-
GAMEPOD.hu
Ajánlott weboldalak:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Csak Japánban. PAL tavasszal - amiben nyilván megint nem lesz eredeti voice-over.
Lehet megint spórolni.
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
oriic
HÁZIGAZDA
Mevius Final Fantasy Teaser Site opened
Hát emmeg mi?
Droidra és iPhone-ra. De az oldalnak van angol része is, szóval talán jön angol kiadás.
[ Szerkesztve ]
Live-Die-Respawn
-
nonsen5e
addikt
Nekem meg a tucatnyi ilyen meg olyan wowgyilkos mmok hangulatát idézi fel: (lineage, aion, metin, tera meg mik voltak még), azok voltak végig ilyesmi képekkel promózva.
Hack&slasht olvasva pedig még megörültem, diabloban is van majd ezer órám.
D4 klán: HunPH - invért privát rám
-
nonsen5e
addikt
Másik dolog, hogy új trailert kapott a Life is Strange és megjelenési dátumot is (valamikor januárban) - szerintem ez is megérdemelne valami hírt.
Trailerben érdekes, hogy valami teszter oldal azt írta rá, hogy "... indie movie".
Kár, hogy játék és a SQEX sem nevezhetô Indie cégnek.D4 klán: HunPH - invért privát rám
-
oriic
HÁZIGAZDA
Live-Die-Respawn
-
nonsen5e
addikt
Steamen 20-33% FF címekből, továbbá
Daily Dealként 25% a Valkyria Chronicles-ből. Nagyobb akcióban reménykedtem, de ez is több mint a semmi: buy. Most meg várhatok éjfélig, hogy éjszakai mobilnet legyen, hogy le tudjam tölteni.D4 klán: HunPH - invért privát rám
-
nonsen5e
addikt
Jump Festa 2015 trailer - ismét angolul is. [link]
Ignisnek is nagyon ismerős a hangja... //szemüveges csókaVisszatérnek a VÁROSOK?
Cidből Cindy lettNapról napra jobban tetszik ez a rész, bankot fogok rabolni ha kijön, mert jelenleg semmi pénzem nincs a konzolra.
[ Szerkesztve ]
D4 klán: HunPH - invért privát rám
-
ldave
Topikgazda
válasz nonsen5e #416 üzenetére
Egy kis infó, angolul:
The demo will include a working summon, and it’ll be quite powerful.
The demo will have dual languages, with voice acting both in English and Japanese. Tabata isn’t sure if it’ll be possible to do the same with the retailer version due to the presence of the other European languages, but he’d like to release an edition with all the languages included.
There’s no loading screen when leaving and entering towns. The team would like everything to be seamless, but that’s still in the works and Tabata-san isn’t sure if it’ll be possible. Episode Duscae will be fully seamless.
In towns you can go shopping and sleep in hotels like in Final Fantasy games of old.
Characters will need to rest once in a while, or suffer penalties. Not sleeping also blocks your ability to level up.
You can keep on going three days without sleeping, and each day is 60 minutes in real time, with 40 minutes of daylight.
Food grants beneficial buffs. You can either cook it at campsites or buy it in shops and market stalls. Sleeping regularly helps those effects last longer.
You can ride trains to travel from one location to the other. You can also move freely and explore the interior of the train as it travels.
The new character Cindy is very important for the gameplay and supports the protagonist, even if she’s not one of the main characters. She will be included in Episode Duscae.
There is magic, but showing it is not a priority for now. The team is working on the core system. Magic will be introduced when everything works properly.
Initially only Noctis was supposed to use magic, but they’re changing that, as it wouldn’t be interesting. Everyone in the party will be able to use magic in some form.
The capital city of Noctis’s country is called Insomnia.
The “dog cam” shown in the town gameplay video isn’t actually in the game. It’s just a way to show the town without spoilers. The town itself is named Restarg.
You’ll hear NPCs talking and chatting with each other when walking around the town. The city will look better in the final version of the game.
The town showcased is not the biggest in the game, and won’t be part of Episode Duscae.A Slime draws near! Command?
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz nonsen5e #416 üzenetére
Ugyanez japánul ha érdekel valakit.
ldave:
Röviden tömören mi a leírás lényege? Nincs most időm fordítgatni(
vagyis van, de lusta disznó vagyok. )Live-Die-Respawn
-
nonsen5e
addikt
Ha hírnek kell vagy ilyesmi, este simán vállalom, hogy lefordítom az egészet - most csak mobilról vagyok.
TL;DR verzió:
Lesznek a játékban "sumoonok" (gondolom a szokásos Bahamut, Ifrit, Titan, etcetera), ez a type-0-hoz mellékelt demóban is benne lesz.
A demó angol + japán nyelvet is tartalmazni fog régiótól független; azt még nem döntötték el, hogy a végleges is így lesz-e, de a rendező szeretné ha úgy lenne.
Loading Screeneket száműzni szeretnék teljesen a játékból; a demóban biztosan nem lesznek, de a végleges verzióban még nem 100% - ugye a játék méretei miatt.
A karaktereknek időnként pihenniük kell Innben (fogadóban / szállodában) vagy lesz valami büntetés effekt, pl. hogy nem tudsz szintet lépni.
Maximum 3 napig futkorászhatsz alvás nélkül vagy jönnek a büntik. Egy nap 60 percből áll (Földi időben), ebből 40 percben lesz napfény.
A kaják - amiket vehetsz boltban vagy készíthetsz magadnak buffokat adnak és valami statokat növelnek gondolom (ffxiv / wow szerűen).
Az egyes zónák között lesznek vasútvonalak - amíg megy a vasút, abban szabadon mozoghatsz és bámulhatsz belőle kifele, vagy a belsejében gyönyörködhetsz.
A videóban bemutatott "Cindy" nevű lány (Cid reloaded? ) fontos szerepet fog betölteni a történetben, pedig nem "fő karakter", a demóban is szerepelni fog.
Lesz a játékban varázslat, de nem olyan nagyon fontos egyelőre a szerepe, még a fejlesztői csapat dolgozik a kivitelezésén. Eleinte csak Noctisnak terveztek varázshasználó képességet adni, de ezt mára már megválasztották, mert unalmas lett volna.
Noctis városát Insomniának hívják. (álmatlanság, elég érdkes ez az alvás körül forgó világ, nem az első utalás)
A kamera azért van ilyen szögben a videón, hogy ne spoilereződjenek le bizonyos dolgok előre, a végleges játékban nem így lesz. A videóban szereplő város neve: Restarg.
Beszélgetni fognak egymással az NPC-k, sétálgatni, egymással szórakozni, stb... (ffxiv / lrffxiii)
A videóban bemutatott város a demóban nem lesz benne, továbbá nem a legnagyobb ami a játékban lesz.Most ennyire volt időm 5 perc alatt, magyarsága nem a legjobb, de ez van ezt kell szeretni (egyelőre).
[ Szerkesztve ]
D4 klán: HunPH - invért privát rám
-
nonsen5e
addikt
válasz InterFox #417 üzenetére
Nekem eléggé annak tűnik mind kinézet mind hang tekintetében. Továbbá egyáltalán nem tűnik Thai származásúnak sem, szóval...
Mister_X: Szinkronhangok miatt?
Amúgy valakinek van ötlete Ignis angol hangjára? Biztosan hallottam már valami játékban, az is lehet, hogy az FF szériából, de nem tudom biztosan...
Mondjuk nem vagyok jó hangfelismerésben, StarCraft II-ből Dr. Ariel Hanson hangjára sem jöttem volna rá magamtól, pedig aztán... na.D4 klán: HunPH - invért privát rám
-
nonsen5e
addikt
Kíváncsi vagyok a játékhoz, a történethez hogyan kapcsolódik ez a "Somnus" - latin. (alvás) motívum.
Ugye az első 2006 E3 trailernek a háttérzenéje a Somnus. Videó elején Noctis ül és bóbiskol (továbbá most megtudva Noctis hazájának [Lucis állam] fővárosa az "Insomnia" nevet viseli, ami magyarul annyit tesz, hogy álmatlanság.)
Így kezdődik a szövege is: "Deus dormit" tehát az Isten alszik.A logót ugye mindenki látta, egy alvó nőt ábrázol.
Ehhez hasonlót a 2011-es trailerben láthattunk, amiben Stella áll Etro képe előtt. [link]Itt jön a képbe a közös mitológia, a Fabula Nova Crystallis.
XIII datalog-ból idézve:
Mythology – The murals: The Birth and Death of the Goddess
Etro was a goddess created by almighty Bhunivelze.
She was a foolish goddess who held great affection for humanity. Etro gave all of herself for humanity's sake, until she sacrificed her own life and fell into the long sleep of death.Csakhogy a "Deus" az az Isten, az Istennőre a latinnak más szava van a "Dea".
Továbbá szövegek az "Omnis Lacrima" nevű zenéből:
"Dormit deus faciunt.
Dormit perpetua."
Az Istenünk örök álomba szenderült"Icor passit fabris tori alu
yatrae corun dea"
Tudva, hogy harcolni fogunk, Istennőnk véd minketMost akkor Isten vagy Istennő, esetleg mindkettő? Hogy jön a történetbe? Mi a szerepük a játékban? Csak holmi utalások mint sokáig a XIII trilógiában, avagy keményen meg fognak jelenni, ha nem is szó szerint értve?
Stella és Noctis ugye látják a halottakat mennybe kísérő fényt - és a halottakat pedig Etro irányítja aki halott / alszik.
Érdekes dolog még, hogy a játék(nak a trailereiben) hatalmas arányban vannak éjszakai képek, sötétség, az alvás ideje - vagy pont nem, mivel "Insomnia".[ Szerkesztve ]
D4 klán: HunPH - invért privát rám
-
Mister_X
nagyúr
-
oriic
HÁZIGAZDA
Live-Die-Respawn
-
oriic
HÁZIGAZDA
Live-Die-Respawn
-
-
ldave
Topikgazda
Hogy valami jó hír is legyen: az egyik legjobb PSP-re készült jRPG, a Trails in the Sky jön majd Vitára, egy feljavított átírat formájában.
A Slime draws near! Command?
-
oriic
HÁZIGAZDA
Holnap lesz belőle hír, de azért ezt kiteszem ide:
Live-Die-Respawn
-
nonsen5e
addikt
Mooooaaarrrr info:
Luminous
Jelenleg a játékban a motor 1.4-es verziója fut, a demóban az 1.5 fog szerepelni, míg a végleges kiadáshoz már a 2.0-t tervzik.
Képenként nagyjából 5 millió poligon van megjelenítve, karakterenként körülbelül 100.000, amiből a hajuk áll 20.000-ből. Ez az ötszöröse az előző generációban megszámlálható mennyiségnek.
A karakter modellek kb. 600 csontból fognak állni (hee-hee, 3x annyi, mint amennyi bennünk van), ez 12-szerese az előző generációnak.
Ezen felül a textúrák mérete / részletessége is nagyobb mint valaha.
Final Fantasy XV
Főbb ellenségek elleni harcok is hasonlóan futnak le mint a kicsikkel való ütközetek, de exkluzív, a csapattagok közötti co-op elemek is megjelennek bennük.
Számos mini-game is megtalálható lesz a játékban, mint például a horgászat.
Restalm városa (ami a JF2015 trailerben látható) a Bahamákról lett mintázva.
Jelenleg a restalmi kötélpálya még nem használható, ha lesz idejük talán bekerül.
A fejlesztői csapat azt szeretné, hogy a játékosok ne csak a kinézet hanem a karakterek által is beleéljék magukat a játékba. ( = legyen jó a sztori)
A városokban vásárolásra és szállodákban való lepihenésre is lehetőség nyílik.
Az NPC-ket mesterséges intelligencia irányítja, továbbá minddel lehet beszélni.
Restalm a játék első felének egyik fő városa.
Cindy számtalan alkalommal fel fog tűnni, valami történik vele a játék elején, ami hatására fog tevékenykedni.
Nincs mélyen beleszőve a történetbe, viszont fontos karakter a szakmája (gépészmérnök) miatt.
A játékosnak először meg kell küzdenie a megidézhető szörnyekkel mielőtt használhatja őket.
Ezek az idézések a "csillagok erejének" a szimbólumai, csak Noctis képes megidézni őket.
A harcrendszerről: a terv az, hogy bizonyos gombok lenyomva tartásával (reméljük az Enter és a WASD is köztük lesz előbb-utóbb... ) indíthatunk el kombó-akciókat, ezen felül a csapattársakkal való co-op mozdulatok pedig QTE által (Vistaboy imádná *censored* ) lesznek vezérelhetőek.
Mégtöbb QTE: az ellenséges támadások elhárításához a megfelelő pillanatban kell lenyomnunk a védekezés gombját. Ezt profi játékosoknak szánják. (lesz vajon nehézségválasztó?)
Nem a varázslatok fogják a manát (MP) használni, továbbá nem is az FF VIII Draw rendszeréhez lesz hasonlatos a varázslás ezen játékban megjelenő formája.
Az MP-t a speciális képességek, mint a kitérés vagy a teleportálás (amit a videókban láthatunk, hogy valamibe belevágja a kardját és oda kerül hirtelen).Egyszerre egynél több fegyver is a felszerelésünk tárgyát képezheti, de ezekből elsődleges csak egy (1) darab lehet, viszont cserélhető a harc folyamán is. Ennek az egy fegyvernek lehet egy speciális és egyedi képessége.
A kombók az éppen aktív fegyvertől függenek.
A képességek valamilyen szinten függenek a fegyverektől, ezen felül olyan fegyverek is előfordulhatnak amikhez egyáltalán nem tartozik (egyedi) képesség. Hasonlóan a Captain Tsubasa 5 nevű játékhoz, amin Tabata annó dolgozott.
Ritka fegyverek amik beszerzése is instákhoz és egyéb nehéz zónákhoz kötött, potenciálisan teret nyújtanak egy kis hack-and-slash játékmódnak. (nem olyan az egész játék? videóból nekem ez jön le eddig elég erősen) A lebegő Phantom Sword is megszerezhető lesz különleges fegyverként.
A tervek szerint a demóban a teljes harcrendszer kipróbálható lesz.
A 2014-es TGS után a harcrendszerben kisebb módosításokat eszközöltek a rajongói visszajelzések alapján.
Lehetőségünk lesz a behemótok által lakott hegyes-dombos zónákban is futkározni.
Lesznek a játékban kedvenc csirke-struccaink is. (Chocobo ha nem volna egyértelmű)
A táborok menedékhelyként funkcionálnak, ideálisak új zónák felfedezésekor.
A főzési alapanyagokhoz bónusz effektek is tartoznak. Ezeket városokban árusoktól vagy legyőzött ellenségeinktől szerezhetjük be.
angol eredeti: [link]
jóccakát
[ Szerkesztve ]
D4 klán: HunPH - invért privát rám
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz nonsen5e #435 üzenetére
"a fegyverek amik beszerzése is instákhoz és egyéb nehéz zónákhoz kötött, potenciálisan teret nyújtanak egy kis hack-and-slash játékmódnak. (nem olyan az egész játék? videóból nekem ez jön le eddig elég erősen)
Szerintem pont nem. Inkább a Crisis Core-hoz hasonlítanám a harcokat:
Live-Die-Respawn
-
nonsen5e
addikt
Csak kedvem volt kicsit fordítgatni.
Rare weapons that can be acquired from dungeons and other sketchy areas could potentially have some hack-and-slash aspects to how they’re used. The Phantom Sword, which floats in midair, will also be acquirable as a special weapon.
Read more at http://gematsu.com/2014/12/final-fantasy-xv-detailed-famitsu#QeKJhsz4MsudylSQ.99D4 klán: HunPH - invért privát rám
-
alevan
őstag
Pedig a Crisis Core bőven a Hack n' Slashnak titulálható a harcrendszere alapján.
(#435) Gertrius A fejlesztői csapat azt szeretné, hogy a játékosok ne csak a kinézet hanem a karakterek által is beleéljék magukat a játékba. ( = legyen jó a sztori)
Akkor kössék fel a gatyájukat. És alkalmazzanak egy olyan történetíró asszisztens-t aki vágja a mai trendeket.
Manapság nem akkor van jó sztorija a játéknak, ha jó szorija van. Mert ha megveszi 10 millió játékos, a történet max egy részének fog tetszeni (már aki felfogja).
Manapság egy játék története akkor jó, ha mások is azt mondják (gondolok itt youtube reviewerekre, sajtóra és a legnagyobb). Egy külföldi fórumon addig vitáztam egy sötét elméjű vitézzel, míg kiderült, azért jó a játék, mert azt olvasta róla, hogy jó.
A gamepodon is vannak páran, akik először elolvasság a kommenteket a játékhírek alatt, utánna azt szajkózzák, függetlenül attól, hogy játszották-e vagy sem, tetszett-e nekik vagy sem.
Ha a történetírók nem a tömegnek hanem ezen hangos emberek csoportjára írják a történetet (visszanézni, mi tetszett nekik, mi nem, stb), akkor akár a legjobb FF részként maradhat fenn a köztudatban.
"Ezért lovagol a pokolba a konzumer IT piac. A hülye igények... . Azt sem tudod, hogy mit akarsz de az jöjjon havonta frissités formájában."
-
nonsen5e
addikt
Borzasztóan [rossz] jó!
One-Winged Angel ParodyD4 klán: HunPH - invért privát rám
-
oriic
HÁZIGAZDA
Live-Die-Respawn
-
nonsen5e
addikt
Adok egy lehetőséget az eltalálására ... legyen inkább tizenöt.
Amúgy ha nem is a startnál (ki van zárva), de 1-2-3 éven belül teljeen reálisnak tartanám, hogy kiadják majd Steamen is. XIV eladásait nagyon szépen megdobta (2.5M+ előfizető jelenleg a 3 platformon), és a XIII trilógia eddig megjelent első két részét sem csak én vettem meg. És azért ezt portolni is jelentősen egyszerűbb lenne majd(x86 AMD architektúráról DX12-vel X0-ról mint a jelenlegieket a PowerPC-ről, a CELL-ről meg ne is beszéljünk, valószínű a XIII PC portot x360-ról tették át.)D4 klán: HunPH - invért privát rám
Új hozzászólás Aktív témák
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- EA Sports WRC '23
- Visszaveszi az alapértelmezett tuningot az egyik csúcslapjában az ASUS
- Milyen légkondit a lakásba?
- Vírusirtó topic
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- OLED TV topic
- Ez a Sony idei legnagyobb tudású tévéje
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Direct One (műholdas és online TV)
- További aktív témák...
- Xbox Series S 1TB, bontott csomagolás (sosem használt) - 2 év garancia, vállalkozástól!
- Nintendo Switch Lite 256GB Dual Boot (Eredeti SW vagy CFW) 18.0.0 + Atmosphere, 3 hónap garanciával!
- Nintendo Switch OLED 18.0.0. Dual-Boot Cfw + 256GB MicroSD + Atmosphere 1.7.0, 3 hó garanciával!!
- PS4 FAT ÉS SLIM játékkonzolok ajándék játékokkal -konzol beszámítás ok!-
- 2024 januári. Nintendo Switch Oled 2026-ig garanciális.
- R4 tárhelymegoldások Ds-től a N3Ds XL-ig!
- Ps2 konzolok, tartozékok, alkatrészek, játékok - Ps1 - Ps2 memóriakártyák, Pendrive-ok FMCB 1.966!
- Microsoft Xbox One Elite Series 2 Gamepad, kontroller controller joy hibátlan, harmad áron
- Nintendo Wii - Wii U kiegészítők kiárusítása!
- Új Nintendo töltők! GBA SP, Ds Fat, Ds Lite, 2Ds, 3Ds, N2Ds, N3Ds, DSi XL is! R4 Wood, R4i SDHC is!