-
GAMEPOD.hu
Hasznos információk, fogalommagyarázat
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csápájev
őstag
Srácok!
Banggoodon a 502C6B kupon kód még akciós viofo kamerákra is 18-22 dollár kedvezményt ad.
Így 127,5 dodó Eu raktárból a viofo 129 duo.
Elvileg más kamerákhoz is jó! Xiaomi 70maihoz pl.[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz Csápájev #14751 üzenetére
Alapból értve bárkinek aki frissen regisztrál
VIP-nek persze több (VIP2-től)
VIP3 17%[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
CHIPman
nagyúr
Megjött a 7-én rendelt eredeti 70mai (univerzális, USB kimenetes) hardwire kitem, viszont a 7-én rendelt biztosíték-elosztót csak ma adták fel, szóval csúszik a bekötés...
Eladó Thrustmaster TCA Sidestick Airbus Edition - hardverapro.hu/tag/chipman
-
janaman01
addikt
Igen...pl képet tudunk csinalni telefon program nelkül is ,take pictures, paranccsal akár menet közben is..ha már tesztelik..teszteljék rendesen. Én gps el használom. Ha rendesen bekalibrálta magát, akkor teljesen pontosan latja a sávokat is.
( nekem ebay en utolsó darabkent 15 ezerért siman megérte gps el együtt)
Alfawise? Kinek a pap kinek a papné..ilyen tappancsos ,fenykepezőgépet, mar nem szivesen raknék ki....[ Szerkesztve ]
/tudom hogy nincs igazam, de attól még nem tévedek/
-
janaman01
addikt
Igen annál olcsóbban nemigen kapni már..viszont erdemes lenne összehasonlitanod vasarlas előtt pl ezzel : VIOFO A119 PRO
Nem a 70mai pro ellen beszélek, nem is mellette annak ellenére hogy ugye nekem az van..de valahol olvastam hogy talan a viofo talán egy fokkal jobb.
A 70mai aprilisi frissitestől mondjuk sokat várok..igeret szerint belerakjak a sebesség kijelzesét optimalizálják a képet stb...majd meglátjuk..Gps nek egyelőre nem sok haszna.mondjuk. sávvaltast figyeli, ha túl közel kerülsz az előtted haladóhoz...ha pl mozgas van előtzed, elindul a sor..figyelmeztet
[ Szerkesztve ]
/tudom hogy nincs igazam, de attól még nem tévedek/
-
MODERÁTOR
-
janaman01
addikt
Igen nyilván van mindig jobb es jobb..nekem ennyiért nagyon megérte, plane hogy az első héten volt érdekes...teszi a dolgát ma már rá se nézek. Ne is kelljen..😀 van benne egy 64gb kártya. Majd belenézek egy 128 gb is . Oroszoknál olvastam volt akinél vitte volt akinél nem. Nem jöttek rá mitől függ, persze ugyanaz a kártya..
/tudom hogy nincs igazam, de attól még nem tévedek/
-
-
janaman01
addikt
válasz vargalex #14769 üzenetére
Hát az ADAS funkció igy működik benne . A mikentjét nem tudom, annyira nem merültem bele.
Szivesen olvasom majd a beszamolódat. Nem vagyok elfogult a mai70 pro val egyébként, csak most ezt sikerült megcsipnem úgymond😀Odrif: sok balesetmenteset vele😉!
[ Szerkesztve ]
/tudom hogy nincs igazam, de attól még nem tévedek/
-
schferenc77
aktív tag
Sziasztok!
Úton van a Viofo A129-es szettem, és két kérdésre még nem találtam választ:
- van-e valahol összesítés róla, hogy egy adott parking mode beállításnál hány GB flr el egy 64GB/128GB-os kártyára?
- gyári 3 eres hardwire kit-tel lesz bekötve. Ennél, ha jól láttam beállítható, hogy hány voltos akksifeszültségnél kapcsolja le a kamerát. Mi a tapasztalat 12V-ig ha beállítom, akkor van rá esély, hogy 24 óra alatt lemeríti/kikapcsol? Gondolkodtam még egy power bank beillesztésén is, egy 20000mAh-s PB 28 óráig tudja ellátni táppal a kamerát (már, ha parking mode-ban is 0,7A-t eszik). -
bul07
nagyúr
válasz CHIPman #14758 üzenetére
Nekem van egy ilyen tartalékba , biztosíték-elosztó
Ha gondolod és jó a fajtája, küld privátot és ára+posta(sima boríték) fejében elküldöm neked én meg majd rendelek tartalékot megint
(#14759) odrif
Ez nem teszt, hanem termékbemutatás
Ez az oldal csak terméket mutat be(egy telefon töltőt simán ki lehet mérni tesztelni de annyit se szokott , jól tölt és annyi)[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
denis.p
tag
válasz denis.p #14742 üzenetére
kb. 40-50 méter nyílt terepen a távolság, ameddig szakadás mentesen látható a mobilon a Viofo a129 élő képe, illetve eddig a távig konfigurálható az app-on keresztül a kamera. Persze egy másik mobillal lehet több, v kevesebb is ez a táv. Egy androidos tovább fejlesztéssel riasztást is küldhetne élőképpel a mobilra, pl a mozgásérzékelő bekapcsolása esetén, vagy távolról bármikor betekintést lehetne kapni a kamera élő felvételéből.
(#14763) janaman01
A sávtartó, ill ráfutás jelző rendszer nagyon kezdetleges ezeknél a kameráknál. Anno én is próbálgattam beállítani a lencse irányát, hogy optimális legyen a jelzés, de legtöbbször fals riasztást adott, vagy egyáltalán nem adott jelzést. Tehát ez a része sztem nem sokat ér egyik kameránál sem.
A Viofo nem sokkal kerül többe, mint a Mai70 pro. Utóbbi dash cam akkumulátoros a Viofo pedig kondenzátoros. Az akksinak nem tesz jót sem a hideg, sem a meleg, főleg, ha nyáron süti a szélvédőt a nap, hamar tönkremegy.[ Szerkesztve ]
-
CHIPman
nagyúr
válasz denis.p #14774 üzenetére
A 70mai pro-n alapból nyílt oprendszer fut, de még nincs kinn a forráskódja. Azt viszont meg lehetne csinálni már most vele, hogy egy megfelelő eszközt wifin ráakasztva, azon keresztül lehessen nézni (akár interneten keresztül) a képet, mivel van egy webszervere a helyi hálózaton. A Viofo eszközeit csak alkalmazáson keresztül lehet elérni?
Eladó Thrustmaster TCA Sidestick Airbus Edition - hardverapro.hu/tag/chipman
-
MODERÁTOR
A Viofo kamera esetében a felvételt hogyan szeditek le?
Mindig kiveszitek a kártyát?
Illetve a felvételen a rendszám, és arcokat milyen program segítségével lehet kitakarni?20 éve a Prohardveren
-
CHIPman
nagyúr
[link]
Ez tűnik a legegyszerűbbnek, már ha alapból youtubeon akarod megosztani.
Most máshogy működik egy kicsit: youtube.com/dashboard -> videók -> kiválasztod amelyiket szerkesztenéd -> jobb oldalt a szerkesztő -> alsó sorban "elhományosítás alkalmazása", ott megjelenik egy szerkesztő, ahol intelligensen mozgó, méretezhető téglalapokat tehetsz az elhomályosítandó részekre.[ Szerkesztve ]
Eladó Thrustmaster TCA Sidestick Airbus Edition - hardverapro.hu/tag/chipman
-
PeterPH
senior tag
válasz denis.p #14776 üzenetére
Bővebben kifejtve: nem
How to access the A129 over Wi-Fi without the Viofo App -
drag
tag
Én is megrendeltem a Viofo A 119 V2-öt hozzá 64gb kártya + 3 eres hrd wire kit + biztosíték fejes csati.
Xiaomi Redmi 4 Prime, Xiaomi Redmi Note 3 SE, Xiaomi Mi Band 2, Xiaomi Dome 1080p, Xiaomi Mi Box3, Xiaomi Stratos, Xiaomi Mi Robot, Xiaomi Redmi Note 6 Pro, Redmi Note 9S
-
proof88
addikt
válasz schferenc77 #14655 üzenetére
Hali,
kicsit megfeledkeztem erről de ma pont eszembe jutott mikor a kocsiba beültem, úgyhogy be is állítottam 60 fps-re a felvételt. Jelentem, az első kamera képét továbbra is 60 fps-sel rögzíti, miközben a hátsót is (hátsó csak 30).
Viszont személyesen még nem teszteltem azonos körülmények között a 30 vs 60 fps közti különbséget. Azt tudom hogy 60 fps-nél erősebb tömörítést használ, ezért kicsit rosszabb a képminőség, de mondjuk országúton haladva, pl szembejövők rendszáma mennyire jobban olvasható a két mód között, ezt még nem teszteltem. -
denis.p
tag
válasz PeterPH #14780 üzenetére
Köszi
Jogos, erről nem tudtam, h IP-vel is megnézhetők az A129 által rögzített videók és képek
Bár ennek sok értelmét nem látom, mert csak a videókat mutatja. Könnyebb kivenni az SD karit és pl. úgy megnézni/másolni a laptopra.(#14782) proof88
Én nem vettem észre minőségi különbséget, kinagyítva sem. Igaz, hogy én a A119v2-n próbáltam csak. Hátránya viszont, hogy dupla helyet igényel az SD-n a 60 fps.[ Szerkesztve ]
-
-
dns12
lelkes újonc
A múlt héten a fővárosban lassú tempó melletti sávváltásnál jött nekem hátulról valaki aki - miután már bent voltam a sávomban - érintette meg a kocsi lökhárítóját picit slégen oldalról. Véleményes volt a felelőség kérdése, végül elengedtük a dolgot mert mindkét kocsin gyors polírral eltüntethető apró sérülés keletkezett csak. Mindenesetre ha nagyobb lett volna a gond a fene tudja mit hoz ki a rendőr, miután ő arra hivatkozott hogy én váltottam sávot, én meg arra hogy amikor nekem jött már a sávban voltam.
Az esetből tanulva szeretnék egy hátulra néző kamerát is, de ide egy egyszerű, olcsó megoldás kellene. Tudtok valamit ilyen célra? Köszi.
-
Ehhez egy kérdésem: ha pl. 3 sávos az út, mind2 autó sávot vált, az egyik autó belső sávról jobbra a középső sávra vált, a másik autó külső sávról balra, szintén a középső sávra vált, és ott összeütköznek, akkor ilyenkor ki a felelős?
<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
PeterPH
senior tag
válasz FireFox1996 #14787 üzenetére
A jobbkéz szabály érvényesül, tehát a jobbról érkezőnek van elsőbbsége.
-
-
Moleman
addikt
Nem jobbkéz-szabálynak hívják, de tényleg van ilyen, hogy a jobb oldali autónak van elsőbbsége, pl ha 2 sáv egy útszűkületnél összeolvad és az útburkolati jelekből nem derül ki, hogy kinek a sávja fogy el. Ennek nyomán zsigerből én is a jobbról érkezőre szavaztam volna, ha teljesen egyszerre mozognak, de lehet, hogy a valóságban 50-50-et mondana a rendőr. Ezért is jó a kamera, jó eséllyel látszódhat, hogy ki volt ott előbb, onnantól meg a másik a hunyó.
-
Csápájev
őstag
válasz FireFox1996 #14787 üzenetére
PeterPH írta jól.
Jobbkez szabály mintájára a külső sávban lévőnek van elsőbbsége.[ Szerkesztve ]
-
eami
addikt
amúgy még annyit hozzá tennék, hogy elég "vicces" lenne ilyen alapon pl autópályán közlekedni, ha mindenkinek elsőbbséget kellene adni aki ki akar jönni a külső sávból.
szerintem a korábban felvázolt eset pusztán szerencsétlen véletlen eredménye lehet és ha bekövetkezik akkor, 50-50 százalékban hibásak a felek.
36. § Párhuzamos közlekedés
(1) Olyan úttesten, amelyen az azonos irányú forgalom számára két vagy több forgalmi sáv van (párhuzamos közlekedésre alkalmas úttest) - a (2)-(4) bekezdésben említett eseteket kivéve - a külsõ (jobb szélsõ) forgalmi sávban kell közlekedni. Más forgalmi sávra ráhajtani csak elõzés, balra bekanyarodás, illetõleg megfordulás céljából szabad. Az autóbusz öbölt, az autóbusz forgalmi sávot, a kapaszkodósávot, a gyorsító- és a lassítósávot, valamint a kerékpársávot a párhuzamos közlekedés szempontjából figyelmen kívül kell hagyni.
(2) A párhuzamos közlekedésre alkalmas olyan úttesten, amelyen az azonos irányú forgalom számára két forgalmi sáv van, az elõzés befejezése után a külsõ forgalmi sávba vissza kell térni. Ha 3500 kg megengedett legnagyobb össztömeget meg nem haladó gépkocsival, motorkerékpárral vagy - lakott területen - távolsági, illetõleg gyorsjáratú autóbusszal a vezetõ több jármûvet kíván elõzni, megmaradhat a belsõ forgalmi sávban feltéve, hogy ezzel a mögötte gyorsabban haladó jármûvek közlekedését nem akadályozza; ha pedig a forgalom olyan sûrû, hogy a külsõ forgalmi sávba visszatérni nem lehet, a belsõ forgalmi sávban folyamatosan is haladhat.
(3) A párhuzamos közlekedésre alkalmas olyan úttesten, amelyen az azonos irányú forgalom számára kettõnél több forgalmi sáv van útburkolati jelekkel kijelölve, a (2) bekezdésben foglalt rendelkezéseket kell értelemszerûen alkalmazni. Az ilyen úttesten azonban a második forgalmi sávban - a (2) bekezdésben foglalt rendelkezések megtartásával - bármely gépjármûvel szabad közlekedni; a harmadik és további (belsõ) forgalmi sávokra - a balra bekanyarodás esetét kivéve - ráhajtani csak személygépkocsival és motorkerékpárral szabad.
(4) Lakott területen lévõ, párhuzamos közlekedésre alkalmas olyan úttesten, amelyen a forgalmi sávok útburkolati jelekkel vannak megjelölve, a belsõ forgalmi sávban (sávokban) 3500 kg megengedett legnagyobb össztömeget meg nem haladó gépkocsival és motorkerékpárral folyamatosan is szabad haladni feltéve, hogy ezzel a jármû a mögötte gyorsabban haladó jármûvek közlekedését nem akadályozza. Az ilyen módon haladó jármû mellett - a (6) bekezdés c) pontjában foglaltak megtartásával - fokozott figyelemmel jobbról el szabad haladni, a forgalmi sávokat azonban - a gyorsabb elõrehaladás érdekében - kis távolságon belül ismételten változtatni, és ezzel a közlekedés résztvevõit zavarni tilos.
(5) Ha a forgalom sûrûsége folytán a forgalmi sávokban összefüggõ jármûoszlopok alakultak ki, forgalmi sávot változtatni csak abban az esetben szabad, ha a vezetõ bekanyarodásra vagy megállásra kíván felkészülni.
(6) A párhuzamos közlekedésre alkalmas úttesten tilos
a) jármûvel az úttest felezõvonalát - a balra bekanyarodás, illetõleg a megfordulás esetét kivéve - átlépni;
b) két jármûnek - az egy nyomon haladó jármû melletti elhaladást kivéve - ugyanabban a forgalmi sávban egymás mellett haladni;
c) kijelölt gyalogosátkelõhelyen és közvetlenül a kijelölt gyalogosátkelõhely elõtt másik jármû mellett elhaladni.
(7) Ahol valamelyik forgalmi sáv megszûnik, annak a jármûnek van elsõbbsége, amelyik terelõvonal átlépése nélkül haladhat tovább. Ha a forgalmi sávok útburkolati jellel jelölve nincsenek, annak a jármûnek van elsõbbsége, amelyik irányváltoztatás nélkül tud továbbhaladni; ha pedig mindkét jármû csak irányváltoztatással tud továbbhaladni, annak a jármûnek van elsõbbsége, amelyik addig a jobbra esõ forgalmi sávban haladt.
(8) Az autóbusz forgalmi sávban
a) a menetrend szerint közlekedõ autóbusz és trolibusz, a villamos, továbbá 20 és 6 óra között a kommunális szemét szállítására szolgáló jármû;
b) az autóbusz- és trolibuszforgalom zavarása nélkül
ba) ha az autóbusz forgalmi sávot az úttest menetirány szerinti jobb szélén jelölték ki, erre utaló jelzés esetén (117/c. ábra) a kerékpáros,
bb) külön jogszabály alapján rögzített üzemmódú megkülönböztetõ jelzést adó készülékkel felszerelt
bba) sürgõsségi betegellátásra rendszeresített gépjármû,
bbb) hivatásos katasztrófavédelmi szervek, a tûzoltóság és a tûzoltó egyesületek közvetlen helyszíni beavatkozására rendszeresített gépjármûve,
bbc) a rendõrség közrendvédelmi és közlekedésrendészeti szolgálati ágának közvetlen helyszíni beavatkozásra rendszeresített gépjármûve,
bc) a betegszállító gépjármû,
bd) a személytaxi,
be) a kétkerekû motorkerékpár és a kétkerekû segédmotoros kerékpár
közlekedhet. Más jármû erre a forgalmi sávra - a sáv keresztezését és a bekanyarodásra felkészülést kivéve - nem hajthat rá. Ahol autóbusz forgalmi sáv van, a menetrend szerint közlekedõ autóbusz és trolibusz - a bekanyarodás és kikerülés esetét kivéve - csak ebben a forgalmi sávban haladhat."
(9) Ahol kapaszkodósáv van, a kapaszkodósávon kell haladniuk azoknak a jármûveknek, amelyek a jelzõtáblán [17. § (1) bek. h) pont] megjelölt - ennek hiányában lakott területen kívül 70 km/óra, lakott területen 40 km/óra - sebességnél lassabban haladnak.
(10) Azon az úton, amelynek menetirány szerinti jobb oldalán két vagy több forgalmi sáv van útburkolati jelekkel kijelölve, a körforgalmú útra történõ bekanyarodást
a) a besorolás rendjét jelzõ tábla és az útburkolati jelek jelzéseinek megfelelõen kell végrehajtani, vagy
b) a jobboldali szélsõ forgalmi sávból kell végrehajtani, amennyiben a jármûvezetõ a bekanyarodás helyét követõ elsõ kihajtási lehetõségnél kívánja a körforgalmú utat elhagyni.
(11) A párhuzamos közlekedésre alkalmas körforgalmú úton a párhuzamos közlekedés szabályait kell alkalmazni.
(12) Ha a jármûveknek útkeresztezõdésben, útszûkületekben, szintbeni vasúti átjárónál vagy egyéb forgalmi okból meg kell állnia, - elõre sorolás céljából - motorkerékpárral, illetve segédmotoros kerékpárral az álló jármûvek mellett, vagy azok között, kerékpárral az úttest szélén, az álló jármûvek mellett jobbról szabad elõrehaladni, ha
a) az elõrehaladáshoz elegendõ hely áll rendelkezésre, és
b) az irányváltoztatási szándékot jelzõ jármûveket az irányváltoztatásban nem akadályozzák.
A lap tetejére37. § Közlekedés autópályán és autóúton
(2) Az autópályán és az azonos irányú forgalom számára legalább két forgalmi sávval rendelkezõ autóúton a párhuzamos közlekedés szabályait kell alkalmazni.
-
sambenez
Topikgazda
Saját magad idézted a következő hozzászólásodban.
"(7) Ahol valamelyik forgalmi sáv megszûnik, annak a jármûnek van elsõbbsége, amelyik terelõvonal átlépése nélkül haladhat tovább. Ha a forgalmi sávok útburkolati jellel jelölve nincsenek, annak a jármûnek van elsõbbsége, amelyik irányváltoztatás nélkül tud továbbhaladni; ha pedig mindkét jármû csak irányváltoztatással tud továbbhaladni, annak a jármûnek van elsõbbsége, amelyik addig a jobbra esõ forgalmi sávban haladt."
A kiemelt rész vonatkozik erre az esetre is.
-
eami
addikt
válasz sambenez #14796 üzenetére
én végig erre válaszoltam: (#14787) FireFox1996. Itt nem látok elfogyó sávokat, vagy fel nem festést...
[ Szerkesztve ]
-
sambenez
Topikgazda
De ugyanaz a szabály vonatkozik erre az esetre is. Általános szabály, hogy mindig a jobbról érkezőnek van elsőbbsége.
A konkrét esettel kapcsolatban ezt találtam hirtelen.[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
20 éve a Prohardveren
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Witcher topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Steam Deck
- Opel topik
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- További aktív témák...
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care