Új hozzászólás Aktív témák
-
19ati93
senior tag
Reiza September Development Update
-
19ati93
senior tag
Új trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=TlIzdOR7C6U -
19ati93
senior tag
válasz Finkoo1980 #25 üzenetére
Csak Silverstone volt laserscannelt PC2-ben, Hoki nem.
De lehet hogy a saját verziójukat akarják áthúzni AM1-ből.
Kár hogy ez is full lesz dlc-vel mint AM1, csak ne külön külön legyen minden.. -
19ati93
senior tag
Azért remélem Hockenheim/Bathurst és Silverstone nem egy az egyben copy paste lesz Project CARS 2-ből, mert azért pénzt kérni elég cink lenne.
-
19ati93
senior tag
Project CARS 2 enginejében készült a játék és az valami piszok jó volt magas ping-el is. Rengeteget játszottam PC2-ben ausztrálokkal akik magas 100-200 pingekkel versenyeztek délelőttönként főleg, de teljesen jó volt.
Nem úgy mint pl az F1 játékokban mikor kb pinged 30-40, ellenfeleknek is aztán összevissza laggol az autója mindenkinek. -
19ati93
senior tag
18:00 - Reiza fórumon írta az egyik staff member.
-
19ati93
senior tag
-
19ati93
senior tag
Coming soon..
This item is not yet available. -
19ati93
senior tag
Na mindegy.. ez nálam a mai napra offos. Majd holnapra remélhetőleg lesz valami.
-
19ati93
senior tag
Na már lent is van. Jó ez a gigabites net.
Miért pixeles az asztali ikon? -
19ati93
senior tag
Menük meg minden eléggé PC2 csak más színben. Pályát Spielberget néztem eddig csak, de az sokkal jobban néz ki. Autóhangok is eddig oké.
-
19ati93
senior tag
Na játszottam vele jó 1 órát, van még 1-2 probléma, de azt mondom okés ez EA játéknak.
Vizuálisan 10/10, ultrán bőségesen 120+ fps van mindig full grid-el is, egyszóval kiváló optimalizálás. (144hz-es monitorom van szóval perfekt. ) Irányítás, fizika is rendben van.Régi Kyalami + Formula v12 elég komoly.
Hood(tető) vagy külső hátsó nézetben miért borzasztóak a hangok némelyik autónál?
Még annyi hogy ha az ember használ ABS-t akkor is blokkol a kerék valamelyest.
ABS low vagy high mindegy, érezhetően blokkol hangban is és vizuálisan is ami tök zavaró. Offal jobb menni viszont azt meg könnyebb jóval ugye elfékezni.
Majd később megnézem bb állítás után milyen a dolog meg a brake pressuret is leveszem.PC2-ben abs low, tc off, sc off-t használtam.
Itt is sima a tc off, de az abs nem tetsződik.[ Szerkesztve ]
-
19ati93
senior tag
Amúgy érdekes hogy jó néhány országban milyen olcsó a játék.
https://steamdb.info/app/1066890/Racing license bent maradt PC2-ből? Egy az egybe ugyanaz, de még a PCars logó is ott virít.
[ Szerkesztve ]
-
19ati93
senior tag
Én is próbáltam a photo mode-ot de még nagyon alap az egész.
Filterek meg egyebek rész nincs még benne. Idővel csak jön az is.
PC2-ben nagyon jó képeket lehetett lőni. -
19ati93
senior tag
Azért az ütközés fizikán lesz még mit alakítani.
-
19ati93
senior tag
válasz Finkoo1980 #166 üzenetére
A gond az hogy minden autó ugyanígy reagál a kavicságyra, és szerintem ez sok ígyis úgyis. F1-es autóknál is. Itt van Bottas tavalyi balesete:
[link] Vagy Grosjean 2017-ből. [link] GP2. (Ő se pattog ész nélkül. ) [link]
Hol pattog nagyon az autó? Nagyon sehol. A PC2-es kavicságy túl könnyed, viszont az AMS2 már túl sok. Kettő közt kéne találni valami megoldást, de van gond a fűvel is. Egy picit rámész és nem az hogy megcsúszik az autó azzal nincs is gond, hanem instant pattogsz megint összevissza mintha valami random kátyúba ért volna a kereked. -
19ati93
senior tag
-
19ati93
senior tag
válasz zsozsa74 #180 üzenetére
Szerintem valami nagyon korai PC2-es buildel kapták ezt a game enginet. Benne vannak olyan bugok még amik a PC2-ben is jelen voltak release után pár hét/hónappal.
Multiban jó lenne látni hogy mennyi idő van még hátra az adott sessionből amikor joinolnál. Mikor meg már bent vagy azt tudni hogy hány kör/milyen hosszú is lesz a futam?!
Ilyen alap dolgok még hiányoznak ami hát szomorú.
Törés bekapcsolása után tegyük fel elveszted az egyik kereked és restartolod a singleplayeres futamot, nem lesz meg az elveszett kereked új rajt után se.
Ezek mind korai PC2-es bugok, meg még van jópár.Esőben még mindig nincs ablaktörlő. Sok autónál fényszoró. Na meg ütközések is elég érdekesek multiban. Hozzám se ér úgy látom de mégis összeragadunk szó szerint.
Két autó összecuppan, vagy kidobja egyik a másikat szóval elég random az egész.[ Szerkesztve ]
-
19ati93
senior tag
-
19ati93
senior tag
válasz zsozsa74 #189 üzenetére
Küldtem én is steamen.
Controlleral mentem Tarumaban a Lancer RS-el és a Puma GTE-vel eddig TT-t. 1:21 valamennyi volt a Pumás kör, ha jól rémlik. Valamivel több mint 1 sec volt a lemaradás elsőhöz képest. Mondjuk ma délelőtt mentem, azóta már biztos változott a sorrend.
[ Szerkesztve ]
-
19ati93
senior tag
válasz zsozsa74 #193 üzenetére
Volt kormány is, csak totál szétment nem is olyan rég. Azóta meg hely se nagyon van neki az asztalomnál. Örülök ha elfér a controller, egy két egyéb dolog meg az egér rajta.
Egyébként PC2-vel rengeteget játszottam controllerral, kb csak a TX3-as Rinpoku srác volt jobb nálam paddal amikor multiztunk vagy TT-ben. Van jópár TT rekordom is. De az AMS2 nehezebbnek tűnik, autók se rendelkeznek annyi grippel mint PC2-ben, meg eléggé understeer-es az alap beállítás is. PC-ben ugye volt a stable meg a loose default setup amit tudtál személyre szabni meg igazgatni. Default loose elég erős volt TT-hez, főleg ha levetted szinte minimumra a guminyomást mellé, radiatort meg off.
[ Szerkesztve ]
-
19ati93
senior tag
válasz zsozsa74 #195 üzenetére
Na mentem pár kört a kombódon. 1:45.298 egyenlőre. Tied 45.8 volt ha minden igaz, átcsúsztál a 11. helyre.
Az autó viselkedése nem igen tetszik, marha könnyű blokkolni a kerekeket, de azt hittem lassabb leszek. Egy minimum fél sec még tuti van benne. Később lehet próbálkozok még majd vele.Lancer RS - Taruma
Még tartom az első helyet, kitudja meddig.[ Szerkesztve ]
-
19ati93
senior tag
Kipróbáltam az első helyezett setupját; fékezés alatt azért jóval stabilabb.
Mondjuk 60% a brake pressureja. De hátsó szárny is +1 click.
2-3 körön belül mentem 3db 44.9-es kört. A gond csak annyi hogy nehéz majdnem perfekt kört teljesíteni, és még mindig van benne idő. 2-3 tized biztosan. -
19ati93
senior tag
Sikerült javítani a Copa Classic - Taruma pároson. Puma GTE helyett most a Chevette verdát vettem elő. Lehet gyorsabb is, nem tudom.. de még nem mentek sokan ezen a kombón.
Kb csak 15 ember eddig.
#1 -
19ati93
senior tag
Szerintem nem az autók pattognak hanem a pályák ilyen huplisak. Pl a Historic Adelaide minden autóval iszonyat huplis.
Egy-két pálya nagyon durván pattogós a brazilok közül és rossz nézni monitoron keresztül is..
Milyen lehet VR-ban? Visszaköszönne az ebéd vagy vacsora ..[ Szerkesztve ]
-
19ati93
senior tag
válasz guftabi96 #237 üzenetére
Kyalami pálya van olyan jó mint ACC-ben. Sigma P1 is igen tetszetős, de valamiért nem állítható hosszabbra a váltója setupban.
Multiban meg végre van chat. Már csak azt lenne jó látni hogy milyen hosszú a verseny futam előtt.
Néha elfelejti az ember a főlobbyba lecsekkolni. -
19ati93
senior tag
-
19ati93
senior tag
válasz ForRedGlory #242 üzenetére
Nem tudom ott mi volt, de én nem éreztem hogy hozzá értem, egyszerűen mintha átpattant volna fölöttem. Fura volt eléggé, meg is lepődtem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Formula-1
- Tudományos Pandémia Klub
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Óra topik
- Realme GT Neo2 - ők már nem zöldfülűek
- Háztartási gépek
- Milyen GPS-t vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...