-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
#00809728
törölt tag
válasz dragonfx #851 üzenetére
Waxx ahogy te írtad NEM SZAR csak benne van a nevében nem csiszolásra alakalmas hanem waxolásra azaz megovja az 'uj festékréteget' az ujabb szeszélyes időjárástól.
Vs platinumot én is csakwaxolásra használom nem rossz anyag de őnmagában kevés egy komolyabb polirra.
[link] NOS itt olvashatsz pár okosságról. -
#00809728
törölt tag
platinumot én legutobb 7990ft-ért vettem és 2db flakont kaptam belőlle valamiféle akció volt azok számára akik annovettek már belőlle.
-
dragonfx
veterán
válasz #00809728 #852 üzenetére
vagyis a waxx csak véd és a régi matt réteget nem szedi le???
Nekem speciel 3 rongy is piros lett mikor megcisnáltam.
Akkor ok 2x kell cisnálni, 1felől a réteg megvédése erre jó a Waxx(speciel ilyne márka is van és én a márkáról beszélek, nem tudom maga ez 1 anyagnak a megnevezése is???, )vs platinum.
És akkor kéne még1 anyag feltételezem az is 1 folyadék v. paszta amia régi réteget lehozza, és ezzel kéne kezdeni, miután lemostam és megszáradt az autó?
Amugy én ezzel az eggyel csináltam[link]
[Szerkesztve]"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz #00809728 #857 üzenetére
Vagyis a VS platinum mellé kéne egy ilyne standox/glasurit folyadék is?
Ezeket gondolom az AMG gyárban hallottad, azt írtad a platinum TVshopból beszerzhető csak de glasurit/standox márkán belül mi a alnevük ami kell?"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
#00809728
törölt tag
válasz dragonfx #858 üzenetére
Szasz!
Akkor még 1* remélem utoljára.
Igen mielőtt a platinumot felhordanád ajánlatos egy ugymond tisztitást végezni azaz teljes polírt.Azokat a lejjebb leírt márkákkal tudod elérni kiválloan.
Nekem kelett semmit se hallanom az AMG gyárba csak kifinomultabban tudtunk polírozni ill waxxolni fényesiteni mert minden cucc meg volt házzá a lehető legjobbak.
Ppaltinum tv shopból ill a boltjaiból beszerezhető pld Szfváron is van ilyen a Budai kapuház alatt.Bp-n nem tudom de google biztos tudja.
Márkán bellül:
glasurit
brill
3M
STANDOX mindegyik saját fejlesztésü de hasonló a tudásuk.
Amg brillt használt és 3M -et majd jó sok fényesitő korongot.
Ismétlem a platinumot megveszed azzal nem fogsz olyan nagy és teljes hatást eléri ugyanis igaz ő polírozó ill wax is egyben de nem kellően csiszol.Majd tévedj be egy festőhőz és kérd meg mutasson neked egy és meglátod majd olyan az mint a turó.
2hsz-ben leírva ill ide copyzva!!
Pólírozás:
Ha esetleg valaki kedvet kapna hozzá.Pld adott egy nagyon karcos autó!
-Tehát le kell mosni a kicsikét.
-polirpasztából tőbb félét lehet kapni. kocsinál egy durva szemcsenagyságu polirt használnák.Glasurit tubusossat,esetleg Standoxot mindenféleképpen valami jó minőséggel csinálnám.
Flex gép alacsony fordulaton (1-1.5) vizes szivaccsal adnék neki.
-kb ugy 1-2 óra után amikor végeztem le kell mosni.
VAXXOLÁS!!
-Szárazra tőrőlni és jőhet rá az én álltalam nagyon dicsért VS PLATINUM ill Zaino termék
-Ez egy védőréteget biztositt a lakknak ill az autonak.Meg persze fényesitt is.
- a legvégén magas fordulaton egy pamut rongycsomoval amit a flexre lehet feltenni azzal jó alaposan kifényesitem.
Kb 5-6 óra ha mindent jól és becsületesen megcsinálsz.
[Szerkesztve]
[Szerkesztve] -
controller
csendes tag
válasz #00809728 #859 üzenetére
Sziasztok!
Figyelve a kérdéseket, megállapíthatom, hogy a polírozás és a waxolás körül teljes a zűrzavar a fejekben. Szeretném előre bocsátani, ez a szellemi zűrzavar a kérdezőknek egyáltalán nem róható fel, hiszen - mint több esetben személyesen megtapasztaltam - a magukat néha ''szakkereskedő''-nek mondó eladók maguk sem tudják, hogy mi a kettő között a különbség, sőt, ha esetleg tudják, akkor - talán üzleti érdekből? - előfordul, hogy a kedves tájékozatlan vevőt félrevezetik! Ez a történet egyébként a rendszerváltás kezdetéig nyúlik vissza, ugyanis a rendszerváltásáig az addig a magyar piacon jelen volt pár gyártó egyértelműen feltüntette terméke dobozán, hogy a vásárló polirozót vagy waxot (fényesítőt) tart a kezében, erre példaként a Szegedi Medikémia Szövetkezet Prevent fantázianevet viselő készítményeit tudnám megemlíteni, de hozhatnék fel példákat a megboldogult NDK vagy Csehszlovákia szintén azóta jobb napokra szenderült gyártói termékskálájából is. Nos, a rendszerváltás után az autóápolási cikkek piacán is elszabadult a zűrzavar, kezdődött azzal, hogy egynémely gyártó a tisztán polirpasztának minősíthető termékét is ''wax'' megjelöléssel látta el, majd folytatódott azzal, hogy megjelentek a magyar piacon a Turtle Wax nevű konszern termékei, s mivel a ''kereskedők'' nem tudták, hogy a gyártó neve ''Turtle Wax'', ezért a láss csodát, e gyártótól származó valamennyi - egyébként jó minőségűnek mondható - termékre rámondták, hogy ez bizony wax! Még szerencse, hogy a többi - időközben a magyar piacon megjelent - külföldi gyártó nevében nem szerepel a ''wax'' szó, különben ebből a szellemi dzsungelből soha ki nem keverednénk...
[Szerkesztve]
[Szerkesztve] -
#00809728
törölt tag
válasz controller #860 üzenetére
szellemi zűrzavar a kérdezőknek egyáltalán nem róható fel,
Hát ha már 3-4 linkelem be akkor igen kicsit ugymond....Minrha feleslegesen írnám és az engem kicsit elszomorit.
Olvasni-olvasni-olvasni és igy tovább.
[Szerkesztve] -
controller
csendes tag
Egyébként engem mostanság az ''zavar'', hogy Magyarországon csak horror áron lehet kapni NORMÁLIS polírozógépet, például látom, a Praktiker leárazta ugyan a Hitachi SP 18 VA tipusú 1250 W-os masinát, de leárazás ide vagy oda, az ára 76.990 (!) Ft. /Ugyanez a gép - nem leárazva (!) - a Mayer Szerszám Kft. boltjában ''csak'' 74.160,- Ft, na, ennyit az úgynevezett leárazásról/ Ezeket a fogyasztói árakat még akkor is soknak tartom, ha a Hitachi szerszámok a prémiumkategóriába tartoznak
-
#00809728
törölt tag
válasz controller #862 üzenetére
Én ipari piros flexet fordulatszabályzos vettem kint anno kb 5éve ez 29.000ftvolt
Praktikerben láttam ugy 38.500ft bosht. -
#00809728
törölt tag
-
controller
csendes tag
válasz #00809728 #864 üzenetére
Ma voltam a Praktikerben ismét, és az eladóhölgy azt mondta, hogy Bosch márkájú polírozó gépük soha nem volt, próbáljak Bosch márkakereskedőknél érdeklődni. Elmentem két márkakereskedőhöz is, mindegyik átnézte a Bosch termékkatagólust, de polírozót egyik sem talált. Az egyik még telefonon megkérdezte az importőr Bosch Magyarország Kft-t is és azt a választ kapta, hogy az importőr már évek óta nem hozott be polírozógépet az országba ... Na, mindegy, átnéztem pár honlapot, a közeli napokban úgy is megyek Ausztriába, és ott 39,99 euróért már egészen frankó gépeket lehet kapni. Apropó, az a WS Platinum, amit idehaza 11.990 Ft-ért vesztek, kint Ausztriában mindössze 19,99 euró, azaz átszámítva úgy kb. 5,200,- Ft. Ja kérem, ott van konkurencia, a különböző márkájú lakkprotektorokból tele vannak az üzletek, s ahogy olvastam, nem is a WS Platinum a legjobb minőség a lakkprotektorok között, persze idehaza komoly versenytársak hiányában ''tarol''
-
#00809728
törölt tag
válasz controller #865 üzenetére
Bocsika lehet félreérthető voltam.
Ugy mint polírozogép azt nem árulnak sem a flex ill a bosh sem.
Én amiről beszéltem az a forulatszabályzós kicsi flex
Nézd meg a 4-5hszemben van rola kép.Tőbbi cuccost talp,szivacs mér csak pénz kérdése mart azt viszont sok helyen láttam már. -
#00809728
törölt tag
16hsz
-
controller
csendes tag
Sajnos a Flex fordulatszabályzós polírozógépek Magyarországon csak irreális áron szerezhetők be, például:
- L 602 VRB alapgép: nettó kisker. listaár 94.900 Ft. + áfa (fordulatszám 0-2400 /perc)
- L 602 VRH alapgép: nettó kisker. listaár 94.900 Ft. + áfa (fordulatszám 0-2400 /perc)
- L 1501 VR kis fordulatszámú FLEX fokozottan kényes felületek számára: nettó kisker. listaár 119.900 Ft. + áfa (fordulatszám 275-900 /perc)
- LK 604 1200 Wattos FLEX optimális vezérlési jellemzőkkel: nettó kisker. listaár 92.900 Ft. + áfa (fordulatszám 4000 /perc)
Tehát nem olcsó mulatság idehaza egy Flex márkájú gépet megvásárolni
[Szerkesztve] -
#00809728
törölt tag
válasz controller #868 üzenetére
Tudom azért is vettem kint meg.
-
#00809728
törölt tag
Kis gépek terén elég tájékozott vagy -
controller
csendes tag
Mit lehet tudni a nanotechnológiás lakk-bevonatok hatásosságáról? Kint nyugaton ez most nagyon megy, mindenütt az üzletek a nonotechnológiára utalva próbálják elsózni a lakkbevonókat. Valahol azt olvastam erről a technológiáról, hogy a nanobevonatokat szemmel nem látható nanorészecskék alkotják, ezen apró részecskék a kezelt felületen a felhordás alkalmával intelligens módon rendeződnek el. Az alkotóelemek egy része a kezelt felülettel alkot kémiai kötést, míg másik részük a levegővel. A részecskék önszerveződése révén egy extra vékony, üvegszerű felület alakul ki, mely tartósan ellenáll az agresszív környezeti hatásoknak.
-
#00809728
törölt tag
válasz controller #871 üzenetére
Hi!
Ahogy írtad ugy is van.
Anno amikor kint voltam az AMG-nél ezt ugy hívták ''emlékező'' lakk.Enyhén megkarcoltad majd mivel a uj lakk levegővel érintkezett igy kémiai hatás jőtt létre térhálosodott és kitőltőtte a hézagot.
+1milla volt az ilyen lakk a mercin. 2000év környékén.
Engem az bánt reklám ide vagy oda.Aposom vett egy Mitsubishi Carisma 1.8 GDI még anno.Sima téli modó folyadék ami sajna olyan világos zöld szinü volt egyszerüen ugy megfogta a mocitetőn lévő lakk szinét,hogy ujra kelett fujni gariba 2hónapos autónál.
Vizesbázisu lakk -ennyit ér.
Oldoszeres lakk tudom nem környezetbarát de tartosabb és ezt már nem egy festő valja igy és ahol tudnak még nem állnak át a vizesre.
Oldoszeresben volt anno nekem amg lakkom az még olyan volt megszáradt és hasonlitott a plexi lapra. -
dragonfx
veterán
hi!
autoalkatrészes helyne melóztam láttam csomó vezér hosszbordásszíjat.
És lenne pár kérdésem.
Ok a vezérműszíj irtó fontos a nevében is benne van, de akkor mér olyan semmitmondó vékony???? 3mm valéami fémes szalag van a gum9 közepén körbe és gumifogak vannak rajta.De mér ilyne vékony ha ilyne fontos a szerepe???
A hosszbordásszív hol van a kocsiban szerepe mekkora mire szolgál???ez viszont irtó vastag csodálkoztam rajta, és 3-4 csík van benne középen, mélyedésszerű.
És még1:
Miben lesz jobb az autó ha bi illetve twines leömlője a mociból??? Sportkatalizátor miben számít jobbnak???
Ja és a leömlő és a katalizátor között szokott lenni többször ilyen 15-20centis drótszövetszerű megvastagított rész??ez mire szolgál??mert irtó drága az a leömlő amin ilyne van??Gondolom sportos ropogós hangja van a mocinak , mert közte a levegő ki tud fújódni???így van???
Amugy láttam 50-60e leömlőket is, meg 4eset is fiat punto '99re és alfa 33ra, eza szövetesek is ezekre voltak, és golf 5ra is volt 4es leömlős. ..audira is irtó drágák.
Szal kimerítő hosszú választ szeretnék."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Bazsesz
őstag
Helóháj!
Hozzáértő embert kérdeznék. Szal a szitu az, hogy megtörtem a kocsit szentestén. És lenne rajta egy kis javítani való, de kéne festékkeveréshez a színkód.
[link]
Szal meg tudná valaki mondani, hogy melyik is az igazi? Ha ez segítség, akkor az autó középkék-metál (rapszódiakék hivatalosan, gyárilag). Ha ez esetleg nem az, akor hol lehet feltüntetve még?
Előre is köszöntem.
Üdv: Bazsi''Játék a szavakkal mintájára Dúd a betűkkel :d Előadja Bazsesz művészúr :)'' by Esmein
-
#00809728
törölt tag
Szasz!
Hát mivel csak sjtem,hogy valami ''orosz'' autóféle igy nézd meg a mocitérben kell lennie egy olyan táblának amin rajta lehet az alváz esetleg motor szám és color pink szám.
Ha ott nincs akkor ajtók belső oldal falaira szoktak még matricákat tenni keréknyomás stb....oda szoktak még egy szinkodot tenni
Ha ott sincs akkor hátsó csomagtér belső oldal falaira.
Ha ott sincs akkor elmész egy festékkeverő helyre ott azonnal katalogusból megmondják az autó melyik részén hol található.
De amit kikevertetsz szint azt ugy is a fényezőnek korigálnia kell majd mert a lakkozás sajnos kicsit azota megsárgitotta stb.....Fényezőknél meg lehet mát van is ilyen szin a polcon elfekvőben. -
Bazsesz
őstag
válasz #00809728 #876 üzenetére
Eltaláltad, orosz autófajta, méghozzá egy LADA 2112. Szal nem hiszem, hogy az autófényezőknek lesz készleten olyan szinje.
A motortérben az alvázas táblán kőstabilan csak a motorszám, illetve a terhelés van. meg van még rajta csak úgy egy / jellel elválasztot szám, ami úgy fest, hogy három szám-csillag-négy szám (xxx*xxxx).
Az a probléma, hogy így hirtelen ránézésre ezt az egy cetlit találtuk a pótkeréknél. Esetleg meg tudnád mondani, hogy milyen formában van feltüntetve a kód? (A kocsin csak orosz feliratot találsz, még a Bosch lámpatestek is át vannak oroszra matricázva, szal így kicsit szopacs).
Üdv: Bazsi''Játék a szavakkal mintájára Dúd a betűkkel :d Előadja Bazsesz művészúr :)'' by Esmein
-
tildy
nagyúr
Tanksapkafedél leszed, bebattyog ilyen fényezőfestékes boltba. nekik van katalógus is, meg ki is tudják a megfelelő színt keverni.
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
A témát kitakarítottam. Kérek mindenkit, hogy a masszív offot mellőzze.
Controller, kérlek ne ingyenes reklámfelületnek tekintsd ezt a fórumot, mert nem az - lásd még alapelvek. A céges üzleti hirdetéseknek itt nincs keresnivalója. Ha mégis hirdetni szeretnél, akkor a médiainformáció alatt megtalálod az oldal üzemeltetőjének és médiafelelősének elérhetőségét.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.