Új hozzászólás Aktív témák

  • Andralin

    aktív tag

    Mostanában mindig van valami gáz ezzel a Banggooddal.

    Rendeltem egy csomagot május 25-én ami sürgős lenne, Kínából, DHL-es expressz szállítással (5-8 munkanap).
    Fel is adták és megkaptam a DHL-es TN-t május 28-án. Azóta egyetlen egy bejegyzés van csak a nyomonkövetésnél a DHL oldalán:

    Szombat, Május 28, 2016 Helyszín Időpont Csomag
    Küldeményinformáció megérkezett SINGAPORE - SINGAPORE 00:42

    Ezek szerint meg át sem adták a DHL-nek a cuccost. Már két számonkérő levelet is írtam nekik, erre most ez a válasz jött:

    About your order we have checked with logistic company that
    they have arranged to reship the order again in 2016/6/3. And we have
    checked it has not update the tracking number. Would you mind waiting
    for 2-3 days?

    Értek angolul, de nem értem mit akar ez jelenteni. Szerintetek ez most mi?
    Miért kellett újraküldeni (reship), elveszett az első csomag, vagy mi lehet vele?
    Vagy a TN-el van valami gond, hogy nem frissül a státusza? Valakinek volt már hasonló "élménye" velük? :W

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák