halok meg. Nem tudom, hogy ez a matchmaking hibája-e egyébként, mert konzolon nem tudom hol láthatom a latency-t.
ragklaatPS
-
raggg
senior tag
Xaels: köszi!
EasyAC: annyiból igaz, hogy mivel csökken a pálya mérete folyamatosan, ezért nem kempelhetsz fixen egy ponton, de egyébként asylumnál van középen (már nem emlékszem a nevére) ugyanúgy ezer spot volt, ahonnan kempelhettek vagy Paladinnal elvittek egy lövésre az egyik hegyoldalról.
Korábban felmerült, hogy DOM-ban, meg objective alapú pályákon is TDM-et játszanak az emberek. Szerintem hiba volt megint killstreakeket csinálni, ha a scorestreak lenne az alap, lehet többen nyomnák az objective-t. Csak egy tipp persze..., mindenesetre szerintem sokkal rosszabb a helyzet, mint BO4-ben volt például ilyen szempontból. Olyan 20 órám van max. egyébként, szóval azért kicsi a mintám... De Shoothouse-n pl. a középső zászlóra alig hajlandóak bejönni páran.
ragklaatPS
-
raggg
senior tag
Level 55 után mi történik egyébként? Talán két szint van hátra
ragklaatPS
-
raggg
senior tag
-
raggg
senior tag
Ez valamiért nálam is jellemző, én a magas a latencyre tippeltem, de szerintem bugos a kijelző - legalábbis ps4-en. Kb. fixen 400-500 ms között van a pingem, pedig ugye amikor meccset keres látod, mekkora határral dolgozik (max 58ms-nél már szokott találni meccset).
ragklaatPS
-
raggg
senior tag
A specops missziókat megcsináltátok már? A hideg kiráz, ha rágondolok, de az operátorokat azért szívesen begyűjteném ...
ragklaatPS
-
raggg
senior tag
-
raggg
senior tag
válasz shotika #4417 üzenetére
Ugyanez. Igazából nekem még mindig a régi CS (1.x, majd source) az etalon hangok terén: letisztult, tényleg csak lépészajok és a fegyverek hangja hallatszik, a fegyverek jól elkülöníthetőek és mindent jókor jó helyen hallasz. Nekem nagyon bejön az új COD sound design-ja, de már megszoktam, hogy nem rendesen hallok dolgokat ... sőt, igazából, semmit nem hallok ki rendesen. A fegyvereket sem tudom megkülönböztetni, a streakek rohadt hangosak, a lépések hangerejének a koncepcióját már a bo-ban se értettem. De ez van. Én amúgy sokszor már egyébként is csak a TV hangszóróját hallgatom, mert egyre jobban félek már a halláskárosodástól is, annyira hangos lett ez a játék (is).
Más: aki a Battle Royalt várja, az mire számít? Most nyomom azt a challenge-t, hogy foglaljak 15 zászlót ground warban, és tegnap az elmebaj kerülgetett, úgy, hogy egyébként a multival egészen elvagyok. Egyszerűen képtelenség egyik házból a másikba átsprintelni, mert minden ablakban lóg egy sniper (rosszabb esetben nem sniper, így még a villanást se látod), az erdőben 10 méterenként fekszik valaki. 1-2 hitet tudok rájuk adni Kiloval, aztán 1 hittel elvisznek. Aztán szépen megvárom a dead silencet, körbemegyek, kiírtom őket és akkor 2 percig nyugi van. Elmebaj. Karst Riveren meg amikor beérsz az épületekbe, annyira sötét van, hogy az egyébként is nehezen kivehető ellenfeleket esélytelen látnod. Persze, értem én, hogy szuper realisztikus, de eleve nagyon nagy előnyben vannak a benn ülők, így még aztán esélyem sincs ellenük. Mostanában rászoktam, hogy preshootolok befelé és úgy veszem észre, hogy ez működik... A sima multi nekem bejön, mióta kijött a shoothouse kb. csak azt nyomom. Jó hát lehet mondani, hogy énis begyepesedett run & gun player vagyok, de hát na. Nekem ez így jó. Ja és a fülest sem kell felvennem.
ragklaatPS
-
raggg
senior tag
Énis csak akkor lépek át máshova, ha valami olyan daily-t ad, tudom, hogy 3 lane map, meg láttuk már ezerszer, de nekem bejön. Még az office részen se idegesít, ha valaki oda kempel, mert van ellenszer és legalább látom őket.
Nekem amúgy átlag 1 zászlófoglalás jut egy ground war gamere. (Kezdésnél az első zászló). Karst Riveren a B-C pontok között lehet még szedni párat, a másik két mapot azt egyszerűen gyűlölöm, pedig a Farmon az első egy-két játék még bejött. Tegnap konkrétan C-n (Farm) benn kempelt 10 ember tőlünk, a szembe házban a másik oldalról 10-en, a többiek meg kinn az erdőben oldalt csipával.. Tudom tudom adapt meg be tactical meg minden. Nekem ez sajna nem való.
Kíváncsi vagyok hogyan fogják balanszolni, én még megnézném, milyen lenne kevesebb járművel (mondjuk ritkábban spawnolnának) és limitált csipával, ha ez egyáltalán megoldható.
ragklaatPS
-
raggg
senior tag
A lépéshangokkal csináltak valamit? Én tegnap vagy fáradt voltam, vagy valami változott, mert többször állítgattam az audio mixet, de egyszerűen mintha nem hallanám az ellenfeleket már soha, pedig eddig hallottam A saját lépészajaim azok jó hangosak. Vagy érdemes lenne kinulláznom az announcer meg a zene hangerejét? Anélkül nekem elég élettelen lesz (illetve eddig 100-on volt minden, de hallottam az ellenfeleket)
ragklaatPS
-
raggg
senior tag
No, tegnap megjöttek a lépéshangok, valszeg süket voltam tegnapelőtt (mondjuk zenéltem hétvégén). Fülesben a boost high jött be a legjobban, most megint érezhetően "jó" hangosak a footstepek.
Amúgy meglett a Kilo arany, az a durva, hogy nekem nem tetszik ez az arany skin. Most váltottam AK-ra, egyelőre nekem szokatlanul sok a recoil, de jól húz. Meg valami officer challenge miatt p90-ezek (75 smg headshot).
Ashton Williams, a Treyarch comm. managere belengette az új updatet egyébként:
"Finalizing notes for “the big update” you all keep asking about. Notes are a little over two pages long. Lots of good stuff in here."
[link]ragklaatPS
-
raggg
senior tag
Patch notes (angolul), nem másolom be az egészet, mert q*va hosszú:
https://www.reddit.com/r/modernwarfare/comments/dzy5uc/112219_patch_notes/Ha minden igaz, 12 GB.
[ Szerkesztve ]
ragklaatPS
-
raggg
senior tag
válasz spanglee001 #4557 üzenetére
Végülis nagyjából igazad van, de a hangos lépéshangok, a lassú ADS és a sokszor furcsa netkód azok javára billenti a helyzeteket, akik kempelnek, pont azért, mert az előbbiekből kettőt rögtön kiiktattak. Én sem vagyok az a kempelős fajta, nagyon óvatosan lehet azért haladni a pályákon, sprint az kb. kizárt, be kell szépen nézni mindenhová és használni a gránátokat... amíg van. De ha az lenne a célom, hogy előrébb végezzek a tabellán, akkor csak simán beülnék az officeba shoothouse-on. :-)
Szerintem ha időben tudják javítani ezeket a problémákat és betesznek pár jól megtervezett pályát (szerintem most a Shoothouse és Hackney Yard jó, illetve a Gunrunner még oké), akkor jelentősen nőhet az élvezeti faktor.
Személy szerint elvagyok még a játékkal, sőt: szívesen megszokom a lassabb gameplayt, de egy TDM azért ne időlimittel érjen már véget...
ragklaatPS
-
raggg
senior tag
-
raggg
senior tag
Mikrofonnal ritkán tudok játszani (hétvégén leginkább), de vegyetek fel engem is nyugodtan. Aláírásban a ps azonosítóm.
ragklaatPS
-
raggg
senior tag
Wow, király, hogy ilyen hamar jön az új tartalom, azt viszont kicsit sajnálom hogy így már valószínűleg nem lesz meg a 155 és nem tudom kinyitni az összes challenget... igaz, nem ad érte a játék semmit, de én elvagyok vele. Érdekes egyébként, megjelenés óta szinte minden nap 1-2 órát játszottam (ha volt is olyan nap, hogy nem, átlagban biztos kijön) és még így is csak a felét oldottam meg.
ragklaatPS
-
raggg
senior tag
Remélem kicsit több időt adnak a BP-re, mint az első officer challengekre, napi 2 óra játékkal kb. a fele lett meg, és lvl 104 vagyok. Azért így is többet játszottam, mint szoktam. BO4-ben átlag napi 1-2 meccsel vígan el tudtam érni simán az operationök végére, ott adta meg az új fegyókat (amikor a lootboxos fegyókat betették, letöröltem)
ragklaatPS
-
raggg
senior tag
válasz Corpuscle #4862 üzenetére
Inkább a félbehagyott challenge-k zavarják az OCD-m. Még úgy is, hogy kvázi semmi nem jár érte. Tegnap írta valaki, hogy kövi. season elején jár érte valami, de szerintem csak a megszerzett emblémát kapjuk meg...
Az viszont igaz, hogy az utolsó pár szint 55-ig sokkal több idő volt, mint az utána következők.
ragklaatPS
-
raggg
senior tag
válasz BandiHUN #4887 üzenetére
Szerintem érdemes megvárni a battle passt, míg megjelenik, én úgy vettem le, hogy az első 30 (?) szint free, aztán fizetős, addig tudsz rá aludni párat.
A dupla XP-t énis nagyon élvezem most amúgy, az a jó, tök jó, hogy kevesebb killel ki lehet nyitni a camo challengeket, és így hamarabb gyűlik
Nekem most 50 sniper fejest kéne adni, a BO4-ben rettenetesen béna voltam a sniperekkel ,de itt az AX-50 most nagyon adja.
ragklaatPS
-
raggg
senior tag
Tegnap játszottam egy keveset, ismét csalódtam, remélem nem riasztanak el rögtön a játéktól, a BO4-ben legalább 4-5 hónap után b*sztam csak fel magam.
Egyrészt: kétszer annyi XP lett egy szintlépés, mint volt. Lehet én vagyok hülye, de automatikusan megvettem a battle passt 1000 CP-ért, mert volt annyim (talán az előrendeléshez járhatott) és BO4-ben is nagyon szerettem végigtolni az operation-öket. A napi első győzelemért járó bónusszal simán megvolt átlag 3-4 meccsel naponta. (Persze nem kellett minden nap játszani). Aztán most látom, hogy nincs daily tier skip, és kétszer annyi idő lesz egy szintet meglépni. Nem oké. Értem, hogy utánaolvashattam volna, de akár ki is kommunikálhatták volna, hogy tudd...
Arról sem szólt a fáma, hogy a 3 pályát nem kapjuk meg egyből, ez tegnap le sem esett - gyanús volt, hogy csak Crash 24/7 van, de basszus...
A harmadik: a PS4 pro-m konkrétan majd fel robban játék közben. Eddig sem volt halk, megjelenés után is *va hangos volt, csavarig szétkaptam, kiszedtem a port, peccseltek is, kicsit jobb lett. Erre tegnap a patch után megint olyan hangos a gép, hogy beszélgetni alig lehet mellette, úgy, hogy nálam a lakásban kb. 15 fok van, mert nem bírom a meleget.. Eddig csak az Ace Combat volt hasonló, arra többen is panaszkodtak a neten (volt akinek restartolt a PS4-e a hő miatt), nálatok van ilyen? Vagy még lépjem meg az újrapasztázást is? Bármilyen más játék alatt kb. meg se mukkan a gép.
ragklaatPS
-
raggg
senior tag
-
raggg
senior tag
copying party ma estére nálam akkor ... :-)
ragklaatPS
-
raggg
senior tag
Nekem annyira nem jött be a Crash, régen is "csak" szerettem, de azért nem volt a kedvencem soha. A Vacantot inkább várom, ami egyébként az új Ground War map egyik részében megtekinthető
Ránézésre *va jól néznek ki ezek az új pályák - és a felújított Crash is, de nekem már túl színes, túl élethű. Sajnos a játékélmény rovására megy. Nehezen veszem észre az ellenfeleket, sokszor az irányzékból csak a piros nameplate-t látom és azt lövöm, csak tippelve, hogy kb. hol lehet az ellenfél feje. Egyébként idővel persze megszokod, hogy mik azok a részletek, amiket figyelni kell, melyik ablak mögött állhatnak és melyik az, ami csak "dizájn", jellemzően melyik szeméthalom/doboz/hordó mögé szoktak bebújni és melyik az, ahova amúgy nem lehet, csak ott van a pályán. De én még mindig a letisztultság híve vagyok, szerintem nagyon sokat számít a jó színek és fények kiválasztása. Ezért is lett ilyen népszerű talán a Shoothouse. Abszolút letisztult, nincsenek túl sötét részek és jól kivehetőek az ellenfelek, de mégis van pár csalóka búvóhely. (Junkyard hátsó kocsi mögött pl.)
A másik, a hangok. És itt nem a hangos trappokra gondolok, hanem az egész játék hangkeverésére. Egyszerűen borzasztóan hangos. Nem úgy hangos, mint amikor felveszed a hangerőt, hanem úgy, mint a mostanában divatos zenék, 20-20k hz között ordít minden. Én inkább a TV hangrendszeren játszom, és vállalhatlan este, pedig direkt tettek be egy "midnight" keverést, még az is brutál hangos. Nekem anno a BF3-4-ben volt az az élményem, hogy tök jól átadja a gépek, repcsik, tankok zaját, a harctér hangulatát - és még mindig nem olyan zavaróan hangos mint az új COD. Ízlések és pofonok persze. Egyébként még jól szórakozom a játékkal, csak úgy, hogy már olyan 98 óta játszom multis játékokkal van némi elképzelésem róla, hogy mi működik és mi nem, és olyan érzésem van, a csapat aki ezt a játékot csinálta, sokkal szűkebb tapasztalokkal rendelkezik, mint azok, akik már tényleg 20 éve online lövöldöznek.
ragklaatPS
-
raggg
senior tag
válasz newmoonlight #5240 üzenetére
A pályák geometriája szerintem sem minden esetben nyerő, de azért szerintem elég stílusosak. Utálom a Piccadilly-t, de azért jó ránézni. (Az a durva, hogy szerintem egy kis odafigyeléssel a Piccadilly is lehetett volna egy nagy favorit map, csak egyszerűen rettenetesen vannak elrendezve a téren a tereptárgyak...) Nekem az ilyen generikus közel-keleti hangulatú mapok nem szoktak bejönni, de még az Azhir Cave is tök hangulatos. Mert amúgy ott se látok senkit rendesen.
Egyébként ha tényleg igaz, hogy jön a BR mód, szerintem elég sok pályarészről kiderül majd, hogy a nagy egészből kiszakított darabka (ground war pályáknál ez már most elég egyértelmű). Azért a BR-ben kevésbé kell figyelni a pályadizájnra talán...
ragklaatPS
-
raggg
senior tag
válasz SH4D0W2011 #5269 üzenetére
Kb. 2 órán keresztül másolta a tegnapi patchet a PS4 prom.
ragklaatPS
-
raggg
senior tag
válasz nagylaci6417 #5320 üzenetére
Persze. Végülis a black ops sem cod, mert lila benne a pisztoly. Az űrösek meg? Hát az hogy lenne?
A COD2 és COD4 után is van élet. De ha az tetszik, lehet azt is nyomni. Most komolyan, a COD kb. annyit jelent, hogy az Activision éppen aktuális multiplayer FPS játéka. Vagy most tényleg azt akarjátok, hogy olyan legyen mint a FIFA? Minden évben ugyanaz egy új menüzenével? Full áron? Egyébként a Battlefield sem mindig ugyanolyan. Sőt. De a CSGO sem olyan, mint az egyhat volt, meg a Quake Live sem olyan, mint a Q1.
Nekem sem ez lesz a kedvenc részem egyelőre, de nem érzem szükségét, hogy kétnaponta beírjam, hogy itt mindenki kempel és ez nem cod.
ragklaatPS