-
GAMEPOD.hu
Üdvözlünk a Call of Duty: Modern Warfare (2019) topikban! Olvasd el a téma összefoglalót hozzászólásod megírása előtt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ffodi
veterán
Jó volt ez a Beta na, már hiányzott egy ilyen stílusú játék, nem mellesleg a régi CoD-os élményeket hozta vissza.
Évek óta csak a BF volt amivel játszogattam multiban, de az régen sem adta és most sem adja. Lassú játékmenet, mindenkibe kell egy egész tár és utálom a járműveket is (ja, és nem lehet időzíteni a gránátot )...igaz a grafikája messze szebb, mint amit a Beta-ban láttam.
Mindegy is, a Crysis 2-3 óta nem lövöldöztem ilyen jókat, sok idő után meg merem kockáztatni, hogy újra megveszek egy CoD-ot.
[ Szerkesztve ]
"A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája
-
ffodi
veterán
A single elég jó eddig, viszont a multi nagy csalódás...a beta sokkal jobban adta...
Ha a FoV-t nem rakom 100 fölé olyan lassú a játék, hogy meg lehetne operálni míg 10 lépést megteszek.
Hogyan lehet az, hogy az ellenfél mindig sokkal előbb lát, mint én őt, illetve valahogy belém kevesebb golyó kell, mint az ellenfélbe? Valahogy nincs összhangban az, amit én látok, és ami a killcam-ben visszaköszön.
Végül pedig hihetetlennek tartom, hogy az ellenfélnek mindig van radarja, és azt mindenki ilyen jól használja. Rendszeresen előfordul, hogy azt látom a killcam-ben, hogy már akkor rám tartotta a fegyvert, amikor még simán az épületben/fal mögött voltam. Tuti, hogy nem láthatott....Szerk.: Ja, és akkor a másodperces lagokról és sz@r latencyről még nem is beszéltem...
[ Szerkesztve ]
"A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája
-
ffodi
veterán
Pont ugyan ezt látom. most utóbbi meccsek alatt ~55 ms volt a latency, szóval nem olyan vészes, de megint sokszor előfordult, hogy a killcam-ben már rég bent voltam az épületben és lőttek, miközben én ebből annyit láttam a valóságban, hogy belépek az épületbe és bumm meghaltam... lehet pihentetni kell kicsit a játékot, amíg rendberakják, mert ez így értékelhetetlen számomra, és rendkívül felk*rja az agyam...
"A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája
-
ffodi
veterán
A "csúszás/késés" problémámat látszólag megoldotta az, hogy kikapcsoltam a crossplay-t... így az utóbbi ~10-15 körben elég jól adta.
Korábban felmerült, hogy idegesítő hangja van a találatnak, az opciók között ki lehet kapcsolni.
"A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája
-
ffodi
veterán
Mióta kikapcsoltam a crossplay-t, azóta nálam megoldódtak a korábban leírt "csodák" egy jelentős része...pl. hogy sokkal előbb lát az ellenfél a killcam szerint (is), mint én őt. Nem tartom kizártnak hogy az aim assist mellé csempésztek még be más segítő fícsöröket is a konzolosoknak.
"A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája
-
ffodi
veterán
válasz polgi803 #3487 üzenetére
Persze, csak egy CoD multi nem erről (kellene) szól(jon)....hanem a gyorsaságról, a reflexekről, a darálásról, a run and kill-ről, arról, hogy aki lassú és/vagy kempel bedarálják, aki pedig ügyes és gyors azzal jó meccseket lehet vívni.
Ezekkel a nagyszerű dolgokkal viszont jól belassították a játékot, kedvezve ezzel azoknak, akik eleve lassabban szeretnek játszani, "taktikusabbak", vagy kevésbé jók a reflexeik és kevésbé pörögnek. Erre jön még rá az SBMM is, ami a pörgést tovább csökkenti, mert hasonló kaliberű játékosokkal kerülsz össze...aztán mire megszokod őket, jön a következő kör, ahol már teljesen mások az ellenfelek... Egy "átlagos" játékosnak (ne értsd félre, nem rád gondolok itt ) ez valószínű pozitív dolog, mert jobban bejön neki a kempelős taktika, viszont aki a másik oldalhoz szokott, annak ez most nagy szívfájdalom.
Őszintén szólva én mindig is azt szerettem a CoD-ban, hogy a gyengébb/közepes játékosokat simán ledaráltam, az adta a killstreak-eket, melyek segítségével ledaráltam mindenkit (is), így a végén a feladatokból (pl. HQ foglalás) szerzett pontok mellett jó volt a K/D-m is, ami további játékra és csak mérsékelt káromkodásra késztetett. Most más a helyzet, folyamatosan anyázok, és a K/D is sokkal szarabb, ami idegesít, de ilyen feltételek mellett nem is lesz (jelentősen) jobb, amikor eleve arra van kihegyezve a dolog, hogy kb. 1.0 K/D-d legyen.
"A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája
-
ffodi
veterán
válasz birorichard #3524 üzenetére
Ha hasonló PC-t és netkapcsolatot feltételezünk, akkor igen is döntő lehet a reflexed és a gyorsaságod komolyabb ellenfelek ellen, és ez a kis plusz a lényeg. Termeszetesen igazad van, nem annyira hangsúlyos a dolog, viszont annál talán hangsúlyosabb, mint ahogy te lefestetted.
"A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája
-
ffodi
veterán
válasz Dave567 #3540 üzenetére
Az MW1-ről olyan emlékeim vannak, hogy az klasszik pörgős CoD volt...valamint nincs itt semmiféle sírás, csak leírtam a véleményem, kifejtettem, miért nem tetszik (az, hogy lassabb egy dolog, az pedig, hogy miért lassabb, egy másik...).
"Az úgy már nem megy?"
Megy, csak nem élvezem... nem Battlefield-et akarok jatszani...[ Szerkesztve ]
"A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája
Új hozzászólás Aktív témák
- LEGO klub
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vezetékes FEJhallgatók
- Filmvilág
- E-roller topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- További aktív témák...
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care