Új hozzászólás Aktív témák

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    Kösz mindkét választ. :R

    (#13124) ollie - Ez jó lista, de látásból már mind ismerem, vagy akár játszottam is vele többet-kevesebbet. Viszont ezekből nekem egyik sem épp "mai" játék. Nem a 2015 körüli megjelenési dátumaik tekintetében, hanem grafikai minőségben, vagy GUI-ban, harcrendszerben, stb nem tűnnek sokkal "modernebbnek", mint az említett 2010 körüli
    játékok. Ezek inkább 5-10 éves játékok, amik 5-10 év késéssel jelentek meg. ;]

    Numenera-t végigjátszottam tavaly: ahhoz képest nagyon jó, hogy crowdfund, mégis kissé félkésznek tűnik minden tekintetben, a harctól kezdve a történetvezetésen át, de főleg a grafikája volt ~10 év lemaradásban (viszonylag szép a dizájn, ami néha át is jön, de az emberek arca általában csak pár pixel, ahogy a térképek többsége is durván elnagyolt a koncepcióhoz képest). Sokszor érződik, hogy rengeteg mindent terveztek, de kivágták, vagy túlegyszerűsítették. Zavart volna a harc is, ha sokkal több krízis lett volna, és többségük nem lett volna opcionális (a kevésnek is kihagytam legalább felét).

    Tyranny-t is elkezdtem idén, de már pár óra után unni kezdtem, és kezdettől zavart a grafikai stílusa (kicsit olyan, mint a régi, számítógép előtti rajzfilmek, csak ez videojáték :DDD). Ja, és időbe telt, mire rájöttem mitől unalmas a csevegés: elhibáztam az elején, hogy nem kapcsoltam ki a "csalást", hogy mutassa ki, mire, miként fog reagálni. Eszerint viszont "potom" 20-30 óra, szóval talán mégis befejezem (50+ órát véletlenül sem akartam rááldozni, és néhány óra után úgy éreztem, hogy még el sem kezdtem).

    Pillars - Nem próbáltam, de ránézésre ez is csak crowdfund-relatív lehet jó. A grafika itt is minimum 5 év lemaradásban van, bár sokkal barátságosabb látványú, mint a Tyranny, és szebb, kidolgozottabb, mint a Numenera. Láttam róla két video review-t, és erősen megosztónak tűnik (van aki azért szereti, amiért más kritizálja). Azt szűrtem le, hogy inkább a megerőltető harcért szeretik, mintsem a story-ért. Én inkább az utóbbit keresem, viszont legalább ízlés szerint mehet a harc realtime/pause.

    Divinity - Úgy rémlik, alig 10-15 percre próbáltam ki 1-2 éve, és valamiért hamar eldobtam. Szerintem szintén a grafikai stílus miatt (nem a minőség, hanem a pasztell/zsírkréta, Blizz/WoW-szerű látvány), vagy mert körökre osztott (a Numenera is, de ott ritka és opcionális is a harc). Most megnéztem egy videót, és abban teljesen más a látványvilág, mint amire emlékszem (a videó végig kontrasztos, élénk színű, van benne geometriai részletesség, míg a legelső pár percnyi játék úgy dereng fel, hogy fakó, élettelen, kontúrtalan). A story-ja talán ennek tetszene jobban (mint a Pillars-é).

    (#13125) alratar

    Outer Worlds - Na, ennek nagyon biztató a trailer-e, a "you just keep being you" jelenet már el is adta nekem, ha tényleg ilyen hangulatú a játék. :K Ugyan látok benne olyan vonulatokat, amik miatt nem szeretem az új Fallout-okat, vagy akár a Bioshock széria későbbi részeit (bármilyen népszerűek is), de emészthetőnek néz ki. Kár, hogy nincs HDR képmód, ehhez a képi világhoz biztos jól passzolna a tágabb színtér, és akkor már tényleg azt mondanám, hogy technikailag abszolút "mai" (de így sem 5+ éves kinézetű).

    GreedFall - Egy kis Assassins's Creed látvány 2015 kötényékéről + Witcher 2/3 féle lore és harc + régi Bioware szerű csapat-banter/romance, és opcionális pause...? Még akár jó is lehetne, de valahogy nem győzött meg. Nem csúnya, de a több éves AC részek grafikájára emlékeztet, és szintén nincs (PC-n) HDR se. Lehet jó, de ránézésre semmi "hűha". Összelopott híg leves, vagy fúziós egytálétel? :U

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

Új hozzászólás Aktív témák