- Hivatalosan is bemutatkozott a Kingdom Come Deliverance 2
- The Witcher - Jön az 5. évad, ezzel együtt pedig elkaszálták a sorozatot
- Alkoholista nevelde
- Xbox Series X|S
- Harold Halibut teszt
- No Rest for the Wicked
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- EA Sports WRC '23
- Dying Light 2
Új hozzászólás Aktív témák
-
SunMount3r
nagyúr
válasz Puma K #14432 üzenetére
Az én alaplapom BIOS-ában is ennyi a maximum. De ezt már kérdeztem az Alaplapos Topic-ban korábban is és azt írták, hogy ez nem számít, mert azt a Windows ettől függetlenül is meg tudja növelni magának (a programoknak).
Csak akkor mégis fura, hogy mire van ez beállítás a BIOS-ban egyáltalán? (Gondolnám, hogy nem csak Windows van a világon és azért, de ettől még homályos.) Most akkor számít, vagy nem számít?
#14433 KISDUCK: A sávszélesség szűkössége világos egy IGP esetén (amúgy 3200MHz-en mennek a RAM-ok), de a net-en talált információk szerint a Prey esetében kifejezetten a VRAM kevés mennyisége miatt van ez a bug.
[ Szerkesztve ]
-
SunMount3r
nagyúr
válasz Puma K #14445 üzenetére
Én 720p-ben játszom, de minden High-on van és szemre teljesen elfogadható, játszható fps-eket produkál. Azért tegyük hozzá, hogy nem egy Battlefield, ha azt vesszük egyszerre mennyi minden dolog történik/mozog a képernyőn. Eddig jó pár órám van benne, de eddig csak olyanok voltak, hogy néha, néha jön egy-két Mimic, vagy Phantom, amikkel jobb esetben fél-egy percig tart a csata. Élő NPC-kkel meg csak a "looking glass"-es videókon találkoztam eddig. De hát ez is a lényege, a "kihalt" űrállomás... Szóval nálam simán játszható és nem is néz ki rosszul, leszámítva ezeket a tényleg zavaró textúra bug-okat. Te amúgy nem találkoztál ilyen be nem töltött textúrákkal? Szerintem a Lobby-ban is lehetnek már pl. a falakon a nagy festmények/poszterek. Nekem csak egy nagy "paca" látszik helyettük. A neten-en van egy csomó fórum, ahol erre panaszkodnak. Sokkal erősebb dVGA-kkal is, mint az UHD 630, de legtöbbször az volt a gond, hogy max. 2GB VRAM-ja volt csak a kártyának. Valami "szaki" el is magyarázta (elvileg) valahol, hogy a CryEngine így oldja meg a szűk VRAM memória keretet, hogy ha kifogy belőle, akkor nem tölt be bizonyos textúrákat.
[ Szerkesztve ]
-
SunMount3r
nagyúr
válasz Puma K #14448 üzenetére
Ezen a videón már az elején jól látszik a probléma, egy csomó helyen csak elmosott pacák vannak a falakon (pl. a képek helyett). És ebből is látszik, hogy sokaknál előjön, az (elvi) megoldás és a magyarázat is meg van rá, ezt is írtam. A kérdés, csak az, hogy ezt a megoldást (a VRAM növelést), hogyan lehetne elérni ezeknél az IGP-nkél.
Új hozzászólás Aktív témák
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Hivatalosan is bemutatkozott a Kingdom Come Deliverance 2
- Építő/felújító topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- LEGO klub
- Eredeti játékok OFF topik
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Újabb inteles VGA került elő a Biostar hátizsákjából
- The Witcher - Jön az 5. évad, ezzel együtt pedig elkaszálták a sorozatot
- További aktív témák...